ФорумКазиноKaramba Casino - загальне обговорення

Karamba Casino - загальне обговорення

1 рік тому від reineirocarlos
|
3466 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Karamba Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я вже 15 днів безуспішно намагаюся вивести гроші з цього казино "карамба"!

Я прошу відкликати, вони змінюють статус запиту на «в обробці» і так стоїть днями, поки не отримають відмову.

Я виходжу на зв’язок через чат, і вони ніколи не дізнаються причину відмови, вони просто просять мене знову подати запит на зняття коштів і чекають, тому що вони зв’яжуться зі мною електронною поштою, вони ніколи не повертаються, і вони знову відмовляють у знятті!

Хтось може сказати мені, як я можу витягти звідти свої гроші?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Привіт,

ну, очевидно, повторне подання заявки на зняття більше не є рішенням.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте, що не можете впоратися з цим казино самостійно, ви можете подати скаргу, і ми постараємося допомогти.

Дізнайтеся більше про це тут .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, мій обліковий запис перевірено!

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Це добре. Будь ласка, коли саме було підтверджено ваш обліковий запис?

Якщо ви боретеся більше 14 днів, моя порада щодо скарги все одно враховується.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

З того дня, як я заробив суму, я завантажив документи, і обліковий запис було перевірено.

більше 15 днів.

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Вітаю, geissymonteiro! Мені шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами під час виведення коштів. Оскільки я читаю тут, ви боретеся більше ніж два тижні, тоді не зволікайте, надішліть скаргу тут , і, як Радка вже сказала, ми спробуємо вам допомогти. ✨

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

як я маю

мені потрібно платити, щоб це зробити?

Ви можете пояснити, як це працює?

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Привіт, тут ви можете знайти всі необхідні інструкції , і ця допомога є безкоштовною.

Ви просто натисніть тут і подайте скаргу, а потім деякі з наших колег із групи скарг подбають про вас і допоможуть вам. Я б сказав, що вся процедура досить проста, і вам не потрібно турбуватися.

Я сподіваюся, що мої колеги зможуть допомогти вам у вашій справі. Удачі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Дякую! Я щойно подав скаргу!

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу без проблем - чудово😉

Дозвольте мені зазначити, що тепер у казино є 4 дні, щоб продовжити виведення коштів. Сподіваюся, вийде! 🤞👍

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Знову відхилено вилучення!

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

О ні, якась конкретна причина?

Немає електронної пошти – взагалі немає пояснень? 🤔 На жаль, здається, що втручання з нашого боку буде неминучим...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Немає відповіді!

немає електронної пошти, нічого!

Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Привіт знову,

перевірив вашу скаргу, щоб побачити, що нового, і здається, що вам заплатили!

Мої вітання! Я сподіваюся, що це ніколи не повториться. 🤞

Ти збираєшся грати ще десь зараз?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так дякую!

Так, я більше не збираюся ризикувати карамбою! хе-хе-хе



Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Мабуть, це мудре рішення 😀.

Повідомте нам, якщо ви знайдете відповідне казино для гри, ми завжди цінуємо досвід прямих гравців! 😉

Успіхів вам, будьте здорові та швидше завітайте до нас!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, можете йти!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я думаю, ви повинні побачити, наскільки спровокована його підтримка Густава =



Густав

Привіт

ласкаво просимо до чату

де мій бонус 200 датських крон

10 хвилин тому

Г

Густав

який бонус ти маєш на увазі Джиммі?

Знімок екрана (1256)

він приходить щоп'ятниці

і минулої п'ятниці також не отримав

8 хвилин тому

Г

Густав

дивлячись на це, мить :)

Ви не забули перейти до електронної пошти та здійснити платіж таким чином

ти не повинен

8 хвилин тому

Г

Густав

натиснувши «внести депозит»

Ви повинні зробити це таким чином, щоб отримати бонус

OMG, ви просто зайшли сюди і повинні увійти

я робив це 100 разів

6 хвилин тому

Г

Густав

тож ти пройшов цей шлях?

Хіба ти не розумієш, що я кажу?

6 хвилин тому

Г

Густав

Джиммі

Ми тут, щоб допомогти вам

будь ласка, дайте відповідь на мої запитання

і будь ласка, дотримуйтесь правильного тону

ТОДІ ПРОЧИТАЙТЕ ЩО Я ПИШУ

Я щойно сказав вам, що БОНУС ні

6 хвилин тому

Г

Густав

Ви не відповіли на моє запитання

Я так запитав

Скріншот (1257) 6 хвилин тому

Г

Густав

ти перейшов до електронної пошти та натиснув на наступне?

Ви не читаєте, що я кажу

6 хвилин тому

Г

Густав

Джиммі потрібна відповідь

NEN, ВИ ПОТРІБНО ВИПРАВИТИ МІЙ БОНУС

БО ЦЕ НЕ КРЕДИТ

4 хвилини тому

Г

ТАК, ЗАТВАЙ, ЯК НЕГАТИВНО Я СТАВСЯ ПРО ЦЕ... Це абсолютно смішно


і я також поскаржився в казино, і саме ця підтримка Густав відповідає, це абсолютно смішно, так, вибачте

Автоматичний переклад.
moralensvogter
3 міс. тому

Чи могли б ви описати нам, у чому полягає проблема? Я справді не можу цього зрозуміти з цієї частини чату, яку ви опублікували.🤷‍♀️

Ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого