ФорумКазиноJVSPINBET Casino - загальне обговорення

JVSPINBET Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
6064 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
11 міс. тому

Привіт Яро,

Я зробив запит filefilefile вилучення рано вранці 16.10, тобто рано 21.10 буде 5 діб.

Проблема в тому, що запит було зроблено в миттєвому режимі PIX, і така ситуація зі мною ніколи не траплялася, так довго. Це відлякує гравця від продовження роботи в казино.

Автоматичний переклад.
paulaana37
11 міс. тому

Я розумію, що це, звичайно, не найприємніше. Але я не думаю, що 5 днів - це така біда. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Ви коли-небудь знімали гроші в казино чи це ваше перше зняття?

Я також помітив на скріншотах, що це може зайняти 3-5 днів, а вихідні не зараховуються. Ви зняли гроші в понеділок.

Чи можна було б чекати і терпіти? Я не думаю, що вам потрібно довго чекати і вам не потрібно відразу панікувати.

У будь-якому випадку, якщо ви не отримаєте гроші, було б гарною ідеєю запитати службу підтримки, у чому проблема, і коли у вас буде оновлення, ви можете написати нам знову.

Автоматичний переклад.
Опубліковано paularominamaldonado видалено
11 міс. тому

Hola


Автоматичний переклад.
paularominamaldonado
11 міс. тому

Привіт, доброго дня

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, я не в розпачі, я просто переживаю про те, щоб залишитися в казино, сумнівно, що миттєве зняття коштів займе стільки часу. І одна деталь, це не був бонус, я його вніс.

І, чесно кажучи, я не вважаю правильним вносити гроші, щоб розважитися в казино, виграти, а власники зберігають ваші виграші, щоб отримати прибутки від банківських відсотків.

Автоматичний переклад.
Опубліковано paularominamaldonado видалено
Опубліковано paularominamaldonado видалено
Опубліковано paularominamaldonado видалено
Опубліковано paularominamaldonado видалено
11 міс. тому

Так, я не в розпачі, я просто переживаю про те, щоб залишитися в казино, сумнівно, що миттєве зняття коштів займе стільки часу. І одна деталь, це не був бонус, я його вніс.

І, чесно кажучи, я не вважаю правильним вносити гроші, щоб розважитися в казино, виграти, а власники зберігають ваші виграші, щоб отримати прибутки від банківських відсотків.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я розумію вашу стурбованість. Однак, як я вже згадував, якщо казино не зможе обробити ваше зняття протягом 14 днів, ми спробуємо вам допомогти. Я пропоную вам зберігати холоднокровність і спробувати запастися терпінням і нагадати собі про казино. Якщо це не допоможе, ви можете тримати нас в курсі.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, можливо.

Дякую

Автоматичний переклад.
paulaana37
11 міс. тому

Чудово, тому чекаю на оновлення.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Наразі ні JVSpin Casino, ні 1xstot не надходили на мій рахунок. І навіть електронного листа не прийшло.

Автоматичний переклад.
paulaana37
11 міс. тому

Вибачте, вам не вистачає депозиту чи зняття?

Наразі важко розрізнити ці варіанти.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Прочитайте перше повідомлення і зрозумієте.

Автоматичний переклад.
paulaana37
11 міс. тому

Привіт.

Вибачте, вся ця розмова досить довга, як на мій смак. Не могли б ви коротко підсумувати це для мене?

Це було б дуже вдячно. 🙏


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Проблему вирішено, проблема була з PlayLivre. Дякую всім за увагу.

Автоматичний переклад.
paulaana37
11 міс. тому

Ось що я називаю хорошим резюме!

Дякуємо за позитивні новини!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого