ГоловнаФорумКазиноJoker8 Casino - загальне обговорення

Joker8 Casino - загальне обговорення

 від Ferrao93
|
2 718 переглядів 13 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Joker8 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Доброго дня, я думаю, що я ще одна жертва казино rabidi nv, а саме joker8 (www.1joker8.com), я зробив депозит, я зробив зняття. Потім я попросив анулювати обліковий запис, і зняття було скасовано. Потім вони кажуть, що зняття повинно бути вручну, це 16/01, у чаті вони кажуть, що я повинен надіслати електронний лист і що вони перешлють його до фінансового відділу. Через кілька днів я отримав електронний лист із повідомленням, що перенесення вручну не було здійснено через неправильний iban, щоб надіслати підтвердження. Я надсилав підтвердження приблизно 4 рази, і в чаті завжди говорилося, що все гаразд і буде оброблено. Учора я отримав електронний лист із повідомленням про те, що зняття коштів має здійснюватися на рахунок skrill, я зробив депозит через mbway і можу зняти кошти банківським переказом. Я створив обліковий запис skrill, надіслав дані і відповідь така, що все гаразд і обробляється фінансовим відділом.

Сказавши це, я думаю, що я втратив надію, це 401 євро, це гроші, але коли я дивлюся на людей, які говорять про 100 000 і більше, я хвилююся.

Вони відверто крадуть і ніхто нічого не робить.

Змінено
Автоматичний переклад.
Ferrao93

Привіт!

Я бачу, що ви знайшли іншу тему про це казино, а також змогли подати скаргу , як зазначено тут .

Наразі може здатися, що насправді нічого не відбувається, але ви знаєте, що ми не спеціальна група Delta Force, скарги вимагають часу, тож будь ласка, оновлюйте інформацію та будьте терплячі. Коли дійде ваша черга, ви отримаєте сповіщення. 👍

З моєї точки зору, поки казино спілкується з вами, нічого не втрачено.


Автоматичний переклад.
Ferrao93

Привіт! Мені теж не хотілося б, щоб у чаті було сказано, що все, що ви надали, добре, а потім з якоїсь причини не проходить зняття коштів. Я бачу, що вам довелося скористатися іншою альтернативою, щоб вивести кошти, якою є Skrill. Щодо відкликання, воно все ще очікує на розгляд? Коли ви зробили його на цей рахунок Skrill?

У будь-якому випадку, оскільки ви все ще в тому самому колі, я вважаю, що подати скаргу було вдалим кроком. Давайте подивимося, до чого це призведе, і що наша команда з’ясує та вирішить. Звичайно, ви повинні бути терплячими, тому що ваша скарга не єдина, і Томас обов’язково до вас звернеться, коли дійде ваша черга.

У будь-якому випадку надія вмирає останньою, тому не здавайтеся. Я бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Змінено
Автоматичний переклад.

ПРИВІТ, У МЕНЕ ПРОБЛЕМА ЗАЛЕЖНОСТІ, Я ПРОСИВ ЗАКРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, І ВОНИ НІКОЛИ ЙОГО НЕ ЗАКРИВАЛИ, В РЕЗУЛЬТАТІ МЕНІ ДОВЕЛОСЯ ГРАТИ ЗНОВУ І ВТРАТИТИ 600 ЄВРО, Я НЕ ХОЧУ КОМПЕНСАЦІЮ, ПРОСТО ВІДДАЙТЕ ЇЇ І ЗАКРИТЬ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.

Автоматичний переклад.
GIORGOS666

Привіт, це одна з найбільш делікатних речей, я б сказав, що казино має безперечно сприймати серйозно.

Ви не отримали відповіді на свій запит? Чи спілкувалися ви між казино та вами щодо самовиключення? Ви запитували це лише в чаті чи також надсилали електронні листи?

Автоматичний переклад.

Я ПРОСИВ ЦЕ І ЧЕРЕЗ ЖИВЕ ЗВ’ЯЗОК, І ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ПІСЛЯ ТОГО, ЩО МЕНІ СКАЗАЛИ, ЩО Я ПОТРІБНО НАДІСЛАТИ ЦЕ ТУДИ, І НІЧОГО НЕ СТАЛОСЯ

Автоматичний переклад.

Ось обидва мої електронні листи!! filefile

Автоматичний переклад.
GIORGOS666

Я бачу, що ти їм написав, що ти залежний від азартних ігор, що в таких випадках досить важливо. Сумніше, якщо казино не зможе відповісти вам на це питання і вирішити з вами протягом більше тижня.

Тому наша команда спробує це зробити, і я сподіваюся, що вони зможуть закрити ваш обліковий запис, і все буде добре.

Я дуже на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.

Я НЕ ПРОСТО ХОЧУ, ЩОБ МІЙ РАХУНОК БУВ ЗАКРИТИЙ, Я ХОЧУ, ЩОБ ВОНИ ПОВЕРНУЛИ ГРОШІ, ЩО Я ВТРАТИВ УЧОРА, ЯК КОМПЕНСАЦІЮ (600 євро) І ЩОБ ЗАКРИЛИ ОБРАХУНОК ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, ТОДІ Я ДУМАЮ, Я ДУЖЕ РОЗУМНИЙ, ЧЕРЕЗ НИХ Я ВТРАТИВ ЦІ ГРОШІ

Автоматичний переклад.
GIORGOS666

Що ж, це те, чим займатиметься наша група скарг. Я залишаю їм це вирішувати, оскільки я адміністратор форуму. Сподіваюся, все вийде чесно. ☘️

Автоматичний переклад.

ТОЖ Я ЧЕКАЮ НА РЕЗУЛЬТАТИ

Автоматичний переклад.
GIORGOS666

Мабуть, це найрозумніше. Ви можете інформувати мене про будь-які подальші результати. Буду радий побачити, як воно розвиватиметься далі.

Автоматичний переклад.

Тоді я почекаю.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого