2 р. тому
Тут ви можете обговорити Juicy Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино найгірше. Я виграв $1600, використовуючи бонусну акцію. Мені довелося зіграти понад 7668 доларів, щоб навіть отримати свій виграш. Як тільки я виконав цю вимогу, казино зменшило мій виграш до 250 доларів. Як зазначалося, вони маленькі і не більше ніж досвідчені шахраї.
Як нам їх закрити? Принаймні давайте повідомимо, щоб інші не зробили цієї помилки.
This casino is the worst. I won $1600 using a bonus promotion. I had to play through over $7668 to even be able to claim my winnings. Once I met that requirement, the casino dropped my winnings down to $250. As noted, they are small and nothing more than sophisticated scammers.
How do we shut them down? At the very least let’s get the word out so that others don’t make this mistake.
Привіт, мені спадає на думку, чи застосовувався якийсь максимальний виграш до цього бонусу? Це досить звичайна річ.
Проте попередження виконано. Його рейтинг поганий і ми не радимо там грати на реальні гроші.
Ви можете перевірити самі: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review
Hello, it comes to my mind whether there was any maximal cashout applied to this bonus, maybe? It's quite a common thing.
However, the warning has been done. Its rating is bad and we do not recommend playing there for real money.
You can check for yourself: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review
Я ВИГРАВ ПІСЛЯ ВИТРАЧЕННЯ 20 ДОЛАРІВ І СПРОБУВАВ ВИЙТИ ВИЙТИ 100 ДОЛАРІВ МОЄ ЗНЯТТЯ було схвалено, і мені сказали, що це триватиме від 3 до 5 робочих днів, і я отримаю свої кошти. Зараз минуло щонайменше 15 робочих днів, і вони нічого не роблять, щоб допоможіть мені, я просив їх виправити це, і вони знову і знову казали мені продовжувати чекати, поки з’явиться оплата, лол, я знаю, що я надав свою правильну банківську інформацію, оскільки її було скопійовано та вставлено з інформації мого рахунку, тому я знаю, що Я все зробив правильно, а вони просто забирають гроші людей і нічого не повертають. Вони граються з людьми, яким дійсно потрібні гроші.
I WON AFTER SPENDING 20 DOLLARS AND TRIED YO WITHDRAWAL $100 DOLLARS MY WITHDRAWAL was approved and they told me it would be 3 to 5 business days and I would receive my funds it has now been at least 15 business days and they are not doing anything to help me I have asked them to fix this and they have told me over and over to keep waiting that it shows paid on there end lol I know I gave my correct banking information because it was copied and pasted from my account information so I know that I did everything right and they are just taking peoples money and giving nothing back.they are playing with people who really needs money.
Мені прикро чути про вашу проблему.
Якби ти замість цього зіграв у пристойному казино. 🙁
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Якщо так, пропоную подати скаргу.
Будь ласка, клацніть це посилання.
Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
I'm sorry to hear about your issue.
If only you would play in a decent casino instead. 🙁
May I know whether your account has been fully verified? If so, I suggest you submit the complaint.
I hope we will be able to help.
Так, друже з боку казино, вони сказали мені, що транзакція на 100 доларів була оброблена з їхнього боку, але з 11.07.2022 до 26.07.2022
15 робочих днів, але все ще нічого на моєму банківському рахунку. Навіть вони не дали мені номер квитанції цього переказу, щоб перевірити цю трансакцію з моїм банківським рахунком.
Yes mate from the casino side they told me that 100$ transaction processed from their end and but 11/07/2022 to 26/07/2022
15 business days but still nothing on my bank account.even they didn't give me recipet number of this transfer to check this transection with my bank account.
Що з вашим обліковим записом?
Будь ласка, ваш обліковий запис уже підтверджено?
What about your account?
Has your account already been verified, please?
так
Так, друже. Якщо мій обліковий запис не підтверджено, вони не мають права передавати. Тож я надсилаю всі документи, необхідні для мого процесу перевірки. 07.11.2022 р. я долучив SS OF затвердженого мого банківського переказу в розмірі 100 доларів США. МОЄГО КОЛЕГА ЩЕ НЕ ВДАЛОСЯ.
yes
Yes mate.if its not verified my account they are not Abel to transfer.so I send all the docs they need for my verification process. I attached the SS OF the approved of my 100$ bank wire transfer 11/07/2022.STILL NOT HIT MY BANK MATE.
Привіт,
Будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, від казино повідомте нам про ваше виведення? Служба підтримки чи чат спілкуються з вами?
Я думаю, що настав час подати скаргу, давайте спробуємо вам допомогти, натисніть/торкніться цього посилання .
Hello,
Any update from the casino concerning your withdrawal, please? Does the support or chat communicate with you?
I think it's time to submit the complaint, let us try to help you, click/tap this link.
У мене була та сама проблема з цим казино, і тепер вони тягнуть ноги з моїм виведенням коштів… Все, що я отримую, це виправдання за виправданнями за виправданнями. Ви можете сказати, що вони звикли давати їх. У мене запитання… що станеться з грошима, які ви виграли, але були стерті з нашого балансу через максимальний виведення? RTG зберігає ці гроші чи вони йдуть у казино? Хто б це не був, вони роблять вбивства такими хибними термінами. Має бути незаконним, оскільки, на мою думку, це явно крадіжка.
I had the same issue with this casino and now they are dragging their feet with my withdrawal….all i get is excuse after excuse after excuse. You can tell they are use to giving them. I have a question…what happens to the money that you’ve won but was erased from our balance due to a max cashout? Does RTG keep this money or does it go to the casino? Whoever it is they are making a killing with crooked terms like this. Should be illegal as its clearly theft in my opinion.
Привіт,
Дозвольте мені сказати, що максимальний виведення коштів є основним правилом, і гравці просто повинні прийняти його, якщо хочуть грати з бонусом. У разі відсутності депозитного бонусу, я б сказав, що ми все ще говоримо про бонусні кошти.
У всякому разі, я запитав свого колегу, тому що, чесно кажучи, я не дуже впевнений.
Hello,
Allow me to say that the max cashout is a basic rule, and players simply have to accept it if want to play with the bonus. In case no deposit bonus is involved, I'd say we're still talking about bonus funds.
Anyway, I asked my colleague, because honestly, I am not so sure.
Навіть не намагайтеся розіграти їхній бездепозитний бонус.
Я грав у їхні фішки в 55 доларів США, пройшов 30-кратне проходження в слотах, вигравши близько 180 доларів США. Я не скаржуся, що вони скоротили 180 до 100, це був максимальний ліміт виведення бонусу з самого початку.
100 доларів США можна було зняти в системі, що означає, що я виконав усі умови, тож я перевірив законність казино, знявши 100. Я також надіслав їм документи, що посвідчують особу, щоб підтвердити свій рахунок. Через 1 тиждень вони сказали, що моє зняття було відхилено, оскільки я не вніс спочатку 20 доларів США.
1) Такого терміну не було, гроші стали доступними для зняття З ПРИЧИНИ, тобто я виконав умови, депозит не потрібен.
2) Якщо казино не може виплатити 100 доларів США, як ви можете довіряти їм і вносити гроші?
3) Їхня служба обслуговування клієнтів жахливо повторює одне й те саме, ніколи не відповідаючи на все вищезазначене. Якби була відповідь, я вважаю, що вони дали б мені її.
УНИКАЙТЕ ЇХ! Є ІНШІ КАЗИНО, ЯКИМ ДОВІРЯТИ!
Don't even try to play their "no deposit" bonus.
I played their 55 USD chip, I completed the 30x playthrough at slots, winning about 180 USD. I don't complain they cut the 180 to 100, that was the maximum withdraw limit for the bonus from the start.
The 100 USD became withdrawable at the system which means that I met all the terms, so I tested the legitimacy of the casino by withdrawing the 100. I also sent them my id papers to validate my account. After 1 week they said that my withdrawal was declined because I did not deposit 20 USD first.
1) There was no such term, the money became withdrawable FOR A REASON, that was I completed the terms, no deposit needed.
2) If a casino fails to payout 100 USD, how can you trust them and deposit money?
3) Their customer service is horrible repeating the same thing, never answering all the above. If there was an answer I suppose they d give it to me.
AVOID THEM! THERE ARE OTHER CASINOS TO TRUST!
Враховуючи їхню погану репутацію на CasinoGuru, я не дуже здивований результатом. Мені просто цікаво, де ви знайшли бездепозитну бонусну фішку? Я не бачу такого бонусу на нашому сайті.
Коли мова заходить про ваші проблеми з виведенням коштів, це досить поширений процес, коли казино вимагає зробити мінімальний депозит, перш ніж вони надішлють вам зняття коштів. Це тому, що їм потрібно зареєструвати ваш платіжний метод у їхній системі, щоб вони могли використовувати його для виведення коштів.
Considering their poor reputation here on CasinoGuru, I'm not that surprised about the result. I'm just wondering, where did you find the no deposit bonus chip? I don't see such a bonus on our website.
When it comes to your issues with the withdrawal - it's a pretty common process that a casino requests a minimum deposit to be made before they send you the withdrawal. It's because they need to have your payment method registered in their system so they can use it for the withdrawal.
Я отримав бонус близько 10 днів тому, я перейшов за посиланням акції.
Справа в тому, що терміну депозиту, що стосується бонусу, явно не було, я уважно прочитав умови.
Запит на зняття коштів було надіслано банківським переказом, і я надіслав їм виписку зі свого банківського рахунку, щоб підтвердити це. Немає можливості депозиту банківським переказом, тому вони не могли перевірити цей метод депозитом.
I got the bonus about 10 days ago, I followed a promotion link.
The thing is that there was clearly no deposit term referring to the bonus, I've read the terms carefully.
The withdrawal was requested through wire transfer and I've sent them my bank account's statement in order to verify it. There is no wire transfer deposit option so they could not verify this method by a deposit.
Привіт.
Чи можу я знати, де ви знайшли рекламне посилання?
Я розумію, що депозит призначений для реєстрації платежу, але якщо я чітко розумію, вас попросили використати спосіб оплати, який недоступний на веб-сайті, чи не так?
Будь ласка, будь ласка, пояснення від казино?
Hello.
May I know where did you find the promotional link, please?
I could understand that the deposit is for the payment registration, but if I understand clearly, you have been asked to use a payment method that is not available on the website, right?
Any explanation from the casino, please?
Привіт, я не можу скаржитися на казино. Навпаки. З мого боку було кілька порушень умов бонусу. У будь-якому випадку, два завершених зняття по 100 доларів кожен. Ще один зараз очікує на обробку. На жаль, мені не вистачило терпіння... і я заробив ще 100 доларів з бонусів, щоб зняти гроші. Тож я хотів зняти двічі поспіль.. що мені не вдалося, і вони скасували одне зняття на 100 доларів і вилучили гроші.. Але все одно для мене 👍
Hello, I can't complain about the casino. Quite the contrary. There have been several violations of the bonus conditions on my part. Anyway, two completed withdrawals of $100 each. Another one is now waiting to be processed. Unfortunately, I was impatient.. and I made another $100 from the bonuses to withdraw. So I wanted two consecutive withdrawals.. which didn't work out for me and they canceled one $100 withdrawal and deducted the money.. But still for me 👍
Zdravím, ja si na kasíno nemohu stěžovat. Ba naopak. Z mé strany došlo několikrát k porušení podmínek bonusů. Každopádně dva realizované výběry po 100$. Další nyní čeká na zpracování. Bohužel jsem byl nedočkavý.. a Natočil jsem si z bonusů dalších 100$ na vybraní. Takže sem chtěl dva po sobě jdoucí výběry.. což mi neprošlo a jeden 100$ výběr stornovali a penize odecetli.. Ale i tak za mě 👍
Привіт! Мені подобається бачити, коли гравці також мають гарний досвід у казино, тому що це трапляється не так часто. Я думаю, що ви завантажили досить непогані гроші, і поки що не було жодних проблем із виведенням коштів, це добре.
Я також вірю, що ти й надалі будеш добре працювати, як і раніше, і виграватимеш більше грошей, і все піде гладко.
Вам достатньо тут бонусів чи це був перший? 🙂
Hi, I like to see when players also have good experiences in the casino because it doesn't happen that often. I think you've uploaded some pretty good money and as long as there haven't been any problems with the withdrawals so far, that's fine.
I also believe that you will continue to do well as you have been and win more money and everything will go smoothly.
Do you enjoy enough bonuses here or was this the first one? 🙂
Ahoj, rád vidím keď hráči majú aj dobré skúsenosti v kasíne, pretože sa to nestáva až tak často. Myslím, že si nahral celkom pekné peniaze a pokiaľ s výbermi doteraz neboli žiadne problémy, tak je to fajn.
Tiež verím, že sa ti bude dariť aj naďalej tak ako doteraz a podarí sa ti vyhrať aj ďalšie peniaze a všetko pôje hladko.
Vyžívaš tu dosť bonusov alebo toto bol prvý ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.