Привіт!
Прикро спостерігати за вами як із чутливим гравцем, який вирішив брати участь у криптовалютному казино з досить слабкою ліцензією.
Проте я хотів би пояснити далі.
Криптоказино ближче до анонімних казино, і, як випливає з назви, вони вважають за краще використовувати криптовалютні платежі, які не можна відстежувати. Це призводить до меншого попиту на перевірку, оскільки, наприклад, перевірка параметра криптоплатежів не має сенсу. Що ще важливіше, мені здається, що система цього казино виявляє ті самі адреси електронної пошти та інші реєстраційні дані лише після створення нового облікового запису. На жаль, такого простого налаштування можна досить легко уникнути, тож ви можете мати більше ніж один активний обліковий запис.
Загалом, криптоказино хочуть надати гравцям менше адміністрування та перевірок.
Таким чином, на мій погляд, уразливим гравцям слід уникати казино зі слабкішими заходами KYC, таких як анонімні казино та частково криптоказино – залежно від того, наскільки добре система розпізнає «подібні» реєстраційні дані.
Разом з цим і якість ліцензії. Чи знаєте ви, що казино намагаються перевірити гравця також пов’язані з його ліцензіями? На жаль, CIL є одним із найслабших:
«На жаль, CIL не представлена в Інтернеті, і інформація про них дуже мізерна, тому незрозуміло, що саме вимагається від ліцензіатів, щоб вони могли працювати. Також, здається, мало уваги приділяється процедурам відповідального проведення азартних ігор і немає офіційних скарг процедура для гравців. Це ставить під сумнів безпеку та надійність казино, що працюють за цією ліцензією, тому гравці повинні бути обережними з тим, на яких сайтах вони вибирають грати».
Додатково: «Єдиною інформацією щодо зв’язку з регулятором є адреса електронної пошти, яку можна знайти в будь-якому сертифікаті CIL: info@curacaolicensing.com або helpdesk@curacaolicensing.com ."
Детальніше тут👈
Технічно це досить погана підтримка для гравців, які потрапили в біду.
Знову ж таки, я смію сказати, що залежні гравці повинні бути обережними, звертаючись до криптоказино зі слабкою ліцензією.
Отже, коли ви запитуєте: "Чому регулятори не звертають на це увагу. Де закон?"
Б’юся об заклад, відповідь, на жаль, досить очевидна.
У будь-якому разі, мене турбує та частина, де ви говорите, що казино не вимагає перевірки KYC тощо. Ви можете будь-коли повторно відкрити свій обліковий запис або облікові записи.
Оскільки це дуже серйозна тема, я б не поспішав робити висновки, хоча маю на це свою думку. Натомість я хотів би попросити вас подати безкоштовну скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru .
Ми вважаємо, що обидві сторони повинні вжити необхідних заходів, щоб уникнути потенційної шкоди, спричиненої повторним відкриттям облікового запису, хоча кожну ситуацію слід розглядати окремо. Тому я вважаю, що скарга, яку ви можете створити, натиснувши/торкнувшись цього посилання 👈, є хорошим кроком.
Як ви думаєте, ви можете це зробити? Якщо у вас виникли запитання щодо процесу подання скарги або ви просто не знаєте, що робити далі, повідомте нам.
Ми хочемо допомогти вам.
Hello!
It is regrettable to observe you as a susceptible player who chose to participate in a cryptocurrency casino with a quite weak license.
I would like to explain further, though.
Crypto casinos are closer to anonymous casinos, and as the name suggests, they prefer to use untrackable crypto payments. This results in lower verification demand, because verifying the crypto payment option makes little sense for instance. More importantly, to me, it seems that this casino's system only spots the same email addresses and other registration details when a new account is created. Sadly, such a simple setting may be avoided quite easily, so you may end up with more than one active account.
In general, crypto casinos want to provide players with less administration and checks.
Thus, in my opinion, vulnerable players should avoid casinos with weaker KYC measures, such as anonymous casinos and partially crypto casinos - depending on how well the system recognizes "similar" registering details.
In hand with that goes the license quality. Did you know the efforts casinos take to verify a player are also related to their licenses? Sadly, the CIL is among the weakest:
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
Additionally: "The only information with regards to contacting the regulator is an e-mail address which can be found on any C.I.L certificate: info@curacaolicensing.com or helpdesk@curacaolicensing.com."
More details are here 👈
Technically, it's quite poor support for players in trouble.
Again, I dare to say that addicted players should be careful when approaching crypto casinos with a weak license.
So, when you ask, "Why the regulators are not paying attention to this. Where is the law ?"
I bet the answer is regrettably quite obvious.
Anyway, I'm concerned about the part where you say that the casino did not require KYC verification and so on. You can reopen your account or accounts anytime.
Since this is a very serious topic, I would not jump to conclusions, though I have my own opinion on it. Instead, I'd like to ask you to submit a free-of-charge complaint through the Casino Guru Resolution Center.
We believe that both sides should take necessary steps to avoid potential harm caused by reopening an account, though each situation should be considered separately. Hence, I feel the complaint, which you can create by clicking/tapping this link 👈, is a good step to take.
Do you think you can do that? If you have further questions regarding the complaint process or just wonder what to do next, please let us know.
We care to help you out.
Автоматичний переклад.