ГоловнаФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від C078
|
43 197 переглядів 262 відповідей |
|
1 2 3...14

Хлопці, гуру казино покінчив із цим будинком...вони видаляють мої дописи...Мені шкода, що я не можу більше допомогти та тримати людей подалі від цього дому...Мені ще більше шкода, що гуру казино є співучасником в цьому будинку шахрайство.


Тримайся подалі!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Jamesbizne18989999

Ну, я смію сказати, що ваші публікації більше розповідають про те, що ви у відчаї, і це те, у чому ми можемо принаймні спробувати вам допомогти, якщо ви спершу зосередитеся на темі.

Вибачте за таку відвертість, але насправді ви зовсім не корисні іншим.

Будь ласка, зосередьтеся на проблемі, з якою ви зараз стикаєтеся, і не робіть поспішних висновків.

Перегляньте всі відповіді, які ви отримали від нас. Ви справді переконані, що ми відповідаємо, тому що нам байдуже?

Цифри...



Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Це стосується мене чи іншої людини, яку я хочу знати

Автоматичний переклад.
C078

Це було для Джеймса, ви можете побачити це тут у верхній частині кожної публікації:

file

Автоматичний переклад.

Дуже добре продумане онлайн казино. Тут є всі найкращі ігри, зручний пошук за провайдером, швидке виведення коштів.

Автоматичний переклад.
atkinsonamara4

Про що ти говориш

Автоматичний переклад.

Дуже добре продумане онлайн казино. Тут є всі найкращі ігри, зручний пошук за провайдером, швидке виведення коштів.

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що найкраще не хвалити казино з однієї групи, тому що це не виглядає добре, особливо якщо це примусово. Я попрошу вас припинити це робити.

Автоматичний переклад.

Я думаю, що більшість відгуків про Trust Pilot є фейковими


Автоматичний переклад.

Ще немає відповіді на лист від jacktop

Автоматичний переклад.
C078

Принаймні ви можете відповісти на це питання, хм?

«Чи просили ви самовиключення з цього конкретного казино через проблеми з азартними іграми?»

Публічно це робити, звичайно, не потрібно, але вказати свою відповідь у скарзі важливо.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka

Ні, я не прошу цього

Автоматичний переклад.

filefile

Автоматичний переклад.

Це трапляється щоразу

Автоматичний переклад.

Ні, я не прошу цього

Автоматичний переклад.

Боюся, у цьому випадку казино просто не знало про те, що ви зареєстровані в реєстрі CRUCKS.

Я впевнений, що ви знаєте, що вам слід грати в казино лише з дійсною нідерландською ліцензією, щоб переконатися, що CRUKS виконає свою мету – не допустити вас. Ви це знаєте?

Будь ласка, майте це на увазі. Уникаючи офіційно ліцензованих казино, ви ризикуєте собою.

Автоматичний переклад.

Це трапляється щоразу

Автоматичний переклад.

Привіт,

Не могли б ви нарешті пояснити, в чому, здається, проблема?

Як ви думаєте, чому ви маєте право на відшкодування?

Оскільки ви вже згадували, що: «Я надсилаю близько 50 повідомлень для підтримки vip-пошти та vip-менеджера також надсилаю 50 повідомлень у додатку Whats, жодної відповіді, коли я йду з фальшивим номером і поштою, вони відповідають мені за одну хвилину»

Я б припустив, що казино просто вирішило проігнорувати вашу вимогу, ймовірно, тому, що ви не маєте права.

Будь ласка, поясніть історію в цілому. Я хочу зрозуміти вашу стурбованість.

Автоматичний переклад.
Radka

У чому проблема, немає спілкування, і вони кажуть мені, що прийшли з рішенням, але коли я заходжу в чат чи лист, не відповідають, чому вони кажуть мені, що приходять із рішенням

Автоматичний переклад.
C078

Я думаю, що про оператора чату в цьому випадку не може бути й мови. Цим повинен займатися як мінімум керівник.

Я не можу відповідати на запитання від імені казино, але я співчуваю вам; якщо вам сказали, що хтось зв’яжеться з вами, ви повинні бути в курсі.

Не могли б ви надіслати Вероніці запит, який вона зробила раніше?

https://casino.guru/jacktop-casino-player-s-account-has-been-closed-with

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

вони заблокували мій акаунт

Автоматичний переклад.
C078

Привіт.

Я хотів би сказати, що відбувається, але я впевнений, що ви також знаєте, що зараз це неможливо.

Добре, що ви повідомили Вероніку, але я б сказав це простіше, це не дуже зрозуміло, я б сказав.

" Хто каже, що я хочу закрити свій рахунок, вони закривають його, коли приходять мої гроші, і роблять все на 0 "

Я сподіваюся, що на це питання також буде дана відповідь через скаргу. 🤔

Автоматичний переклад.

Навіть бот брехня ха-ха-ха file

Автоматичний переклад.
1 2 3...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого