Я повністю розумію ваші почуття і співчуваю вам. У будь-якому випадку, я вважаю позитивним те, що вони інформують вас про все, що відбувається, навіть якщо на мою думку достатньо почекати місяць на повернення коштів. Я б почекав до вищезазначеного дня, і якщо ви нічого не отримаєте, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Я вважаю, що часу, якого ви чекали, було достатньо.
У будь-якому випадку, я почекаю і побачу, чи щось зміниться. Удачі. ☘️
I completely understand your feelings and sympathize with you. Anyway, I would take it as a positive that they keep you informed about everything that is going on, even if waiting a month for a refund is enough in my opinion. I would wait until the aforementioned day and if you don't receive anything, then I would think about filing a complaint. I believe the time you waited was enough.
Anyway, I'll wait and see if anything changes. Good luck. ☘️