ФорумКазиноКазино Slotshammer не має ліцензії на Нідерланди. Будьте уважні!

Казино Slotshammer не має ліцензії на Нідерланди. Будьте уважні!

4 міс. тому від Beast777
|
3472 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
4 міс. тому

Я хочу знати, чи грав хтось у цьому новому казино? Я грав там і дізнався, що це нове казино (не можу знайти його в GuRu), воно розташоване на Мальті. Крім того, у нього немає відповідних ліцензій для гри в Нідерландах. Я хотів би попросити GURU дослідити це казино. Я повідомив про них голландську комісію з азартних ігор, щоб грати нечесно. Крім того, компанія LCS limited отримала величезний судовий позов у Нідерландах у 2023 році. Ви можете побачити це на сторінці Нідерландської комісії з азартних ігор.


З повагою,

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Привіт!

Який збіг, згідно з нашою системою, члени команди даних працюють над його переглядом саме зараз.

Наскільки я бачу, поточний індекс безпеки становить приблизно 5,4 з 10. Що стосується ліцензії, в останньому оновленні зазначено, що вона ліцензована на Мальті.

Чесно кажучи, більше деталей можна буде отримати після завершення процесу перевірки. Чи не могли б ви час від часу перевіряти список казино? Я не можу пообіцяти, що повідомлю вас вчасно, оскільки на даний момент я не можу передбачити, коли буде заплановано завантаження казино на веб-сайт.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякую, що повернулися до мене, я багато борюся з цим казино.

Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Ой, шкода це чути.

Що ж, не соромтеся подати скаргу, якщо ви так вважаєте. Неважливо, якщо огляд ще не готовий, тому не хвилюйтеся з цього приводу.

Чи можете ви ще щось сказати про ускладнення? Коли мова заходить про свіжі або маловідомі казино, я б сказав, що ними завжди варто поділитися. Але я залишаю це на ваш розсуд.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт ,

Я грав у казино Slotshammer у Нідерландах. Вони використовують ідеальні платежі лише для голландського банку), тому ви припускаєте, що це законно.

казино не має ліцензії на використання ідеальних платежів, що вони зробили зі мною. Тому їм також заборонено працювати на голландських гравців.


Я повідомив про них голландську комісію з азартних ігор і мав рацію. Отримав електронний лист про те, що використання ідеальних платежів є незаконним через відсутність ліцензії. Вони дізналися, що я з Нідерландів через мій KYC і мої голландські платежі. Нідерланди обмежені (поки не було спливаючого вікна), щоб захистити вас. Я легко відкрив рахунок, і вони запропонували вам прямі платежі через ідеальний банк. . У мене є стільки доказів, щоб відкрити справу. Спірна сума близько 600 євро. Також отримав доказ голландської комісії з азартних ігор.


вони вже 22 дні зайняті розслідуванням. file


У мене є мої виписки з банківського рахунку, де ви можете побачити, що вони ідеально приймали мої платежі.


тому, сподіваюся, гуру може трохи допомогти.


і звичайно вони заблокували мене після протистояння з ними.



З повагою,

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому




цей електронний лист надійшов безпосередньо від Комісії з азартних ігор Нідерландів. Компанія LCS limited на Мальті вже отримала штраф з тієї ж причини (LALAbet). Якщо ви хочете перевірити себе, відвідайте веб-сайт. info@kansspelautoriteit.nl


file

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий ранок ,

казино не надає жодних відгуків про свої обіцянки. Електронний лист, який вони мені надіслали… так і не отримав пояснення. Оскільки ви як представник казино бачите і знаєте, що у вашому казино щось відбувається. Перше, що потрібно, це підтвердження того, що ви як казино не несете відповідальності. Вони нічого не роблять. Подивіться на Trustpilot, вони також не мають високих балів. Крім того, власник LCS limited Malta отримав величезний позов у 2023 році через казино LALABET.


З повагою ,

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Уся ця інформація напевно стане в нагоді іншим гравцям, тож дякуємо, що поділилися. Ми вважаємо, що кожне казино має автоматично відмовляти гравцям з обмежених країн, коли вони намагаються зареєструватися. Тільки так можна запобігти майбутнім проблемам.

Якщо ви вважаєте, що вам справді потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася та домоглася вирішення цієї проблеми, надішліть скаргу. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб її вирішити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І, звичайно, казино мовчить! Зараз 23 день без жодного відгуку. Вони хочуть, щоб ви припинили надсилати оновлення. Вони обіцяють вам щось, але, як вони знають, там неправильно. Сподіваюся, я зможу допомогти комусь прийняти рішення грати тут так чи ні. Якщо у них є відгуки, я також поділюся ними тут. Це працює в обох напрямках

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я щойно отримав повідомлення від Slotshammer, вони повернуть мені втрачені гроші.


Я повідомлю вас, коли кошти будуть на моєму рахунку. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! У них були неправильні банківські реквізити, тепер вони кілька разів надсилали мої реквізити. Чекаю підтвердження. Тоді вони сказали мені 3-5 днів, сподіваюся, вони дотримаються обіцянки. !!!!!!


Наразі я надіслав їм 5 електронних листів, включно з моїми банківськими виписками… але жодної відповіді на мій запит. Зараз 23-й день... тягне енергію!



Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому



Давайте подивимось, куди це знову приведе……на жаль, мені довелося подати скаргу тут, у Guru. Вони відмовляються повертатися з відповіддю щодо моїх банківських реквізитів. Дуже добре, щоб бути правдою…


file

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому


Привіт, народ ,


щоб тримати вас в курсі, це коштувало 17 електронних листів. Будемо сподіватися, що це скоро закінчиться, коли гроші будуть на моєму рахунку. Тримайте вас в курсі.


file

Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Як я бачу, наша команда розгляду скарг не зможе допомогти вам із вашою справою, і вашу скаргу було відхилено. На жаль, ми не можемо отримати відшкодування гравцям через відсутність ліцензії на казино. Сподіваємося, незабаром наша команда даних зможе підготувати повний огляд цього казино, щоб це могло допомогти всім гравцям вирішити, чи грати в ньому.

Обов’язково повідомляйте нам про будь-які оновлення щодо цієї вашої проблеми.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт Ромі,


Дякуємо, що повернулися! Я щойно отримав опубліковану новину про те, що мої банківські реквізити нарешті затверджено після 17 електронних листів. Коли прийдуть гроші, я, звичайно, повідомлю вас.


Знову дякую .


З повагою ,

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Ромі,



нехай починається велике очікування

оновлення file

Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Я просто хочу сказати, що мої пальці схрещені🤞🤞. Це дійсно справжня подорож! Тож нехай це швидше закінчиться.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Радка, ти можеш це повторити!!!!!!!!🙏

Автоматичний переклад.
Beast777
4 міс. тому

Отже, вам вдалося повернути гроші чи ви все ще чекаєте на гроші? Це були вихідні, тому, можливо, тоді казино не обробляє зняття коштів, але я міг помилятися, тому хотів запитати.

Як ваша ситуація? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому


Привіт Яро,


Дякую, що повернувся, це вони надіслали мені перед вихідними. А вчора це?


я думаю, що гроші вже повинні бути на моєму рахунку. Але знову тримати вас у курсі. Зараз 29 день зайнятості цим. Проблема Я трохи скептично ставлюся до платежів, як ви повинні розуміти. Я попросив у них підтвердження оплати... Давайте подивимось, як це відбувається. Запитайте їх тепер кілька разів, чи справді гроші виплачені….. Поки що немає відповіді.


з повагою,

file

file




Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

оновлення; file



ось чому я їм не вірю , два електронні листи стверджували, що все гаразд … тепер раптом затримка …..

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого