ФорумКазиноJustCasino - загальне обговорення

JustCasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від aaronlauzon
|
5353 переглядів 54 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
6 міс. тому

Я бачу, що якщо у вас такі почуття, мабуть, краще було б зробити перерву або кинути грати в онлайн-казино. Я вважаю, що це має бути просто невимушена розвага і не повинна викликати таких емоцій.

Щодо вашої ситуації, я б також звернувся до постачальника платіжних послуг у цьому випадку, тому що це може бути помилка з їхнього боку. Якщо казино не отримало гроші, важко з цим щось вдіяти, оскільки, як я вже сказав, у них зв’язані руки. Спробуйте запитати, що вам скаже сам провайдер.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це проблема, вони не повідомляють мені назву свого провайдера, щоб я міг з ними зв’язатися

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Хм, я мав на увазі провайдера, звідки ви надіслали гроші. Отже, якщо це було через банк, зв’яжіться зі своїм банком, щоб дізнатися, чи все пройшло добре. Якщо це була інша компанія, зв’яжіться з нею безпосередньо.

Ми розуміємо один одного? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

У Швеції заборонено надсилати гроші безпосередньо в казино, якщо немає шведської ліцензії. Тепер у казино є різні «онлайн-магазини», тому вони використовують стороннього платіжного оператора. Я розмовляв зі своїм банком, вони сказали, що гроші пішли до Мексики. Казино каже, що гроші все ще очікують. Я показав транзакцію, що гроші з мого банку вже забрали. Але казино не дуже допомагає

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Дякую за роз'яснення. Бажано, щоб казино та його сторонній платіжний постачальник безпосередньо розглянули цю проблему. Принаймні для мене це мало б сенс. Взагалі кажучи, депозит потрапляє в зовсім іншу компанію з іншим кодом продавця.

(Пов’язаний ланцюжок тут:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code )

На жаль, не маючи доступу до платіжного провайдера, дуже важко рухатися вперед. Тим не менш, я раджу подати безкоштовну скаргу безпосередньо через наш Центр вирішення проблем, якщо ви не знаєте, що робити. Якщо нічого іншого, це має дати можливість перевірити, чи намагається казино вирішити проблему.

У будь-якому випадку, якщо ви хочете дізнатися більше про процес, перейдіть за цим посиланням 👈

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Не робіть такої ж помилки, як я. Я грав багато, багато. Коли нарешті я отримав виграш у розмірі 40 000 норвежських крон і спробував зняти гроші, я чекав один день, а зняття ще не відбулося. Тоді я пішов запитати, коли я отримаю обробку мого зняття, вони сказали, що обробка займає до двох днів, звичайно, вони роблять це спеціально, щоб ви могли його скасувати, тому вони не оброблятимуть це швидше, як інші казино робить. Отже, хлопці, якщо ви хочете знати, так, вони використовують 2 дні, щоб обробити це, я не впевнений, чи це реально, тому що я не встиг так далеко чекати 2 дні, я чекав лише один день, і зняття було все ще обробляється, щоб я міг його скасувати. Так, я скасував це і використовую кошти. Вам ніколи не вдасться зняти кошти, тому все залежить від вас. Я закрив свій рахунок

Автоматичний переклад.
AlinaStefan
4 міс. тому

Привіт, я не хочу бути злим, але в багатьох казино процес виведення коштів є ще довшим, і якщо вам доведеться чекати лише 2 дні, я не думаю, що це є великою проблемою. Якщо у вас є бажання продовжувати грати, то це, ймовірно, не добре, і мені дуже шкода, що ви, ймовірно, втратили свої гроші в кінці. Якщо ви виграєте таку велику суму, я не здивуюся, якщо казино також перевірить ігровий процес, що може зайняти ще більше часу.

Я припускаю, що це доведеться змінити, інакше вам доведеться грати в казино, де потрібен деякий час, щоб отримати гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я не хочу бути злим, але в багатьох казино процес виведення коштів є ще довшим, і якщо вам доведеться чекати лише 2 дні, я не думаю, що це є великою проблемою. Якщо у вас є бажання продовжувати грати, то це, ймовірно, не добре, і мені дуже шкода, що ви, ймовірно, втратили свої гроші в кінці. Якщо ви виграєте таку велику суму, я не здивуюся, якщо казино також перевірить ігровий процес, що може зайняти ще більше часу.

Я припускаю, що це доведеться змінити, інакше вам доведеться грати в казино, де потрібен деякий час, щоб отримати гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ні, тут ви насправді помиляєтеся. тільки огидні і несерйозні казино зберігають виведення 24 години. Казино зі шведською ліцензією виплачує відразу. Говорити про те, що вони повинні «спостерігати», коли ви виграєте великий, — це теж велика фігня. Я виграв 120 000 крон у шведських іграх і отримав їх протягом 5 хвилин. і це було на слотах netent.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Не робіть такої ж помилки, як я. Я грав багато, багато. Коли нарешті я отримав виграш у розмірі 40 000 норвежських крон і спробував зняти гроші, я чекав один день, а зняття ще не відбулося. Тоді я пішов запитати, коли я отримаю обробку мого зняття, вони сказали, що обробка займає до двох днів, звичайно, вони роблять це спеціально, щоб ви могли його скасувати, тому вони не оброблятимуть це швидше, як інші казино робить. Отже, хлопці, якщо ви хочете знати, так, вони використовують 2 дні, щоб обробити це, я не впевнений, чи це реально, тому що я не встиг так далеко чекати 2 дні, я чекав лише один день, і зняття було все ще обробляється, щоб я міг його скасувати. Так, я скасував це і використовую кошти. Вам ніколи не вдасться зняти кошти, тому все залежить від вас. Я закрив свій рахунок

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Припиніть грати в казино curucao і cista rica.. ЗРОЗУМІЙТЕ ОДНЕ. Ви не отримуєте грошей. Вони знають, що в цих казино грають ЛИШЕ залежні від азартних ігор. Вони знають, що ви розігруєте гроші, тому вони не платять. Вони зволікають, поки ви не програєте..

Автоматичний переклад.
Anonymized641
3 міс. тому

Вітаю, Gez80

Я певною мірою ціную ваші думки, але, спілкуючись з іншими гравцями, будь ласка, утримайтеся від представлення своїх пропозицій як єдиної остаточної загальної реальності тут, на форумі. Ви не дуже корисні, коли намагаєтеся налякати інших учасників лише тому, що думаєте, що знаєте, як працює кожне казино.

Незважаючи на те, що Джаро був досить добрий до вас, ви знову зайшли занадто далеко, на мій погляд:

Фактично, велика кількість казино з ліцензією Curcao виплачують виграші без будь-яких вагань. Гравці доводять це майже щодня через відгуки та скарги користувачів.

Деякі з них просто не хочуть платити за дорогі ліцензії, наприклад.

Крім того, дозвольте мені ще раз наголосити, що це форум – місце для шанобливої розмови та підтримки. Визнайте це, інакше ви більше не зможете публікувати необ’єктивні пости.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ні, тут ви насправді помиляєтеся. тільки огидні і несерйозні казино зберігають виведення 24 години. Казино зі шведською ліцензією виплачує відразу. Говорити про те, що вони повинні «спостерігати», коли ви виграєте великий, — це теж велика фігня. Я виграв 120 000 крон у шведських іграх і отримав їх протягом 5 хвилин. і це було на слотах netent.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Можливо, ваші слова мають добру точку зору, але все ж досить помилково порівнювати, як це виглядає, коли шведський гравець грає в казино з ліцензією SGA, із ситуацією, коли міжнародний гравець грає в казино без місцевої ліцензії. Умови різні.

Я можу вас запевнити, що 24 години для виведення коштів не є бізнес-стандартом, але це надто короткий термін, щоб звинуватити будь-яке казино в зриві.

Однак це чудово, що вам так швидко заплатили. Можливо, хочете поділитися знімком екрана? Таке потужне казино безумовно варте невеликої оцінки.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я грав у «міжнародних» казино, які виплачують набагато швидше. Єдине казино з бананових республік, яке відкладає виведення коштів. Я розумію, що ви думаєте, що я говорю лайно, містере. Звичайно, я можу поділитися фотографією. file

Автоматичний переклад.
Anonymized641
3 міс. тому

Круто дякую. Однак скріншот мало що говорить, відсутні час і дата запиту на виведення коштів.

Вам не потрібно сприймати це так особисто; Якщо ви пом’якшите своє ставлення та залишитеся порядними, ви можете залишитися. На мій погляд, у вас є хороші думки та багато досвіду, тому це буде велика втрата для спільноти, якщо ми розійдемося.

Говорячи про MGA, ви також помітили, що вони, здається, менше займаються проблемами гравців?

Принаймні у мене склалося враження від інших гравців.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Круто дякую. Однак скріншот мало що говорить, відсутні час і дата запиту на виведення коштів.

Вам не потрібно сприймати це так особисто; Якщо ви пом’якшите своє ставлення та залишитеся порядними, ви можете залишитися. На мій погляд, у вас є хороші думки та багато досвіду, тому це буде велика втрата для спільноти, якщо ми розійдемося.

Говорячи про MGA, ви також помітили, що вони, здається, менше займаються проблемами гравців?

Принаймні у мене склалося враження від інших гравців.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ага, добре, але я брешу. Виведення коштів тривало 10 років. І всі казино curucao дивовижні та набагато кращі

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я говорю лише про свій досвід. Я намагаюся дати тут добру пораду. Я не брешу людям на форумі. В основному шведські казино базуються на Мальті. Єдине казино, яке я вважаю несправедливим, це nordscasino, betsamigo тощо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У моєму ставленні немає нічого поганого. Я був би вдячний, якщо ми залишимося на дружньому рівні. Це ти якось намагаєшся розрізнити моє ставлення через написання. Я тут давно і ніколи ні з ким не сварився. Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized641
3 міс. тому

Я не можу з цим повністю погодитися.

Те, як ви викладаєте свій досвід, іноді перевищує розумний рівень, а те, як ви висловлюєте свою думку, часто є невідповідним. Я не сумніваюся у ваших благих намірах, але результат іноді настільки простий, що це майже як проповідь. Генералізм не допоможе іншим. Просто будьте конкретними , порядними та дружніми.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не можу з цим повністю погодитися.

Те, як ви викладаєте свій досвід, іноді перевищує розумний рівень, а те, як ви висловлюєте свою думку, часто є невідповідним. Я не сумніваюся у ваших благих намірах, але результат іноді настільки простий, що це майже як проповідь. Генералізм не допоможе іншим. Просто будьте конкретними , порядними та дружніми.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви можете закрити мій обліковий запис. Дякую і до побачення

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Шановний, спускайся! Я бачу, що ви просто любитель, який іноді грає в казино за гроші!

Ми маємо багаторічний досвід, купи втрачених грошей і тисячі зіграних казино! Майте на увазі своє! Подихайте свіжим повітрям, рухайтеся вперед, поверніть своє життя, забудьте про цей коментар!

Автоматичний переклад.
Anonymized641
3 міс. тому

Навіщо ти витрачаєш час на цього дилетанта? Залиште його, ігноруйте його! «Він знає краще, аматори завжди знають краще! Гарного вечора 😊

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви можете закрити мій обліковий запис. Дякую і до побачення

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ваш обліковий запис буде закрито згідно з вашим запитом. Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого