1 рік тому
Тут ви можете обговорити K8 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони не дозволяють мені видалити свій обліковий запис!
Я вніс 10 євро на вітальний бонус, але ніде не сказано, що ви повинні надіслати 20 євро в BTC!
Я відправив гроші через ринок, а не через власний гаманець!
Так як є тільки один і оплата це все!
Ні посвідчення особи, ні хешу, ні чогось іншого!
Вони повинні залишити 10 євро і купити на них морозиво
ЗНОВУ ВИДАЛИТИ МІЙ АККУМЕНТ!!!
They won't let me delete my acc!
I deposited €10 for the welcome bonus, but it says nowhere that you have to send €20 in BTC!
I sent the money through a market, not my own wallet!
Since there is only one and payment that's it!
No ID, no hash or anything else!
They should keep the 10 € and buy an ice cream from it
AGAIN DELETE MY ACC!!!
Sie lassen mich nich meinen Acc löschen!
Habe 10€ für den Willkommensbonus eingezahlt nur das man 20€ in BTC senden muss steht nirgends!
Habe das Geld über ein Market verschickt sprich nicht mein eigenes Wallet!
Da gibt es nur ein und auszahlung das wars!
Keine ID ,Kein Hash oder sonstiges!
Die 10€ sollen die behalten sich ein Eis davon kaufen
NOCHMALS LÖSCHT MEINEN ACC!!!
Привіт,
Мені знадобиться невелика допомога з вашою проблемою, якщо ви хочете пояснити.
Ви зробили депозит і отримали бонус. Ви виконали ставку та виконали інші бонусні умови?
Як казино пояснило ці 20 євро в BTC і як це пов’язано з бонусом?
Для видалення облікового запису казино я б звернувся до чату. Ви пробували? 🤔
Hello,
I could use a little help with your issue if you care to explain.
You deposited and took a bonus. Did you fulfill the wagering and meet other bonus conditions?
How did the casino explain those €20 in BTC and how is it related to the bonus?
For deleting the casino account I would turn to chat. Did you try? 🤔
ну я щойно зробив реєстрацію. Коли я надсилав файли перевірки, де вони просять підтвердження адреси, картку громадянина, а потім вони просять підтвердження власності.
Ну, я можу сказати, що це казино пахне шахрайством.
ніколи у вашому житті жодне казино не може вимагати від вас підтвердження права власності.
Зверніть увагу, що це не доказ адреси, а права власності.
тому це не дуже надійно
well, I just did the registration. When I was sending the verification files where they ask for proof of address, citizen card and then they ask for proof of ownership.
well i can say that this casino smells like a scam.
never in your life can any casino ask you for proof of ownership.
Please note that it is not proof of address but of ownership.
so it's not very reliable
ora bem fiz apenas o registo.quando estava a mandar os ficheiros de verificaçao onde eles pedem comprovativo de morada ,cartao de cidadao e depois pedem comprovativo da propriedade.
bem posso dizer que este casino me cheira a scam.
nunca na vida nenhum casino lhe pode pedir comprovativo de propriedade.
atençao que nao é comprovativo de morada mas sim de propriedade.
portanto nao é muito fiavel
Привіт,
доведіть право власності на що, будь ласка? Зазвичай казино вимагають підтвердження депозиту або виписки з банківського рахунку, щоб підтвердити, що рахунок призначено вам. 🤔
Hello,
prove of ownership of what, please? Normally casinos ask for proof of deposit or bank statements to confirm that the account is assigned to you. 🤔
Привіт, я зареєструвався на k8.io та зробив усі перевірки ідентифікатора, тепер мені потрібно внести депозит, який я не розумію, у мене є dash wallet і mifinity, чи можу я використовувати щось із цього на цьому сайті чи для цього потрібно щось інше, у когось є посібник, як легко внести депозит тут, дякую
Hi I've signed up to k8.io and done all the i.d verifications now I need to deposit which I don't quiet understand , I have dash wallet and mifinity am I able to use any of these on this site or does it require something else , has anyone got a guide on how to easily deposit here thankyou
Привіт.
Ну я б звернувся до служби підтримки або перевірив умови терміну "депозит". У будь-якому разі живий чат здається функціональним. Казино каже, що воно зосереджено на криптовалютних платежах, тож я припускаю, що вам знадобиться крипто-гаманець:
«Натисніть «Гаманець» на панелі інструментів персонального центру, увійдіть в інтерфейс депозиту, заповніть відповідну інформацію відповідно до системних вимог, виберіть тип гаманця, який потрібно внести, і введіть адресу гаманця на біржі. щоб завершити передачу».
Hello there.
Well, I would ask the support or check the terms for the term "deposit". Anyway, the live chat seems to be functional. The casino says it's focused on crypto payments, so I assume you would need a crypto wallet:
"Click 'Wallet' on the toolbar of the personal center, enter the deposit interface, fill in the relevant information according to the system requirements, and select the type of wallet you need to deposit, and enter the address of the wallet on the exchange to complete the transfer."
K8CASINO не поспішає як для депозитів, так і для зняття коштів у JPY. Ми рекомендуємо вам не робити депозит зараз і дочекатися вирішення проблеми, перш ніж робити депозит.
Наразі в казино K8 спостерігаються затримки з депозитами та зняттям коштів у JPY.
Ми рекомендуємо вам не вносити депозит, доки проблема не буде вирішена.
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost
K8CASINO is taking its time for both JPY deposits and withdrawals. We recommend that you do not deposit now and wait until the problem is resolved before depositing.
K8 Casino is currently experiencing delays in JPY deposits and withdrawals.
We recommend that you do not deposit until the issue is resolved.
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officialpost
K8CASINO is taking its time for both JPY deposits and withdrawals. We recommend that you do not deposit now and wait until the problem is resolved before depositing.
k8カジノは今jpy入出金共に遅延しています。
問題が解消されるまで入金しないことをお勧めします。
https://twitter.com/k8official_jp/status/1708734451377946976 k8officalpost
Дякую за новини. Сподіваюся, розв'язка вже близько!
Thank you for the news. Hopefully, the solution is near!
Я такого не згадував. Я граю в кено щодня, і за 150 000 роздач найвищий множник був 63x ніколи 500x 800x або 1000x приблизно 200 програних сесій поспіль
I did not mention such a thing. I play keno daily and in 150,000 hands played the highest multiplier was 63x never 500x 800x or 1000x around 200 lost sessions in a row
Asa ceva nu am pomenit. Joc keno zilnic iar in 150.000 de maini jucate cel mai mare multiplicator a fos 63x niciodată 500x 800x sau 1000x in jur de 200 sesiuni pierdute la rand
Я бачив, як багато людей говорили, що у них проблеми з кено на k8.
Це означає, що k8 обманює кено.
Чому б не подати скаргу та перевірити, чи не шахрайство?
I've seen a number of people say they have problems with keno on k8.
What this means is that k8 is cheating on keno.
Why not file a complaint and see if it's fraudulent?
k8のkenoについて問題があると言う人を何人も見てきました
これが意味することは、k8側がkenoの不正を行っていると言うことです。
クレームを立てて不正かどうか確認してみてはいかがでしょうか?
За 4 місяці він дав мені лише 2 63x, і я граю без зупинки, як і куди я можу подати скаргу?
In 4 months it gave me only 2 63x and I play non-stop, how and where can I file a complaint?
In 4 luni mia dat doar 2 63x si joc fara oprire, cum si unde pot sa depun plangere?
Якщо ви скажете, що не можете виграти в кено, і хочете знати, чи це законна гра, вони, ймовірно, вам скажуть.
If you say you can't win on keno and want to know if it's a legitimate game, they'll probably tell you.
kenoで勝てないから正当なゲームなのかを知りたいと言えば教えてくれるのではないでしょうか?
Привіт.
Що ж, не соромтеся подати скаргу, якщо хочете, але я думаю, що вам слід розглянути наступне:
Коефіцієнти відрізнятимуться залежно від зіграних ігор і кількості чисел, які гравець сподівається «помітити».
Шанси виграти більший джекпот (мішка 10) становлять 1 до 8 911 711, тоді як шанси виграти менший джекпот (мішка 7) становлять 1 до 40 979.
Коефіцієнти відрізнятимуться залежно від ігор, у які ви граєте, але в усіх азартних іграх шанси не виграють джекпот або великий приз.
Кено - це поганий шанс, якщо ви прагнете виграти. Таким чином, я переконаний, що ми мало чим можемо вам допомогти. 😕
Hello.
Well, feel free to submit a complaint if you like, but I think you should consider this:
The odds will differ, according to the games played and the amount of numbers the player hopes to "spot".
The odds of winning a larger Jackpot (Spot 10) are 1 in 8,911,711 whereas the odds for winning a smaller Jackpot (Spot 7) are 1 in 40,979.
The odds will differ according to the games you play - but in all games of chance the odds are against you winning the jackpot or big prize.
Keno is a poor chance if you aim to win. Thus, I'm convinced there is not much we can help you with. 😕
Я рекомендую не грати в цьому казино.
Зрештою, на моєму рахунку депозит не відобразився.
Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали показати всю історію внесення та зняття коштів на моєму банківському рахунку. Здається, я також маю надіслати всю свою платіжну відомість та іншу інформацію.
Мовляв, виписка з банківського переказу не є достатнім доказом.
Вони не хочуть назад своїх грошей. Вимагати інформацію про обліковий запис є звичайною практикою.
I recommend not playing this casino.
In the end, my account did not reflect the deposit.
I contacted support and was told to show them all the deposit and withdrawal history on my bank account. It seems I have to send all my payroll and other information as well.
They say that a bank transfer statement is not sufficient evidence.
They do not want their money back. It seems to be a common practice to request account information.
Привіт.
Коли гравець стверджує, що гроші, надіслані казино, ніколи не надходили, казино, як правило, вимагає доказів. Це цілком логічно. Я правильно зрозумів проблему чи тут щось інше?
Hello.
When a player claims the money sent by the casino has never made it through, the casino tends to ask for proof. That's quite logical. Did I understand the issue correctly, or is there something else?
Я надіслав докази (реквізити банківського переказу), які вимагалися, оскільки вони належним чином вимагалися багато разів. Але мені сказали, що це не можна використовувати як доказ.
Це правильний доказ.
Незалежно від того, скільки ви хочете показати всі депозити та зняття з вашого банківського рахунку, конфіденційності немає. Я сховав важливі частини своєї зарплати та надіслав їх, але це також не принесло користі. Це нездійсненне завдання.
Крім того, ця проблема пов’язана з системним збоєм у k8. Це не правильно, скільки б це не коштувало.
I sent the evidence (bank transfer details) that was requested, as it was properly requested many times. But I am told that it cannot be used as evidence.
This is correct evidence.
No matter how much you want to show all the deposits and withdrawals from your bank account, there is no privacy. I hid important parts of my paycheck and sent them, but that was no good either. It is an impossible task.
Also, this problem is due to a system failure in k8. It is not right, no matter how much it costs.
Чи можете ви вказати, що, здається, не так у документі? Це найважливіший факт, якщо ви запитаєте мене. 🤔 Казино має пояснити.
Can you specify what seemed to be wrong with the document? This is the most important fact, if you ask me. 🤔 The casino needs to explain.
Ми не знаємо, чому його відхилили.
k8casino насправді не є підтримкою в реальному часі, тому що для запиту відповіді від відділу фінансування потрібно до 24 годин. Тому я не питав.
k8 довго зв'язується з відділом.
Зрозуміло, що ви не отримаєте відповіді від k8casino на подання претензії.
We do not know why it was rejected.
k8casino is not really live support because it takes up to 24 hours to request a response from the funding department. So I did not ask.
k8 takes a long time to contact the department.
It is clear that you will not receive a response from k8casino to submit a claim.
Це сумно!
Без робочого каналу зв’язку, як хтось може вирішити проблему?
Мені також прикро, що скаргу незабаром буде закрито через відсутність відповіді з боку казино. Мабуть, щось сталося, його репутація була настільки високою, що я не розумію. 🤔
It's sad!
Without a working communication channel, how can anyone resolve an issue?
I'm also sorry to see the complaint is about to be closed due to the casino's unresponsiveness. Something must have happened, its reputation was so high, I don't understand. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.