ФорумКазиноJuicy Vegas Casino - загальне обговорення

Juicy Vegas Casino - загальне обговорення

2 р. тому від lrdaniels7
|
6060 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Juicy Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Це казино найгірше. Я виграв $1600, використовуючи бонусну акцію. Мені довелося зіграти понад 7668 доларів, щоб навіть отримати свій виграш. Як тільки я виконав цю вимогу, казино зменшило мій виграш до 250 доларів. Як зазначалося, вони маленькі і не більше ніж досвідчені шахраї.


Як нам їх закрити? Принаймні давайте повідомимо, щоб інші не зробили цієї помилки.

Автоматичний переклад.
lrdaniels7
2 р. тому

Привіт, мені спадає на думку, чи застосовувався якийсь максимальний виграш до цього бонусу? Це досить звичайна річ.

Проте попередження виконано. Його рейтинг поганий і ми не радимо там грати на реальні гроші.

Ви можете перевірити самі: https://casino.guru/juicy-vegas-casino-review


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я ВИГРАВ ПІСЛЯ ВИТРАЧЕННЯ 20 ДОЛАРІВ І СПРОБУВАВ ВИЙТИ ВИЙТИ 100 ДОЛАРІВ МОЄ ЗНЯТТЯ було схвалено, і мені сказали, що це триватиме від 3 до 5 робочих днів, і я отримаю свої кошти. Зараз минуло щонайменше 15 робочих днів, і вони нічого не роблять, щоб допоможіть мені, я просив їх виправити це, і вони знову і знову казали мені продовжувати чекати, поки з’явиться оплата, лол, я знаю, що я надав свою правильну банківську інформацію, оскільки її було скопійовано та вставлено з інформації мого рахунку, тому я знаю, що Я все зробив правильно, а вони просто забирають гроші людей і нічого не повертають. Вони граються з людьми, яким дійсно потрібні гроші.

Автоматичний переклад.
vdikkumbuara
2 р. тому

Мені прикро чути про вашу проблему.

Якби ти замість цього зіграв у пристойному казино. 🙁

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено? Якщо так, пропоную подати скаргу.

Будь ласка, клацніть це посилання.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, друже з боку казино, вони сказали мені, що транзакція на 100 доларів була оброблена з їхнього боку, але з 11.07.2022 до 26.07.2022

15 робочих днів, але все ще нічого на моєму банківському рахунку. Навіть вони не дали мені номер квитанції цього переказу, щоб перевірити цю трансакцію з моїм банківським рахунком.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
vdikkumbuara
2 р. тому

Що з вашим обліковим записом?

Будь ласка, ваш обліковий запис уже підтверджено?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file так


Так, друже. Якщо мій обліковий запис не підтверджено, вони не мають права передавати. Тож я надсилаю всі документи, необхідні для мого процесу перевірки. 07.11.2022 р. я долучив SS OF затвердженого мого банківського переказу в розмірі 100 доларів США. МОЄГО КОЛЕГА ЩЕ НЕ ВДАЛОСЯ.

Автоматичний переклад.
vdikkumbuara
2 р. тому

Привіт,

Будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, від казино повідомте нам про ваше виведення? Служба підтримки чи чат спілкуються з вами?

Я думаю, що настав час подати скаргу, давайте спробуємо вам допомогти, натисніть/торкніться цього посилання .

Автоматичний переклад.
lrdaniels7
2 р. тому

У мене була та сама проблема з цим казино, і тепер вони тягнуть ноги з моїм виведенням коштів… Все, що я отримую, це виправдання за виправданнями за виправданнями. Ви можете сказати, що вони звикли давати їх. У мене запитання… що станеться з грошима, які ви виграли, але були стерті з нашого балансу через максимальний виведення? RTG зберігає ці гроші чи вони йдуть у казино? Хто б це не був, вони роблять вбивства такими хибними термінами. Має бути незаконним, оскільки, на мою думку, це явно крадіжка.

Автоматичний переклад.
cgeno2157
2 р. тому

Привіт,

Дозвольте мені сказати, що максимальний виведення коштів є основним правилом, і гравці просто повинні прийняти його, якщо хочуть грати з бонусом. У разі відсутності депозитного бонусу, я б сказав, що ми все ще говоримо про бонусні кошти.

У всякому разі, я запитав свого колегу, тому що, чесно кажучи, я не дуже впевнений.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Навіть не намагайтеся розіграти їхній бездепозитний бонус.

Я грав у їхні фішки в 55 доларів США, пройшов 30-кратне проходження в слотах, вигравши близько 180 доларів США. Я не скаржуся, що вони скоротили 180 до 100, це був максимальний ліміт виведення бонусу з самого початку.

100 доларів США можна було зняти в системі, що означає, що я виконав усі умови, тож я перевірив законність казино, знявши 100. Я також надіслав їм документи, що посвідчують особу, щоб підтвердити свій рахунок. Через 1 тиждень вони сказали, що моє зняття було відхилено, оскільки я не вніс спочатку 20 доларів США.

1) Такого терміну не було, гроші стали доступними для зняття З ПРИЧИНИ, тобто я виконав умови, депозит не потрібен.

2) Якщо казино не може виплатити 100 доларів США, як ви можете довіряти їм і вносити гроші?

3) Їхня служба обслуговування клієнтів жахливо повторює одне й те саме, ніколи не відповідаючи на все вищезазначене. Якби була відповідь, я вважаю, що вони дали б мені її.

УНИКАЙТЕ ЇХ! Є ІНШІ КАЗИНО, ЯКИМ ДОВІРЯТИ!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
dmoonchild
2 р. тому

Враховуючи їхню погану репутацію на CasinoGuru, я не дуже здивований результатом. Мені просто цікаво, де ви знайшли бездепозитну бонусну фішку? Я не бачу такого бонусу на нашому сайті.

Коли мова заходить про ваші проблеми з виведенням коштів, це досить поширений процес, коли казино вимагає зробити мінімальний депозит, перш ніж вони надішлють вам зняття коштів. Це тому, що їм потрібно зареєструвати ваш платіжний метод у їхній системі, щоб вони могли використовувати його для виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я отримав бонус близько 10 днів тому, я перейшов за посиланням акції.

Справа в тому, що терміну депозиту, що стосується бонусу, явно не було, я уважно прочитав умови.

Запит на зняття коштів було надіслано банківським переказом, і я надіслав їм виписку зі свого банківського рахунку, щоб підтвердити це. Немає можливості депозиту банківським переказом, тому вони не могли перевірити цей метод депозитом.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
dmoonchild
2 р. тому

Привіт.

Чи можу я знати, де ви знайшли рекламне посилання?

Я розумію, що депозит призначений для реєстрації платежу, але якщо я чітко розумію, вас попросили використати спосіб оплати, який недоступний на веб-сайті, чи не так?

Будь ласка, будь ласка, пояснення від казино?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я не можу скаржитися на казино. Навпаки. З мого боку було кілька порушень умов бонусу. У будь-якому випадку, два завершених зняття по 100 доларів кожен. Ще один зараз очікує на обробку. На жаль, мені не вистачило терпіння... і я заробив ще 100 доларів з бонусів, щоб зняти гроші. Тож я хотів зняти двічі поспіль.. що мені не вдалося, і вони скасували одне зняття на 100 доларів і вилучили гроші.. Але все одно для мене 👍

Автоматичний переклад.
Slukyn
10 міс. тому

Привіт! Мені подобається бачити, коли гравці також мають гарний досвід у казино, тому що це трапляється не так часто. Я думаю, що ви завантажили досить непогані гроші, і поки що не було жодних проблем із виведенням коштів, це добре.

Я також вірю, що ти й надалі будеш добре працювати, як і раніше, і виграватимеш більше грошей, і все піде гладко.

Вам достатньо тут бонусів чи це був перший? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого