Це нове казино. У мережі майже немає інформації про це. Удачі, мабуть 😀
It's a new casino. There's almost no information on it online. Good luck I guess 😀
Гаразд, 25 -хвилинний депозит, але жоден гонзо -квест - це безсмертні ігри
Ok 25 min deposit but no gonzo quest are immortal games
Попередження казино raptor.
я чекав 8 днів на зняття коштів.
вони приходять з виправданнями, щоб не виплатити виграш. Через 2-3 дні вони кажуть, що не можуть отримати відповідь від платіжної служби!
я все ще чекаю своїх грошей.
Warning raptor casino.
i have been waiting 8 days for my withdrawals.
they come with excuses to not pay out winnings. 2-3 days now they say they can’t get answer from there payment provider!
im still waiting for my money.
привіт
Я перевірив вашу скаргу , щоб дізнатися більше. Я б сказав, що зараз у казино можуть виникнути деякі технічні проблеми. Виходячи з того факту, що ваші попередні зняття коштів проходили швидко, це може мати сенс. Прикро, але я б почекав...
Якщо щось зміниться, поділіться, будь ласка.
Hey there.
I checked your complaint to find more details. I'd say the casino could be experiencing some technical issues nowadays. Based on the fact your previous withdrawals went through quickly, it could make sense. It's annoying, but I would wait...
If anything changes, share, please.
Привіт, цікаво те, що потім я зняв невелику суму, і це було оброблено негайно.. а також зараз 4 дні, і вони не отримали жодних повідомлень від свого постачальника платежів, це їхнє виправдання. Ніщо не потребує 4 днів, щоб увійти в контакт з кимось.
Я міг би прийняти максимум 1-2 дні, але 4 дні…
Крім того, якщо ви погуглите огляди казино raptor, здається, що я не єдиний, хто не отримує зняття.
Hello , intresting part is I made a withdrawal afterwards of a small amount and that processed immediately.. and also now 4 days and they haven’t heard from their payment provider, that’s their excuse. Nothing takes 4 days to come in contact with someone.
i could accept 1-2 days tops, but 4 days…
aswell if you google raptor casino reviews it seems like I’m not the only one not getting the withdrawals.
Привіт.
Що ж, я повинен сказати, що деякі казино чекали більше 14 днів на свого постачальника платежів третьої сторони.
Не хочу звучати негативно, але ви чули, що насправді відбувається з європейськими банками, чи це пов’язано з такими платіжними питаннями? Я так гадаю.
Якщо це так, казино просто має дочекатися рішення, запропонованого його платіжним провайдером, можна сказати, що ви зараз на одній стороні. 🙁
Сподіваюся, все закінчиться добре!
Hello.
Well, I have to say that some casinos waited more than 14 days for its 3rd party payment provider.
Don't want to sound negative, but have you heard what is actually happening with the European banks, is it related to such payment issues? I guess so.
If this is the case, the casino simply has to wait for the solution offered by its payment provider, can be said you are on the same side for now. 🙁
I hope it will end up well!
Ви вже отримали гроші? У мене зараз два зняття коштів у казино Raptor. Перший був завершений 18/3, а інший 23/3. А грошей немає. Вони пишуть різні відмовки, іноді, що вони чекають відповіді від свого платіжного провайдера, а іноді, що вони отримали якусь відповідь від нього. Я чекав гроші 21 день після першого зняття. Не добре.
Have you got your money yet? I have two withdrawals on Raptor casino now. The first was completed the 18/3 and the other 23/3. And no money. They write different excuses, sometimes that they are waiting for some answer from their Payment provider and sometimes that they have gotten some answer from them. Its 21 days that I’ve waited for money from the first withdraw. Not ok.
Ви чули про наш розділ скарг? Може дати вам шанс допомогти, надіславши скаргу. Перевірте це тут:
Have you heard about our complaint section? Could give you a chance to help you out by submitting the complaint. Check it out here:
Ви отримали свої гроші від Raptor, ніж я чекаю вже 15 днів, і вони просто хочуть від мене весь час купу документів.
Have you received your money from Raptor than I have been waiting now for 15 days and they just want loads of documents from me all the time.
Har du fått dina pengar ifrån Raptor än jag har väntat nu i 15 dagar och de vill bara ha massor av dokument av mig hela tiden.
Ви коли-небудь отримували свої гроші?
Did you ever get your money?
Fick du dina pengar någon gång?
Вибачте за втручання. Я щойно перевірив, що гравець раптом перестав відповідати на скаргу . Іноді це трапляється, коли надходять виграші. Хоча це не правило.
Можливо, вам потрібна допомога?
Sorry to step in. I just checked the player suddenly stopped responding to the complaint. Sometimes it happens when the winnings arrive. Though, it's not a rule.
Do you need any help, perhaps?
Привіт, так, у мене така ж проблема. Немає грошей.
Hi, yes I have the same problem. No money.
Hej, ja jag har samma problem. Inga pengar.
Я знаю, я бачив вашу скаргу. Що ж, удачі з цим...
Чи знаєте ви, що здається не так у вашому випадку?
I know, I saw your complaint. Well, good luck with that...
Do you have any idea what seems to be wrong in your case?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.