6 міс. тому
Я спілкувався з ними, і вони не вирішили мою проблему
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
0
Я спілкувався з ними, і вони не вирішили мою проблему
I talked to them and they didn't solve my problem
les hable y no me resolvieron el problema
Ну, якщо вони змінили методи оплати, на жаль, ми нічого не можемо з цим зробити. А якщо ти вибереш інший?🤷♀️
Well, if they've changed the payment methods, unfortunately, there is nothing we can do about it. What if you choose another one?🤷♀️
З нізвідки вони вимагають більше документів і затримують ваше зняття з можливим 31-денним терміном, тоді як зазвичай вони займають 1 день. Посилання на термін або умову 10.4. Нечесна гра. Дуже дивно, якщо вони вже обробили всі зняття.
Out of nowhere, they ask for more documentation and delay your withdrawals with a possible 31-day deadline, whereas they usually take 1 day. Alluding to the term or condition 10.4. Unfair play. Very strange if they already processed all the withdrawals.
De la nada te solicitan mas documentacion y te retrasan los retiros con una posibilidad de 31 dias de plazo, siendo que usualmente demoran 1 dia. Aludiendo al termino o condición 10.4. Juego desleal. Muy extraño tdo si ya procesaban tdos los retiros.
З іншої точки зору, якщо цей запит виник нізвідки, це також може бути свого роду додаткова перевірка або пряме розслідування всіх ваших дій, які зазвичай мають однакові терміни.
На жаль, казино не вважають за краще ділитися деталями, коли справа доходить до розслідувань, тому, як зазвичай, гравці погано поінформовані, але дуже збентежені. Чесно кажучи, якщо ви перевіряєте правила, завжди є частина, яка виправдовує такий процес. Мені шкода, що вам доводиться через це пройти. Б'юся об заклад, ви не знаєте про щось незвичайне, що ви коли-небудь робили, граючи там, чи не так? Тож у вас все повинно бути добре. Будемо сподіватися, що вони впораються з цим швидше, і обов’язково тримайте нас у курсі. Про всяк випадок.
From another perspective, if this request came out of nowhere, it may also be a sort of additional verification or a direct investigation of all your activities, which usually have similar deadlines.
Sadly, casinos do not prefer to share details when it comes to investigations, so as usual, players are poorly informed yet highly confused. Frankly, if you check rules, there is always a part justifying such a process. I'm sorry you have to go through this. I bet you are not aware of anything unusual you have ever done while playing there, right? So you should be fine. Let's hope they will handle this quicker, and make sure to keep us posted. Just in case.
Що?!!! ЦЕ неправда!! Усі казино під цим керівництвом мають однаковий процес перевірки. Посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та підтвердженням платежу. Якщо документи в порядку, зняття (на банківську картку) займає максимум 15-20 хвилин.
What?!!! IT is not true!! All casinos under this management have the same verification proces. ID, selfie with ID and payment verification. If docs are ok, withdrawal (by bank card) takes up to 15-20 minutes maximum.
Про що ти говориш? Ви навіть грали в їхньому казино? максимальний термін перевірки облікового запису - 31 день, і я можу сказати, що це не максимум, а мінімум, якого ви чекаєте.
What are you talking about? Did you even play at their casino? the maximum account verification period is 31 days, and I can say this is not the maximum, but the minimum that you will wait for.
Так. Я грав у 3 їхніх казино:
1) Jet Casino
2) Казино 1 GO
3) Казино Starda
Посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та виписка про операцію
Якщо документи якісні та видимі, то після оформлення виведення Ви отримуєте відповідь від служби підтримки про перевірку.
Yes. I have been playing on 3 of their casinos:
1) Jet Casino
2) 1 GO Casino
3) Starda Casino
ID, selfie with ID and transaction statement
If the documents are good quality and visible, after making withdrawal You have answer from support about verification.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.