ФорумКазиноKatsuBet Casino - загальне обговорення

KatsuBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від anapaul5023
|
5330 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Я вніс близько 700 доларів і виграв 1500 доларів. Хороші ігри та успіхів у виграші, тоді вони зробили неможливим для мене зняти свої виграші, вигадуючи всі виправдання за столом. Я так роздратований і не рекомендую це казино, лише якщо ви хочете втратити свої гроші! Є багато інших відгуків про те ж саме

Автоматичний переклад.
Quin
1 рік тому

Привіт, я можу запитати, чи ваша ситуація все ще триває, і ви все ще не можете зняти свої гроші? Крім того, яку причину вказало казино, що не може зняти ваші гроші?

Я запитую, тому що я намагаюся краще зрозуміти ситуацію, і я сподіваюся, що це не так, як з іншими гравцями, що ви випадково втратили свої гроші. Було б дуже шкода.

Чи можете ви сказати більше, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт, вибачте, щойно побачив це. Вони зробили це неможливим, забравши мої гроші, тому що

  1. Я запитав банківський переказ, але вони відхилили
  2. спробував зняти ще раз, і раптом опція банківського переказу зникла
  3. попросив мене спробувати зняти кошти за допомогою способу оплати, який недоступний у Новій Зеландії
  4. продовжував вигадувати виправдання в чаті
Автоматичний переклад.
Quin
10 міс. тому

О, це вражаючий показ невдалих спроб.

Чи доступний для вас зараз робочий варіант оплати? Хочу поспорити, що відповіддю буде «ні».

Я б сказав, що вам знадобиться допомога. Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center? Це точно варто спробувати, і це вам нічого не коштує.

Перегляньте інструкції тут 👈

Якщо ви бажаєте спробувати, почніть прямо тут 👈👈

Що скажеш - ти за?


Автоматичний переклад.
учора

2 роки тому я відкрив там один обліковий запис для тестування, сьогодні я зв’язався з ними для перевірки ідентифікатора та оновлення свого облікового запису, і вони були дуже привітними та корисними. Я залишу повний огляд пізніше цього тижня.

Ура.

Автоматичний переклад.
petitgamer
17 год. тому

Звучить чудово. дякую

Будемо чекати на оновлення. 😉

Автоматичний переклад.
Romi
9 год. тому

Наразі оновіть обліковий запис і виправте всю мою особисту інформацію, однак платіж, який я використовував у минулому, вимкнено, вони приймають лише google pay, Neosurf, Interac і crypto.

Я зачекаю наступного місяця, щоб побачити, чи вирішать проблему.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого