ФорумКазиноJustCasino - загальне обговорення

JustCasino - загальне обговорення

1 рік тому від aaronlauzon
|
5366 переглядів 54 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити JustCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Після спілкування з багатьма допоміжним персоналом я отримав гроші без повернення

Автоматичний переклад.
aaronlauzon
1 рік тому

Тут мені знадобиться невелика допомога.

Це позитивний досвід чи я щось пропустив? 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я створив обліковий запис у цьому казино та отримав 300% бонус, а також керував ставкою. Після того, як це сталося, я попросив і провів перевірку, яка все ще очікувала. Через 1 день казино повністю заблокувало мене та сказало, що я порушив інструкції, і вони не вказали жодних додаткових причин, тому жоден обліковий запис зазвичай не блокується. Я переглянув інструкції щодо бонусів і впевнений на 100%, що не порушив їх.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я сьогодні заплатив - невеликий. Я хотів отримати бонус на 3-й депозит, ввів код, активував його, і він був прийнятий. Я зробив депозит і ось - ніякого бонусу! Я подумав, ну нічого страшного, просто зверніться до служби підтримки в чаті. Прочекавши більше години, хтось зв’язався зі мною та дав мені бонус. Запитали, чому так довго? Відповідь - клієнтів, які хочуть щось знати, так багато! Одна година ??? Зрозумів.

У якийсь момент я використав 50 бонусних обертань у Big Bass Bonanza – 50 обертань закінчилися – і тоді я зробив помилку. Я хотів продовжити грати на 10 ставках за допомогою автоматичних обертань і помітив, що на 2-му обертанні раптово встановлено 10 євро. Зазвичай ігри на pragmaticplay починаються з 2 євро. Але все одно. Я хотів негайно повідомити про це в службу підтримки в чаті. Сума не сильно змінилася, після 2 обертань вона фактично була такою ж, як після 50 безкоштовних обертань. Але на чат ніхто не відповідає - чому? Через 15 хвилин мені набридло, я продовжив грати за 20 центів, а потім надіслав електронний лист із запитом закрити мій обліковий запис. Я також назвав причину.


Все, що я можу сказати людям, це те, що якщо вони хочуть отримати бонус, їм слід шукати інше казино.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Очевидно погано!

Як жодна з моїх OP не передає негативу?

Автоматичний переклад.
paclmaya
9 міс. тому

Так, краще грати в казино, які регулюються вашою країною, залежно від того, де ви живете. Деякі з цих казино тіньові.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я сьогодні заплатив - невеликий. Я хотів отримати бонус на 3-й депозит, ввів код, активував його, і він був прийнятий. Я зробив депозит і ось - ніякого бонусу! Я подумав, ну нічого страшного, просто зверніться до служби підтримки в чаті. Прочекавши більше години, хтось зв’язався зі мною та дав мені бонус. Запитали, чому так довго? Відповідь - клієнтів, які хочуть щось знати, так багато! Одна година ??? Зрозумів.

У якийсь момент я використав 50 бонусних обертань у Big Bass Bonanza – 50 обертань закінчилися – і тоді я зробив помилку. Я хотів продовжити грати на 10 ставках за допомогою автоматичних обертань і помітив, що на 2-му обертанні раптово встановлено 10 євро. Зазвичай ігри на pragmaticplay починаються з 2 євро. Але все одно. Я хотів негайно повідомити про це в службу підтримки в чаті. Сума не сильно змінилася, після 2 обертань вона фактично була такою ж, як після 50 безкоштовних обертань. Але на чат ніхто не відповідає - чому? Через 15 хвилин мені набридло, я продовжив грати за 20 центів, а потім надіслав електронний лист із запитом закрити мій обліковий запис. Я також назвав причину.


Все, що я можу сказати людям, це те, що якщо вони хочуть отримати бонус, їм слід шукати інше казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хм, я б сказав, що такі бонуси повинні нараховуватися автоматично, коли ви зробили все необхідне для їх отримання. Однак, якщо в казино сталася якась помилка, добре, що ви звернулися до служби підтримки, і навіть якщо це зайняло годину, бонус вам у підсумку зарахували.

Щодо другого питання, яке ви сказали, я бачив, що ви не отримали відповіді на це, і це дуже шкода. Очевидно, що бонуси в цьому казино не принесуть прибутку, і якщо ви вирішили закрити свій рахунок, у вас, ймовірно, є кращий будинок, де бонуси кращі.

Сподіваюся, ви отримаєте кращий досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Очевидно погано!

Як жодна з моїх OP не передає негативу?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, проблема, яку ви описали давно, також була пов’язана з вашою скаргою про втрату вашого депозиту? Ви вирішили цю проблему чи чим вона нарешті закінчилася?

Я бачив, що ви не відповіли, тому в підсумку скаргу відхилили, тому я питаю.

Дай мені знати, як це було.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Поняття не маю, у всякому разі, я покінчив з цим казино

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мій обліковий запис було деактивовано в багатьох казино, включно з цим за останній день.


Це все відразу від Дами та багатьох сімей голлікорнів. 10, 20 або більше XD


Можливо, мене визнали бонусним зловживачем. Насправді я використав майже всі вітальні бонуси на багатьох їхніх дочірніх сайтах.


Ймовірно, загалом вони зняли майже 20 000 доларів.


Якщо більшість сайтів стануть непридатними для використання, можливо, я зможу піти з онлайн-казино.


Якщо я зможу піти з повною перемогою, я думаю, що це буде хороша можливість. Було б гарною ідеєю зробити це в казино, яке не залучено до таких великих організацій、、、

Автоматичний переклад.
mmgg33441
6 міс. тому

О, і це сталося просто без жодного попередження? Звичайно, казино мають право закрити ваш рахунок, якщо у вас немає балансу, без пояснення причини. Але це було б дуже сумно для гравця, який часто грає в цих казино.

Я не думаю, що було б поганою ідеєю піти з казино взагалі, тому що, на мою думку, 99% людей все одно залишаються в мінусі. Якщо вам вдалося потрапити в плюс, це чудово, і навпаки, якщо ви шукаєте казино, щоб потрапити в нього, я не думаю, що це того варте, тому що все може бути з точністю до навпаки.

Тому, якби я міг його порекомендувати, я б, мабуть, заощадив трохи грошей.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я знімаю свої виграші якнайшвидше. Таким чином, решта коштів, ймовірно, має становити 0,1 долара США або близько того. Можливо, я мав право на кешбек, але в будь-якому випадку я не хайроллер, і це лише небагато. Незважаючи на це, сумно, що мене вигнали з мого улюбленого казино.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

дуже довгий процес виведення .. чат = робот із завжди однаковими відповідями. Витратьте години на те, щоб з вами поговорила людина.. Я не думаю, що це нормально у 2024 році витрачати 2 дні на отримання виграшу.

Я грав у цьому казино, тому що було вказано, що миттєве виведення коштів відбувається, але насправді це не так..


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я знімаю свої виграші якнайшвидше. Таким чином, решта коштів, ймовірно, має становити 0,1 долара США або близько того. Можливо, я мав право на кешбек, але в будь-якому випадку я не хайроллер, і це лише небагато. Незважаючи на це, сумно, що мене вигнали з мого улюбленого казино.

。゚(゚´Д`゚)゚。

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я можу це зрозуміти, тому що це засмутило б і мене. Але якщо казино можуть це зробити, ми нічого не можемо з цим зробити. Іноді це може виявитися шкідливим для казино, якщо вони закриють облікові записи таких гравців, тому що, якщо це був ваш улюблений, ви, ймовірно, раніше грали частіше. Тому вам, можливо, доведеться знайти нову, яка вам підходить, або припинити гру, як ви оголосили.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

дуже довгий процес виведення .. чат = робот із завжди однаковими відповідями. Витратьте години на те, щоб з вами поговорила людина.. Я не думаю, що це нормально у 2024 році витрачати 2 дні на отримання виграшу.

Я грав у цьому казино, тому що було вказано, що миттєве виведення коштів відбувається, але насправді це не так..


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, ви ще чекаєте на зняття чи гроші вже надійшли? Особисто я не став би негативно через кілька днів, оскільки є різні речі, які можуть увійти в процес і сповільнити його. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві та зробити все необхідне, щоб надіслати гроші, тому я це кажу.

Однак, якщо у вас ще немає грошей і це триває деякий час, обов’язково зв’яжіться, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Уявіть собі депозит 4700 євро, граючи на ставку 5 євро, а не виграш понад 70x.. Цей провайдер, мабуть, найдурніший на землі..



також будь ласка з justcasino.com, це Dama.nv вони взяли 100 євро з мого банку, але не зарахували їх на рахунок казино.. і вони абсолютно не дають F з цього приводу

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Привіт, на жаль, як я часто кажу, казино завжди має перевагу над гравцем, тому я відчуваю, що гравці часто втрачають свій депозит у кінці й що відсутність більшого виграшу, ймовірно, теж випадкова річ .

Однак чи пробували ви цього провайдера кілька разів і мали з ними такі неприємні зустрічі?

Щодо казино, про яке йде мова, чи намагалися ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи все гаразд? Можливо, казино не винне, що гроші не були зараховані на ваш ігровий рахунок.

Поцікавтеся, тому що в багатьох випадках у казино в таких ситуаціях зв’язані руки.

Дай мені знати, що ти дізнався.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, на жаль, як я часто кажу, казино завжди має перевагу над гравцем, тому я відчуваю, що гравці часто втрачають свій депозит у кінці й що відсутність більшого виграшу, ймовірно, теж випадкова річ .

Однак чи пробували ви цього провайдера кілька разів і мали з ними такі неприємні зустрічі?

Щодо казино, про яке йде мова, чи намагалися ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи все гаразд? Можливо, казино не винне, що гроші не були зараховані на ваш ігровий рахунок.

Поцікавтеся, тому що в багатьох випадках у казино в таких ситуаціях зв’язані руки.

Дай мені знати, що ти дізнався.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я звернувся до казино. Їм на це наплювати.. Все-таки вони рекламують це як безпечне та захищене казино.. Фігня, як усі вони.. передбачається, що воно безпечне та надійне, коли виникають проблеми, а не лише коли воно працює. Мені подобається, що клієнти очікують, що вони мені допоможуть, коли я надсилаю ЇМ свої гроші, я вніс гроші в їхнє казино. Тепер вони не хочуть МЕНЕ переслідувати платіжних постачальників і таке інше.. Всі онлайн-казино — це шахраї, і в цьому немає сумнівів. І вони знають, що тільки дурні люди грають в казино, тому вони можуть діяти так

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Я бачу, що якщо у вас такі почуття, мабуть, краще було б зробити перерву або кинути грати в онлайн-казино. Я вважаю, що це має бути просто невимушена розвага і не повинна викликати таких емоцій.

Щодо вашої ситуації, я б також звернувся до постачальника платіжних послуг у цьому випадку, тому що це може бути помилка з їхнього боку. Якщо казино не отримало гроші, важко з цим щось вдіяти, оскільки, як я вже сказав, у них зв’язані руки. Спробуйте запитати, що вам скаже сам провайдер.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого