ГоловнаФорумКазиноJacksPay Casino - загальне обговорення

JacksPay Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від Hardrock74
|
38 329 переглядів 155 відповідей |
|
1...6 7 8
Georgey1230
2 р. тому

Я 7 разів намагався надіслати електронну пошту, але це не відбувається, тому що вони заблоковані, тепер вони змінюють ланцюжок, оскільки ми говоримо про те, що там надсилаються текстові повідомлення, і я не можу нічого надіслати чи хтось має фізичну адресу

і ім'я, яке я намагаюся надрукувати та надіслати поштою, але вони змінюють весь процес, чому вони не зробили цього з усіма іншими, хто має негативні коментарі про них? Тепер вони скажуть, що я зловживав політикою бонусів або рекламних акцій, чи можете ви показати мені, де я це зробив? І, будь ласка, покажіть мені дві IP-адреси, за які ви стверджуєте, що заблокували мене, і хто імена цих людей, яких я просив зробити для мене? Я знайшов трьох інших людей, у яких є мій номер телефону, і вони також збираються подавати скарги тут, але вони спершу доведуть гуру казино, що вони мене зовсім не знали і що Jackspay зробив те саме, щоб вони, і вони не хочуть, щоб ви могли вимагати свою жертву, і ви взяли набагато більше грошей, ніж ви збрехали мені про це, але вони троє людей, які збираються подавати скарги, хочуть зробити це через адвоката, і вони хочуть я буду частиною цієї скарги, тому що вони прочитали все, що я намагався сказати, а ви продовжуєте брехати, і вони відмовляються робити це в цьому форматі, тому я збираюся продовжувати розгляд своєї скарги, і я також збираюся щоб стати частиною скарги, а також із адвокатом, яким вони планують скористатися

тому я хотів би 1800 доларів США в біткойнах, які ви мені винні, а також ваше ім'я та адресу, щоб я міг надіслати вам свою власну документацію, якщо ви її не надасте, вони сказали, що адвокат збирається викликати вас у суд і що збитки будуть внесені 7 цифр все, що я хочу від вас, це надати доказ того, що я зробив для того, щоб ви вкрали мої 1800 доларів і щоб ви заблокували мене з вашого сайту, ці інші люди кажуть, що ви робите те саме знову і знову, і вони бояться прийдіть до гуру казино, тому що з вашим рейтингом вони кажуть, що вам більше не можна дозволяти це робити, коли закінчиться ця ваша гра, і коли і чому ви не показали жодної унції доказу, що ви не зробили нічого поганого, чому чи не повинен Jackspay нікому давати гравця когось із проблемою обслуговування клієнтів, на яку жоден гравець ніколи не може поскаржитися, тому що вони ніколи не дізнаються імені людини з Jackspay, яка продовжує вигадувати речі, а ви кажете, що це був не ви, вони просили мене запитати ви скільки людей я ваш відділ обслуговування клієнтів? А як тебе звати? О, хлопчику, я щойно отримав ще два електронні листи, які хочуть не розглядати цю скаргу на вас, але вони налякані, тому що ви нічого не надали про мою ситуацію і як Jackspay отримав оцінку 3,7, я не думаю, що я бачив один нижче, чому ви не пояснюєте це і чому ніхто не виходить на цьому форумі, щоб захистити вас? Ці люди кажуть, що вони бояться і залякані вами, тому що ви не надаєте жодного імені чи нічого, період ви брешете, потім знову брешете і знову брешете. Я йду в поліцію, тому що моя дружина зараз турбується про свою безпеку, тому що ми не знаємо, хто ви є і яка ваша адреса, і ви просто блокуєте будь-що або будь-який обліковий запис, і ви зберігаєте гроші, а потім вирішуєте, кому ви збираєтеся виплатити, тож схоже, що ви не обманюєте всіх, коли я фактично, з часом ви обманюєте Я не знаю, чому гуру казино мириться з усіма вашими обманами, я маю на увазі, чи вони повинні дозволяти вам бути частиною цього форуму, поки у вас не буде нульовий рейтинг, а потім ви скажете, що моя бідна дружина погрожувала вам? Кожен, хто збирається надалі, візьме вас приватно до великої справи, щоб закрити вас на цьому форумі, усе негативне щодо Jackspay є тут, але в подальшому це не буде, однак я збираюся закінчити свою скаргу, оскільки я з’ясую, як це зробити зроби це, а потім я перейду до приватної справи, тому що ти не тільки не заплатив мені, ти відмовляєшся відповідати на одне запитання з 10

я залишив тебе, тому я збираюся закінчити, а потім ми розмовляємо приватно, ти просто ніколи не визнаєш, що ти бідна жертва, яка краде гроші, і ми всі обираємо бідолаху Jackspay, всі інші хочуть назвати, кого ми можемо зробити скарги теж! Jackspay отримує особливе задоволення, тому що, коли вдасться сховатися за завісу, як чарівник з країни Оз, я отримаю ім'я, адреси всіх, незалежно від вартості, і гонорари адвоката вже будуть покриті полісом, який вони мають через страхування Arag, ми побачимо Шукайте мою скаргу Jackspay, тоді я можу зателефонувати своїм друзям і сказати підпишіть. До Jackspay, тому що я почав працювати без жодної іншої причини, а потім втратив 15-20 тис. I. Кілька місяців і це так. Що я отримую? До побачення, ти безіменний хуліган, залиш мою дружину в спокої, вона займається своєю справою не на цьому форумі, і ніхто інший, як я чую, ми не будемо працювати в режимі офлайн, тому що все на користь тобі, а потім ти хочеш, щоб кожен негативний канал about.jacks pay видалявся як чи великий у вас будинок з грошима, який ви берете у нас? До побачення, форум, зв'яжіться зі мною на приватну електронну пошту, це смішно, зараз я закінчу свою скаргу і до побачення

Автоматичний переклад.
JacksPay Casino
2 р. тому

Гаразд, давайте пообідати, ви заблокуєте мене від усіх речей, назвіть дату та час, адресу, і я буду там, і ви не будете проти, якщо там будуть наші адвокати, тому запросіть своїх, і було б добре, чи могли б ви знайти місце з хорошими морепродуктами будь ласка ?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Ми просимо Гуру, щоб цей гравець подав скаргу у власній темі. Він просить 1800,00 доларів США, незважаючи на те, що він скасував і скасував своє зняття.

У нього немає незавершених виплат.

Отже, ми можемо запитати, чи немає у гравця незавершених виплат. Як ми можемо заплатити комусь, хто технічно не має боргу.

Грегорі, можеш показати нам і GURU докази того, що ми винні тобі 1800 доларів.


Ми не несемо відповідальності за розвороти. Це були ваші гроші, які ви виграли, і ви витратили їх, повернувши їх.


Ми не платимо 1800 доларів. Подавайте все, що вам потрібно, оскільки це ваша особиста справа.


Ви зареєструвалися. Ви внесли депозит. Ви виграли, і в минулому ми виплачували ваші зняття.

Ви скасували два незавершені зняття коштів. Скасовано та скасовано = якщо ви подасте скаргу, ми покажемо GURU на вашій банківській вкладці, що ви скасували свої зняття та зробили ставку, поки ваш баланс не досягне 0,00


Вибачте за незручності


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення GURU про статус цього. З моменту мого останнього платежу минуло 3 тижні.


Мій господар зв’язався зі мною через додаток Signal, сказавши, що напише мені повідомлення, коли отримає оновлення. Здавалося, він не отримував жодних оновлень, тому що мені доводилося постійно звертатися. Я розумію, що він не звертається, тому що немає жодних новин від вищого керівництва. Проблема була та ж, вони надіслали переказ для отримання коштів, але він ще не надійшов.


Я релігійно перевіряв їхній гаманець BTC, щоб побачити, коли щось надійде, і сьогодні надійшло 1000 доларів. Я звернувся до свого господаря, щоб запитати, чи можуть вони надіслати це мені.


https://www.blockchain.com/btc/address/bc1qeeydfamc4gqkeeudvz7y5nv0z4h6f2w8wlgxzm


Я хотів би отримати оновлення, якщо я можу отримати щось із цього.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Додається підтвердження зняття коштів, не скасованих або що-небудь, що все ще очікують від 01.05.22.

Побачивши, що деякі кошти надходять у гаманець JacksPay, з якого я зазвичай отримую платежі, я зв’язався зі своїм хостом через чат і програму для обміну повідомленнями, яку ми використовуємо. Я поки не отримав відповіді.


Автоматичний переклад.
eskimocubee
2 р. тому

Вони брешуть, а потім мають нахабність вигадувати речі, коли вони виникають

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Ми просимо Гуру, щоб цей гравець подав скаргу у власній темі. Він просить 1800,00 доларів США, незважаючи на те, що він скасував і скасував своє зняття.

У нього немає незавершених виплат.

Отже, ми можемо запитати, чи немає у гравця незавершених виплат. Як ми можемо заплатити комусь, хто технічно не має боргу.

Грегорі, можеш показати нам і GURU докази того, що ми винні тобі 1800 доларів.


Ми не несемо відповідальності за розвороти. Це були ваші гроші, які ви виграли, і ви витратили їх, повернувши їх.


Ми не платимо 1800 доларів. Подавайте все, що вам потрібно, оскільки це ваша особиста справа.


Ви зареєструвалися. Ви внесли депозит. Ви виграли, і в минулому ми виплачували ваші зняття.

Ви скасували два незавершені зняття коштів. Скасовано та скасовано = якщо ви подасте скаргу, ми покажемо GURU на вашій банківській вкладці, що ви скасували свої зняття та зробили ставку, поки ваш баланс не досягне 0,00


Вибачте за незручності


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені цікаво, чи не могли б ви прокоментувати ті екрани друку, які опублікував Georgey1230 , будь ласка?

Особливо на цьому:

file

Мені здається, що гравцеві порадили скасувати виведення.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

file Додається підтвердження зняття коштів, не скасованих або що-небудь, що все ще очікують від 01.05.22.

Побачивши, що деякі кошти надходять у гаманець JacksPay, з якого я зазвичай отримую платежі, я зв’язався зі своїм хостом через чат і програму для обміну повідомленнями, яку ми використовуємо. Я поки не отримав відповіді.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дякуємо за подання скарги , це єдиний спосіб дослідити, що відбувається.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гаразд, давайте пообідати, ви заблокуєте мене від усіх речей, назвіть дату та час, адресу, і я буду там, і ви не будете проти, якщо там будуть наші адвокати, тому запросіть своїх, і було б добре, чи могли б ви знайти місце з хорошими морепродуктами будь ласка ?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подати скаргу:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони брешуть, а потім мають нахабність вигадувати речі, коли вони виникають

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, я перевірив вашу скаргу - закрита як НЕВИРІШЕННА "недостатні докази з казино"

Я далекий від сумнівів у вашому ставленні.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Звичайно, здається, що так вони також кажуть вам, що ви отримаєте 20% бонус відвороту, якого я ніколи не бачив, лол

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт. Ми сказали гравцеві, що у нас є доступні кошти, які очікують на виведення. Він сказав, що хотів би щось зіграти. Ми рекомендували йому повернути свій виграш, і ми могли б надіслати йому частково. Потім гравець скасував це через кілька днів, але зробив ставку і втратив свої очікувані вилучення.


Якщо гравець запитує, що він може зробити, щоб грати тим часом, і у нього очікує зняття. Ми пропонуємо скасувати зняття коштів, оскільки це його гроші та його рішення зробити це.


Він вирішив скасувати, а потім витратити, а не дозволити нам сплатити частково.


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay

Автоматичний переклад.
eskimocubee
2 р. тому

Ми відповідали Еліотту щодня. Він посеред ночі надсилає повідомлення нашим представникам, які розпочинають чати не раніше 5 ранку за тихоокеанським стандартним часом.


Ми відповідаємо йому щоразу, коли вони починають свій день, і зробили це сьогодні вранці о 4:52 за тихоокеанським стандартним стандартним часом.


З найкращими побажаннями

Казино Jackspay



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь ласка, не танцюйте навколо цієї теми і зверніться лише до того факту, що я написав вам повідомлення раніше. Я надсилав вам повідомлення з 17:00 за тихоокеанським стандартним часом у програмі для обміну повідомленнями, а також у чаті, на яке ви не відповіли. Не намагайся зобразити мене за лиходія. Ви чітко сказали на LCB, що працюєте до 21:00 за тихоокеанським стандартним часом. Я звернувся задовго до цього часу за сигналом і в чаті, на які ви відмовилися входити та відповідати.

Ви, хлопці, отримали кошти на адресу свого гаманця, і я запитав, чи можете ви надіслати їх.

додається знімок екрана, на якому я надсилаю повідомлення в той час і надсилаю одне повідомлення о 4 ранку. Не змінюйте розповідь, щоб я виглядав так, ніби я вийшов з-під контролю. file

Автоматичний переклад.
JacksPay Casino
2 р. тому

Так, я відмовився, тому що ви збрехали про те, що Ви сплачуєте мені, ви сказали мені зробити зворотний зняття коштів і зробити виведення за 500 доларів США замість 1800 доларів, і я сказав, що добре, і що сталося? Ти поїхав на вихідні і ніколи не заплатив мені, тож якщо ти не міг заплатити мені 500 доларів, то де ти збираєшся заплатити мені 1800 доларів? Мені так набридла твоя брехня, всі інші мають таку ж історію, ні $$$$, де Тейлор, я читав про нього, щоб ти все ще ховався безіменним за Джекспей? Незадовго ви отримаєте рекомендований лист, і моя скарга ось-ось закінчиться

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Привіт. Подати скаргу. Тейлор є одним із наших агентів у чаті. Він не володіє компанією, не керує компанією і не має права голосу на те, що відбувається у вищому керівництві.

Ми не несемо відповідальності за тих, хто повертає, а потім робить ставку на своє скасування.


У вихідні ми не платимо. Ви навіть погодилися на це під час 4 попередніх виплат, які ми вам заплатили.


Ви зробили ставку і, на жаль, програли свій розворот.


Подати скаргу.


Ми не відповідатимемо на ваші коментарі в цій темі щодо вашого облікового запису.


З найкращими побажаннями


Казино Jackspay



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не здається, що на цих вихідних нічого не буде.

Сьогодні офіційно виповнюється 3-й місяць початкового виведення коштів. Два 2500 були запитані 01.05.22.

Я утримався від зв’язку через сторонній додаток для обміну повідомленнями і залишив це в чаті, але Тейлор відмовляється з’являтися.


Схоже, вони оновлюють свій сайт до теми 4 липня, можливо, виправте, що не так з вашою обробкою/банківською проблемою, перш ніж вносити ці зміни. Мені сказали, що вони вже заплатили за свій поновлення, але не отримали його. Не знаю, скільки правди в цьому твердження. Утримав би будь-якого гравця НЕ грати, доки проблеми з оплатою не будуть виправлені.


Автоматичний переклад.
eskimocubee
2 р. тому

Повторно?

Автоматичний переклад.
Hardrock74
2 р. тому

reup, оскільки вони заплатили своєму постачальнику BTC.

Живий агент сказав, що вони перерахували гроші своєму постачальнику, але на цьому рівні були проблеми. Не впевнений, скільки в цьому правди, тому що виправдання щоразу змінюються, але це поточне.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі немає конкретних оновлень від казино JacksPay. Здається, що кілька користувачів НЕ МОЖУТЬ ЗНЯТИ.

https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/120

Безпосередньо з дошки LCB інший користувач мав незавершене зняття на суму 600 доларів протягом 11 днів.

Цей користувач отримує ті самі загальні виправдання, які я отримував кілька місяців тому. Додайте конкретні докази вашої затримки обробки/виплати @JacksPay.


Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого