ФорумКазиноJustSpin Casino - загальне обговорення

JustSpin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від JosefZebinger
|
2065 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити JustSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Тримайтеся подалі від цих шахраїв!!!

Автоматичний переклад.
JosefZebinger
1 рік тому

Привіт,

що з тобою сталося, будь ласка? Ви можете пояснити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

26 січня я реєструюся та вношу 50 євро, виграв 3000 євро, книга мертвих... Я зняв 3003 євро, заповнив усе IBAN/BIC, і моє зняття залишилося на розгляді.

Через 30 хвилин після того, як вони закрили мій обліковий запис, оскільки я виключив себе з їхнього дочірнього сайту 21.com 5 років тому через проблеми з азартними іграми.

Однак я надіслав усі свої документи та отримав електронний лист 26 січня про те, що мої документи перевірено та що моє зняття все одно пройде...

як сьогодні, 24 лютого, НІЧОГО НЕМАЄ ГРОШЕЙ і кожен день у чаті та сама відповідь... відповідний відділ працює над цим.

Я зберіг і чати, і електронну пошту від них. ОБІЦЯТЬ мені, що я отримаю свої гроші...але нічого

Я звернувся до обох MGA, AskGamblers, eCOGRA, ніхто з них не допомагає.


Автоматичний переклад.
morgan1975
1 рік тому

Привіт,

Як щодо подання скарги тут, на Casino Guru?

Ви вже це зробили - це добре. Казино тут має хороший рейтинг, здається перспективним. Казино з такими рейтингами зазвичай розглядають скарги та співпрацюють з нами.

Чи отримали ви будь-яку відповідь від MGA або eCOGRA з поясненням відсутнього рішення чи допомоги? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Я отримав електронний лист сьогодні о 08.06 ранку, вони сказали, що інформація від Justspin і від мене пройшла, і зараз вони вживають заходів.

Через 3 години я отримав електронний лист від Justspin із проханням відповісти на запитання про проблеми з азартними іграми та встановлення ліміту депозиту, щоб знову відкрити свій рахунок..прорив після 5 тижнів очікування

Приблизно через півгодини мій обліковий запис був відкритий, і я міг увійти та зняти 2993 євро, які зараз розглядаються як обробка, і Justspin сказав, що це може зайняти до 72 годин до виплати.

Я здійснив банківський переказ, тож як тільки це буде зроблено, я мав би знайти кошти протягом миттєвого часу.

Отже, якщо кошти не виплатять у четвер о 12:00, вони не дотримаються своєї обіцянки...

Тож ми чекаємо 3 дні, будь ласка...якщо гроші будуть виплачені, я видаляю своє неправильне судження


Морган

Автоматичний переклад.
morgan1975
1 рік тому

Привіт Морган!

Я вірю, що тепер все буде добре🤞. Будь ласка, дайте мені знати, коли отримаєте гроші. Я хочу бути впевненим, що казино дотримується свого слова. Що щодо закриття рахунку? Чи маєте намір продовжувати грати?

Лише зауваження - не потрібно нічого видаляти, якщо казино правильно вирішить проблему, інші побачать прогрес, досягнутий казино. Це може допомогти іншим у майбутньому, чи не так? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв гроші сьогодні, можливо, вони виплатили завдяки eCOGRA?

Я більше не буду там грати.

Дякуємо за підтримку


Автоматичний переклад.
morgan1975
1 рік тому

Дякуємо за ще одну гарну новину! Чи отримували ви якусь заяву від eCOGRA? Я все ще намагаюся зрозуміти, наскільки вони ефективні.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також маю дуже негативний досвід з цими хлопцями. Вони не дотримуються правил відповідальної гри або дотримуються їх, коли це їм вигідно. Вони ігнорують листи, дають однакові відповіді про необхідність чекати відповідної команди, якої я майже впевнений, що не існує, і просто сподіваються, що їхня проблема (клієнт) зникне.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

привіт

Хочете пояснити, що саме сталося? Я щиро сподіваюся, що це не та сама електронна адреса, згадана в цій відхиленій скарзі . 🙁

Чи можу я дізнатися, будь ласка, наскільки чітко ви намагалися самовиключитися?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Як це казино може мати таке високе звання, коли в MGA є купа нерозкритих справ протягом багатьох місяців. Вони навіть не відповідають Mga. Casinoguru не має жодного поняття. Оманлива. Скільки вам платять?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized394
8 міс. тому

Гадаю, ви зіткнулися з деякими проблемами, чи не так?

Якщо ви дійсно хочете дізнатися більше про його рейтинг, відвідайте цю вкладку під назвою « Пояснення індексу безпеки »

Вибачте, але ми не отримуємо звітів від органів влади, які могли б пізніше використати для коригування рейтингу, натомість ми покладаємося на доступні нам джерела, як-от скарги, створені та оброблені через Центр вирішення проблем Casino Guru , наприклад. .

Причина там вказана:

«Які будуть наслідки вашої скарги?

Почнемо з того, що не всі скарги виправдані. Таким чином, якщо обставини та докази свідчать про те, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те саме станеться, якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше ».

Говорячи про це, хочете подати один? https://casino.guru/complaints/create

Я думаю, що я досить чітко розумію ваше занепокоєння, але ті відкриті скарги, які ми зараз маємо, є відкритими – жодної чорної точки не було призначено. Отже, технічно рейтинг не впливає, доки ці скарги змінюють статус. Разом із цією інформацією важливо зазначити, що скарги, навіть відкриті, служать попередженням для інших гравців, тому їх чітко видно на згаданій панелі «Пояснення індексу безпеки».

Не хвилюйтеся, ці скарги знаходяться в списку спостереження, і наш спеціаліст згодом їх розгляне.

Нам не платять за те, що відкриті скарги гниють Прочитайте пояснення, надане в одній зі скарг:

«Після кількох тижнів внутрішніх обговорень і спілкування з казино не було досягнуто жодного прогресу щодо цієї справи. Ми визнаємо, що розслідування може зупинитися через участь кількох казино та гравців, тому ми рекомендуємо звернутися за допомогою до органу ліцензування. Як можливе рішення ми пропонуємо звернутися до eCOGRA, офіційного альтернативного вирішення спорів у казино, надіславши свій запит тут.

ADR є безкоштовною послугою, і рішення, ухвалене призначеною організацією ADR, вважатиметься остаточним як Компанією, так і вами за умови надання повного представництва всім залученим сторонам. Ви можете подати форму претензії за адресою https://ecogra.org/forms/adr-dispute-step-1 . Крім того, ви можете надіслати eCOGRA подробиці вашої скарги електронною поштою на complaints@ecogra.org .

Будь ласка, посилайтеся на цю скаргу як на орієнтир. Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога під час подання офіційної скарги, і інформуйте нас про подальші події. Заздалегідь спасибі. "

додатково:

«Зараз ми закриємо скаргу як нерозглянуту, поки ви не отримаєте відповідь від ліцензуючих органів, тому, будь ласка, якщо ви це зробите, повідомте нас якомога швидше.

Бажаю вам удачі».

Це дійсно прикра ситуація, і я спробую надолужити прогрес.




Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого