1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kas.casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
зареєструвався 22 травня. Мій обліковий запис негайно закрили. Спочатку я подумав, що це технічна проблема.
Коли мене запитали, агент служби підтримки сказав мені, що вони мають право заборонити доступ будь-якому гравцеві (без пояснення причини).
Hello,
signed up on May 22nd. My account was immediately closed. At first I thought it was a technical problem.
When asked, the support agent told me that they have the right to deny access to any player (without giving a reason).
Hallo,
habe mich am 22. Mai angemeldet. Mein Konto wurde sofort geschlossen. Erst hielt ich es für ein technisches Problem.
Auf Nachfrage sagte mir der Supportmitarbeiter, dass sie das Recht haben, jedem Spieler (ohne Angabe von Gründen) den Zugriff zu verweigern.
Привіт!
Казино, безсумнівно, може зробити щось подібне - ви, здається, свіжий приклад на даний момент.
Дозвольте поставити кілька запитань щодо такої делікатної ситуації. Ви, звичайно, не повинні відповідати. Мені просто цікаво.
Ви коли-небудь грали в будь-якому казино в одній групі?
Ви коли-небудь повертали платежі в онлайн-казино?
Ви зазвичай граєте з безкоштовними бонусами?
Hello!
The casino certainly can do something like this - you seem to be the fresh example at the moment.
Allow me a few questions regarding such a delicate situation. You don't have to answer, of course. I'm just being curious.
Have you ever played in any casino within the same group?
Have you ever made any chargebacks in an online casino?
Do you usually play with free bonuses?
Мені було дуже весело грати в цьому казино, і я мав кілька швидких виграшів для початку. Однак коли справа дійшла до переведення в готівку мого виграшу, у мене виникла проблема з виведенням. Я не міг вивести гроші на свою картку чи електронний гаманець. Я звернувся в службу підтримки, і вони допомогли мені зняти банківським переказом. Я можу сказати, що служба підтримки зрозуміла мою проблему та надала корисне швидке вирішення, яке спрацювало. великий палець для них!
I had a lot of fun playing at this casino and had some quick wins to start with. However, when it came to cashing in my winnings, I had a problem with the withdrawal. I could not withdraw to my card or e-wallet. I contacted support and they helped me to withdraw via bank transfer. I can say that customer support understood my issue and provided a helpful quick fix that worked. thumbs up for them!
Es hat mir viel Spaß gemacht, in diesem Casino zu spielen, und ich hatte zunächst einige schnelle Gewinne. Als es jedoch darum ging, meine Gewinne einzulösen, hatte ich ein Problem mit der Auszahlung. Ich konnte weder auf meine Karte noch auf mein E-Wallet abheben. Ich habe den Support kontaktiert und er hat mir bei der Auszahlung per Banküberweisung geholfen. Ich kann sagen, dass der Kundensupport mein Problem verstanden und eine hilfreiche schnelle Lösung bereitgestellt hat, die funktioniert hat. Daumen hoch für sie!
Чудово, що ви цінуєте турботливість клієнта, незважаючи на початкові проблеми. Дякуємо, що принесли цей досвід сюди, на форум. Оскільки варіанти оплати/виведення коштів завжди актуальні, можете сказати, що завадило вам скористатися карткою та електронним гаманцем?
Я просто питаю 🙂
That's great you appreciate the customer's care qualities despite the initial issues. Thank you for bringing this experience here on the forum. Since payment/withdrawal options are always a hot topic - can you tell what prevented you from using the card and the e-wallet?
I'm just asking 🙂
Хочу трішки поділитися своїм досвідом. Депозит був миттєвий, тоді як перше зняття зайняло деякий час, наприклад годину або навіть менше. До речі, наступна виплата була майже миттєвою, що здається досить надійним. Перевірка, підтримка та ігри хороші, не можу сказати більше, просто дуже добре. Бонуси приємні, усі вітальні пакети вже зіграні, ставки зроблені досить швидко. Думаю поки що все. Сподіваюся, сьогодні я здобуду ще одну перемогу.
Wanna share my experience a little bit. Deposit was instant, while first withdrawal took some time like an hour or maybe even less. By the way the next payout was nearly instant that seems pretty solid. Verification, support, and games are good, can't say more, just very solid. Bonuses are sweet, already played all welcome packs, done wager pretty fast. I think that's all for now. Hope I'll get one more win tonight.
Приємно отримувати такий відгук про досить нове казино від групи Дама НВ!
Ви чули, що можете створити справжній відгук користувача? Дозвольте мені поділитися посиланням: https://casino.guru/user-reviews
Наразі я бажаю вам удачі, і не забувайте, що в довгостроковій перспективі казино завжди виграють!
It's great to receive such feedback on a rather new casino from the Dama N.V. group!
Have you heard you can create a real user review? Allow me to share a link: https://casino.guru/user-reviews
For now, I wish you tons of luck, and don't forget, in the long term, casinos always win!
хтось виявив, що ігри та обертання не є нормальними.... і бонус, щойно зроблена ставка, все застигає... у когось був такий самий досвід
has anyone found that the games and spins are not normal....and the bonus as soon as the wager done everything goes cold ...anyone had the same experience
Що ви маєте на увазі під тим, що ігри та оберти не є нормальними?
What do you mean that games and spins are not normal ?
Я багато граю понад 40 тисяч місяців минулого року я витратив понад 1,2 мільйона
тому я приблизно знаю, як ігри обертаються та платять, і якщо вони холодні, холодні, приблизно, ніхто не знає, що це удача, але ви зрозуміли, якщо розумієте, що я маю на увазі… один там кешбек становить 12% рівня, на якому я був… . Наприклад, я вніс. 1400 доларів між п’ятницею та п’ятницею, і я повернув 62 долари. Їхня причина полягала в тому, що звичайна настільна гра вважається живою грою, я говорю про звичайну гру в блекджек проти комп’ютера, а блекджек знаходиться в стовпці настільної гри, а не в прямому ефірі, і вони вважають, що в прямому ефірі нагадують вам про вирахування всіх мої втрати в реальній грі, а не в депозиті Проти мого загального депозиту в слотах було виплачено та повернуто мені 62 долари США під 12%, що мій кешбек мав бути приблизно 160 доларів США
Ще один приклад: минулого тижня я витратив близько 8 тисяч, і їхні бонуси від vip-менеджера обмежені до 1000 доларів США після ставки, які недостатньо чесно. Це їхні правила, але я запитав їх як VIP-гравець. Чи не Тейлор, краща система для мене, вони нічого не можуть надати
Щойно ви отримуєте будь-який тип бонусу та якось закінчуєте ставку з обмеженням ставок незалежно від того, в яку гру ви граєте, кожна гра холодна, як лід....
Інший приклад, зазвичай, коли одна гра є гарячою, вона гаряча для кількох різних казино. Їхня гра завжди холодна, як лід. Це дасть вам найменший виграш, а потім просто продовжить забирати у вас.
Тоді виграйте функцію, якусь пекло ось-ось приземлиться на вас щоразу, коли гра або зависає, або клацає, як виглядає. Я витрачаю багато грошей і багато казино, і там схоже на казино. Вони роблять правильні речі, і я просто відчуваю, що їхні ігри вплинули на них, тому що щоразу, коли ви піднімаєте проблему, вони кажуть, що чи наше казино отримає необмежену суму.
Моя теорія пов'язана з їх необмеженим вилученням. Вони обмежують виграші у своїх іграх через цю причину, оскільки казино покладаються на те, що виплачують менше, знаючи, що гравець потім повторно інвестує свій виграш і потенційно втратить його у всьому казино. Просто смердить проблемами та проблемами, і вони непрості, як кешбек є кешбек простий, це те, як ви можете сплутати кешбек і зробити це таким головним болем?
i play a lot over 40k month last year I spent over 1.2 m
so I roughly know how games spin and Pay and if they’re cold, the cold approximately no one knows it’s luck, but you get the idea if you know what I mean… one there cash back is 12% the level I was on …. For example, I deposited. $1400 between Friday and Friday and I got $62 back. Their reason was that normal table game is considered a live game which I’m talking about a normal blackjack game against the computer and the blackjack is in the column of table game, not in live and they consider that as live remind you the deducted all my losses on the actual game, not on the deposit Against my overall deposit on the slots are paid and gave me cash back of $62 at 12%, which my cashback should’ve been more like $160
Another example the week before last I spend about 8k and their bonus from the vip manger are restricted to $1000 withdrawal after wager not fair enough. That’s their rules, but I asked them as a VIP player. Wouldn’t you Taylor a better system for me they couldn’t provide anything
As soon as you get any type of bonus, and you somehow finish the wager with a betting restriction as a matter what game you play, every game is cold as ice……
Another example, usually when one game is hot it’s hot over a few different casinos. Their game are always cold as ice. It will give you the smallest little win and then just keep on taking from you.
Then win the feature some hell is about to land on you every single time the game would either freeze or click over like look. I spend a lot of money and a lot of casinos and there’s like casino. They do the right thing and I just feel that their games are influenced, because every time you bring up an issue, they say Will our casino got unlimited withdrawal.
My theory is due to their unlimited withdrawal. They restrict the winnings on their games due to this reason because casinos rely on paying less out knowing the player will then re-invest his winnings and potentially lose it the whole casino. Just stinks of issues and problems and they’re not straight like cashback is cashback simple is that how can you confuse cashback and make it such a headache?
Дякуємо за ваше розуміння, яке є досить довгим. Я думаю, що у вас, мабуть, є причина, чому ви більше там не гратимете, і я припускаю, що якби все йшло на спад і ви не отримували жодних перемог, то, ймовірно, було б найлегше припинити грати, тому що я думаю, що ви витратили багато гроші.
Що стосується самих слотів, я можу опублікувати посилання на них: https://casino.guru/how-slot-machines-work-math , але я думаю, що оскільки у вас уже є певний досвід, це не буде настільки важливим для ви. Але, можливо, ви знайдете тут цікаву інформацію.
Тому я б запропонував зробити перерву або взагалі припинити гру, щоб ви не втратили ще більше грошей.
Thanks for your insight, which is quite long. I think you probably have a reason why you won't play there anymore, and I suppose if everything was going downhill and you weren't getting any wins it would probably be easiest to stop playing because I think you've spent a lot of money.
As for the slots themselves, I can post a link to them: https://casino.guru/how-slot-machines-work-math but I think that since you already have some experience, it won't be that important for you. But maybe you will find some interesting information here.
So I would suggest to take a break or stop playing altogether, so that you don't end up losing even more money.
Ви не маєте сенсу, чому я маю припинити грати? Я не хвилююся про гроші, які я програв, я просто кажу, що так, мене хвилюють гроші, які я програв, але я покидаю головну плату, і, як я вже сказав, ігри обертаються нерегулярно, і так, я знати, коли гра стає холоднішою, коли гра нагрівається, але Ви знаєте, як потік або послідовність, коли гра гаряча, як вона грає з часом...
You make no sense why should I stop playing for? It’s not like I’m worried about the money that I’ve lost I’m just saying yeah I do care about the money I’ve lost but I’m going off principal here and like I said the games spin irregularly and yeah I know when a game goes colder when the game goes hot, but You know how the flow or the consistency when a game is hot how it’s playing over time ….
Начебто весь цей форум про Casino Guru має на меті бути вашою думкою, вашою вірою та іншим, але щоразу, коли ми пишемо щось тут про casino Guru, я відчуваю, що ми завжди підтримуємо точку зору казино або розмовляємо, як дитина, казино спілкувалося з нами, і це як служба підтримки розмовляє з нами про те казино, якщо ви хочете бути неупередженим і справедливим, я впав з обох сторін. Я не думаю, що ви повинні висловлювати свою думку.
Like this whole forum on casino Guru is meant to be your opinion and your belief and everything, but every time we write something on here casino Guru I feel are always supporting the casinos view or talking as a kid the casino would talk to us and that’s how support talk to us on that casino like if you want to be impartial and be fair I fell both sides. I don’t think you should give your opinion.
Ви не маєте сенсу, чому я маю припинити грати? Я не хвилююся про гроші, які я програв, я просто кажу, що так, мене хвилюють гроші, які я програв, але я покидаю головну плату, і, як я вже сказав, ігри обертаються нерегулярно, і так, я знати, коли гра стає холоднішою, коли гра нагрівається, але Ви знаєте, як потік або послідовність, коли гра гаряча, як вона грає з часом...
You make no sense why should I stop playing for? It’s not like I’m worried about the money that I’ve lost I’m just saying yeah I do care about the money I’ve lost but I’m going off principal here and like I said the games spin irregularly and yeah I know when a game goes colder when the game goes hot, but You know how the flow or the consistency when a game is hot how it’s playing over time ….
Я думаю, вам варто заспокоїтися і почати читати уважно.
Яро відповів на ваш пост, де ви заявили:
«Це моя думка, я не рекомендую там грати »
Мені цілком зрозуміло, що у вас немає бажання грати там найближчим часом. Хто б продовжував грати в казино, яке було названо «не рекомендованим»? Ви? Я не думаю, що ви звучите мені цілком розумно.
У чому підступ, цікаво.
I think you should calm down and start reading carefully.
Jaro responded to your post, where you stated:
"That’s my opinion, I don’t recommend to play there"
It makes perfect sense to me that you have no desire to play there any moment soon. Who would continue to play in the casino that has been commented on as "not recommended? You? I don't believe that you sound quite reasonable to me.
What's the catch, I wonder.
Начебто весь цей форум про Casino Guru має на меті бути вашою думкою, вашою вірою та іншим, але щоразу, коли ми пишемо щось тут про casino Guru, я відчуваю, що ми завжди підтримуємо точку зору казино або розмовляємо, як дитина, казино спілкувалося з нами, і це як служба підтримки розмовляє з нами про те казино, якщо ви хочете бути неупередженим і справедливим, я впав з обох сторін. Я не думаю, що ви повинні висловлювати свою думку.
Like this whole forum on casino Guru is meant to be your opinion and your belief and everything, but every time we write something on here casino Guru I feel are always supporting the casinos view or talking as a kid the casino would talk to us and that’s how support talk to us on that casino like if you want to be impartial and be fair I fell both sides. I don’t think you should give your opinion.
Я бачу, тому за такою логікою неупереджена людина не ділиться досвідом чи знаннями.
Я думаю, що ви помилково сприйняли цей форум за тему скарг.
Це форум, де кожен може вільно висловлювати свою думку. Ми ділимося знаннями та досвідом; ми також ставимо запитання, маючи на увазі пасивних читачів.
Ми прагнемо інформувати. Яку користь принесе інший підхід, ніж ми впевнені, що ви отримаєте від казино? Я дійсно не розумію часу тут.
З усією повагою, якщо ви впевнені, що казино — це тіньові, маніпулятивні ігри, просто коли ви втрачаєте веселий аспект азартних ігор, я б сказав, що це найкращий час для перерви.
Це все.
I see, so according to this logic, an impartial person does not share experiences or knowledge.
I think you have mistaken this forum for the complaint thread.
This is a forum where everyone is free to express their opinions. We share our knowledge and experiences; we also ask questions, keeping passive readers in mind.
We aim to inform. What good comes from a different approach than we are certain you would receive from the casino? I really do not understand the tense here.
With all possible respect, if you are convinced casinos are shady, manipulating games, simply when you lose the fun aspect of gambling, I'd say it's the best time to take a break.
That's all.
Я щойно відчув, мабуть, найбільш хижацькі бонусні умови, які я коли-небудь бачив у своєму житті в kas. Мені поштою надійшла рекламна акція: 70% бонус до 300 доларів США до дня Землі. Взагалі жодної згадки про wincap. Я вніс 400 і грав з 700. Завершив 13,5 тисяч ставок і закінчив з 3 тисячами. Вау, вперше мені вдалося зняти більше, ніж я вніс тут, як я думав. Тільки для того, щоб отримати електронний лист про те, що бонус має виграш у 650 доларів США ... буквально в 1,5 рази більше депозиту. Я поставив 13,5 тисячі, щоб зняти в основному свій депозит. Хіба це не найбільш несправедливі умови бонусу, про які ви коли-небудь чули?
I just experienced quite possibly the most predatory bonus terms I've ever seen im my life at kas. I received a promo in the mail Earth day 70% bonus up to $300. No mention of any wincap at all. I deposited 400 and played with 700. Completed 13.5 k wagering and finished with 3k. Wow first time I managed to withdraw more than I deposited here I thought. Only to get an email saying that the bonus had a wincap of $650 ... litterally 1.5x the deposit. I wagered 13.5k to withdraw basically my deposit. Is this not the most unfair terms and conditions you have ever heard of for a bonus ?
Хлопці, я повинен сказати, що я відмовляюся від того, що сказав!!! Бонуси у них найгірші!!!!!! Минулого тижня я витратив 15 тисяч і отримав свої 10% готівкою в розмірі 1500 доларів. В п'ятницю !! Ставка була близькою до 50 тисяч доларів із обмеженням у сім доларів і нагадує вам, що половина ігор заблокована. Це неможливо…..
потім я розмовляю з менеджером. Він укладає зі мною угоду, а потім змінює угоду, і не тільки те, що будь-яке казино бачить збитки в розмірі 15 000 доларів США з бонусами. За останні два місяці я, мабуть, скинув приблизно 50 тисяч доларів, ви не можете навіть виграти 0,50 доларів. Ви виграєте близько 1000 доларів, якщо вам пощастить, а потім, перш ніж ви дізнаєтеся, що все застигає, немає послідовності, і вони отримали цей депозит. Буде це випадково. Як я можу обертати навмання колесо та голку, щоб кожен день падати в одне й те саме положення? 60 обертань, щоб виграти 20 безкоштовних обертань .. це трюк
GuyS I must say this I retract what I said!!! Their bonuses are the worst!!!!!! I spent 15k last week and got my 10% cash back of $1500. On Friday !! The wager was close to $50k at a seven dollar restriction and remind you half of the games are locked out. It’s impossible…..
then I speak to the manager. He makes a deal with me and then changes the deal and not just that any casino sees losses of $15,000 with throw bonuses at ya. I have probably dropped about 50 K in the past two months there you can’t you can’t even win $.50. You win about $1000 if you’re lucky and then before you know everything goes cold there’s no consistency and they’ve got this deposit. Will that’s meant to be random. How can I spin the random wheel and the needle to fall in the same position every single time every single day? 60 spins to win 20free spins .. it’s a gimmick man
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.