Я був тут учасником рік тому і мав дуже поганий досвід, а тепер зробив велику помилку!
2 тижні тому я отримав від них рекламний лист і, не замислюючись, знову відкрив свій обліковий запис. Я взяв бонус і спробував зробити депозит, але сторінка кредитної картки не дозволила мені додати нову картку. Я поскаржився в службу підтримки клієнтів, і вони постійно казали мені, що з їхньою сторінкою депозиту немає нічого поганого. У мене не було проблем ні в одному іншому казино, тільки в Kats. Я навіть зняв відео про проблему у форматі mp4, і вони надали мені всі виправдання, чому не можуть його переглянути. Кожного разу, коли я звертався до чату CS, мені доводилося розповідати всю історію про те, чому я ще не грав. Мені вони так набридли, що я 10 разів просив закрити мій рахунок, тому що я не можу зробити депозит. Я також сказав їм, що не займаюся криптовалютою. Не зацікавлений. 10 разів вони проігнорували мої прохання. Мене це загострювало.
Нарешті я з кимось поговорив, і вони надіслали мені форму для заповнення, щоб закрити мій обліковий запис. Забудь це!
Вони хочуть, щоб моє посвідчення особи з фотографією та всі документи закрили мій обліковий запис. У них були всі ці документи з мого попереднього членства. Я ніколи не міг внести депозит і грати цього разу, тому, що стосується мене, мій обліковий запис має бути закрито без будь-яких проблем або повторних документів.
Я відповів їм і сказав, що ні в якому разі. Ви можете залишити обліковий запис відкритим на 100 років, але я ніколи не входитиму в систему, не намагатимуся внести депозит або грати.
Ще одне неліцензійне мертве казино з поганим обслуговуванням клієнтів.
Гаразд, я знаю, що зробив помилку, і повинен був згадати свій останній досвід.. LOL. Як ти думаєш, що мені тепер робити?
I was a member here one year ago and had a very bad experience and now I made a big big mistake!
2 weeks ago I recieved a promo email from them and without thinking I reopened my account. I took a match bonus and tried to make a deposit but the credi card page wouldn't allow me to add a new card. I complained to customer support and they continually told me there is nothing wrong with their deposit page. I had no issues at any other casino only Kats. I even took a mp4 video of the issue and they gave me all the excuses why they cannot view it. Each time I contacted CS chat I had to tell my whole story over about why I haven't played yet. I got so fed up with them I asked 10 times to close my account because I cannot deposit. I also told them I do not do Crypto. Not interested. 10 times they ignored my requests. It was getting me aggrevated.
Finally I spoke to someone and they sentt me a form to fill out to have my account closed. Forget That!
They want my picture ID and all documents to close my account. They have had all those documents from my previous membership.I never was able to deposit and play this time around so as far as I am concerned my account should be closed without any issues or repeated documents.
I replied to them and said no way. You can leave the account open for 100 years but I will never sign in or try to deposit ever or play.
Another unlicensed dead beat casino with poor customer service.
Ok I know I made a mistake and should have remembered my last experience..LOL. What do you think I should do now?
Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.