ФорумКазиноJet Casino - загальне обговорення

Jet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від mrlazzaj
|
8285 переглядів 77 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
11 міс. тому

точно! коли всі умови були повністю виконані, баланс став доступним для виведення. разом із сумою депозиту, але поки що я не зміг зняти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це непогано, напевно буду використовувати в майбутньому

Автоматичний переклад.
brunoduardo
11 міс. тому

Дякую тобі!

Я дуже радий, що ви подали скаргу, тому що я відчуваю, що незабаром нам потрібно буде пояснити казино деякі деталі щодо тих додаткових депозитів, які вас попросили зробити...

Я просто не дотримуюся намірів казино, чесно кажучи. 🤔


Автоматичний переклад.
karolina12
11 міс. тому

Тоді, сподіваюся, ви залишитеся задоволені 🙂

Можливо, ви поділитеся з нами своїм досвідом?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Після того, як я отримав свій виграш у казино Jet, коли я виграв зі своїх 320 євро близько 3800 євро, я розповів свою історію з тими казино, які гуру казино назвав «те саме керівництво». Я робив депозити з бонусами, і мені щастило, і я всюди вигравав. В казино izzi я все одно хочу більше виграти, кажуть, що можна робити депозити без бонусу, а останній був 30 bch. І так, на той момент я виграв більше 30 000 євро. Отже, з точки зору, ситуація знову така, як була раніше... Але зараз їм потрібно було зробити відеодзвінок, а там не вийшло. Багато разів я пропоную зателефонувати через whatsapp або по телефону. Ну, давайте зробимо цей дзвінок сьогодні, і що ви думаєте? Знову якісь проблеми. Мені вже дали статус VIP, але зняття грошей, які вони збирали для VIP-клієнтів, на мене не подіяло навіть після того відеодзвінка...

Автоматичний переклад.
darusho2004
10 міс. тому

Тож, по суті, ви боретеся з перевіркою, це правильно?

Відеодзвінок - це означає, що він пройшов погано, точніше його скасували?

Я хотів би висунути кілька геніальних ідей, щоб врятувати ситуацію, але я боюся, що слід розглянути ще одну скаргу. 🙁

Як довго ви займалися цим питанням?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я пройшов цей відеодзвінок.. дуже дивна процедура.. Після цього вони зняли 2000 + 1000. І я VIP, ви можете перевірити правила цього казино щодо лімітів на VIP-рахунки 🙂 дуже дивне казино..

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Уже два дні не можу вивести гроші на свій Vip рахунок, тому втрачаю все.




Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я пройшов цей відеодзвінок.. дуже дивна процедура.. Після цього вони зняли 2000 + 1000. І я VIP, ви можете перевірити правила цього казино щодо лімітів на VIP-рахунки 🙂 дуже дивне казино..

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хочете поділитися тим, що здається таким дивним? Треба сказати, що відеодзвінки досить поширені, тому кожна підказка буде дуже вдячна. Звичайно, здорово, що ви його пройшли!

Крім того, будь-які подробиці про ті VIP-ліміти, можливо? 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Уже два дні не можу вивести гроші на свій Vip рахунок, тому втрачаю все.




Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що я можу сказати - втратити все через два дні очікування? Дуже поспішно 🙁 – прикро це чути.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Казино мошенники! Ад начался с того, что несправедливо отменили ставку на спорт! И порезали в лайве все ставки максимум 49 рублей - начала выводить деньги что логично. Не захотели отдавать 3000 рублей. попросили дополнительно селфи с инн селфи с снилс селфи с свидетельством о рождении и паспорт. поставил на вывод - начался снова ад - написали проверка аккаунта до 31 дня! НЕ играйте тут!!! Поберегите свои нервы и деньги!

ivanweber
9 міс. тому

У мене такий самий випадок... Я зіграв буквально кілька ставок і відразу був обмежений до мінімуму, казино вимагало від мене відео селфі після того, як я його доставив, воно заблокувало мій висновок на 31 день...

Ось чому я не дуже рекомендую це казино, тому що коли ви щось виграєте, вони ставитимуться до вас як до шахраїв, і у вас також будуть проблеми ... Я не розумію, чому казино має такий високий рейтинг, якщо вони так ставляться до своїх клієнтів погано

Чи міг би будь-який представник Jet Casino прокоментувати це?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт... Мій відгук видалено... Я хотів би знати думку Jet Casino щодо моєї справи... Чому вони так ставляться до своїх клієнтів

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Привіт.

Я також надіслав вам пояснення електронною поштою. Причина все та ж:

"Редагування відгуків користувачів не слугують для зв’язку з казино. Казино не отримують сповіщення, коли ви редагуєте свій відгук. У будь-якому випадку, будь ласка, зв’яжіться з їхньою службою підтримки та надайте їм посилання на свій відгук і адресу електронної пошти. "

Крім того, це лише відгук користувача, не сприймайте його як звичайну скаргу, будь ласка.

Якщо ви хочете, щоб ми провели розслідування, і проблема не пов’язана зі ставками на спорт, я пропоную вам створити скаргу, щоб залучити казино, якщо це необхідно.

Чи потрібно ще щось уточнити? Просто запитайте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Наразі моє зняття коштів заблоковано на 31 день... Подивимося, що вирішить казино... Однак мені цікаво, чому казино це робить... Чи може хтось із представників тут прокоментувати?

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Я боюся, що тільки казино може повністю пояснити. Як було сказано раніше, офіційні представники казино рідко відповідають гравцям тут, на форумі, якщо я правильно пам’ятаю, цього ніколи не траплялося з Jet Casino.

З іншого боку, пристойні казино, як правило , співпрацюють через скарги .

Тільки не плутайте теми скарг із форумом, будь ласка. Це досить поширена помилка.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Як ви вважаєте, чи варто мені подати скаргу до вас на сайті?

Автоматичний переклад.
kaczka381
8 міс. тому

Я вважаю, що це не нормально блокувати чиєсь виведення коштів на 31 день. Це не стандартний підхід, і жодне розслідування не повинно тривати так довго. На вашому місці я б подав скаргу, оскільки це, можливо, допоможе вам з’ясувати, що відбувається.

Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Daniel
8 міс. тому

Тим більше, що я буквально зіграв кілька ставок на маленькі ставки і дуже популярні ставки ... Крім того, мене попросили зробити відео селфі ... Це дуже погано в казино

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого