ФорумКазиноKats Casino - загальне обговорення

Kats Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від zena5755
|
10888 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
JanetParker
1 рік тому

Вибачте, але моя відповідь залишається незмінною,

Я не працюю в казино, тому можу лише ознайомитися з умовами. Для повної та конкретної відповіді вам слід звернутися до казино, це головна мета будь-якого освіченого персоналу підтримки.

Я не хочу давати погані припущення, от і все.

Просто запитайте їх і повідомте нам, тому що інші гравці можуть вважати ваші висновки дуже корисними.

Ви взяли якийсь бонус? Для мене 100 доларів більше схоже на максимальне обмеження виведення бонусу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
b0nus_hunter
1 рік тому

Я б сказав, що ви вже зареєструвалися, інакше на сайті буде написано щось на зразок "ім’я користувача вже використовується"

Чи можете ви звернутися до служби підтримки? Це найкраще місце для початку:

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 30 за допомогою біткойнів, але без бонусу, я маю його до 2600... Мені сказали, що я зможу зняти до 2000, але після того, як я прочитав ваш форум, я бачу, що виграші обмежені сумами депозиту... чи не могли б ви поясніть це для мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І чи насправді хтось отримував гроші з цього казино??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 30 за допомогою біткойнів, але без бонусу, я маю його до 2600... Мені сказали, що я зможу зняти до 2000, але після того, як я прочитав ваш форум, я бачу, що виграші обмежені сумами депозиту... чи не могли б ви поясніть це для мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ми можемо уточнити або підтвердити, що це правило застосовано, як ви бачите в списку бонусів . Усі депозитні бонуси обмежені таким чином: «Максимальна сума грошей, яку ви можете зняти з цього бонусу, обмежена 10-кратною сумою вашого депозиту. Якщо ви виграєте більше, сума, що перевищує суму, буде втрачена». Однак, якщо ви взяли інший бонус або вам сказали щось інше в чаті, вам слід запитати про це в казино. Просто щоб бути впевненим.

Будь ласка, дайте нам знати, що ви дізналися. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

І чи насправді хтось отримував гроші з цього казино??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я припускаю, що комусь заплатили, але я вважаю, що було б добре згадати, що це казино не дуже добре реагує на скарги гравців:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Тож я б переймався репутацією:

https://casino.guru/kats-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені потрібно пояснити, що я говорю. Я вніс 30 у біткойнах, не використовуючи жодного бонусу, і збільшив його до 2300. Я запитав у служби підтримки клієнтів, що я можу зняти, і вони сказали, що 2000.. але коли я читаю ваші відгуки, що вони можуть обмежити виграш, якщо ви зробили лише невеликі депозити, але я ще не прочитав це в положеннях та умовах... хоча я читав, якщо ваш депозит затримується, тоді вони можуть обмежити ваш депозит у 2 рази. Але якщо ви знаєте інший мудрий спосіб, будь ласка, скажіть мені


Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

І щоб було зрозуміло, ви знаєте про людей, які отримують виплати біткойнами в цьому казино??





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені потрібно пояснити, що я говорю. Я вніс 30 у біткойнах, не використовуючи жодного бонусу, і збільшив його до 2300. Я запитав у служби підтримки клієнтів, що я можу зняти, і вони сказали, що 2000.. але коли я читаю ваші відгуки, що вони можуть обмежити виграш, якщо ви зробили лише невеликі депозити, але я ще не прочитав це в положеннях та умовах... хоча я читав, якщо ваш депозит затримується, тоді вони можуть обмежити ваш депозит у 2 рази. Але якщо ви знаєте інший мудрий спосіб, будь ласка, скажіть мені


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, прочитайте правила та проконсультуйтеся з оператором чату. Не забудьте зберегти будь-яку відповідь, зробивши скріншот - про всяк випадок.

Отже, я не є співробітником казино і не можу підтвердити те, що зазначено в відгуках користувачів, тому що я їх не писав, я нічого не можу вам підтвердити. Крім того, максимальна сума зняття може відрізнятися залежно від вашої попередньо внесеної суми, тому я не відповідаю.

Я сподіваюся, ви розумієте.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв тут 200 доларів і надіслав усі необхідні документи. Через тиждень я отримую повідомлення "не кажучи", дякую за перевірку всіх документів, як додатковий рівень безпеки, ми просимо надіслати нам свою виписку з банківського рахунку!!!! Я сказав ні! Я думаю, що я не отримаю своїх грошей. Не грай тут!!!

Автоматичний переклад.
carrie17c
1 рік тому

Привіт! Виписка з банківського рахунку є звичайною процедурою KYC, і без неї казино не зможе вам заплатити. Це ваше рішення відмовити, але я не бачу причин, чому інші люди не повинні грати там лише тому, що ви відмовилися пройти процедуру KYC, яка є важливою.

У скількох казино ви грали раніше та який у вас досвід роботи з онлайн-казино?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carrie17c
9 міс. тому

Суп Керрі17с


Можливо, я зможу зменшити ваш скептицизм як колеги-любителя барабанів і онлайн-казино.


Нерідко казино просять надати вашу останню виписку з банківського рахунку, щоб уточнити вашу особу та створити платіжний тунель від казино до вас.


Однак це, зрештою, ваш вибір.


У мене також є одна пропозиція... Перевірте та подивіться, які типи банківських виписок вони приймають і від якого типу банку, наприклад, рахунки з попередньою оплатою в Інтернеті.


Залежно від типу банківської виписки ви можете надіслати їм свій менш використовуваний рахунок для транзакції виплат.


Сподіваюся, це допомогло, якщо ви ще не відмовилися

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
9 міс. тому

привіт! Хороші бали!

Не завадить додати, що казино можуть вимагати виписку з банківського рахунку не старше трьох-двох місяців. Крім того, нещодавно зроблені депозити також мають бути видимими; у таких випадках цей документ зазвичай також служить «підтвердженням депозиту».

Дякуємо за ваші зусилля! Я з нетерпінням чекаю, коли ви також допоможете іншим людям. 😉🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ця публікація вже дуже стара, тому це не має значення, але я ніколи не надсилав свою виписку з банківського рахунку, тому що я ніколи не вносив кошти за допомогою дебетової або кредитної картки лише через біткойни. Я надіслав інші документи, які вони вимагали, то навіщо їм також потрібна моя виписка з банківського рахунку, якщо я ніколи не вносив депозит, окрім як через біткойни???

Автоматичний переклад.
carrie17c
9 міс. тому

Я розумію ваше здивування, але казино зазвичай вимагають такі документи, навіть якщо ви вносите депозит іншим способом.

У будь-якому випадку, чи вдалося вам зрештою отримати свої гроші, чи ви не надали документи і тому не змогли перевірити? 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я був тут учасником рік тому і мав дуже поганий досвід, а тепер зробив велику помилку!

2 тижні тому я отримав від них рекламний лист і, не замислюючись, знову відкрив свій обліковий запис. Я взяв бонус і спробував зробити депозит, але сторінка кредитної картки не дозволила мені додати нову картку. Я поскаржився в службу підтримки клієнтів, і вони постійно казали мені, що з їхньою сторінкою депозиту немає нічого поганого. У мене не було проблем ні в одному іншому казино, тільки в Kats. Я навіть зняв відео про проблему у форматі mp4, і вони надали мені всі виправдання, чому не можуть його переглянути. Кожного разу, коли я звертався до чату CS, мені доводилося розповідати всю історію про те, чому я ще не грав. Мені вони так набридли, що я 10 разів просив закрити мій рахунок, тому що я не можу зробити депозит. Я також сказав їм, що не займаюся криптовалютою. Не зацікавлений. 10 разів вони проігнорували мої прохання. Мене це загострювало.

Нарешті я з кимось поговорив, і вони надіслали мені форму для заповнення, щоб закрити мій обліковий запис. Забудь це!

Вони хочуть, щоб моє посвідчення особи з фотографією та всі документи закрили мій обліковий запис. У них були всі ці документи з мого попереднього членства. Я ніколи не міг внести депозит і грати цього разу, тому, що стосується мене, мій обліковий запис має бути закрито без будь-яких проблем або повторних документів.

Я відповів їм і сказав, що ні в якому разі. Ви можете залишити обліковий запис відкритим на 100 років, але я ніколи не входитиму в систему, не намагатимуся внести депозит або грати.

Ще одне неліцензійне мертве казино з поганим обслуговуванням клієнтів.

Гаразд, я знаю, що зробив помилку, і повинен був згадати свій останній досвід.. LOL. Як ти думаєш, що мені тепер робити?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
8 міс. тому

Привіт, оскільки у вас був поганий досвід рік тому, я бачу, що ви не змінилися на краще. Оскільки ви не змогли внести депозит, я думаю, це для вашого ж блага, що ви все-таки не втратили тут гроші. Так що я б точно сюди не повернувся.

Щодо закриття облікового запису я також говорив зі своїм колегою, і це нестандартна практика вимагати документи під час закриття облікового запису, але в цьому також немає нічого поганого, тому я рекомендую співпрацювати, якщо ви хочете залишити його закритим. Якщо вам зручно тримати його відкритим і не грати там, це також варіант, якщо у вас немає спокуси.

Тож це моя рекомендація. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Дякуємо за вашу рекомендацію. Але документи я не надсилаю. Вони вже мають їх із мого останнього членства.

Сьогодні я отримав електронний лист про те, що господар мого казино зателефонує мені для вирішення проблеми з депозитом. Багато разів вони запитували в мене номери моїх копій, і вони вносили мій депозит за мене. Так звичайно! Кожен, хто це робить, божевільний.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
8 міс. тому

Хм, вони коли-небудь робили це, робили для вас депозит? Я ще не чув про це, і, мабуть, це була б одна з причин, чому я волів би піти кудись ще.

Як ви вирішили спробувати це казино? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось буде перевіряти мою скаргу??


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого