ФорумКазиноКазино Facebook підробляє Slots777

Казино Facebook підробляє Slots777 (Сторінка 2)

1 тиждень тому від Radka
|
442 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
aicelmacalipay047
1 тиждень тому

Гаразд, тоді ви повинні були внести депозит для підтвердження? Мені дивно, що вам доведеться робити це двічі, щоб отримати його.

Коли я дивлюся на скріншот із «завданням на зняття коштів», ви повинні внести 300 і 1000? Найкраще було б написати комусь із казино, а не боту, тому що ви, ймовірно, далеко не заїдете.

Також постарайтеся пояснити ситуацію більш детально у своїй скарзі , інакше Домініка не зможе вам допомогти.

Ви можете впоратися з цим?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Так, я можу впоратися

Автоматичний переклад.
aicelmacalipay047
1 тиждень тому

Я зроблю скріншот свого депозиту

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

filefilefile мій депозит становить 1600, але я отримую 150 песо.

Автоматичний переклад.
aicelmacalipay047
1 тиждень тому

Спробую востаннє. Якщо я щось запитую у своїй відповіді, було б добре на це відповісти.

Тож перечитайте ще раз те, що я написав учора, і спробуйте. Ви досі нічого не написали в скарзі. Знову зелені літери в моїй попередній відповіді переведуть вас прямо до нього. Якщо ви не опишете ситуацію та не поясните, що сталося, Домініка не зможе допомогти вам із тим, що ви написали досі.

дякую

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Нещодавно я грав у автомати 777 із безкоштовною грою в розмірі 50 доларів і виграв понад 30 000 доларів. Я написав людині на Facebook silent storm, яка створила мій обліковий запис, і вони сказали, що в мене є 48 годин, щоб внести 99 доларів, щоб мати можливість зняти свій джекпот. Це підозріло, так? file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Якщо ви допоможете, чому багато питань? У вас більше немає питань.

Автоматичний переклад.
aicelmacalipay047
1 тиждень тому

Швидше за все тому, що співпраця є обов’язковою, якщо ви хочете, щоб Casino Guru вам допоміг. Ви знайомі з тим, як працює наша «допомога»? Дозвольте мені пояснити:

" Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб все добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино».

На даний момент ми намагаємося зрозуміти, чи це щось для групи розгляду скарг. Будь ласка, дайте відповідь на це:

Ви не намагалися перевірити Правила та умови, щоб дізнатися, чи існує максимальна сума виведення для такого роду речей? Або навіть запитати в чаті? Я б не вважав депозит таким дивним, якби це був депозит для підтвердження, але я б теж перевірив його, перш ніж вкладати гроші.

Якщо ви не допоможете нам визначити, які ліміти вплинули на вашу гру та чи потрібен депозит для підтвердження варіанту оплати, ми не зможемо вам допомогти. Що є досить поширеним.

Будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого