2 р. тому
Тут ви можете обговорити KatsuBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, спочатку я був у великому захваті від цього казино, але Ден може погано прокинутися, я брав участь у турнірі між Різдвом і Новим роком і чисто випадково не помітив цього на початку, я просто грав якась ігрова гра. І це була турнірна гра.
Я посів третє місце в турнірі, а приз становив би 3000 євро
На жаль, мені досі доводиться писати прихильникам, і продовжують з’являтися ті самі виправдання, чому мій приз не було зараховано
Щоб вони доклали зусиль і передали мій запит до спецвідділу
Я повільно отримую достатньо, і, можливо, хтось може мені допомогти тут
Hello, I was so enthusiastic about this casino at the beginning, but Dan can have a rude awakening, I took part in a tournament between Christmas and New Year's Eve and purely by chance I didn't notice it at the beginning, I just played some slot game And that was a tournament game.
I came 3rd in the tournament and the prize would have been €3,000
Unfortunately, I still have to write to the supporters to this day and the same excuses keep coming up as to why my prize wasn't credited
That they make an effort and forward my request to the specialist department
I'm slowly getting enough and maybe someone can help me here
Hallo ich war bei diesem casino an anfang so begeistert aber Dan kann das böse erwachen den ich habe im Zeitraum zwischen Weihnachten und Silvester bei einem tunier mit gemacht und rein zufällig habe ich das an Anfang nicht mitbekommen den ich ich habe einfach irgend ein slot spiel gespielt Und Das war ein tunier Spiel.
Ich habe bei dem tunier den 3. Platz erreicht und der Preis wäre gewesen 3.000€
Leider muss ich bis heute noch mit den Supporter schreiben und es kommen immer wieder die selben ausreden warum mein Gewinn nicht gutgeschrieben worden wurde
Das sie sich bemühen und mein Anliegen zu der Fach Abteilung weiterleiten
Langsam reicht es mir und vielleicht kann mich hier jemand weiterhelfen
Привіт,
Не могли б ви поділитися (бажано англійською мовою) усіма причинами, які казино повідомило вам про виплату?
Виходячи виключно з того, що ви згадали, я можу лише порекомендувати подати скаргу на це казино. Я завжди роблю це, якщо гравці відчувають, що в казино з ними поводяться несправедливо.
Дізнайтеся більше про весь процес прямо тут . Дай мені знати, як ти ставишся до цього.
Hello,
Could you share (preferably in English) - all the reasons the casino has told you so far about the payout?
Based solely on what you mentioned, I can only recommend submitting a complaint against this casino. I always do that in case the players feel they are unfairly treated in the casinos.
Learn more about the whole process right here. Let me know how you feel about that.
Це перша відповідь на мою скаргу, і система завжди працює таким чином, що в електронному листі сказано, що я повинен бути терплячим і що вони перевіряють це у відділі спеціалістів, а Ден приходить другий лист від відділу спеціалістів, і я скаржуся знову зробіть і почніть всю гру спочатку.
Перша можливість полягає в тому, що це просто комп’ютер, який знає лише ці дві відповіді, або вони висміюють клієнтів
Тому що так відбувається щодня
1. Пошта
2. Пошта
That is the first answer to my complaint and the system always works in such a way that the email says that I have to be patient and that they check it in the specialist department and Dan comes the second email from the specialist department and I will complain again do and dan start the whole game over.
The first possibility would be it's just a computer that only knows these two answers or they make fun of customers
Because that's what happens every day
1.Mail
2.Mail
Дякую за ці скріншоти, напевно, існують спеціальні правила турніру, і я хотів би побачити частину про те, коли та як визначаються переможці та виплачуються. Звучить як хороший початок для мене.
Чи отримували ви коли-небудь підтвердження про те, що ви справді виграли третє або будь-яке призове місце?
У будь-якому випадку, у першому електронному листі казино потребує більше часу, щоб вирішити проблему, а потім весь процес має виконуватися автоматично, правда - для мене це теж не має сенсу.
Я чекаю вашої відповіді щодо підтвердження перемоги, але я вважаю, що скарга є хорошою ідеєю. Тож дайте мені знати, будь ласка.
Thank you for those screenshots, surely there are special tournament rules and I would like to see the part about when and how the winners are decided and paid. Sounds like a good start to me.
Have you ever received a confirmation saying that you actually won the third or any prize?
Anyway, in the first email, the casino needs more time to address the issue and then the whole process should be carried out automatically, right - does not make much sense to me either.
I'll wait for your reply about the winning confirmation, but I feel the complaint is a good idea. So let me know, please.
Ні, я не отримав жодного підтвердження, і я не думаю, що був переможець, окрім самого кацубету. Зараз я написав скаргу щодо цього
No I didn't get any confirmation and I don't think there was a winner except the katsubet itself I've now written a complaint about this
Nein ich habe keine Bestätigung erhalten und ich glaube das es keinen Gewinner gab außer das katsubet selbst ich habe jetzt ger eine Beschwerde diesbezüglich geschrieben
Привіт Радка
Дуже вдячні за інформацію щодо скарги на гуру казино
Я це зробив, і мою справу взяли
Ніколи б не подумав, що такі люди це зроблять
Дуже дякую
Hello Radka
Thank you very much for the info on the complaint about casino guru
I did it and my case was taken
I never would have thought that people like this would do it
Thanks so much
Hallo Radka
Vielen lieben Dank für die Info zur der Beschwerde über casino Guru
Ich habe es gemacht und mein Fall wurde aufgenommen
Ich hätte mir nie gedacht das solche Leute gibt die das machen
Vielen lieben Dank
Привіт Patrik3990,
Раді допомогти 🙂.
Я думаю, що зараз ще занадто рано робити висновки, ви надіслали багато інформації через скаргу , і я впевнений, що Томашу потрібен час, щоб її проаналізувати.
Як ви гадаєте, чи можете тим часом запитати постачальника ігор про результати турніру? Було б цікаво мати два джерела інформації. Звичайно, це лише пропозиція.
Давайте подивимося, що Томас дізнається 🤞
Hello Patrik3990,
Happy to help 🙂.
I think that now it's too early for conclusions, you sent lots of information via the complaint and I'm sure that Tomas needs some time to go through it now.
Do you think you could ask the game provider about the results of the tournament in the meantime? Would be interesting to have two sources of information. It's just a suggestion, of course.
Let's see what Tomas finds out 🤞
Привіт Рафка
Звичайно, я допомагаю, чим можу
У мене є питання з цього приводу:
Ви маєте на увазі постачальників ігор KatsuBet?
Під підсумком ви маєте на увазі місце, яке я б зробив, на думку KatsuBet?
Hello Rafka
Of course I help where I can
I have questions about this:
Game providers do you mean KatsuBet?
By bottom line do you mean the place I would have done in the opinion of KatsuBet?
Hallo Rafka
Natürlich helfe ich wo ich kann
Dazu habe ich fragen:
Spielanbieter meinen sie KatsuBet?
Mit Endergebnis meinen sie den Platz was ich gemacht hätte nach Meinung von KatsuBet?
Привіт,
Katsubet — це казино, де ви граєте, а Playson — постачальник ігор — компанія, яка створила і продає ігри казино 😉. Запитуючи постачальника ігор, ми з Томасом маємо на увазі Playson Group.
Мене дуже бентежить суть, я переконаний, що це проблема автоматичного перекладу. Я впевнений, що раніше я не згадував жодних підсумків.
Hi there,
Katsubet is the casino where you play, and Playson is the game provider - the company that created and sells the games to casinos 😉. By asking the game provider me and Tomas mean the Playson Group.
I'm quite confused about the bottom line I'm convinced it's an auto-translation matter. I did not previously mention any bottom lines, I'm sure.
Я не звертався до Playson, але чи варто?
I haven't contacted Playson but should I?
Ich habe Playson nicht kontaktiert aber soll ich das machen?
Привіт,
Оскільки Томас згадав це в скарзі, я вважаю, що це буде розумним кроком. Особисто я б так і зробив. Принаймні, ви можете сказати, що ви пробували, тому казино також має докласти певних зусиль, з вашої точки зору запитувати постачальника ігор більше не варіант. Крім того, ви отримаєте відповідь. Це також було б корисно, я думаю.
Але без тиску, просто думаю вголос 🙂
Hello,
since Tomas mentioned that in the complaint, I feel that it would be a reasonable step. Personally, I would do that. At least you can say that you have tried, so the casino should make some efforts as well, from your point of view asking the game provider is no longer an option. Alternatively, you will get a response. That would be useful too, I think.
No pressure though, just thinking aloud 🙂
Я зареєструвався тут 2 роки тому, зробив кілька депозитів, і я не був активним у цьому казино до кількох днів тому... Я отримав бонус у розмірі 50 канадських доларів на мій день народження, і після ставок вони виплатили мені максимальний виграш у 10 разів на суму бонусу протягом 2 годин .
На мою думку, я думаю, що це чесне казино
I registered here 2 years ago made few deposit and i was not active at this Casino till few days back...I received bonus of 50 CAD for my birthday and after wagering, they have paid me max win of 10X bonus amount within 2 hours.
In my opinion i think this is honest Casino
Щиро вітаю! Це насправді був кращий подарунок на день народження, ніж ви очікували, правда? 🙂 Казино Гуру вітає з днем народження! KatsuBet навіть отримав від нас значок ярмарку, тому вони справді здаються гарним місцем для проведення часу. Я радий, що у вас такий гарний досвід спілкування з ними.
Congratulations! That was actually a better birthday gift than you expected, right? 🙂 Happy birthday from Casino Guru! KatsuBet even received the fair badge from us so they really seem to be a good place to spend time. I'm glad you have such a good experience with them.
Отже, я зареєструвався тут через рекламу Casino Guru, обіцяючи 166% бонус до 5000 норвезьких крон.
Я зробив депозит у розмірі 1250 норвезьких крон, але отримав лише бонус у розмірі 1000 норвезьких крон.
Агент служби підтримки був досить корисним і спробував відновити бонус, щоб я отримав належну суму бонусу: 2075 норвезьких крон
Тоді він зрозумів, що ця пропозиція має обмеження в 1000 норвезьких крон.
Насправді я б краще взяв їхній стандартний вітальний бонус замість цього, але він не міг змінити це на це, тож у мене залишився дещо гіркий смак від цього.
Я міг би також додати, що замість 14 днів, щоб відіграти бонус, також зазначено в кампанії Casino Guru, таймер насправді становить лише 3 дні.
So, I signed up here through the Casino Guru promo, promising a 166% bonus up to NOK 5,000.
I made a NOK 1,250 deposit but was only credited with a NOK 1,000 bonus.
The support agent was helpful enough and tried to reinstate the bonus so that I would get the proper bonus amount: NOK 2,075
Then he realised there is a NOK 1,000 cap on this offer.
I would actually have been better of taking their standard welcome bonus instead, but he couldn't change it to that, so I'm left with a somewhat bitter taste from this.
I could also add that rather than the 14 days to wager the bonus also stated in the Casino Guru campaign, the timer is actually only 3 days.
Привіт.
Вибачте за цю неприємність, я знаю, що це вам мало допоможе, але заради інших я передав цю бонусну проблему на перевірку та оновлення.
Я ціную, що ви знайшли час, щоб повідомити мені!
Hello there.
I'm sorry for this trouble, I know it doesn't help you much, but for others' sake, I passed this bonus issue for a check and update.
I appreciate you took the time to let me know!
Я закінчив там грати, і я не бачу жодної причини повертатися туди в інший час.
Вони, здається, скрізь, де можуть, пропонують слоти з нижчими налаштуваннями RTP. Декілька прагматиків мали низькі 94%. Треба завжди прагнути грати на 96,5%. Не кажучи, що ви виграєте на них більше, але ви точно втратите менше.
Є дратівлива бічна панель, яка займає 1/4 екрану, коли ви граєте на стаціонарному пристрої, яку не можна закрити.
За депозити карткою стягується комісія 2,5%. Це на додаток до інших комісій, які ви можете отримати за користування карткою. Зараз дуже мало казино стягують таку комісію.
Вони радіють електронним листам. Навіть після його вимкнення я отримав близько 20 лише за пару днів. Один із них сказав, що я отримаю 88 безкоштовних обертань за депозит 1 євро. Я подумав, що міг би взяти їх, але коли я перейшов на сторінку депозиту, було написано, що мінімальний депозит становить 10 євро 🤔
У будь-якому випадку, є багато кращих варіантів.
Finished playing there now and I can't see any reason to go back there at another time.
They seem to, wherever they can, offer the slots at the lower RTP settings. Several Pragmatics were at the lowly 94%. One should always be looking to play at the 96,5% ones. Not saying you'll win more on those, but you'll most certainly lose less.
There's an annoying side bar taking 1/4 of the screen when you play on the stationary which can't be closed.
Card deposits incur a 2,5% fee. This in addition to other fees you might get when using your card. Very few casinos charge such a fee nowadays.
They're trigger happy on the emails. Even after disabling it, I've gotten like 20 in just a couple of days. One of them said I'd get 88 free spins for a €1 deposit. I thought I'd might as well take them, but when I got to the deposit page, it said minimum deposit is €10 🤔
Anyway, there are plenty of better options out there.
Пані та панове, я можу представити вам кацубет
аватар
Джиммі
аватар
Джиммі
Агент підтримки
Електронна пошта:
аватар
Підтримка Katsubet 12:34 ранку
Привіт. Чим я можу Вам допомогти?
Виберіть тему свого повідомлення
Відвідувач 12:34 ранку
Бонуси
аватар
Підтримка Katsubet 12:34 ранку
Виберіть тему свого повідомлення
Відвідувач 12:34 ранку
Без додаткового бонусу
аватар
Підтримка Katsubet 12:34 ранку
Усі ігри вносять різний відсоток до вимог ставок. Будь ласка, ознайомтеся з положеннями та умовами бонусів і перевірте, чи вибрана гра є в списку.
Якщо у вас залишилися конкретні чи додаткові запитання, сміливо повертайтеся до головного меню або зв’яжіться з людиною.
Відвідувач 12:34 ранку
Підключіть людину
Вас перевели до: Джиммі.
аватар
Джиммі 12:34 ранку
Привіт. Мене звати Джиммі, я буду радий тобі допомогти.
Відвідувач 12:35 ранку
Привіт, я мав отримати 50 обертань із моїм останнім депозитом
аватар
Джиммі 12:35 ранку
Не могли б ви надати мені скріншот вашої пропозиції
Відвідувач 12:35 ранку
Screenshot_20230702_123313.png
аватар
Джиммі 12:35 ранку
Зачекайте, будь ласка, мені потрібно перевірити інформацію.
Відвідувач 12:36 ранку
Screenshot_20230702_123214.png
аватар
Джиммі 12:37 ранку
Томасе, дозволь мені повідомити тобі, що цей бонус є пропозицією наших партнерів лише для тих гравців, які зареєструвалися за певним посиланням. На мій жаль, ваш обліковий запис не відповідає вимогам для отримання цього бонусу.
Відвідувач 12:38 ранку
ні, мені надіслали цей електронний лист, ви зобов’язані його виконати
ти надіслав мені цю пропозицію
аватар
Джиммі 12:40 ранку
На жаль, ми не контролюємо розподіл пропозицій. 😥
Відвідувач 12:40 ранку
так, це абсолютна брехня, подивіться на відправника, це ВИ кацубет
це абсолютно брехлива реклама
аватар
Джиммі 12:43 ранку
Нам дуже шкода, що ви відчули враження від нашого казино. 😭
Відвідувач 12:43 ранку
ні, ні, інакше ви видасте бонус, який ВИ мені запропонували
я хочу поговорити з менеджером
Ви оцінили наше обслуговування клієнтів як погане.
Ви залишили такий коментар: злодії
аватар
Джиммі 12:44 ранку
Томас, на жаль, менеджера зараз немає.
Відвідувач 12:45 ранку
боже, перестань брехати, я добре знаю протоколи обслуговування клієнтів, там завжди є менеджер, постав їх
аватар
Джиммі 12:50 ранку
Як я вже говорив раніше, менеджер зараз недоступний.
Відвідувач 12:50 ранку
чи хотіли б ви побачити законодавство, яке існує в кожній країні щодо цього, це юридичне питання, яке має ПЕРЕСТАТИ БРЕХАТИ
одягни їх
Я нікуди не збираюсь
Я гарантую, що ви зараз розмовляєте з ними, отримуєте вказівки, що говорити
або це, або те, що ви робите, може призвести до звільнення за неналежну поведінку
аватар
Джиммі 12:55 ранку
На жаль, я не можу вам допомогти, оскільки бонус доступний лише гравцям, які зареєструвалися за певним посиланням.
Відвідувач 12:55 ранку
божевільно, що ти буквально надіслав мені пропозицію електронною поштою
ви на 100 відсотків зобов'язані його дотримуватися
це брехня, або ваша організація відверто бреше своїм клієнтам
чого ти не розумієш ВИ НАДИСЛАЛИ МЕНІ ЦЮ ПРОПОЗИЦІЮ ВИ РОЗУМІЄТЕ СЕБЕ ВАША КОМПАНІЯ ЗРОБИЛА МЕНІ ЦЮ ПРОПОЗИЦІЮ
Ви надіслали мені цю пропозицію після реєстрації
не раніше
аватар
Джиммі 01:01 ранку
Як я писав раніше, на жаль, ми не контролюємо пропозиції розсилки. 😥
Відвідувач 01:02 ранку
ти дурний чи думаєш, що я поясню мені, як я повторюю, що ВАШ сервісний відділ S якимось чарівним чином не відповідає за те, що вони надіслали
його не було надіслано третьою стороною ВИ НАДИСЛАЛИ ЦЕ
Я знову попрошу вас підключити свого менеджера
перестань брехати про все
це так божевільно'
я збираюся опублікувати цю розмову на кожному поважному азартному форумі, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot скрізь
тому, будь ласка, поясніть мені, чому ваш відділ обслуговування не несе відповідальності за те, що вони надіслали
аватар
Джиммі 01:08 ранку
Томас, на жаль, я не можу допомогти тобі у твоїй ситуації, ми не контролюємо, що і коли надходить до наших клієнтів.
Відвідувач 01:08 ранку
якби це було так, кожен наркодилер глибокої мережі не відповідав би за надсилання наркотиків за вашою логікою
аватар
Джиммі 01:14 ранку
Мені дуже прикро через ваш досвід у нашому казино, але, на жаль, я нічого не можу зробити.
Відвідувач 01:16 ранку
ха-ха-ха, так, вау, це, безперечно, найдичніші кричущі кроки, які я коли-небудь бачив у онлайн-казино, і тут є кілька дурнів
брехня брехня брехня
Прочитайте
аватар
Джиммі 01:21 ранку
Я розумію, що ви відчуваєте, але зараз нічим не можу вам допомогти. 😭
Якщо у вас є
e будь-які інші запитання, не соромтеся звертатися до нас.
Джиммі закрив чат.
Почніть чат знову
На основі
Ladies and gentlemen may I present to you katsubet
avatar
Jimmy
avatar
Jimmy
Support Agent
E-mail:
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Hello. How may I help you?
Please select the subject of your message
Visitor 12:34 am
Bonuses
avatar
Katsubet Support 12:34 am
Select the subject of your message
Visitor 12:34 am
No added bonus
avatar
Katsubet Support 12:34 am
All games contribute different percentages toward the wagering requirements. Please refer to bonus terms & conditions and check if the chosen game is listed.
If you have any specific or additional questions left, feel free to return to the main menu or connect with a human.
Visitor 12:34 am
Connect a human
You have been transferred to: Jimmy.
avatar
Jimmy 12:34 am
Hello. My name is Jimmy I will be glad to help you.
Visitor 12:35 am
hi i was supposed to recieve 50 spins with my last deposit
avatar
Jimmy 12:35 am
Could you, please, provide me a screenshot of your offer
Visitor 12:35 am
Screenshot_20230702_123313.png
avatar
Jimmy 12:35 am
Please, wait a minute I need to check the information.
Visitor 12:36 am
Screenshot_20230702_123214.png
avatar
Jimmy 12:37 am
Thomas, let me inform you, that this bonus is an offer provided by our partners only for those players who have signed up with the particular link. To my regret, your account is not eligible to get this bonus.
Visitor 12:38 am
no i was sent that email, your obligated to honour it
you sent that offer to me
avatar
Jimmy 12:40 am
Unfortunately, we have no control over the distribution of the offers. 😥
Visitor 12:40 am
yes you do thats an absoloute lie, look at the sender its YOU katsubet
thats absouloute false advertising
avatar
Jimmy 12:43 am
We are very sorry about your experience at our casino. 😭
Visitor 12:43 am
no your not or you would issue the bonus YOU offered me
i want to speak to a manager
You rated our customer service as bad.
You left the following comment: thieves'
avatar
Jimmy 12:44 am
Thomas, unfortunately, the manager is not here right now.
Visitor 12:45 am
omg stop lying, im well versed is customer service protocols theres always a manger there put them on
avatar
Jimmy 12:50 am
As I said earlier, the manager is not available right now.
Visitor 12:50 am
would you like to see the legislation that every country has about it its a legal issue there has to be STOP LYING
put them on
im not going anywhere
i gaurentee that your speaking to them now getting directions on what to say
either that or what your doind could get you fired for misconduct
avatar
Jimmy 12:55 am
Unfortunately, I can not help you, as the bonus is only available to players who are signed up with the particular link.
Visitor 12:55 am
its insane you literally sent me an offer via email
your 100 percent obligated to honour it
thats a lie or your organisation in outright lying to thier customers
what dont you understand YOU SENT ME THAT OFFER DO YOU UNDERSTAND YOU, YOUR COMPNANY MADE ME THAT OFFER
i was sent that offer by you after isigned up
not before
avatar
Jimmy 01:01 am
As I wrote earlier unfortunately we do not control the mailing offers. 😥
Visitor 01:02 am
are you stupid or do you think i am expllain to me how i repeat YOUR service department S is somehow magically not responsable for what they sent
it was not sent from a third party YOU SENT IT
again i will ask you to ut your manager on
stop lying about everything
its so insane'
im going to post this conversation on every reputable gambling forum, casinomeister, askgambers, correctcasinos, casinoguru, trustpiot everywhere
so please explain to me how your service department is not responable for what they sent
avatar
Jimmy 01:08 am
Thomas, unfortunately, I can't help you with your situation, we don't control what and when comes to our customers.
Visitor 01:08 am
if that waould fly every deep web drug dealer would not be respnsable for sending dtrugs by your logic
avatar
Jimmy 01:14 am
I am very sorry about your experience in our casino, but unfortunately, there is nothing I can do.
Visitor 01:16 am
hahaha, yeah right, wow this is by far the wildest flagrant moves ive ever seen conducted by an online casinoo and theres some doozies around
lies lies lies
Read
avatar
Jimmy 01:21 am
I understand how you feel, but at this point, I can't help you. 😭
In case you hav
e any other questions, do not hesitate to contact us.
Jimmy has closed the chat.
Start the chat again
Powered by
Це була надзвичайна розмова 😂.
«Connet a human» - дорогоцінно!
На жаль, я трохи розумію підхід оператора. Чи знаєте ви, що казино зазвичай наймають сторонні компанії для проведення всіх електронних кампаній? До речі, те саме стосується і виплат. Боюся, це він мав на увазі.
Таким чином, усі пропозиції електронних бюлетенів та інформаційних бюлетенів мають містити пряме посилання на конкретні обмеження, які зазвичай застосовуються.
Дякую, що підняли цю тему. Я б сказав, що це, безсумнівно, частина азартних ігор, чи не так?
That was an extraordinary conversation 😂.
"Connet a human" - precious!
Sadly, I understand the operator's approach a bit. Did you know casinos usually hire third-party companies to handle all emailing campaigns for them? By the way, the same goes for payments. This is what he meant, I'm afraid.
Thus all bulletins, newsletters email offers should contain a direct link to specific limitations which usually apply.
Thanks for bringing up this topic. I'd say it is undoubtedly part of gambling, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.