ГоловнаФорумКазиноKats Casino - загальне обговорення

Kats Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від zena5755
|
19 181 переглядів 80 відповідей |
|
1 2 3...5
JanetParker

Вибачте, але моя відповідь залишається незмінною,

Я не працюю в казино, тому можу лише ознайомитися з умовами. Для повної та конкретної відповіді вам слід звернутися до казино, це головна мета будь-якого освіченого персоналу підтримки.

Я не хочу давати погані припущення, от і все.

Просто запитайте їх і повідомте нам, тому що інші гравці можуть вважати ваші висновки дуже корисними.

Ви взяли якийсь бонус? Для мене 100 доларів більше схоже на максимальне обмеження виведення бонусу.

Змінено
Автоматичний переклад.
b0nus_hunter

Я б сказав, що ви вже зареєструвалися, інакше на сайті буде написано щось на зразок "ім’я користувача вже використовується"

Чи можете ви звернутися до служби підтримки? Це найкраще місце для початку:

file

Автоматичний переклад.

Я вніс 30 за допомогою біткойнів, але без бонусу, я маю його до 2600... Мені сказали, що я зможу зняти до 2000, але після того, як я прочитав ваш форум, я бачу, що виграші обмежені сумами депозиту... чи не могли б ви поясніть це для мене

Автоматичний переклад.

І чи насправді хтось отримував гроші з цього казино??

Автоматичний переклад.

Я вніс 30 за допомогою біткойнів, але без бонусу, я маю його до 2600... Мені сказали, що я зможу зняти до 2000, але після того, як я прочитав ваш форум, я бачу, що виграші обмежені сумами депозиту... чи не могли б ви поясніть це для мене

Автоматичний переклад.

Привіт,

ми можемо уточнити або підтвердити, що це правило застосовано, як ви бачите в списку бонусів . Усі депозитні бонуси обмежені таким чином: «Максимальна сума грошей, яку ви можете зняти з цього бонусу, обмежена 10-кратною сумою вашого депозиту. Якщо ви виграєте більше, сума, що перевищує суму, буде втрачена». Однак, якщо ви взяли інший бонус або вам сказали щось інше в чаті, вам слід запитати про це в казино. Просто щоб бути впевненим.

Будь ласка, дайте нам знати, що ви дізналися. 🤔


Автоматичний переклад.

І чи насправді хтось отримував гроші з цього казино??

Автоматичний переклад.

Я припускаю, що комусь заплатили, але я вважаю, що було б добре згадати, що це казино не дуже добре реагує на скарги гравців:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Тож я б переймався репутацією:

https://casino.guru/kats-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Мені потрібно пояснити, що я говорю. Я вніс 30 у біткойнах, не використовуючи жодного бонусу, і збільшив його до 2300. Я запитав у служби підтримки клієнтів, що я можу зняти, і вони сказали, що 2000.. але коли я читаю ваші відгуки, що вони можуть обмежити виграш, якщо ви зробили лише невеликі депозити, але я ще не прочитав це в положеннях та умовах... хоча я читав, якщо ваш депозит затримується, тоді вони можуть обмежити ваш депозит у 2 рази. Але якщо ви знаєте інший мудрий спосіб, будь ласка, скажіть мені


Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

І щоб було зрозуміло, ви знаєте про людей, які отримують виплати біткойнами в цьому казино??





Автоматичний переклад.

Мені потрібно пояснити, що я говорю. Я вніс 30 у біткойнах, не використовуючи жодного бонусу, і збільшив його до 2300. Я запитав у служби підтримки клієнтів, що я можу зняти, і вони сказали, що 2000.. але коли я читаю ваші відгуки, що вони можуть обмежити виграш, якщо ви зробили лише невеликі депозити, але я ще не прочитав це в положеннях та умовах... хоча я читав, якщо ваш депозит затримується, тоді вони можуть обмежити ваш депозит у 2 рази. Але якщо ви знаєте інший мудрий спосіб, будь ласка, скажіть мені


Автоматичний переклад.

Будь ласка, прочитайте правила та проконсультуйтеся з оператором чату. Не забудьте зберегти будь-яку відповідь, зробивши скріншот - про всяк випадок.

Отже, я не є співробітником казино і не можу підтвердити те, що зазначено в відгуках користувачів, тому що я їх не писав, я нічого не можу вам підтвердити. Крім того, максимальна сума зняття може відрізнятися залежно від вашої попередньо внесеної суми, тому я не відповідаю.

Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.

Я виграв тут 200 доларів і надіслав усі необхідні документи. Через тиждень я отримую повідомлення "не кажучи", дякую за перевірку всіх документів, як додатковий рівень безпеки, ми просимо надіслати нам свою виписку з банківського рахунку!!!! Я сказав ні! Я думаю, що я не отримаю своїх грошей. Не грай тут!!!

Автоматичний переклад.
carrie17c

Привіт! Виписка з банківського рахунку є звичайною процедурою KYC, і без неї казино не зможе вам заплатити. Це ваше рішення відмовити, але я не бачу причин, чому інші люди не повинні грати там лише тому, що ви відмовилися пройти процедуру KYC, яка є важливою.

У скількох казино ви грали раніше та який у вас досвід роботи з онлайн-казино?

Змінено
Автоматичний переклад.
carrie17c

Суп Керрі17с


Можливо, я зможу зменшити ваш скептицизм як колеги-любителя барабанів і онлайн-казино.


Нерідко казино просять надати вашу останню виписку з банківського рахунку, щоб уточнити вашу особу та створити платіжний тунель від казино до вас.


Однак це, зрештою, ваш вибір.


У мене також є одна пропозиція... Перевірте та подивіться, які типи банківських виписок вони приймають і від якого типу банку, наприклад, рахунки з попередньою оплатою в Інтернеті.


Залежно від типу банківської виписки ви можете надіслати їм свій менш використовуваний рахунок для транзакції виплат.


Сподіваюся, це допомогло, якщо ви ще не відмовилися

Автоматичний переклад.
PiSpinWin

привіт! Хороші бали!

Не завадить додати, що казино можуть вимагати виписку з банківського рахунку не старше трьох-двох місяців. Крім того, нещодавно зроблені депозити також мають бути видимими; у таких випадках цей документ зазвичай також служить «підтвердженням депозиту».

Дякуємо за ваші зусилля! Я з нетерпінням чекаю, коли ви також допоможете іншим людям. 😉🐱‍🏍

Автоматичний переклад.

ця публікація вже дуже стара, тому це не має значення, але я ніколи не надсилав свою виписку з банківського рахунку, тому що я ніколи не вносив кошти за допомогою дебетової або кредитної картки лише через біткойни. Я надіслав інші документи, які вони вимагали, то навіщо їм також потрібна моя виписка з банківського рахунку, якщо я ніколи не вносив депозит, окрім як через біткойни???

Автоматичний переклад.
carrie17c

Я розумію ваше здивування, але казино зазвичай вимагають такі документи, навіть якщо ви вносите депозит іншим способом.

У будь-якому випадку, чи вдалося вам зрештою отримати свої гроші, чи ви не надали документи і тому не змогли перевірити? 🙂

Автоматичний переклад.

Я був тут учасником рік тому і мав дуже поганий досвід, а тепер зробив велику помилку!

2 тижні тому я отримав від них рекламний лист і, не замислюючись, знову відкрив свій обліковий запис. Я взяв бонус і спробував зробити депозит, але сторінка кредитної картки не дозволила мені додати нову картку. Я поскаржився в службу підтримки клієнтів, і вони постійно казали мені, що з їхньою сторінкою депозиту немає нічого поганого. У мене не було проблем ні в одному іншому казино, тільки в Kats. Я навіть зняв відео про проблему у форматі mp4, і вони надали мені всі виправдання, чому не можуть його переглянути. Кожного разу, коли я звертався до чату CS, мені доводилося розповідати всю історію про те, чому я ще не грав. Мені вони так набридли, що я 10 разів просив закрити мій рахунок, тому що я не можу зробити депозит. Я також сказав їм, що не займаюся криптовалютою. Не зацікавлений. 10 разів вони проігнорували мої прохання. Мене це загострювало.

Нарешті я з кимось поговорив, і вони надіслали мені форму для заповнення, щоб закрити мій обліковий запис. Забудь це!

Вони хочуть, щоб моє посвідчення особи з фотографією та всі документи закрили мій обліковий запис. У них були всі ці документи з мого попереднього членства. Я ніколи не міг внести депозит і грати цього разу, тому, що стосується мене, мій обліковий запис має бути закрито без будь-яких проблем або повторних документів.

Я відповів їм і сказав, що ні в якому разі. Ви можете залишити обліковий запис відкритим на 100 років, але я ніколи не входитиму в систему, не намагатимуся внести депозит або грати.

Ще одне неліцензійне мертве казино з поганим обслуговуванням клієнтів.

Гаразд, я знаю, що зробив помилку, і повинен був згадати свій останній досвід.. LOL. Як ти думаєш, що мені тепер робити?

Змінено
Автоматичний переклад.
zena5755

Привіт, оскільки у вас був поганий досвід рік тому, я бачу, що ви не змінилися на краще. Оскільки ви не змогли внести депозит, я думаю, це для вашого ж блага, що ви все-таки не втратили тут гроші. Так що я б точно сюди не повернувся.

Щодо закриття облікового запису я також говорив зі своїм колегою, і це нестандартна практика вимагати документи під час закриття облікового запису, але в цьому також немає нічого поганого, тому я рекомендую співпрацювати, якщо ви хочете залишити його закритим. Якщо вам зручно тримати його відкритим і не грати там, це також варіант, якщо у вас немає спокуси.

Тож це моя рекомендація. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякуємо за вашу рекомендацію. Але документи я не надсилаю. Вони вже мають їх із мого останнього членства.

Сьогодні я отримав електронний лист про те, що господар мого казино зателефонує мені для вирішення проблеми з депозитом. Багато разів вони запитували в мене номери моїх копій, і вони вносили мій депозит за мене. Так звичайно! Кожен, хто це робить, божевільний.

Змінено
Автоматичний переклад.
zena5755

Хм, вони коли-небудь робили це, робили для вас депозит? Я ще не чув про це, і, мабуть, це була б одна з причин, чому я волів би піти кудись ще.

Як ви вирішили спробувати це казино? 🤔

Автоматичний переклад.

Хтось буде перевіряти мою скаргу??


Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого