1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jazz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я бачив іншу публікацію про Jazzcasino. Вони мали гарний дизайн, але надзвичайно погані правила. Я б не рекомендував це казино.
По-перше, після того, як я зареєструвався, я не міг грати в жодні ігри з отриманим бонусом, єдиним постачальником, у який я міг грати, була бум гра (вони знають, що люди ненавидять ці слоти).
По-друге, якщо ви спочатку зіграєте свій бонусний баланс, то ваші фріспіни будуть видалені, навіть якщо ви втратите свій бонусний баланс, я вважаю, що це дуже погано через те, що люди не гратимуть у фріспіни, якщо у них уже є бонусний баланс.
Тож перед тим, як робити депозит на Jazzcasino, перевірте інші сайти, оскільки їхні умови не найкращі для гравців.
I've seen another post about Jazzcasino They had a nice design but extremly bad rules. I would not recommend this casino.
First of all, after i signed up i could not play any games with the bonus received, the only provider i could play was booming game (they know people hate those slots).
Second, if you first play your bonus balance then your freespins will be removed even if you lose your bonus balance, i think this is very bad due to the fact people wont play freespins if they have a bonus balance already.
So before you deposit on Jazzcasino, check out other sites because their terms is not good for players.
Привіт.
Круто, ви знайшли час, щоб поділитися з нами своєю думкою! 🙌
Я б сказав, що добре додати, як виглядають терміни. Я маю на увазі, чи змогли ви знайти будь-яку інформацію про те, в які слоти вам дозволено грати з бонусом? Бо якщо так, я б не сказав, що це несправедливо – це просто дуже обмежує.
Те саме стосується безкоштовних обертань. Чи згадано в умовах щось на кшталт «безкоштовні обертання повинні бути зіграні спочатку»? Треба сказати, що я бачу це досить часто як бонусний термін.
Знову ж таки, хоча це згадується, я б не вважав це нечесною практикою, натомість я б сказав, що це ще одне обмеження. Гравець завжди вирішує, чи варто отримати бонус, тому ми завжди повинні уважно читати всі відповідні умови, перш ніж отримати бонус.
На жаль, у цьому конкретному казино тут не зазначено жодних бонусів, тому поки що я залишу це питання відкритим 🙂.
Буду вдячний за можливість ознайомитися з конкретними умовами бонусів. Можливо, ви можете додати посилання, якщо цікаво
Hello there.
Cool you took the time to share your opinion with us! 🙌
I'd say it is good to add what the terms look like. I mean, were you able to find any information about which slots you are allowed to play with the bonus? Because if so, I wouldn't say it's unfair - it's just very limiting.
The same goes for the free spins. Have the terms mentioned something like "free spins must be played first"? I must say I see that quite often as a bonus term.
Again, while it's mentioned, I wouldn't take it as an unfair practice, instead, I'd say it's another limitation. It's always up to the player whether the bonus is worth taking, for that we should always read all related terms carefully before taking the bonus.
Sadly, no bonuses are listed here by this particular casino, hence I'll leave that as an open question for now 🙂.
Would appreciate the opportunity to go through specific bonus terms. Maybe you can add a link, if interested
Привіт!
Чи виникають у вас помилки під час входу? Я перевірив сторінку, нічого не знайшов 🙁
Hello!
Are you getting any errors while logging in? I checked the page, couldn't find anything 🙁
так, у мене був вірус, він хотів, щоб я зв’язався зі службою підтримки, щоб отримати допомогу щодо входу, але цього не сталося, тому я зателефонував своєму хлопцю зі служби підтримки, він це виправив, єдине, що я не міг отримати, це було лише на джазі, я отримував повідомлення, щоб звернутися до служби підтримки
yes i had a virus it wanted me to contact support for help in logging in , didn't so i called my support guy he fixed it the only thing i couldn't get , it was only on jazz i was getting message to contact support
Ах, я бачу. Тож наразі це вирішено. 🙂
Дякуємо за оновлення!
Ahh, I see. So it has been resolved by now. 🙂
Thanks for the update!
вони намагаються вкрасти у вас, не здавайтесь і не дозволяйте гуру переконати вас у помилці подвійних ставок. Це повний блюз, і ганьба людям, які проштовхують цю нісенітницю.
they’re trying to steal from you don’t give up or let the guru convince you of some double betting glitch. That’s total bs and shame on the people pushing that nonsense.
Гей, лише зауваження: краще використовувати кнопку відповіді, щоб підтримувати зв’язок з іншими гравцями. Теги чи посилання тут не дуже допоможуть.
Чесно кажучи, я поняття не маю, кому ви відповідаєте або в чому, здається, проблема. Чи пов’язано це принаймні з Jazz Casino ?
Можливо, ви шукаєте підтримки?
Hey, just a note: better to use the reply button to keep in touch with fellow players. Tags or links won't help much here.
To be honest, I have no clue to whom you are responding or what seems to be the issue. Is it at least associated with the Jazz Casino, please?
Do you perhaps seek support?
Чи варто мені турбуватися про гру в Jazz Casino? Я грав там близько місяця. Я не знімав жодних коштів, але планую це зробити. У когось є проблеми з виведенням виграшу?
Should I be concerned about playing on Jazz Casino? I've been playing on there for about a month. I haven't withdrawn any funds but plan on doing so. Anyone have any problems trying to withdraw their winnings?
Привіт. На мою думку, ви зробили правильну річ, перевіривши казино та поставивши кілька запитань, тому що саме для цього ми тут. Мені завжди подобається бачити людей, які намагаються зібрати всю можливу інформацію, щоб, скажімо, бути трохи безпечнішими. І щоб відповісти на ваше запитання, якщо можна, тут ви можете прочитати кілька відгуків від гравців цього казино, просто перейдіть за цим посиланням , будь ласка. Як ви думаєте, це може допомогти вам вирішити деякі ваші проблеми? Пізніше, якщо вам це цікаво, ви також можете допомогти іншим, зробивши власний відгук, дуже простотут 👈 😉.
Індекс безпеки казино виглядає багатообіцяючим 👌, тож постарайтеся не хвилюватися про те, що може піти не так із виведенням коштів, перш ніж ви побачите, що справді знімаєте гроші та проходите через увесь процес. Чи не могли б ви спробувати це?🙏
Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається, будемо чекати вашої відповіді 🙂.
Hello there. In my opinion you have done the right thing, to check the casino and to ask some questions, because that is exactly why are we here for. I always like to see people trying to collect all the information possible just to be a little bit safer, let's say. And to answer your question, if I may, here you can read some reviews from players at this casino, just follow this link, please. It could help you with some of your concerns, what do you think? Later on, if you're interested to, you could help others as well, with your own review, very simply over here👈 😉.
The casinos safety index looks promising 👌, so try not to worry about what could go wrong with the withdrawal before you find yourself actually withdrawing and going thru the whole process. Could you try that, maybe ?🙏
Let us know how it goes please, will wait for your answer 🙂.
Розчарування в казино Jazz. Я намагаюся грати через їхній бонус за перший депозит, і кожна гра, у яку я намагаюся зіграти, має певну помилку з постачальником. Мені вдалося зіграти 60% моїх ставок, але сьогодні я отримав лише приблизно 5% більше через постійні помилки. Служба підтримки сказала просто почекати/очистити кеш-пам’ять і файли cookie (що я вже робив стільки разів).
Інша нарікання полягає в тому, що в T & C чітко вказано, що перекидання залежить від суми бонусу, але моє перенесення було розраховано на основі мого депозиту + бонусу. Це невелика зміна у словесності та велика зміна в математиці.
Побажайте мені успіху в отриманні цього бонусу (а потім у готівці!)
Getting really frustrated with Jazz casino. I'm trying to play through their first deposit bonus and every game I try to play has some error with the provider. I was able to play 60% of my wagering just fine but today I have only gotten through about 5% more due to the constant errors. Support said to just wait it out/clear my cache and cookies (which I have done so many times already.)
Another gripe is that the T & C clearly state the rollover is based on the bonus amount, but my rollover was calculated based on my deposit + bonus. That's a small change in verbiage and a big change in the math.
Wish me luck finishing this bonus (and then cashing out!)
Я ніколи не користувався бонусними пропозиціями. Я подумав, що вони спробують зробити лазівку, щоб ускладнити збір, тому я ніколи цим не займався. Принаймні для мене зняття готівки не було проблемою. Я просто граю в рулетку і іноді в баккара
I never used the bonus offers. I figured they would try to make a loophole to make it harder to collect, so which is why I never bothered with it. At least cashing out has not been a problem for me. I just play roulette and sometimes baccarat
Розчарування в казино Jazz. Я намагаюся грати через їхній бонус за перший депозит, і кожна гра, у яку я намагаюся зіграти, має певну помилку з постачальником. Мені вдалося зіграти 60% моїх ставок, але сьогодні я отримав лише приблизно 5% більше через постійні помилки. Служба підтримки сказала просто почекати/очистити кеш-пам’ять і файли cookie (що я вже робив стільки разів).
Інша нарікання полягає в тому, що в T & C чітко вказано, що перекидання залежить від суми бонусу, але моє перенесення було розраховано на основі мого депозиту + бонусу. Це невелика зміна у словесності та велика зміна в математиці.
Побажайте мені успіху в отриманні цього бонусу (а потім у готівці!)
Getting really frustrated with Jazz casino. I'm trying to play through their first deposit bonus and every game I try to play has some error with the provider. I was able to play 60% of my wagering just fine but today I have only gotten through about 5% more due to the constant errors. Support said to just wait it out/clear my cache and cookies (which I have done so many times already.)
Another gripe is that the T & C clearly state the rollover is based on the bonus amount, but my rollover was calculated based on my deposit + bonus. That's a small change in verbiage and a big change in the math.
Wish me luck finishing this bonus (and then cashing out!)
вітаю!
