2 р. тому
Тут ви можете обговорити Karamba Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вже 15 днів безуспішно намагаюся вивести гроші з цього казино "карамба"!
Я прошу відкликати, вони змінюють статус запиту на «в обробці» і так стоїть днями, поки не отримають відмову.
Я виходжу на зв’язок через чат, і вони ніколи не дізнаються причину відмови, вони просто просять мене знову подати запит на зняття коштів і чекають, тому що вони зв’яжуться зі мною електронною поштою, вони ніколи не повертаються, і вони знову відмовляють у знятті!
Хтось може сказати мені, як я можу витягти звідти свої гроші?
I've been trying to withdraw money from this "karamba" casino for 15 days without success!
I request the withdrawal, they change the status of the request to "in process" and it stays like that for days, until it is refused.
I get in touch via chat and they never know the reason for the refusal, they just ask me to request the withdrawal again and wait because they will get back to me via email, they never return, and they refuse the withdrawal again!
Can someone tell me how I can get my money out of there?
Estou há 15 dias tentando realizar saque nesse cassino "karamba " sem êxito!
Solicito o saque, eles alteram o status da solicitação para "em processamento" e fica assim por dias, até ser recusado.
Entro em contato via chat e nunca sabem informar o motivo da recusa, apenas pedem para que eh solicite o saque novamente e aguarde pois irão me retornar via e-mail, nunca retornam, e recusam o saque novamente!
alguém pode me dizer como faço para conseguir tirar meu dinheiro de lá?
Привіт,
ну, очевидно, повторне подання заявки на зняття більше не є рішенням.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте, що не можете впоратися з цим казино самостійно, ви можете подати скаргу, і ми постараємося допомогти.
Дізнайтеся більше про це тут .
Hello,
well obviously submitting the withdrawal over again is not a solution anymore.
May I know whether your account has been fully verified? In any case, if you feel like you can't help yourself with this casino on your own, you can submit a complaint, and we will try to help.
Learn more about it here.
Так, мій обліковий запис перевірено!
Yes, my account is verified!
Sim, a minha conta está verificada!
Це добре. Будь ласка, коли саме було підтверджено ваш обліковий запис?
Якщо ви боретеся більше 14 днів, моя порада щодо скарги все одно враховується.
That is good. When exactly was your account verified, please?
If you struggle for more than 14 days, my advice concerning the complaint still counts.
З того дня, як я заробив суму, я завантажив документи, і обліковий запис було перевірено.
більше 15 днів.
Since the day I earned the amount, I've uploaded the documents and the account has been verified.
more than 15 days.
Desde o dia que eu lucrei o valor, eu já fiz uploud dos documentos e a conta foi verificada.
mais de 15 dias.
Вітаю, geissymonteiro! Мені шкода, що ви зіткнулися з такими труднощами під час виведення коштів. Оскільки я читаю тут, ви боретеся більше ніж два тижні, тоді не зволікайте, надішліть скаргу тут , і, як Радка вже сказала, ми спробуємо вам допомогти. ✨
Hello geissymonteiro, I am sorry you are facing such difficulties with the withdrawal. As I'm reading here you are struggling longer than two weeks, then don't hesitate to submit a complaint here and as Radka already said, we will try to help you. ✨
як я маю
мені потрібно платити, щоб це зробити?
Ви можете пояснити, як це працює?
How do I do?
do i need to pay to do it?
can you explain how it works please?
Como faço?
preciso pagar para fazer?
pode me explicar como funciona por favor?
Привіт, тут ви можете знайти всі необхідні інструкції , і ця допомога є безкоштовною.
Ви просто натисніть тут і подайте скаргу, а потім деякі з наших колег із групи скарг подбають про вас і допоможуть вам. Я б сказав, що вся процедура досить проста, і вам не потрібно турбуватися.
Я сподіваюся, що мої колеги зможуть допомогти вам у вашій справі. Удачі.
