ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від C078
|
26119 переглядів 212 відповідей |
|
1 2 3...11
Додати публікацію
1 рік тому

Хлопці, гуру казино покінчив із цим будинком...вони видаляють мої дописи...Мені шкода, що я не можу більше допомогти та тримати людей подалі від цього дому...Мені ще більше шкода, що гуру казино є співучасником в цьому будинку шахрайство.


Тримайся подалі!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999
1 рік тому

Ну, я смію сказати, що ваші публікації більше розповідають про те, що ви у відчаї, і це те, у чому ми можемо принаймні спробувати вам допомогти, якщо ви спершу зосередитеся на темі.

Вибачте за таку відвертість, але насправді ви зовсім не корисні іншим.

Будь ласка, зосередьтеся на проблемі, з якою ви зараз стикаєтеся, і не робіть поспішних висновків.

Перегляньте всі відповіді, які ви отримали від нас. Ви справді переконані, що ми відповідаємо, тому що нам байдуже?

Цифри...



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це стосується мене чи іншої людини, яку я хочу знати

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Це було для Джеймса, ви можете побачити це тут у верхній частині кожної публікації:

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже добре продумане онлайн казино. Тут є всі найкращі ігри, зручний пошук за провайдером, швидке виведення коштів.

Автоматичний переклад.
atkinsonamara4
1 рік тому

Про що ти говориш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже добре продумане онлайн казино. Тут є всі найкращі ігри, зручний пошук за провайдером, швидке виведення коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що найкраще не хвалити казино з однієї групи, тому що це не виглядає добре, особливо якщо це примусово. Я попрошу вас припинити це робити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що більшість відгуків про Trust Pilot є фейковими


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще немає відповіді на лист від jacktop

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Принаймні ви можете відповісти на це питання, хм?

«Чи просили ви самовиключення з цього конкретного казино через проблеми з азартними іграми?»

Публічно це робити, звичайно, не потрібно, але вказати свою відповідь у скарзі важливо.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, я не прошу цього

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це трапляється щоразу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я не прошу цього

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Боюся, у цьому випадку казино просто не знало про те, що ви зареєстровані в реєстрі CRUCKS.

Я впевнений, що ви знаєте, що вам слід грати в казино лише з дійсною нідерландською ліцензією, щоб переконатися, що CRUKS виконає свою мету – не допустити вас. Ви це знаєте?

Будь ласка, майте це на увазі. Уникаючи офіційно ліцензованих казино, ви ризикуєте собою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це трапляється щоразу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Не могли б ви нарешті пояснити, в чому, здається, проблема?

Як ви думаєте, чому ви маєте право на відшкодування?

Оскільки ви вже згадували, що: «Я надсилаю близько 50 повідомлень для підтримки vip-пошти та vip-менеджера також надсилаю 50 повідомлень у додатку Whats, жодної відповіді, коли я йду з фальшивим номером і поштою, вони відповідають мені за одну хвилину»

Я б припустив, що казино просто вирішило проігнорувати вашу вимогу, ймовірно, тому, що ви не маєте права.

Будь ласка, поясніть історію в цілому. Я хочу зрозуміти вашу стурбованість.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У чому проблема, немає спілкування, і вони кажуть мені, що прийшли з рішенням, але коли я заходжу в чат чи лист, не відповідають, чому вони кажуть мені, що приходять із рішенням

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Я думаю, що про оператора чату в цьому випадку не може бути й мови. Цим повинен займатися як мінімум керівник.

Я не можу відповідати на запитання від імені казино, але я співчуваю вам; якщо вам сказали, що хтось зв’яжеться з вами, ви повинні бути в курсі.

Не могли б ви надіслати Вероніці запит, який вона зробила раніше?

https://casino.guru/jacktop-casino-player-s-account-has-been-closed-with

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони заблокували мій акаунт

Автоматичний переклад.
C078
1 рік тому

Привіт.

Я хотів би сказати, що відбувається, але я впевнений, що ви також знаєте, що зараз це неможливо.

Добре, що ви повідомили Вероніку, але я б сказав це простіше, це не дуже зрозуміло, я б сказав.

" Хто каже, що я хочу закрити свій рахунок, вони закривають його, коли приходять мої гроші, і роблять все на 0 "

Я сподіваюся, що на це питання також буде дана відповідь через скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навіть бот брехня ха-ха-ха file

Автоматичний переклад.
1 2 3...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого