1 рік тому
Тут ви можете обговорити KABOOMBET Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось мав справу з казино kaboombet. Я чекав на зняття 26 днів і навіть не можу отримати чітку відповідь щодо того, що відбувається або де в процесі моє зняття.
Had anyone had any dealings with kaboombet casino. I have been waiting on a withdraw for 26 days and can't even get a straight answer as to what is going on or where in the process my withdraw is.
Привіт,
Мені прикро це чути. Наразі не було опубліковано жодної скарги чи відгуку користувачів, я припускаю, що ніхто не намагається коментувати цей сайт.
Щодо вашого питання, чи маєте ви принаймні уявлення про те, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Незалежно від відповіді, я вважаю, що ви повинні подати скаргу зараз . Ми спробуємо це розібратися.
Hello,
I'm sorry to hear that. Not a single complaint or user review has been posted so far, my best guess is that no one bothers to comment about this site.
To your issue, do you at least have an idea whether your account has been fully verified?
No matter the answer, I think that you should be the one submitting the complaint now. We'll try to look into it.
Було підтверджено і було сказано від 5 до 18 днів, що здається надмірним. Минуло 27 років, а вони досі говорять те саме. Вибачте, ми не працюємо з обліковими записами, ваш менеджер зв’яжеться з вами. До мене ніколи ніхто не звертався.
It has been confirmed and was told 5 to 18 days, which seem excessive. It's been 27 and they still say the same thing. Sorry, we don't deal with accounts, we will have your account manager contact you. I have never been contacted by anyone.
Привіт, вони, ймовірно, завжди надсилають вам лише знеособлену відповідь. Не соромтеся подати скаргу, як Радка згадувала вище. Сподіваюся, наші колеги зможуть вам допомогти.
Hi, they probably send you always only an impersonal robotic answer. Don't hesitate to submit a complaint as Radka mentioned above. I hope our colleagues will be able to help you.
Привіт,
Я бачу, що скарга працює, тому сподіваюся, що ми допоможемо вирішити проблему. 🤞
Hello,
I can see that the complaint is running, so I hope that we will help resolve the issue. 🤞
Привіт, просто натисніть зелене посилання ("скарга"), і ви побачите 🙂.
Це повне посилання, яке веде до скарги:
https://casino.guru/kaboombet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
На жаль, казино не реагувало. Ми не змогли допомогти гравцеві. 🙁
Hello, just click the green link ("the complaint") and you'll see 🙂.
This is the full link leading to the complaint:
https://casino.guru/kaboombet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Sadly, the casino was unresponsive. We were not able to help the player. 🙁
Я думаю, що є багато навіть неліцензованих казино з кращими відгуками. Особисто я все ж віддаю перевагу ліцензійним.
Я сподіваюся, що з часом це казино працюватиме над цим.
Якщо вам потрібна підказка, перегляньте вкладку «Онлайн-казино»😉:
I think there are plenty of even unlicensed casinos with better reviews. Personally, I still prefer the licensed ones though.
I hope this casino will work on that eventually.
If you need a hint, check the Online Casinos tab😉:
Для вашої інформації скажіть гравцям надсилати біткойни в онлайн-казино, скажімо, coinbase, що комісії зросли на 1000% кілька днів тому. Я надіслав 28 доларів біткойнів у слоти Gossip, і Coinbase взяла 22,54 доларів плюс мої 28 доларів. Я не подивився на комісію, тому що я робив це 1000 разів раніше, і це завжди не більше пари доларів, тепер вони вирахували 50,54 доларів з мого біткойна, тому я більше цього не роблю. Coinbase каже, що це не вони. Плітки кажуть, що вони не мають до цього відношення, і це Coinbase, тому що комісії за блокчейн вищі коли криптомережа зайнята, що є дурницею, тому що це триває 72 години поспіль, коли комісії взагалі не знизилися, як я вже сказав, стає все гірше, і банки Сполучених Штатів не дозволяють вам купувати криптовалюту за допомогою банківської картки або дебетову картку, яку вони вам надають, і якщо вони дізнаються, що ви надсилаєте біткойни в казино? Вас попросять вийти з банку так само з cashapp, скажіть їм, які біткойни, які ви купуєте через них, ви збираєтеся надіслати в онлайн-казино, і вам буде довічно заборонено користуватися cashapp, і я впевнений, що інші постачальники біткойнів мають такі ж правила в дрібний дрібний шрифт, який ніхто не читає, і якщо ви це робите, тоді цей провайдер не знає, куди це йде, але вони починають перевіряти просто ще одну інформацію
FYI tell players to send bitcoin to an online casino let’s say coinbase that the fees went up 1000% a few days ago I sent $28 of bitcoin to gossip slots and Coinbase took $22.54 plus my $28 I failed to look at the fee because I’ve done it 1000 times before and it’s always a couple dollars at most now they deducted $50.54 of my bitcoin so I ain’t doing that again Coinbase says it’s not them Gossip says they have nothing to do with it and it’s Coinbase because blockchain fees are higher when the crypto network is busy which is baloney because it’s going on 72 hours straight now that the fees haven’t gone down at all like I said it’s getting worse and United States banks don’t allow you to buy crypto with a bank card or debit card they provide you with and if they find out your sending bitcoin to a casino ? You’ll be asked to leave the bank same with cashapp tell them the bitcoin your buying through them your going to send to an online casino and you will be banned from cashapp for life and I’m sure other bitcoin providers have the same rules in fine fine print that nobody reads and if you are doing it then that provider doesn’t know where it’s going but they are starting to check just another fyi
Вау!
Це те, що повинен прочитати кожен американський гравець. Тому я вважаю, що ви повинні створити власну тему та вставити туди всі ці ідеї. Тому що в цьому випадку це можна легко не помітити!
Просто жорсткий:
Waw!
That's something every US player should read. Hence I feel you should start your own thread and paste all those insights there. Because it can be overlooked quite easily in this one!
Just a tough:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.