Швидше за все тому, що співпраця є обов’язковою, якщо ви хочете, щоб Casino Guru вам допоміг. Ви знайомі з тим, як працює наша «допомога»? Дозвольте мені пояснити:
" Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб все добре зрозуміти.
Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино».
На даний момент ми намагаємося зрозуміти, чи це щось для групи розгляду скарг. Будь ласка, дайте відповідь на це:
Ви не намагалися перевірити Правила та умови, щоб дізнатися, чи існує максимальна сума виведення для такого роду речей? Або навіть запитати в чаті? Я б не вважав депозит таким дивним, якби це був депозит для підтвердження, але я б теж перевірив його, перш ніж вкладати гроші.
Якщо ви не допоможете нам визначити, які ліміти вплинули на вашу гру та чи потрібен депозит для підтвердження варіанту оплати, ми не зможемо вам допомогти. Що є досить поширеним.
Будемо чекати вашої відповіді.
Most likely because cooperation is a must if you want Casino Guru to help you out. Are you familiar with how our "help" works? Let me explain:
"Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino."
At this moment, we are trying to understand if this is anything for the Complaint Team. Please respond to this:
Didn't you try to check the Terms and Conditions to see if there is a maximum cashout for this kind of thing ? Or even ask the chat ? I wouldn't find the deposit so strange if it was a verification deposit, but I'd check that too before I put money in.
If you do not assist us in determining which limits had an impact on your play and whether the deposit is required for payment option verification, we will not be able to assist you very much. Which is both quite common.
We shall wait for your response.
Автоматичний переклад.