Hello, here you can find all the necessary instructions and this assistance is free of charge.
You simply click here and start a complaint, then some of our colleagues from complaint team will take care of you and will navigate you. I would say, that whole procedure is quite simple and you don't need to worry about.
I hope my colleagues will be able to help you with your case. Good luck.
Дякую! Я щойно подав скаргу!
Thank you!, I just submitted my complaint!
Obrigada!, acabei de submeter a minha reclamação!
Привіт,
Я бачу, що вам вдалося подати скаргу без проблем - чудово😉
Дозвольте мені зазначити, що тепер у казино є 4 дні, щоб продовжити виведення коштів. Сподіваюся, вийде! 🤞👍
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint without trouble - great😉
Allow me to mention that now the casino has 4 days to proceed with the withdrawal. I hope it will work! 🤞👍
О ні, якась конкретна причина?
Немає електронної пошти – взагалі немає пояснень? 🤔 На жаль, здається, що втручання з нашого боку буде неминучим...
Oh no, any particular reason?
No email - no explanation at all? 🤔 Sadly it seems that the intervention from our side will be inevitable...
Немає відповіді!
немає електронної пошти, нічого!
No answer!
no email, nothing!
Nenhuma resposta!
nenhum e-mail, nada!
Привіт знову,
перевірив вашу скаргу, щоб побачити, що нового, і здається, що вам заплатили!
Мої вітання! Я сподіваюся, що це ніколи не повториться. 🤞
Ти збираєшся грати ще десь зараз?
Hello again,
checked your complaint to see what is new and it seems that you were paid!
My congratulations! I hope this will never happen again. 🤞
Are you going to play anywhere else now?
Так дякую!
Так, я більше не збираюся ризикувати карамбою! хе-хе-хе
Yes thank you!
Yeah, I'm not going to risk karamba anymore! hehehehehe
Sim, obrigada!🙏
é, não vou mais arriscar no karamba! Ehehehehe
Мабуть, це мудре рішення 😀.
Повідомте нам, якщо ви знайдете відповідне казино для гри, ми завжди цінуємо досвід прямих гравців! 😉
Успіхів вам, будьте здорові та швидше завітайте до нас!
That is probably a wise decision 😀.
Let us know if you find a suitable casino to play, we always appreciate direct players' experiences! 😉
Good luck, stay well and visit us soon!
Я думаю, ви повинні побачити, наскільки спровокована його підтримка Густава =
Густав
Привіт
ласкаво просимо до чату
де мій бонус 200 датських крон
10 хвилин тому
Г
Густав
який бонус ти маєш на увазі Джиммі?
Знімок екрана (1256)
він приходить щоп'ятниці
і минулої п'ятниці також не отримав
8 хвилин тому
Г
Густав
дивлячись на це, мить :)
Ви не забули перейти до електронної пошти та здійснити платіж таким чином
ти не повинен
8 хвилин тому
Г
Густав
натиснувши «внести депозит»
Ви повинні зробити це таким чином, щоб отримати бонус
OMG, ви просто зайшли сюди і повинні увійти
я робив це 100 разів
6 хвилин тому
Г
Густав
тож ти пройшов цей шлях?
Хіба ти не розумієш, що я кажу?
6 хвилин тому
Г
Густав
Джиммі
Ми тут, щоб допомогти вам
будь ласка, дайте відповідь на мої запитання
і будь ласка, дотримуйтесь правильного тону
ТОДІ ПРОЧИТАЙТЕ ЩО Я ПИШУ
Я щойно сказав вам, що БОНУС ні
6 хвилин тому
Г
Густав
Ви не відповіли на моє запитання
Я так запитав
Скріншот (1257) 6 хвилин тому
Г
Густав
ти перейшов до електронної пошти та натиснув на наступне?
