добре,
Будь ласка, пам’ятайте, що ми — неупереджений форум, який надає допомогу гравцям, які мають труднощі, а не казино. Тому ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам; однак, якщо ви справді хочете, щоб казино дізналося, вам слід направити повідомлення їм.
У будь-якому випадку, з того, що я побачив у скарзі, це питання справді потребує розгляду та розслідування. Тому, будь ласка, надайте Крістіні всі відповідні електронні листи або знімки екрана, які є у вашому розпорядженні, через скаргу.
Я думаю, що казино, які дозволяють «швидку» реєстрацію, є значно більш небезпечними для вразливих гравців, оскільки кількість даних, необхідних для реєстрації іншого облікового запису, досить обмежена.
Яка ваша думка з цього приводу?
Good,
Just please remember that we are a forum that is impartial and provides assistance to players who are having difficulties, not the casino. We will therefore make every effort to assist you; however, if you truly want the casino to know, you should direct the message to them.
In any case, from what I saw in the complaint, this matter really needs to be addressed and investigated. Thus, please provide all relevant emails or screenshots you have at your disposal to Kristina through the complaint.
I think casinos allowing a "quick" registration process are considerably more dangerous to vulnerable players because the number of details needed to register another account is pretty limited.
What is your opinion on that?
Автоматичний переклад.