1 рік тому
Тут ви можете обговорити JeetCity Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Цікаво, як розвивається справа Мійдельгадо. Схоже, що скаргу було подано до Curacao Gaming близько двох місяців тому (судячи з часових рамок, опублікованих разом із взаємодіями), але вона все ще значиться як очікує на рішення.
Чи були якісь подальші зміни з цього приводу?
Kinda curious how Miidelgado's case is playing out. Looks like the complaint was submitted to Curacao Gaming about two months ago (judging by the timeframe posted with the interactions), yet this is still listed as waiting for their decision.
Has there been any further developments with this?
Привіт,
Я припускаю, що ми ще не отримали жодних оновлень від гравця. Інакше скарга була б оновлена, смію сказати.
Hello,
I'd guess that we have not yet received any sort of update from the player. Otherwise, the complaint would get updated, I dare to say.
Не проблема взагалі.
На жаль, не так вже й рідко Кюрасао не відповідає взагалі або просто коротко повідомляє гравців про негативний результат.
Я розумію, що деякі гравці просто збентежені таким розвитком і втрачають інтерес до співпраці. 🙁
No problem at all.
Sadly, it's not so uncommon that Curacao does not respond at all or just informs the players about a negative result very briefly.
I can understand that some players are simply discouraged by this development and lose interest in cooperation. 🙁
не грайте в казино jeetcity, я зареєструвався в них, подав усі документи для перевірки, і вони не перевіряли 3 місяці, я грав, вносив і знімав гроші, поки одного дня я не виграв велику суму майже 37 000 канадських доларів ! коли я виграв, я почав знімати гроші, але мої запити на виведення грошей відхиляли і просили пройти перевірку, я проходив і вони довго перевіряли, і кожен раз коли я їм писав скільки чекати, вони не давали мені будь-які терміни чи інформація (мені просто сказали повернутися і насолоджуватися грою) Я повернувся і почав грати, час минув і за 2 дні я втратив майже всю суму, залишилося лише 3600 доларів, мені перерахували лише 3000 і залишили 600 і все одно не повертай! Хочу зауважити, що коли я написав їм про своє невдоволення, що вони зволікають з часом і за це я програв, вони мене заблокували під приводом того, що я наркоман! Як так? вони самі запропонували зіграти! і це моє право грати! Мої скарги полягали в наступному (чому вони не перевірили мої дані одразу?) Чому мені дозволили зняти гроші та поповнити рахунок до великого виграшу? Чому вони не повідомили мені, скільки часу триватиме перевірка? і чому вони мене заблокували? і це мене спровокувало! Я хочу справедливості, вони не мають права так використовувати людей! Вони все роблять дуже продумано, я ці гроші виграв чесно і хотів зняти, і якби вони не відхилили мій трансфер і не порадили грати далі, я б не програв і не програв! Чи можна якось врегулювати права людини? В будь-якій країні за конституцією права людини мають бути захищені, прошу допомогти вирішити це питання, дякую за віддалений час, з повагою Георгій
don’t play at the jeetcity casino, I registered with them, submitted all the documents for verification and they didn’t check for 3 months, I played, deposited and withdrew money until one day I won a large amount of almost 37,000 Canadian dollars! when I won, I started to withdraw money, but my withdrawal requests were rejected and asked to go through verification, I passed and they checked for a long time, and every time I wrote to them how long to wait, they didn’t give me any deadlines or information (they just told me to come back and enjoy the game) I returned and started playing, time passed and in 2 days I lost almost the entire amount, only 3600 dollars remained and they transferred me only 3000 and left 600 and still don’t give it back! I want to note that when I wrote to them about my displeasure that they were stalling for time and for this I lost, they blocked me with the pretext that I was an addict! How come ? they themselves offered to play! and it’s my right to play! My complaints were as follows (why didn’t they check my data right away?) Why did they allow me to withdraw money and top up my account before the big win? Why didn’t they let me know how long it would take for verification? and why did they block me? and this provoked me! I want justice, they don’t have the right to use people like that! They do everything very thoughtfully, I won this money honestly and wanted to withdraw, and if they had not rejected my transfer and advised me to continue playing, I would not have lost or lost! Is it possible to somehow regulate human rights? In any country, according to the constitution, human rights must be protected, I ask you to help resolve this matter, thank you for your remote time, regards Giorgi
Привіт, я бачу, що ви завантажили досить значний виграш відповідно до вашої скарги, яку ви відкрили у нас, і зараз є проблеми з виведенням. Як довго ви чекаєте на свої гроші? Ми даємо казино 14 днів на цей процес. Чи дало вам казино конкретну причину, чому ви повинні чекати? Я вважаю, що якщо ви виграєте стільки грошей, казино повинно це перевірити, і якщо у них немає нічого нового, вам доведеться почекати, але деякі оновлення будуть корисними, тому що чекати і нічого не знати також неприємно для гравців.
Тож добре, що ви подали скаргу , і ми побачимо, куди дійде команда.
Сподіваюся, все вирішиться справедливо.
Hi, I see that you have uploaded a pretty significant win according to your complaint that you have opened with us and there are currently problems with the withdrawal. How long are you waiting for your money ? We give casinos 14 days for this process. Did the casino give you a specific reason why you have to wait ? I believe that if you win so much money the casino must check it and if they have nothing new you will have to wait, but some update would be useful, because waiting and not knowing anything is also not pleasant for the players.
So it's good that you've filed a complaint and we'll see where the team gets to.
I hope everything will be resolved fairly.
Що завгодно! Я так і не отримав відповіді, і гроші мені не повернули.
Anything! I never got a response and the money was never returned to me.
Nada! Nunca obtive resposta e nunca me foi devolvido o dinheiro.
Також немає відповіді від регулятора?
Jeet City — це казино Dama, що означає, що воно, ймовірно, має ліцензію Antillephone. Їхнє ставлення до скарг зазвичай таке: «Не дзвоніть нам, нам байдуже».
Сподіваюся, це не введе мене в суперечку з Гуру, але я пропоную вам перейти за цим посиланням:
https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/jeetcity-casino#complaints-list
Вони 3 за 3 щодо вирішених скарг, остання, здається, була з жовтня.
Щасти тобі!
No response from the regulator, either?
Jeet City is a Dama casino, which means it's probably got an Antillephone license. Their attitude towards complaints is generally "Don't call us; we don't care".
I hope this doesn't get me in hot water with the Guru, but I'm gonna suggest you follow this link here:
https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/jeetcity-casino#complaints-list
They're 3 for 3 on resolved complaints, the most recent appearing to be from October.
Best of luck to ya!
jeetcity просто психологічно обманув мене, вони не поспішали з верифікацією, щоб я впав у спокусу і втратив усі гроші, так і сталося, а коли я з ними поговорив, вони мене заблокували назавжди, незважаючи на те, що я виграв 38 тис. тисячі доларів і мій рівень був максимальним, де приз був великий фонд і, природно, я втратив усе! Ми, гравці, не захищені, ми тільки отримуємо гроші і все! це просто обман, великий обман! Сподіваюся, колись буде закон, де доведеться розплачуватися з усіма!
jeetcity simply psychologically deceived me, they took their time with verification so that I would fall into temptation and lose all the money, and that’s what happened, and when I spoke out to them, they blocked me forever, despite the fact that I won 38,000 thousand dollars and my level was the maximum where the prize was the fund was large and naturally I lost everything! We players are not protected, we only get money and that’s it! it's just a hoax, a big hoax! I hope someday there will be a law where they will have to pay off everyone!
Доброго дня, через рік вони вибачилися за 20 днів очікування... Вони неправі, вони повинні вже вибачатися за понад 365 днів очікування!!!
Good afternoon, after a year they apologized for the 20 days of waiting... They are wrong, they should already apologize for the more than 365 days of waiting!!!
Boa tarde, passado um ano pediram desculpas pelos 20 dias de espera... Estão enganados, já deviam pedir desculpa pelos mais de 365 dias de espera!!!
Тож хто вибачився... орган ліцензування чи казино?
Ви отримали якусь оплату?
So who was is that apologized.. the licensing body or the casino?
Did you receive any payment?
Доброго дня, через рік вони вибачилися за 20 днів очікування... Вони неправі, вони повинні вже вибачатися за понад 365 днів очікування!!!
Good afternoon, after a year they apologized for the 20 days of waiting... They are wrong, they should already apologize for the more than 365 days of waiting!!!
Boa tarde, passado um ano pediram desculpas pelos 20 dias de espera... Estão enganados, já deviam pedir desculpa pelos mais de 365 dias de espera!!!
О, це досить пафосно, я б сказав. Мило з їхнього боку вибачитися, але було б краще, якби ви отримали свої гроші. Вони не коментували це, чи не так?
Oh that's pretty pathetic I'd say. It's nice of them to apologize, but it would be better if you got your money. They didn't make any comment on that, did they?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.