Ви не читаєте, що я кажу
6 хвилин тому
Г
Густав
Джиммі потрібна відповідь
NEN, ВИ ПОТРІБНО ВИПРАВИТИ МІЙ БОНУС
БО ЦЕ НЕ КРЕДИТ
4 хвилини тому
Г
ТАК, ЗАТВАЙ, ЯК НЕГАТИВНО Я СТАВСЯ ПРО ЦЕ... Це абсолютно смішно
і я також поскаржився в казино, і саме ця підтримка Густав відповідає, це абсолютно смішно, так, вибачте
I think you should see how provoked him support Gustav is =
Gustav
Hello
welcome to the chat
where is my DKK 200 bonus
10 minutes ago
G
Gustav
which bonus are you referring to Jimmi?
Screenshot (1256)
it comes every Friday
and didn't get it last Friday either
8 minutes ago
G
Gustav
looking at it, moment :)
did you remember to go to the email and make the payment that way
you shouldn't
8 minutes ago
G
Gustav
by clicking on "make a deposit"
you have to do it that way to get the bonus
OMG, you just come here and have to log in
i have done it 100 times
6 minutes ago
G
Gustav
so you've clicked that way through?
Don't you understand what I'm saying?
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmy
We are here to help you
please answer my questions
and keep a proper tone please
THEN READ WHAT I WRITE
I just told you the BONUS didn't
6 minutes ago
G
Gustav
You didn't answer my question
I thus asked
Screenshot (1257)6 minutes ago
G
Gustav
did you go to the email and click on the following?
You're not reading what I'm saying
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi needs an answer
NEN YOU HAVE TO FIX MY BONUS
BECAUSE IT IS NOT CREDIT
4 minutes ago
G
YEAH SHUT UP HOW NEGATIVE I WAS ABOUT THAT... It's completely laughable
and I've also complained to the casino, and it's this support Gustav who answers, it's absolutely ridiculous yes, excuse me
jeg synes lige i skal se hvor provokerenede ham support gustav er =
Gustav
hej
velkommen til chatten
hvor er min 200 kr bonus
10 minutes ago
G
Gustav
hvilken bonus refferer du til Jimmi?
Skærmbillede (1256)
den kommer hver fredaf
og fik den heller ikke sidste fredag
8 minutes ago
G
Gustav
kigger på det, øjeblik :)
har du husket at gå ind på emailen og indbetale den vej igennem
det skal man ikke
8 minutes ago
G
Gustav
ved at klikke på "lav en indbetaling"
man skal gøre det den vej for at få bonussen
OMG så kommer du bare her til og skal logge ind
jeg har gjort det 100 gange
6 minutes ago
G
Gustav
så du har klikket den vej igennem?
fatter du ikke hva jeg siger
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi
vi er her for at hjælpe dig
besvar venligst mine spørgsmål
og hold en ordentlig tone tak
SÅ LÆS HVAD JEG SKRIVER
jeg har lige sagt til dig BONUSSEN er det ikke
6 minutes ago
G
Gustav
Du besvarede ikke mit spørgsmål
jeg spurgte således
Skærmbillede (1257)6 minutes ago
G
Gustav
gik du ind på emailen og klikkede på det følgende?
DU læser jo ikke hvad jeg siger
6 minutes ago
G
Gustav
Jimmi skal bruge et svar
NEN DU SKAL ORDNE MIN BONUS
FORDI DEN IKKE ER KREDITTERET
4 minutes ago
G
JA HOLD KÆFT HVOR BLEL JEG NEGATIV OVER DET... Det er jo fuldstændig tilgrin
og jeg har oveni købet klaget til casinoet også er det denne support gustav der svarer det er jo helt tilgrin ja undskyld mig
Чи могли б ви описати нам, у чому полягає проблема? Я справді не можу цього зрозуміти з цієї частини чату, яку ви опублікували.🤷♀️
Ми можемо вам чимось допомогти?
Could you perhaps describe to us what the issue is? I really cannot understand it from this part of the chat you have posted.🤷♀️
Is there anything we can help you with?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.