ФорумКазиноJoya Casino - загальне обговорення

Joya Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

9 міс. тому від Gouvetech
|
6744 переглядів 72 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
1 місяць тому

Я вже писав про це тоді — тримайтеся подалі від казино — багато хто з тих, хто так позитивно відгукується про це, ймовірно, ніколи не вкладали туди гроші або отримували вказівки від казино зробити це. Я грав там і знаю драму з бонусами і так далі.

Казино завжди шукатиме виправдання, щоб не платити або відкласти платіж у надії, що ви продовжите грати і втратите гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже деякий час є членом Joya. Нещодавно, отримавши відповідний бонус на депозит, я зробив ставку на потрібну суму, що було підтверджено в чаті. Потім я зіграв у живий блекджек і піднявся з 4000 євро до 8000 євро.

Після запиту на зняття коштів сьогодні вранці я був здивований, отримавши електронний лист про те, що вони готові заплатити мені лише 1000 євро з 8000 євро. Вони назвали два порушення:


1) Я грав у гру (Sugar Rush), яка має функцію бонусної покупки. Зверніть увагу, що я *не* купив цю функцію. Я просто грав у слот, у якого є така функція.

2) Я грав у живі ігри (Live Blackjack) після того, як бонусні ставки були завершені (щось, можна було б припустити, що казино напевно оцінить, оскільки вони отримують більше переваги від гравця).


Для мене обидва ці терміни здаються надзвичайно жорсткими та нерегулярними, навіть якщо вони охоплюються цими умовами. як ти думаєш Чи будуть у мене підстави для скарги?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Отже, у них це зазначено в умовах, чи не так? Це означає, що ви дійсно їх порушили, і, напевно, зараз з цим особливо нічого не поробиш. Але ви завжди можете спробувати подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли краще вивчити ситуацію і лише тоді вирішити, чи ми можемо вам чимось допомогти.

як ти думаєш Ви за це?

Ось посилання , за яким можна подати скаргу. Повідомте нам, будь ласка, як усе відбувається.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже писав про це тоді — тримайтеся подалі від казино — багато хто з тих, хто так позитивно відгукується про це, ймовірно, ніколи не вкладали туди гроші або отримували вказівки від казино зробити це. Я грав там і знаю драму з бонусами і так далі.

Казино завжди шукатиме виправдання, щоб не платити або відкласти платіж у надії, що ви продовжите грати і втратите гроші

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, чи не могли б ви нагадати мені, яка проблема була в цьому казино? Крім того, вам не сподобалися бонуси. Правда?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Добре, я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
dsp99RF
1 місяць тому

Я бачу вашу скаргу та сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти. Будь ласка, повідомте Ніку свою відповідь якомога швидше та повідомте нам, як усе відбувається.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

повна афера казино. По-перше, їхній чат підтвердив, що ставки є xBONUS. Я спеціально запитав, чи отримав я бонус у 1 тис. євро, чи означає, що ставка в 45 разів загальна ставка становитиме 45 тис. євро, вони відповіли ТАК. Коли я отримав бонус, виявилося, що це 45x ДЕПОЗИТ + БОНУС.


Тоді чат кілька разів підтверджував, що лише наступне стосується заборонених ігор, і це згідно з їхніми умовами:

«Ставки не застосовуються до наступних ігор: рулетка, ігри в казино в прямому ефірі, блекджек, прогресивні слоти, кено, скретч, настільні ігри, ігри з бонусними покупками та ігри з індикатором прогресу»

Коли я отримав бонус, виявилося, що ТІЛЬКИ в ігри SpinLogic можна грати, якщо у вас є бонус.

Незважаючи на те, що про це жодного разу не згадувалося в чаті та не було ніде на їхньому сайті, чат зазначив, що, звичайно, це так, лише в ігри SpinLogic можна грати з бонусом.

Тоді... ігри SpinLogic не завантажуються.

Зараз я намагаюся повернути свої 500 євро. Я не поверну 3 години, які я втратив, це точно

Автоматичний переклад.
dubbytt40
1 місяць тому

Чи означає це, що в умовах цього бонусу не було зазначених правил?🤷‍♀️

Він завжди має бути видимим на сайті казино, щоб гравці могли прочитати його ще до внесення депозиту.

Чи можу я запитати, чи є у вас якісь докази, як-от знімки екрана, розмови з чатом щодо цих правил?

Можливо, наша команда зможе вам допомогти, якщо ви їх надасте.

Дайте нам знати, будь ласка, і ми будемо тут чекати, щоб взяти участь.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Це проблема зі Spinlogic – вони пропонують вам бонус, але ви не відразу бачите, які умови насправді. Ви відразу бачите, скільки % і так далі коштує бонус! Але якщо ви читаєте дрібний шрифт, то в якийсь момент там буде написано лише Spinlogic. Ось чому я тримаюся подалі від таких казино. Тому що якщо я рекламую щось і даю комусь бонус і пишу 100% шрифтом у 5 разів більшим і додаю Spinlogic, але дуже дрібний, тоді зрозуміло, що казино просто хоче обдурити людей. Ви платите, можете грати лише в один слот, і ви в лазі – найкраще негайно скасувати бонус, якщо ви його помітили

Автоматичний переклад.
paclmaya
4 тиж. тому

Я розумію вашу думку. Однак казино вирішує, які ігри вони включають у бонус. Звичайно, в умовах бонусу це завжди має бути чітко та помітно, щоб усі бачили.

Якщо ви дізнаєтеся, що ігри не включені, і ви можете скасувати бонус, можливо, це було б справді найкраще, як ви сказали.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у мене є відкрита скарга на Joya Casino, оскільки казино діє досить злочинно. Мій обліковий запис було виключено назавжди, і навіть у чаті було підтверджено, що обліковий запис більше ніколи не можна відкрити. Далі було те, що це казино таємно відкрило мій рахунок без мого запиту/згоди та запропонувало мені бонус безпосередньо через електронний лист служби підтримки, а не маркетинговий електронний лист. Це означає, що мій рахунок був відкритий цими злочинцями, а на Rop вони написали мені напряму та виманили мене бонусом. Тоді я зробив депозити, які тепер хочу повернути. Зараз казино бреше, виправдовуючись, наприклад, що багато облікових записів відкрито через системну помилку або що ви можете закрити обліковий запис лише через чат, а не назавжди. Єдина дурниця полягає в тому, що казино підтвердило мені в чаті, що моє самовиключення є постійним і не має шансів на повторне відкриття (я додаю знімок екрана з підтвердженням). Незалежно від того, що казино напише тут нижче, це буде брехня. Casinoguru отримав усі мої чати на випадок, якщо казино прийде до мене з підробленими доказами від мене. Я попросив казино надіслати мені мою історію ігор, це було 3 місяці тому, і я нічого не отримав. Саме через їхні підроблені слоти ви не отримуєте цю історію ігор. Загалом можна сказати, що це казино є злочинним, воно постійно відкриває самовиключені облікові записи, а потім запускає гравцям бонуси, щоб вони знову внесли депозит. Нижче ви можете побачити чати та прямий лист зі служби підтримки мені після того, як ці злочинці відкрили мій обліковий запис без підтвердження/запиту. filefile

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я збираюся спробувати

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у мене є відкрита скарга на Joya Casino, оскільки казино діє досить злочинно. Мій обліковий запис було виключено назавжди, і навіть у чаті було підтверджено, що обліковий запис більше ніколи не можна відкрити. Далі було те, що це казино таємно відкрило мій рахунок без мого запиту/згоди та запропонувало мені бонус безпосередньо через електронний лист служби підтримки, а не маркетинговий електронний лист. Це означає, що мій рахунок був відкритий цими злочинцями, а на Rop вони написали мені напряму та виманили мене бонусом. Тоді я зробив депозити, які тепер хочу повернути. Зараз казино бреше, виправдовуючись, наприклад, що багато облікових записів відкрито через системну помилку або що ви можете закрити обліковий запис лише через чат, а не назавжди. Єдина дурниця полягає в тому, що казино підтвердило мені в чаті, що моє самовиключення є постійним і не має шансів на повторне відкриття (я додаю знімок екрана з підтвердженням). Незалежно від того, що казино напише тут нижче, це буде брехня. Casinoguru отримав усі мої чати на випадок, якщо казино прийде до мене з підробленими доказами від мене. Я попросив казино надіслати мені мою історію ігор, це було 3 місяці тому, і я нічого не отримав. Саме через їхні підроблені слоти ви не отримуєте цю історію ігор. Загалом можна сказати, що це казино є злочинним, воно постійно відкриває самовиключені облікові записи, а потім запускає гравцям бонуси, щоб вони знову внесли депозит. Нижче ви можете побачити чати та прямий лист зі служби підтримки мені після того, як ці злочинці відкрили мій обліковий запис без підтвердження/запиту. filefile

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це дійсно сумна ситуація, і я сподіваюся, що вона найближчим часом вирішиться.

Наша команда працює над вашою скаргою, а також представник казино тут досить активний. Тож сподіваємося, що незабаром ви зможете отримати суму, яку внесли, і ваш рахунок залишиться назавжди закритим.

Також майте на увазі, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я збираюся спробувати

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи можу я запитати, що ви збираєтеся спробувати?🤔

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого