ФорумКазиноKats Casino - загальне обговорення

Kats Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від zena5755
|
10858 переглядів 51 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
angel47usa
3 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, про яку скаргу ви говорите? Це про Kats Casino? Якщо так, дайте мені знати, будь ласка.

Звичайно, щоб перейти до вашого запитання, цей посібник пояснює все, що вам потрібно знати про процес подання скарги. Кожна сторона завжди має 7 днів для відповіді. Ми намагаємося зробити це якомога швидше, але іноді це, на жаль, не так просто. Отже, ми перейдемо до вашої скарги, вам просто потрібно трохи терпіти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, про яку скаргу ви говорите? Це про Kats Casino? Якщо так, дайте мені знати, будь ласка.

Звичайно, щоб перейти до вашого запитання, цей посібник пояснює все, що вам потрібно знати про процес подання скарги. Кожна сторона завжди має 7 днів для відповіді. Ми намагаємося зробити це якомога швидше, але іноді це, на жаль, не так просто. Отже, ми перейдемо до вашої скарги, вам просто потрібно трохи терпіти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, це той. На даний момент це єдиний, який я маю, і його надіслано деякий час

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Таке враження, що ще ніхто навіть не потрудився на це подивитися

Автоматичний переклад.
angel47usa
3 міс. тому

Привіт і дякую за роз’яснення.

Я б не сказав, що ніхто не турбувався, просто є невелика команда дуже відданих експертів, але всі скарги накопичуються.

Наберіться терпіння, будь ласка. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом. Має бути всього лише кілька годин, здається. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Знаєш що, це нормально. Не зважай. Не турбуйте. Я сам розберуся. Дякую

Автоматичний переклад.
angel47usa
3 міс. тому

Звичайно, я залишу це вам. До речі, Ніколас — це Нік, ваш спеціаліст із розгляду скарг. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, я залишу це вам. До речі, Ніколас — це Нік, ваш спеціаліст із розгляду скарг. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені шкода Радка. Я щойно прокинувся, і ЦЯ конкретна скарга є найгіршою. Немає наміру бути грубим з вами, хлопці (люблю вас усіх), і, звичайно, я розумію, хто такий Нік.. Вибачайте. Ця скарга НАГАТО гірша, ніж будь-яка інша, яку я мав досі. Просто хочу покінчити з цим, але не бажаю відмовлятися від того, що мені заборгували.

Автоматичний переклад.
angel47usa
3 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Ми це розуміємо. Сподіваємось, незабаром ваша справа буде вирішена.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Ми це розуміємо. Сподіваємось, незабаром ваша справа буде вирішена.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ЦЕ було б чудово, якщо тільки НІХТО до цього ще не дійшов. Чому?? Я дуже заплутався...

Автоматичний переклад.
angel47usa
3 міс. тому

НЕ потрібно плутати. Якщо ви читали посібник, який вам надіслав Джаро, ви вже знаєте, що:

«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити ліміт часу ще через сім днів.

Оскільки успішне вирішення скарги часто потребує тривалого спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але, знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої».

За цим не стоїть нічого іншого.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, я все це розумію. Але на це навіть не дивилися. Я просто сиджу там і «чекаю на Гуру Казино», тож ось у чому моя плутанина. Але це все добре. Я збираюся впоратися з цим сам. Мені зараз не потрібна допомога. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
angel47usa
3 міс. тому

Наша команда розгляду скарг розглядає вашу справу разом із сотнею інших, щоб повідомити вам правду. Це дійсно невелика команда, якщо порівнювати її з кількістю скарг, які нам потрібно обробляти щодня. Ось чому ми маємо там встановлені таймери, щоб у нас був час оглянути їх усіх і індивідуально подбати про всіх якнайкраще.

Якщо ви бажаєте закрити свою скаргу, ви можете зробити це в будь-який час. Просто зв’яжіться з тим, хто розглядає вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого