Так ... на практиці я виграв 450 євро з депозитом 30 євро ... 15 разів вони круглі 450 .. тільки допомога недосяжна .. тільки один раз він мені відповів, знаходячи виправдання скажімо на документах, які я завантажив
Yes ... in practice I won 450 euros with a deposit of 30 euros ... 15 times they are round 450 .. only that the assistance is unreachable .. only once did he answer me finding excuses let's say on the documents I uploaded
Si... in pratica ho vinto 450 euro con un depositio di 30 euro... per 15 volte sono tondi 450 .. solo che l assistenza è irragiungibile.. solo una volta mi ha risp trovando scuse diciamo sui documenti da me caricati
Я б сказав, що постарайтеся надати їм усі документи, які вони хочуть завантажити. Можливо, у вас є проблеми з отриманням якогось конкретного?
На даний момент відкрита лише одна скарга щодо анульованих виграшів. Але, схоже, Royal Oak не зацікавлені в розгляді скарги , тому я припускаю, що ви можете сподіватися лише на краще.
I'd say try to provide them with every document they want you to upload. Is there any particular one you have a problem obtaining, maybe?
At the moment there is just one opened complaint concerning voided winnings. But it seems the Royal Oak is not interested in dealing with the complaint, so I assume you can only hope for the best.
Так, той для перевірки світла та газу.. У мене нічого не зареєстровано, тому я не знаю, як його поставити...
Yes, the one for the light and gas test .. I have nothing registered so I don't know how to supply it ...
Si quello della prova di luce e gas.. io non ho nulla intestato quindi non so come fornirlo ...
Здравствуйте,
Вибачте, але я не розумію цю частину: «У мене нічого не зареєстровано, тому я не знаю, як це надати ...» 🙂 Щоб бути впевненим, ви надіслали запитані документи нашій команді з розгляду скарг, будь ласка ?
Якщо ні, будь ласка, зробіть це.
Hello,
I'm sorry, but I do not understand this part: "I have nothing registered so I don't know how to supply it ..." 🙂 Just to be sure, did you send the requested documents to our complaint team, please?
If not, please do it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.