ГоловнаФорумКазиноKatsuBet Casino - загальне обговорення

KatsuBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від anapaul5023
|
7 572 переглядів 34 відповідей |
|
1 2

Я вніс близько 700 доларів і виграв 1500 доларів. Хороші ігри та успіхів у виграші, тоді вони зробили неможливим для мене зняти свої виграші, вигадуючи всі виправдання за столом. Я так роздратований і не рекомендую це казино, лише якщо ви хочете втратити свої гроші! Є багато інших відгуків про те ж саме

Автоматичний переклад.
Quin

Привіт, я можу запитати, чи ваша ситуація все ще триває, і ви все ще не можете зняти свої гроші? Крім того, яку причину вказало казино, що не може зняти ваші гроші?

Я запитую, тому що я намагаюся краще зрозуміти ситуацію, і я сподіваюся, що це не так, як з іншими гравцями, що ви випадково втратили свої гроші. Було б дуже шкода.

Чи можете ви сказати більше, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, вибачте, щойно побачив це. Вони зробили це неможливим, забравши мої гроші, тому що

  1. Я запитав банківський переказ, але вони відхилили
  2. спробував зняти ще раз, і раптом опція банківського переказу зникла
  3. попросив мене спробувати зняти кошти за допомогою способу оплати, який недоступний у Новій Зеландії
  4. продовжував вигадувати виправдання в чаті
Автоматичний переклад.
Quin

О, це вражаючий показ невдалих спроб.

Чи доступний для вас зараз робочий варіант оплати? Хочу поспорити, що відповіддю буде «ні».

Я б сказав, що вам знадобиться допомога. Ви коли-небудь чули про Casino Guru Resolution Center? Це точно варто спробувати, і це вам нічого не коштує.

Перегляньте інструкції тут 👈

Якщо ви бажаєте спробувати, почніть прямо тут 👈👈

Що скажеш - ти за?


Автоматичний переклад.

2 роки тому я відкрив там один обліковий запис для тестування, сьогодні я зв’язався з ними для перевірки ідентифікатора та оновлення свого облікового запису, і вони були дуже привітними та корисними. Я залишу повний огляд пізніше цього тижня.

Ура.

Автоматичний переклад.
petitgamer

Звучить чудово. дякую

Будемо чекати на оновлення. 😉

Автоматичний переклад.
Romi

Наразі оновіть обліковий запис і виправте всю мою особисту інформацію, однак платіж, який я використовував у минулому, вимкнено, вони приймають лише google pay, Neosurf, Interac і crypto.

Я зачекаю наступного місяця, щоб побачити, чи вирішать проблему.

Автоматичний переклад.

Я зробив купу депозитів на 10 доларів тут..але сьогодні я зробив депозит на 10 доларів через btc, як завжди..Невелика комісія зробила його нижчим за їхній мінімум, і мені сказали, що вони просто зберігають його, а мені, щоб подивитися правила..будь-яке інше місце, де я грав, якщо цього недостатньо, вони не дозволять вам зробити депозит..У мене є квитанція, де транзакція була завершена, і сказано, що вона втрачена через мінімальний правило.. Ні, ви просто крадете його або просто надсилаєте назад

Автоматичний переклад.
sammy2296

Хм, привіт, я думаю, що казино не повинно просто зберігати гроші. Хіба не можливо, що вони залишать це на рахунку гравця, а ви внесете ще трохи грошей, щоб усе було добре? Гроші, які ви внесли, зникли з вашого ігрового рахунку чи як справи зараз?

Автоматичний переклад.
Jaro

Мені сказали, що він втрачений, і він навіть не надходив на рахунок..Мій гаманець каже, що це підтверджено, і я пробував, а вони просто продовжували казати, що він має бути вищим за їхній мінімальний депозит..Вони ніколи не давали мені жодного вибору, просто планували крадіжку..Уявіть, скільки вони крадуть у людей, які трохи нижче, через комісію BTC

Автоматичний переклад.
sammy2296

Привіт,

чесно кажучи, це дивно... Ви хочете сказати, що казино стверджує, що суми, нижчі від ліміту депозиту, будуть конфісковані? А точніше, такі суми повертаються в гаманець? Я дуже хочу бути впевненим тут. Якщо говорити про гаманець, то підтверджений платіж у багатьох ситуаціях не означає завершену транзакцію. Я бачив це раніше.

Ну, я просто кажу, що це не завжди казино, тому й запитання. Додаткові запитання з обох сторін могли б допомогти знайти щось надійне, як ви думаєте?

Автоматичний переклад.

Я зв’язався зі своїм гаманцем, і мені сказали, що його отримали, і ні, він ніколи не повертався назад у мій гаманець. Вони просто зберігають його. Якщо надсилати їм електронні листи знову і знову і завжди казати, що їхні правила: якщо сума нижча, це, на мою думку, дуже погано.. Я можу все показати та довести.

Автоматичний переклад.
Автоматичний переклад.

Посилання містить усі електронні листи, які я надсилав...багато туди й назад

Автоматичний переклад.
sammy2296

О, значить транзакцію виконано, а не просто підтверджено. Важливе оновлення, дякую.

Який рівень вашої впевненості в тому, що казино врешті-решт втрутиться, щоб повернути ваш втрачений депозит? Наскільки я розумію, сума невелика, але мене все одно непокоїть те, що ви не отримали жодної допомоги. Я вважаю неприйнятним говорити, що гроші втрачені. Бажаєте подати офіційну скаргу через веб-сайт Casino Guru? Вам подобається ідея?



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого