1 місяць тому
Тут ви можете обговорити JETWIN Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
рейтинг 5,6 зависокий для цього...її місце в чорному списку..
блокує акаунти і не знімає гроші, обґрунтовуючи це тим, що за своїми умовами вони мають право відмовити будь-якому користувачеві!!
rating 5.6 is too high for this...her place is on the blacklist..
blocks accounts and does not withdraw money, justifying this by the fact that according to their terms and conditions they have the right to refuse any user!!
рейтинг 5,6 для такого слишком высокий...ее место в черном списке..
блокирует аккаунты и не выводит деньги обосновывая это тем, что по их условиям и положением имеют право отказать любому пользователю!!
Привіт, цього точно було б недостатньо, щоб казино заблокувало мій рахунок. Вам нічого більш конкретного не сказали? Мені точно було б цікаво знати. У деяких випадках можливо, що казино можуть закрити рахунок гравця, але в основному це відбувається, коли вони щось зламали або коли у них немає грошей на рахунку, і вони вирішують це зробити.
Наша група розгляду скарг спробує допомогти вам у вашій ситуації , і ми побачимо, що з цього вийде.
У мене ще одне запитання, ви грали з бонусом?
Hello, that certainly wouldn't be enough for me to have my account blocked by the casino. Didn't they tell you anything more specific? I'd definitely be interested to know. In some cases it is possible that casinos can close a player's account, but it's mostly when they break something or when they don't have any money in their account and they decide to do so.
Our complaints team will try to help you with your situation and we will see what comes of it.
I have one more question, did you play with any bonus?
Бонусів не брав...
проблема ще більша в підтримці...вони абсолютно нічого не знають і нічого не говорять...тільки відповідають, що відправили запит і чекають відповіді на пошту...жодного листа від них немає в пошта...
і взагалі у мене склалося враження, що казино закривається... способів депозиту, які представлені на вашому сайті, просто немає...
спочатку я створив обліковий запис у TRX...через тиждень цей рахунок закрили...я довго доводив, що в мене там гроші...через 5 днів TRX конвертували в долари..і тільки після цього я зробив запит на відкликання..
перші 400 були виведені протягом 5 хвилин
але я чекав 5 днів на решту 700, і тепер вони заблокували мій акаунт...
Це мій досвід роботи з казино... ось і все в двох словах
I didn't take any bonuses...
the problem is even bigger in support...they know absolutely nothing and don't say anything...they only answer that they sent the request and wait for an answer by mail...there's not a single letter from them in the mail...
and in general I got the impression that the casino is closing... the deposit methods that are presented on your site are simply not there...
initially I created an account in TRX...a week later this account was closed...I spent a long time proving that I had money there...after 5 days they converted TRX into $..and only after that I made a withdrawal request..
the first 400 were withdrawn within 5 minutes
but I waited 5 days for the remaining 700, and now they've blocked my account...
This is my experience with the casino...that's it in a nutshell
никаких бонусов я не брал...
проблема еще большая в поддержке...они абсолютно ничего не знают и не говорят...отвечают только то, что передали запрос и ждите ответ на почте....на почте не единого письма от них..
да и вообще сложилось впечатление что казино закрывается...методы депозита которые у вас на сайте представлены их попросту нет...
изначально я создал счет в TRX...через неделю мне этот счет закрыли...я долго доказывал что у меня там деньги...спустя дней 5 они конвертировали TRX в $..и уже после этого я сделал запрос на вывод..
первые 400 вывели в течении 5 минут
а вот уже остальные 700 ждал 5 дней, а теперь вообще заблокировали аккаунт...
Вот такой опыт с казино...это вкратце
Я бачу, що нічого приємного немає, і я хотів би знати причину, чому казино виплатило одне зняття протягом декількох хвилин, а потім закрило ваш рахунок на другому. Я справді не можу доторкнутися до цього. Але наша команда тут, щоб спробувати це з’ясувати, тож я сподіваюся, що все вдасться, і ви отримаєте друге зняття.
Дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове.
I can see that there is nothing pleasant and I would like to know the reason why the casino paid one withdrawal within a few minutes and then closed your account on the second one. I can't really put my finger on it. But our team is here to try to find out, so I hope it works out and you get the second withdrawal.
Let me know if you have anything new.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.