4 дн. тому
Тут ви можете обговорити JustBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене є акаунт на justbet JB196611, там служба підтримки сказала, що це дочірня компанія bookmaker.eu. Завантажив фото в особистий кабінет, прийшло сповіщення що документи прийняті. Під час верифікації для відкриття виведення коштів попросили надіслати фото на електронну пошту . Я зробив це 3 місяці тому (16.08.2024), потім знову надіслав через місяць, але відповіді досі немає.
Я багато разів звертався в службу підтримки justbet, і вони сказали, що у них немає часових рамок для цієї процедури або що я можу звернутися до відділу перевірки. Але минуло більше трьох місяців, а справа не зрушилася з місця. Я вважаю, що це ненормально.
так не відповідай. Писав кілька днів тому, не відповіли. Писала місяць-два тому, не відповіли.
Hello, I have an account on justbet JB196611, there the support said that it is a sister company of bookmaker.eu. I uploaded photos to my personal account, a notification came from noreply@bookmaker.eu that the documents were accepted. During verification to open a withdrawal of funds, they asked to send photos to the email kyc@bookmaker.eu. I did this 3 months ago (08/16/2024), then sent again a month later, but there is still no answer.
I have contacted justbet support many times, and they have said that they have no time frame for this procedure or that I can contact the verification department. But more than three months have passed and the matter has not moved forward. I think this is abnormal.
so kyc@bookmaker.eu don't answer. I wrote few days ago, they didn't answer. I wrote a month or two ago, they didn't answer.
Вітаю, якщо перевірка триватиме так довго, я б не вагався ні хвилини таподав би скаргу за цим посиланням .
Казино нічого не повідомило вам про процес, крім того, що він не обмежений у часі? Це здається мені нісенітницею, коли це триває так довго.
Взагалі, коли ви спочатку пишете, що документи прийняли, то що все затвердили? Вони сказали вам, чому знову щось просили?
Hi, if the verification takes this long I would not hesitate a moment and I would open a complaint on this link.
The casino didn't tell you anything about the process except that it's not time limited? That seems like nonsense to me for it to take so long.
Anyway, when you write at the beginning that the documents were accepted, what all was approved? Did they tell you why they asked for something again?
Дякую за відгук, все опишу в скарзі.
Thank you for your feedback, I will describe everything in the complaint.
Звичайно, добре, ви також можете скопіювати щось, якщо вам цікаво, і опублікувати це тут, якщо гравці прочитають цю тему, це може допомогти. Але я точно не хочу примушувати вас до цього, і бажаю вам успіху з вашою скаргою.
Тоді принаймні повідомте мені про результат.😉
Sure, fine, you can also copy something if you're interested and post it here, if players go through this thread it might help. But I definitely don't want to force you into it and I wish you luck with your complaint.
Then at least let me know the result.😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.