ФорумКазиноKats Casino - загальне обговорення

Kats Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від zena5755
|
12638 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
angel47usa
5 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, про яку скаргу ви говорите? Це про Kats Casino? Якщо так, дайте мені знати, будь ласка.

Звичайно, щоб перейти до вашого запитання, цей посібник пояснює все, що вам потрібно знати про процес подання скарги. Кожна сторона завжди має 7 днів для відповіді. Ми намагаємося зробити це якомога швидше, але іноді це, на жаль, не так просто. Отже, ми перейдемо до вашої скарги, вам просто потрібно трохи терпіти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, про яку скаргу ви говорите? Це про Kats Casino? Якщо так, дайте мені знати, будь ласка.

Звичайно, щоб перейти до вашого запитання, цей посібник пояснює все, що вам потрібно знати про процес подання скарги. Кожна сторона завжди має 7 днів для відповіді. Ми намагаємося зробити це якомога швидше, але іноді це, на жаль, не так просто. Отже, ми перейдемо до вашої скарги, вам просто потрібно трохи терпіти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, це той. На даний момент це єдиний, який я маю, і його надіслано деякий час

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Таке враження, що ще ніхто навіть не потрудився на це подивитися

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Привіт і дякую за роз’яснення.

Я б не сказав, що ніхто не турбувався, просто є невелика команда дуже відданих експертів, але всі скарги накопичуються.

Наберіться терпіння, будь ласка. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом. Має бути всього лише кілька годин, здається. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Знаєш що, це нормально. Не зважай. Не турбуйте. Я сам розберуся. Дякую

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Звичайно, я залишу це вам. До речі, Ніколас — це Нік, ваш спеціаліст із розгляду скарг. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Звичайно, я залишу це вам. До речі, Ніколас — це Нік, ваш спеціаліст із розгляду скарг. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені шкода Радка. Я щойно прокинувся, і ЦЯ конкретна скарга є найгіршою. Немає наміру бути грубим з вами, хлопці (люблю вас усіх), і, звичайно, я розумію, хто такий Нік.. Вибачайте. Ця скарга НАГАТО гірша, ніж будь-яка інша, яку я мав досі. Просто хочу покінчити з цим, але не бажаю відмовлятися від того, що мені заборгували.

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Ми це розуміємо. Сподіваємось, незабаром ваша справа буде вирішена.🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Ми це розуміємо. Сподіваємось, незабаром ваша справа буде вирішена.🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

ЦЕ було б чудово, якщо тільки НІХТО до цього ще не дійшов. Чому?? Я дуже заплутався...

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

НЕ потрібно плутати. Якщо ви читали посібник, який вам надіслав Джаро, ви вже знаєте, що:

«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити ліміт часу ще через сім днів.

Оскільки успішне вирішення скарги часто потребує тривалого спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але, знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої».

За цим не стоїть нічого іншого.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, я все це розумію. Але на це навіть не дивилися. Я просто сиджу там і «чекаю на Гуру Казино», тож ось у чому моя плутанина. Але це все добре. Я збираюся впоратися з цим сам. Мені зараз не потрібна допомога. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
angel47usa
5 міс. тому

Наша команда розгляду скарг розглядає вашу справу разом із сотнею інших, щоб повідомити вам правду. Це дійсно невелика команда, якщо порівнювати її з кількістю скарг, які нам потрібно обробляти щодня. Ось чому ми маємо там встановлені таймери, щоб у нас був час оглянути їх усіх і індивідуально подбати про всіх якнайкраще.

Якщо ви бажаєте закрити свою скаргу, ви можете зробити це в будь-який час. Просто зв’яжіться з тим, хто розглядає вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино Kats - це шахрайство. Ніколи не дозволяйте зняття коштів, оскільки існує багато обмежень і висока вартість. Видайте великий бонус, щоб захопити вас, але ви ніколи не зможете зняти гроші. Тримайтеся подалі від тотального шахрайства

Автоматичний переклад.
6d947s7vxd
3 тиж. тому

Гей, було б добре знати, чому казино не хоче платити вам ваші гроші. Ви виконали все, що вимагалося в рамках бонусу? Не могли б ви показати мені, чим ви гралися? Про які обмеження ви говорите?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Повірте мені, у мене було багато сайтів, які не виплачували гроші. Єдине, що я знаю, це те, що якщо я не отримаю свої кошти, то більше ніколи не буду працювати. Казино Kats вибило зі мене 873,00 минулого року, і вони все ще надсилають і дзвонять мені із пропозиціями зіграти. Я більше ніколи не граю на цьому сайті. Якщо вони повернуться, побачать, що я виграв, і заплатять це, тоді я, можливо, зроблю його знову.

Автоматичний переклад.
cobra562
2 тиж. тому

Ви пробували відписатись від їхніх пропозицій? Я вважаю, що це повинно допомогти припинити отримання таких пропозицій.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я попросив їх видалити мене з пропозицій, і я все ще їх отримую. Сьогодні вони надіслали мені електронний лист, оскільки я надіслав електронний лист із запитанням, коли й чи зможу я отримати своє відкликання. Ось їхня відповідь.

У цьому випадку вам потрібно буде зачекати до 1 жовтня, щоб завершити процес вилучення. Якщо ви не отримаєте жодних оновлень, зв’яжіться з нами ще 2 жовтня, щоб передати інформацію про справу.


Можливо, до Різдва я його отримаю. Нереальний BS

Автоматичний переклад.
cobra562
2 тиж. тому

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам знадобиться допомога. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це божевілля. Досі не отримано 1 пенні.

Автоматичний переклад.
cobra562
2 тиж. тому

Отже, як довго ви чекаєте?

Не забувайте, що наша команда зі скарг готова допомогти, якщо буде потрібно.😉

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого