2 р. тому
Але як це можливо, що виведення перебувало протягом місяця?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Але як це можливо, що виведення перебувало протягом місяця?
But how is it possible that the withdrawal was pending for a month?
Я розумію та ціную вашу стурбованість @ Radka, я не погоджуюся з вами, що виплати мають бути виплачені в розумний термін, і щоб було легше зв’язатися з керівництвом у разі виникнення подібних проблем. & @ Даніель, я не знаю, чесно кажучи, ніколи раніше такого не було за рік, коли я з ними працював, Тейлор сказав, що в відділі обробки виникли проблеми, і у них були проблеми зі стороннім процесором. Я сприймаю це з недовірою, тому що я не розумію, як казино може працювати або залишатися відкритим, якщо у них є проблеми з цим так довго. Але все одно...
Є дві причини, чому я залишаюся в казино, яким є Тейлор, який, мабуть, найкращий господар, який у мене був, і я був у пристойній кількості казино. Він робить все, щоб переконатися, що я отримаю те, чого хочу. По-друге, через спеціальні пропозиції, яких я досяг.
Моя проблема ще не повністю вирішена, у мене було 9533 доларів США незавершеного зняття коштів, датованих 20-м числом, які щойно було сплачено 500 доларів США, тому я маю 9033 доларів США незавершених зняття коштів, датованих 1 травня.
У мене виникли проблеми з тим, щоб знову зв’язатися з керівництвом, щоб отримати оновлення, тому, якщо я не отримаю відповідь до кінця дня, я оновлю дошку.
Дякую вам, хлопці, за допомогу та турботу.
I understand and appreciate your concern @ Radka, I do not disagree with you that payouts should be paid within a reasonable time and it should be easier to reach management in the case that issues like this do arise. & @ Daniel, I don't know, it has honestly never been like this before in my year with them, Taylor has said that processing department has been going through some troubles and they've had problems with their third party processor. I'm taking that with a grain of salt because I don't understand how a casino can operate or stay open if they have issues with that for this long. But anyways...
There are two reasons why I stay with the casino which is Taylor who is probably the best host I've had and I've been with a decent amount of casinos. He goes above and beyond to make sure I get what I want. Secondly, because of the custom offers that I have achieved.
My issue is not completely solved yet, I've had $9533 in pending withdrawals dating back to the 20th, which the $500 just got paid, so I have $9033 in pending withdrawals dating back to the 1st of May.
I am having trouble reaching management again for an update so if I don't get a reply by days end, I will update the board.
Thank you guys for your help and concern.
Оновлення. Мій власний VIP-ведучий починає здаватися, що він дистанціюється від мене, відмовляється спілкуватися через додаток для обміну повідомленнями, який ми використовували, і наполягає на розмові в чаті. Він попросив мене надіслати електронний лист support@jackspay.com, щоб отримати оновлення, коли я сказав йому, що вони не відповідали протягом 3 днів.
Він раніше пропонував залишати відгуки, щоб мене почуло керівництво, і я запитав його, чи будуть наслідки для цього. Він відповів, що не буде. У повідомленні сьогодні він сказав, що надалі мій ліміт зняття на тиждень буде зменшено, і що це буде по тижнях. Не знаю, з якої іншої причини мій ліміт на виведення буде знижено, оскільки я не грав відтоді, як подав запит на зняття коштів. Не сказав мені, до чого знижений мій ліміт на зняття коштів, і поспішив покинути чат.
Поточний статус: я все ще чекаю на $9033, чекаю відповіді на 3 електронні листи, які я їм надіслав, і на пояснення, чому мій ліміт зняття коштів було зменшено.
Буду оновлюватись найближчим часом, коли хтось із JacksPay пояснить ситуацію, тому що наразі я зовсім втрачаю віру.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Поточний ланцюжок LCB із доданими знімками екрана для додаткового контексту.
Update. My own VIP host is starting to make it seem like he is distancing himself from me, refusing to talk via messaging app that we were using and insisting on talking on live chat. He has asked me to email support@jackspay.com for updates when I have told him that they have not responded in 3 days.
He has priorly suggested leaving reviews to make myself heard by management and I asked him if there would be repercussions for doing so. He replied that there would not be. Upon messaging today, he has said that going forward my withdrawal limit per week was reduced and that it would be by week. Don't know for what other reason my withdrawal limit would be cut, as I haven't played since I've requested the withdrawals. Wouldn't tell me to what my withdrawal limit has been reduced and hurried to leave the chat.
Current status is that I'm still waiting on $9033, waiting to hear back for the 3 emails I have sent them, and for an explanation for why my withdrawal limit has been reduced.
Will keep updated soon as anyone from JacksPay explains the situation because at the moment, I'm quite losing faith.
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/direct-casino-support/jackspaycasino-support-and-complaints-thread/75
Current LCB thread with screenshots attached for more context.
Оновлення.
Тейлор звернувся і сказав, що в подальшому, якщо мої ставки будуть низькими, як у минулому місяці, то в подальшому ліміти зняття будуть знижені / і виплати не прискоряться. Він надіслав мені докази моєї ставки, яка становила 600 тис. і одна на 29 тис., я не знаю, яка картинка відповідає місяцю, чи це щотижня. Мій попередній місяць або два місяці тому я поставив майже 14 мільйонів і, наскільки мені відомо, втратив значну суму грошей. Тому наступні місяці я грав набагато консервативніше, щоб спробувати повернути частину коштів.
Я сказав Тейлору передати керівництву, що буду більш сумлінно ставитися до своїх ставок. Я перевірив їхній гаманець BTC, з якого я отримував кошти, і не здається, що я єдиний, кому не платять. Здається, можуть статися дві речі: вони справді відчувають проблеми з процесором або вони не платять. Я не впевнений, що у них лише один гаманець, але, перевіряючи дати транзакції, не так багато людей отримують гроші взагалі.
Знову ж таки, це СПЕКУЛЯЦІЯ, а НЕ ФАКТ. Я намагався зв’язатися з їхньою командою керівництва за допомогою електронної пошти, як сказав мені Тейлор, і набратися терпіння, «навіть якщо вони не відповідають протягом першої години, коли ви надсилаєте їм електронний лист», але не отримав відповіді протягом 3 днів. Тейлор попросив мене підтвердити, який електронний лист вони повинні очікувати, і я підтвердив це. Тейлор сказав, що це будуть довгі вихідні, тому що в Канаді на цих вихідних у них федеральні свята, тому я припускаю, що нічого не почую до вівторка.
На даний момент я хотів би від керівництва JacksPay більш чіткого та доступного зв’язку. Тейлор намагається перенаправити мене до вас, але коли я намагаюся це зробити, настає радіомовчання. Я хотів би знати часові рамки для моїх залишкових вилучень, тож я можу сподіватися повернутися до нормального режиму та грати. Як людина, яка вклала депозит і поставила значну суму в казино твоїх хлопців, і його так привиди, я боюся уявити, як поводилися б із випадковим гравцем.
Сподіваюся, я зможу оновити це незабаром за допомогою більш веселого оновлення.
Дякую.
Update.
Taylor has reached out and said that going forward if my wagering was low like it was the past month, then going forward the withdrawal limits would be slashed / and payouts not expedited. He has sent me proof of my wagering which was 600k and one for 29k not sure which picture corresponds to a month or if it was by a weekly thing. My prior month or two months before I had wagered nearly 14 million and to my knowledge have lost a significant amount of money. Hence I played a lot more conservatively the following months to try to recoup some of the funds.
I have told Taylor to relay to management that I would be more conscientious about my wagering going forward. I have checked their BTC wallet that I've been receiving funds from, and it doesn't seem like I'm the only one not getting paid. There seems to be two things that could be happening, they truly are experiencing having processor issues, or they're not paying out. I'm not sure they only have one wallet, but checking the dates on the transaction, not too many people are getting paid at all.
Again this is SPECULATION and NOT A FACT. I have tried reaching out to their management team via EMAIL like Taylor told me to and to be patient "even if they don't respond in the first hour you email them" , but haven't received a response in 3 days. Taylor has asked me to confirm which email they should be expecting and I confirmed that. Taylor has said that it would be a long weekend because in Canada they have a federal holiday this weekend, so I'm assuming I won't hear anything until Tuesday.
At this point, what I'd like from the management at JacksPay is more clear and available communication, Taylor is trying to reroute me to you guys but when I attempt to do so, there is radio silence. I'd like to know a timeframe for my remaining withdrawals, so I can hopefully get back to normal and playing. As someone who has deposited and wagered a significant amount with your guys' casino and is being ghosted like this, I fear to imagine how the casual player would be treated.
Hope I can update this soon with a more cheerful update.
Thank you.
Ну, я робив 5-8 депозитів на тиждень, дав хороші відгуки, все зняло швидко за 2 години (але) потім несподівано все змінилося!! Тому будьте дуже обережні
Well I did 5-8 deposits a week gave good reviews everything withdrew fast in 2 hours(but) then out of blue was halted all changed!! So be very careful
Привіт, Hardrock74!
дякую за попередження. Сподіваюся, інші гравці помітять.
Ви уявляєте, що там відбувається?
Hello Hardrock74,
thank you for your warning. Hopefully, other players will notice.
Do you have any idea what's happening there?
Схоже, казино мене уникає, коли з кимось спілкуються в чаті, вони відразу залишають кімнату.
Тейлор повністю примарює мене в Signal, додатку, який ми використовували для спілкування протягом усіх наших стосунків. Він попросив мене зв’язатися з support@jackspay.com щодо будь-яких питань щодо зняття коштів, тому я робив це.
Я не отримав жодної відповіді на жодне зі своїх електронних листів від 18 травня.
У мене є 9533 доларів США в очікуванні зняття коштів до 1 травня. Останній – 4 травня.
На даний момент мені не кажуть інакше, тому я припускаю, що вони утримують мої вилучення з невідомих мені причин. Я кілька разів запитував, чи порушив я будь-які Загальні положення та умови або зловживав бонусами, на що відповіли, що я не зловживав бонусами, тому що я не використовую «бонуси». У мене є скріншот доказів цього, щоб прикрити мої бази. У своїх електронних листах я просив будь-якої форми оновлення, тому мені не доводиться робити ці висновки самостійно, але я не чув абсолютно нічого.
Seems like casino is avoiding me, upon reaching someone on live chat, they immediately leave the room.
Taylor is completely ghosting me on Signal, the app we were using to communicate throughout our whole relationship. He has asked me to contact support@jackspay.com for anything regarding withdrawals so I've been doing so.
I have not received any response to any of my emails dating back to the 18th of May.
I have $9533 in pending withdrawals going back to the 1st of May. Last one being 4th of May.
At this point, I'm not being told otherwise so I'm assuming they're withholding my withdrawals for reasons unknown to me. I have asked multiple times if I have violated any TOS or bonused abused to which was answered that I have not nor have I bonus abused because I don't use "bonuses". I have screenshot evidence of this just to cover my bases. In my emails I've been asking for any form of update so I don't have to come to these conclusions on my own, but I've heard absolutely nothing back.
Це погано.
Чесно кажучи, якщо вони вирішать не виплачувати вам виграші, ви не зможете зробити жодних ефективних дій. Ні ліцензії, ні захисту.
Ви можете подати скаргу, і ми з радістю спробуємо вам допомогти, але, з моєї точки зору, нас також, боюся, проігнорують.
На жаль, це досить велика сума. Давайте все одно спробуємо подати скаргу, і ми побачимо:
This is bad.
Honestly, if they decide not to pay you your winnings there is no effective action you can do. No license, no protection.
You can submit a complaint and we will gladly try to help you, but from my point of view, we will be ignored as well, I'm afraid.
Sadly it's quite a sum. Let's try the complaint anyway and we shall see:
Я подав скаргу приблизно за 6 днів тому, тому чекаю чогось із цього!
Якщо вони вирішать втратити когось, хто вкладає і робить ставки так само, як я, понад 9 500 доларів, то це на них. Подумайте, що це досить недалекоглядний шлях до справ, але хто знає. Я просто зроблю свій внесок у поширення інформації про те, що jackspay є шахрайським / зомбі-казино. Ми будемо звертатися до людей, які впливають на казино на twitch, і сподіваємося, що про це дізнаються більше.
I've filed a complaint about 6 days prior so waiting on something from that!
If they're gonna choose to lose someone who deposits and wagers as much as me over $9,500 then that's on them. Think it's quite a short sighted way to go about things but who knows. I'll just do my part in spreading the word about jackspay being a fraudulent / zombie casino. Will be reaching out to casino influencers on twitch about this and hope to get it more known.
Я розумію ваше почуття. На жаль, до кожного гравця важко дійти з таким попередженням.
Чи можу я знати, яких впливових людей ви маєте на увазі?
I understand your feeling. Sadly, it's hard to reach every player with such a warning.
May I know which influencers you have in mind?
Оновлення. Мені вдалося отримати відповідь від керівництва. Мені виплатили ще 2200 доларів.
Залишилося $6833. Буде оновлюватися далі, коли цей процес завершиться.
Update. I have managed to get a response from management. I have been paid out $2200 more.
$6833 left to go. Will update further as this process finishes up.
Привіт,
дякую за оновлення, продовжуйте.
Цікаво, як вам вдалося отримати відповідь?
Hello there,
thanks for update, keep going.
How did you manage to get the response, I wonder?
Цей хлопець брехун, а злочинець виводить його та викриває. Я пропоную 2500 доларів, ніхто не має імені, там абсолютно смішно, щоб цей тип злочинної діяльності був припинений, а хороший хакер повинен вимкнути свій брехливий рот
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Цей хлопець брехун, а злочинець виводить його та викриває. Я пропоную 2500 доларів, ніхто не має імені, там абсолютно смішно, щоб цей тип злочинної діяльності був припинений, а хороший хакер повинен вимкнути свій брехливий рот
The guy is a liar punk and a criminal bring him out and expose him I’m offering $2500 nobody has a name there is absolutely ridiculous this type of criminal activity needs to stops and a good hacker needs to turn his lying mouth off
Jackspay — це операція чоловіка та дружини. Я говорив з ними обома, і вони знаходяться на західному узбережжі, тому не дзвоніть раніше 10 ранку в центрі, і вони відповідають на повідомлення, коли їм захочеться. У мене вся брехня, коли він написав мені, як я публікую скріншоти?
Jackspay is a husband and wife operation I’ve talked to both of them and they are on west coast time so don’t call before 10am central and they answer text when they feel like it I have all the lies from when he texted me how do I post the screenshots ?
Тримайтеся подалі від Jackspay, вони зламані, і вони викрутили мені 3600 доларів, і в них є близько 15 тис. моїх, є так багато речей, які можуть зробити ці онлайн-казино, що я знайшов принаймні чотири, які заморожують кількість вимог на деякий час, тому ви можете обертати 500 $1 спробує, і все залишиться незмінним. У мене є скріншоти, ви будете зламані, перш ніж виконаєте вимоги 99% часу, заощаджуйте свої гроші, якщо вам доведеться грати, перейдіть у справжнє казино не набагато краще, але вам платять принаймні, можливо, я Відкрию одну з цих крихітних операцій. У мене є чудове місце для моїх серверів !!! Чи всі знають, що ці люди, які надсилають повідомлення, прикидаються п’ятьма чи десятьма різними людьми, тому не думайте, що вони різні, також більшість із них мають різні імена, і ніщо інше не відрізняється
Stay away from Jackspay they are broke and they screwed me out of $3600 and they have about 15k of mine there are so many things these online casinos can do I found at least four that freeze the requirement number for quite awhile so you may spin 500 $1 tries and it will stay the same I have screenshots you will be broke before you meet the requirements 99% of the time save your money if you must play go to a real casino not much better but you’ll get paid at least maybe I’ll open one of these tiny operations I have a great place for my servers !!! Does everyone know that these people texting will pretend to be five or ten different people so don’t think they are different also most of them have different names and nothing else is different
Так, я спіймав winbig21 і божевільна удача. Ліза має багато імен і працює (плаває) у багатьох казино, але плата за валет гірше не може blv Мені заплатили один раз. Правила, які вони мене ввели на абсурд, я переміг у грі
Yes I have caught winbig21 and crazy luck Lisa there has many screen names and works( floats) at many casinos but jacks pay is worst can't blv I got paid once. The rules that they got me on a absurd I beat the playth
Блін, ти не платиш, а у мене є твій текст і твоя брехня, ти краще мовчи. Я не люблю людей, які крадуть у мене, і у вас є піратські копії програмного забезпечення, ці слоти не від розробників ігор, або ви змінили їх, ви зіпсували коли ти не заплатив мені до п'ятниці і зіпсував щось дуже важливе для мене, тримайся подалі, чому б у вас, мерзотників, імена? Ви зупиняєте номер вимоги? Я знаю відповідь, чому всі обманюють людей? Що ти маєш приховувати? заплати мені мої 1800 доларів і перестань обдирати чесних людей, я сподіваюся, що колись побачимося, як ланч?
Baloney you don’t pay and I have your text and your lies you better be quiet I don’t like people who steal from me and you have pirate copies of software those slots aren’t from game makers or you altered them you blew it when you didn’t pay me by Friday and you ruined something that was very important to me stay away why don’t you scumbags have names ? Do you stop the requirement number ? I know the answer why is everyone jacks people? What do you have to hide? pay me my $1800 and quit ripping off honest people I hope to see you sometime how’s lunch sound ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.