Технічні проблеми завжди викликають біль. Технічно казино просто транслюють ігри з серверів постачальника ігор. Іноді служба підтримки не розуміє, але це не означає, що про веб-сайт взагалі не може бути й мови. Що ж, порівняно з ситуацією, з якою ми, адміністратори, досить часто стикаємося тут, на форумі, cookies і catchs зазвичай є першим кроком. Повірте, я розумію, що це звучить жахливо безглуздо.
Чи можете ви спробувати відкрити консоль розробника або будь-яку подібну альтернативу та перевірити консоль?
Там повинні бути видні помилки. Я не кажу, що це підійде для казино, але спробувати варто. Відверто кажучи, відкрити цю консоль на смартфонах досить складно...
Проте я хотів би подякувати вам за деталі ставок. Я перевірив бонуси, перелічені на нашому сайті, і всі пишуть "(бонус + депозит)". Я б, звичайно, запитав казино про їхні умови. Таке важливе правило необхідно чітко прописати. Ви також пробували зв’язатися з ними з цього приводу?
Greetings!
Technical issues are always quite a pain. Casinos are technically just streaming the games from the game provider's servers. Sometimes the support fails to understand, but that does not mean the website is out of the question completely. Well, compared to the situation we admins are experiencing here on the forum quite often, cookies and catches are usually the first step. Believe me, I understand it sounds terribly stupid.
Can you try to open the developer's console or any similar alternative and check out the console?
Errors should be visible there. I'm not saying it will work for the casino, but it's worth a try. Frankly, it's pretty complicated to open this console on smartphones...
I'd like to thank you for the wagering details, though. I checked the bonuses listed on our site, and all say "(bonus + deposit)". I would certainly ask the casino about their terms, though. Such an important rule needs to be specified clearly. Have you tried contacting them in that regard too?
Я звинувачую веб-сайт, тому що це відбувається з кожним провайдером і кожною грою. Я спробував усіх постачальників, перелічених у розділі бонусів, із кількома іграми. Я не міг зіграти більше ніж 2 обертання протягом 24 годин.
Що стосується консолі, помилка різна для кожного, оскільки кожен провайдер використовуватиме власні коди помилок/повідомлення. Але для BGaming це «204: сталася неочікувана помилка». Для Dragon Gaming це «Сервер відключено». Зазвичай вони з’являються, щойно я відкриваю гру. Іноді я отримую 1 оберт або, можливо, 2, а потім повертаюся до помилок. Служба підтримки казино залишається безпорадною та сказала мені, що мені потрібно спершу поставити свій баланс (вони мають на увазі втрату його, до речі). Я вже зробив, оскільки вчора ввечері я мав 0,29 долара.
Однак сьогодні вранці я коштую -8,11 дол. США... Дуже подобається.
Якби у мене потенційно не було кількох тисяч із цього бонусу, я б списав цей сайт два дні тому. Жахливий досвід.
I blame the website because it is happening for every provider and every game. I have tried every provider listed under the bonus section with multiple games. I have not been able to play any for more than 2 spins in over 24 hours.
As for the console, the error is different for each as each provider will use their own error codes/messages. But for BGaming, it is "204: Unexpected error occurred." For Dragon Gaming, it is "Server disconnected." These will pop up mostly as soon as I open the game. Sometimes I will get 1 spin in or maybe 2, and then it will go back to the errors. Casino support remains unhelpful and told me that I need to wager my balance first (they mean lose it, btw.) I already have, as I was at $0.29 last night.
This morning, however, I am at -$8.11... Love it.
If I didn't have potentially a few thousand from this bonus, I would have written this site off two days ago. Horrible experience.
Мені б хотілося знайти рішення, але чим більше я думаю про це, я б сказав, що спробував би пограти в ці ігри в різних казино. Оскільки ігри мають надходити з одного джерела, я хотів би побачити їх продуктивність десь ще. У будь-якому випадку я б припинив грати за таких неприємних умов. Азартні ігри повинні приносити задоволення, але те, що ви описали досі, більше схоже на біль у **. для мене, мені.
I wish I could provide a solution, but the more I think about it, I'd say I would try to play these games in different casinos. Since games should come from the same source, I'd like to see their performance somewhere else. In any event, I would stop playing under such annoying conditions. Gambling should be fun, but what you have described so far is more like pain in the a**. to me.
Мені зателефонував хтось із Jazz Casino. Дивно те, що мені подзвонили з одного номера, але надійшло повідомлення з іншого, і код міста не той самий. Чи варто мені хвилюватися?
I received a phone call from someone from Jazz Casino. Weird thing is, I got a call from one number but a text from a different one and not the same area code. Should I be alarmed?
А що вони вам запропонували?
Завжди звертайтеся до служби підтримки казино щодо будь-якої пропозиції, яку ви отримуєте, щоб переконатися, що вона реальна.
Чи не могли б ви зробити це і повідомити нам, будь ласка, що ви дізналися?
What did they offer you, though?
Always check out with the casino support regarding any kind of offer you get to make sure that it is real.
Would you do that and let us know, please, what you find out?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.