ФорумКазиноKatsubet.com надсилає рекламні пропозиції електронною поштою, а потім повідомляє Недійсно

Katsubet.com надсилає рекламні пропозиції електронною поштою, а потім повідомляє Недійсно

2 р. тому від Fever905
|
3136 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Це, мабуть, найбільше дратує в іграх онлайн-казино, це, безумовно, одне з моїх найбільших улюбленців.


Ви реєструєтеся в казино на основі якоїсь вітальної пропозиції. Вони показують вам вітальну пропозицію на екрані-заставці перед реєстрацією. Потім після реєстрації вам кажуть, що пропозиція більше не діє, або ви скористалися неправильним посиланням або щось таке.


Але як щодо цього, я думаю, що це і гірше, і також порушення правил.


Казино надсилає вам електронну пошту з такими рекламними акціями:


file

А потім каже:


file

Якщо ви не бачите, він сказав:


На жаль, ця промо-пропозиція недоступна для вас, оскільки вона призначена для гравця, який зареєструвався за спеціальним партнерським посиланням.


Пізніше того ж дня я отримую від них ще один електронний лист:


file


А він каже:


file


Я знаю, що це мало, тому ось вирізати та вставити:


Дозвольте повідомити вам, що цей бонус є пропозицією наших партнерів лише для тих гравців, які зареєструвалися за певним посиланням. На мій жаль, ваш обліковий запис не відповідає вимогам для отримання цього бонусу.


Я відповів:


Гаразд, але ти не розумієш, що ВИ надіслали мені обидва ці електронні листи, а не якийсь партнер


Люди, не миріться з цим. Обов’язково зателефонуйте їм і вимагайте, щоб вони зробили все правильно. Неправдива реклама та реклама є незаконними.




Автоматичний переклад.
Fever905
2 р. тому

Привіт,

Дозвольте мені пояснити, що кожна пропозиція містить кнопку під назвою «грати зараз» або «вимагати зараз» або «вимагати бонус» у вашому випадку. Вам просто потрібно клацнути або торкнутися його, щоб отримати доступ до бонусу за правильним посиланням.

Це все. 🙂

Інша справа, що деякі пропозиції призначені лише для нещодавно зареєстрованих гравців (вони називаються вітальними бонусами), тому ви повинні зареєструватися за наданим посиланням, але якщо ви вже зареєстрували обліковий запис раніше, ви також не отримаєте бонус.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка, не думаю, що ти добре прочитав пост, який я написав.


Я знаю, як отримати бонус. Вони сказали, що обидва вони недоступні для мене, хоча вони самі надіслали їх мені електронною поштою.


Коли вони надсилають вам електронною поштою рекламне підвищення, а потім не виконують його, щось не так.


Автоматичний переклад.
Fever905
2 р. тому

гарячка905,

ви помиляєтеся.

на екрані чату відображається така відповідь: "для тих гравців, які зареєструвалися за певним посиланням"

Ну, я думаю, що ви не так підписалися.

Я впевнений, що такі акції щоразу надсилаються тисячам гравців, а не тільки вам. В ідеальному світі такі рекламні акції були б персоналізовані та ретельно підібрані для кожного гравця окремо, на жаль, стандарт зазвичай зовсім інший. Як тільки ваша електронна пошта буде в базі даних, ви, швидше за все, отримуватимете рекламні акції. Я згоден, що це не дуже добре для казино, але це може статися. Я вважаю, що відправляти «стартовий» бонус гравцеві, який вже зареєструвався на сайті, справді безглуздо, тому що такі бонуси, швидше за все, доступні лише при першій реєстрації... І знову ж таки, це пояснює, чому ви не отримали бонус .

Спробуйте скасувати підписку або запитайте в казино кожного разу, коли ви отримуєте таку пропозицію, або ігноруйте бонуси, позначені як «початкові» або «вітальні» 🙂.





Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого