2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У них є вимога щодо ставок на депозити навіть без бонусів. Вам дійсно потрібно знизити рейтинг цього казино та позначити його умови та умови як несправедливі.
Чесно кажучи, здається, що ваші відгуки не є авторитетними.
They have a wager requirement on deposits even without bonuses. You really need to downgrade this casino's rating and mark their T&C's as unfair.
Honestly its seeming like your reviews are not reputable.
Чесно кажучи, це пов’язано з правилом AML (правило боротьби з відмиванням грошей), і, швидше за все, ви можете знайти більше положень та умов. Це бізнес-стандарт, і ми маємо на увазі це, коли переглядаємо казино.
Детальніше на цю тему читайте тут:
Скажіть, будь ласка, скільки ви внесли на депозит і яка вимога до ставок?
Frankly, it's due to the AML rule (the anti-Money-Laundering rule) and you can most likely find more the terms and conditions. It's a business standard and we keep that in mind when we review casinos.
Read more on this subject here:
How much did you deposit and what was the wagering requirement, please?
Ні, насправді, тому що жоден з регуляторних органів не вимагає цього як частину своїх правил боротьби з відмиванням коштів.
І 4х. Для AML це 2x. (Що все ще НЕ є дійсним виправданням).
Nah not really because none of the regulators require this as part of their AML regulations.
And 4x. For AML it’s 2x. (Which is still NOT a valid excuse).
Я не згадував про регулятори, я згадував, що це бізнес-стандарт.
Але, як писав Даніель, в деяких випадках така практика не має сенсу. У будь-якому випадку, я б сказав, що депозит без бонусу не є випадком, якщо внесена сума досить велика.
I did not mention the regulators, I mentioned that this is a business standard.
But as Daniel wrote, this practice does not make sense in some cases. Anyway, I'd say that a deposit without a bonus is not the case if the amount deposited is high enough.
Вимоги до 4-кратної ставки на депозит у розмірі 10 000 доларів США можуть мати сенс через правила протидії відмиванню коштів. Вимоги до 4x ставок на депозит від 0,01 дол. США не є справедливими від імені казино.
4x Wager Requirements on a $10,000 deposit may make sense due to the yes AML regulations. 4x Wager Requirements on a $0.01 and above deposit is not fair on the casino’s behalf.
Я не можу уявити собі суму депозиту 0,01 дол.
У всякому разі, я вітаю з першою частиною.
I can't imagine deposit value $0,01.
Anyway, I gree with the first part.
Я буквально просто мав на увазі будь-який депозит будь-якої вартості. 0,01 дол. США – це найнижчий залишок на рахунку.
I literally just meant any deposit of any value. $0.01 is the lowest balance an account could hold.
Насправді немає причин знижувати рейтинги через вимоги до ставок на депозити. Це стандартна процедура, при якій ви не можете просто внести та зняти гроші відразу з казино. Така поведінка була б підозрілою для будь-якого пристойного казино.
Я б сказав, що вимога щодо ставок 1-2x нормальна. Все, що вище, трохи забагато, але це залежить від ситуації. Наприклад, якщо ви внесете 20 баксів з умовою відіграшу 4x, ви поставите 1 долар і виграєте 20 000 на другому обертанні, то я розумію, що ви хочете зняти його негайно, не ставлячи свої початкові 20 баксів 4x. Це не мало б сенсу.
There's really no reason to decrease ratings because of wagering requirements on deposits. It's a standard procedure that you can't just deposit and withdraw money straight away from the casino. Such a behaviour would be suspicious for any decent casino.
I'd say 1-2x wagering requirement is alright. Anything above is a bit too much, but it depends on the situation. For example if you deposit 20 bucks with the wagering requirement 4x, you bet 1 dollar and win 20 000 on your second spin, then I understand you want to withdraw it immediately without wagering your initial 20 bucks 4x. It wouldn't make any sense.
UKGC встановлює галузевий стандарт як вимогу до ставки 1x. або змініть рейтинг, або я повідомлю про дезінформацію на цьому сайті в межах юрисдикції ваших веб-серверів.
UKGC sets the industry standard as 1x wager req. either change the rating or I’ll report this site for misinformation within the jurisdiction of your web servers.
Ну, я справді не можу зрозуміти, чого ти сподіваєшся досягти. Я не можу уявити, що ми змінимо рейтинг казино, тому що ви змушуєте нас це зробити.
Я також знаходжу цю частину, і я вважаю, що вам слід враховувати, що казино ліцензовано відповідно до GCB:
«У мене також були неоднозначні результати з керівництвом, і вони вимагають 4-кратної ставки на ВСІ депозити, що є несправедливим терміном відповідно до правил UKGC та GIGC.
Насправді це порушення, але я не впевнений, чи має їхня компанія ліцензію у Великобританії чи GI. Не знаю детально про положення про ліцензії МС».
сміливо перевірте це:
https://casino.guru/jet-casino-review
я
Well, I truly can't understand what you hope to achieve. I can't imagine that we would change the casino's rating because you forcing us to do so.
I also find this part and I believe that you should consider that the casino is licensed under the GCB:
"I have had mixed results with management also and they require a 4x wagering on ALL deposits which is an unfair term as per UKGC and GIGC regulations.
It's actually a breach - but I'm unsure if their company has a UK or GI licence. No idea about CU licence regulations in detail."
feel free to check it out:
https://casino.guru/jet-casino-review
I
Хтось тут знає, скільки часу займає виплата? Так поки гроші на рахунку? Я подав заявку на виплату сьогодні вранці, і було б добре, якби вона була там завтра.
Хтось має досвід із тривалістю?
Does anyone here know how long the payout takes? So until the money is in the account? I applied for a payout this morning and it would be nice if it were there tomorrow.
Anyone have experience with the duration?
Weiß hier jemand wie lange die Auszahlung dauert?Also bis das Geld auf dem Konto eingeht?Habe heute morgen eine Auszahlung beantragt und wäre halt schön wenns morgen da wäre.
Jemand Erfahrungen mit der Dauer?
Ми ретельно перевірили Jet Casino та дали йому бездоганну репутацію, яка є найкращою оцінкою, яку будь-яке казино може отримати від нас. У нашому огляді ми розглянули скарги гравців казино, приблизні доходи, ліцензію, автентичність ігор, якість підтримки клієнтів, справедливість умов і положень, див. більше інформації
We've thoroughly reviewed Jet Casino and gave it a perfect reputation rating, which is the best rating any casino can get from us. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, See more information
Хтось тут знає, скільки часу займає виплата? Так поки гроші на рахунку? Я подав заявку на виплату сьогодні вранці, і було б добре, якби вона була там завтра.
Хтось має досвід із тривалістю?
Does anyone here know how long the payout takes? So until the money is in the account? I applied for a payout this morning and it would be nice if it were there tomorrow.
Anyone have experience with the duration?
Weiß hier jemand wie lange die Auszahlung dauert?Also bis das Geld auf dem Konto eingeht?Habe heute morgen eine Auszahlung beantragt und wäre halt schön wenns morgen da wäre.
Jemand Erfahrungen mit der Dauer?
Привіт,
Я б сказав, що головне питання полягає в тому, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено.
По-друге, будь ласка, в якому статусі зараз ваше відкликання?
Що ж, я помітив ваш відгук, тож, здається, ви вже отримали виграш, чи правильно я сказав? 🙂
Hello there,
I'd say that the main question is whether your account has been fully verified.
Secondly, in what status is your withdrawal now, please?
Well, I noticed your review, so it seems that you already received the winnings, am I correct, please? 🙂
7 грудня 2022 року я вніс 50 євро через швидкий переказ. гроші зняли з мене, але досі нічого не надійшло на мій рахунок гравця. Я кілька разів звертався до чату, і вони сказали, що нам потрібно дочекатися відповіді від платіжної системи. Минув 21 день, а нічого не відбувається. кожен раз, коли я повинен звітувати, і завжди одна і та ж відповідь, ми чекаємо від платіжної системи. Коли я запитав, скільки мені чекати, мені не дали жодної інформації, тому що це не регламентовано. тому це може зайняти роки. Прошу допомоги. онлайн-казино jet.casino
з повагою Кевін Костик
On December 7, 2022, I deposited 50 euros via rapidtransfer. the money was deducted from me but nothing has arrived on my player account to this day. I have contacted the live chat several times and they said that we have to wait for an answer from the payment system. 21 days have passed and nothing is happening. every time i have to report and always the same answer we are waiting for the payment system. When I asked how long I should wait, they didn't give me any information because it wasn't regulated. so it can take years. I ask for help. the online casino is jet.casino
kind regards kevin kostic
Ich habe am 7.dezember 2022, 50euro über rapidtransfer eingezahlt. das geld wurde mir abgezogen aber es ist bis heute nichts auf meinem spielerkonto angekommen. ich habe mich mehrmals mit dem live chat in verbindung gesetzt der meinte das wir auf eine antwort des zahlungssytem warten müssen. mittlerweile sind 21 tage vergangen und es passiert nichts. jedes mal muss ich mich melden und immer die selbe anwort wir warten auf zahlungssytem. bei der frage wie lange soll ich noch warten konten sie mir keine angaben geben da das nicht geregelt sei. also kann das auch jahre daueren. ich bitte im hilfe. bei dem online casino handel es sich um jet.casino
liebe grüsse kevin kostic
Привіт, коли гроші були списані з вашого рахунку, тоді повинен бути якийсь ідентифікатор транзакції. Я б спершу зв’язався з вашим банком і запитав, що може статися з вашими грошима, і чи можливо відстежити гроші. Просто спробуйте з'ясувати, де виникає помилка. Оскільки минуло більше двох тижнів, з чим ви боретеся, і якщо ви не можете впоратися з собою, ви можете подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Але спочатку я б спробував зателефонувати в банк, на вашому місці.
Hi, when money was deducted from your account, then there must be some transaction ID. I would contact your bank first and ask them what could happen with your money and if is possible to track the money. Just try to find out where the error arises. Since it's been more then two weeks what you are struggling, and if you can't help yourself , then you can submit a complaint here on our website. But first I'd try to call the bank, If I were you.
Я вже отримав усі реквізити від банку, і 50 євро були вираховані з jet.casino, як завжди. тільки цього разу гроші не опинилися на моєму рахунку jet.casino. Після кожного листа колеги з jet.casino казали мені, що це не їх вина, а їхня платіжна система як стороннього постачальника, і що вони повинні обговорити це з платіжною системою. Але тепер я чекаю 22 дні?
I have already received all the details from the bank and the 50 euros have been deducted from jet.casino, as is always the case. only this time the money didn't end up on my jet.casino account. After every letter, the colleagues at jet.casino told me that it was not their fault, but their payment system as a third-party provider, and that they had to discuss this with the payment system. But now I've been waiting 22 days?
ich habe von der bank schon alle details bekommen und die 50 euro wurden wie jedes mal von jet.casino abgebucht. nur dieses mal ist das geld nicht auf meinem jet.casino account gelandet. nach jedem schreiben sagten mir die kollegen von jet.casino das sie nicht drann schuld sind sondern ihr zahlungssytem als drittanbieter schuld sei und sie dies mit dem zahlungssystem besprechen müssen. nun warte ich aber schon 22 tage ?
На жаль, казино покладається на послуги стороннього платіжного постачальника, і вони не можуть прийти до жодного результату чи прогресу, якщо цей постачальник не зв’яжеться з казино. По суті, зараз ви перебуваєте в тому ж становищі, що й казино 🙁.
Sadly, the casino relies on the 3rd party payment provider services, and they can't come up with any result or progress unless this provider gets in touch with the casino. Basically, you are in the same position as the casino now 🙁.
Мої гроші були зараховані на рахунок гравця через 29 днів без будь-яких пояснень чи вибачень. Вважаю, що серед іншого, я написав у чаті й попросив компенсацію, компенсаційний подарунок, принаймні вибачення. Відповідь: це не наша вина, винна платіжна система.
Чи вважаєте ви цього клієнта доброзичливим?
My money was credited to the player account after 29 days without any explanation or apology. Fide that not customer friendly among other things I wrote to the live chat and asked for a compensation a reparation gift at least an apology. The answer it was not our fault the payment system was to blame.
Do you find this customer friendly?
Mir wurden nach 29 Tagen mein Geld auf das spieler Konto zugebucht ohne eine Erklärung oder Entschuldigung. Fide das nicht kundenfreundlich unter anderem schrieb ich dem live chat und fragte um eine Entschädigung ein wiedergutmachungs Geschenk wenigstens eine Entschuldigung. Die Antwort es war nicht unser Fehler das Zahlungssytem war schuld.
Finden Sie das kundenfreundlich?
Це досить жорстоко!
Звичайно, я ні. Але я не бачив оригінальної відповіді казино, з іншого боку.
Навіть таку заяву можна написати з обережністю, але, здається, це не так🙁
That is quite harsh!
Of course, I don't. But I have not seen the original casino reply, on the other hand.
Even such a statement can be written with care, but it seems that this is not the case 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.