Мені не вдається зв’язатися з ким-небудь у вищому керівництві з Jackspay або з тим, хто відповідає за мій обліковий запис. Я публікував повідомлення на форумах LCB і надіслав електронний лист їхній команді підтримки, яку було перенаправлено до вищого керівництва, вони відповіли один раз, але потім перестали відповідати. З 20 квітня у мене очікують зняття коштів, а 5/17 після багатьох скарг і, нарешті, написання огляду на LCB, мені сказали, що ОДИН з моїх 5 знятих коштів був сплачений. Це виведення становило 500 доларів. Тейлор (мій VIP-ведучий і той, хто відповідає за живий чат) сказав мені, що вони виплатили 500 доларів з 20 квітня, і коли я перевіряю свою історію, вони з'являються як схвалені, але вони не з'явилися в моєму гаманці. Я тричі перевірив адресу свого гаманця та надану адресу для виведення коштів. Я запитав посилання на транзакцію в блокчейні, але вище керівництво мені не надало. Тейлор сказав, що з 17 вересня він просив про зв’язок у вищого керівництва, але через різницю в часі він не відповів.
Маленька передісторія зі мною та Jackspay, я почав робити депозити 29.08.21, менш ніж за рік я набрав понад 100 000 доларів США на депозитах і досяг статусу Super VIP і Jacks Inner Circle 3. Натомість JacksPay та керівництво були більш ніж щедрий на свої індивідуальні пропозиції. Чесно робить кожну витрачену копійку того вартою. Наразі моє розчарування полягає в тому, що, навіть досягнувши такого статусу чи суми депозитів, мені важко зв’язатися з кимось, окрім Тейлора, і коли я запитую, чому мої виплати затримуються більш ніж на 3 тижні, я отримую єдину відповідь: виникли проблеми з обробкою.
JacksPay надав мені чудові спеціальні пропозиції тощо, але я, у свою чергу, багато ставив на це. 13,8 мільйона ставок за один місяць. Тепер наступні два місяці після цього були значно меншими в порівнянні з тим місяцем, але в кінці кінців це все ще більше 4 мільйонів ставок на місяць. Наші стосунки завжди були міцними, і поки це єдина нерівність на дорозі, з якою я зіткнувся, і, сподіваюся, остання нерівність.
Тепер, коли я трохи відійшов убік, у відповідь на допис вище, я зміг «запитувати» понад 20 тис. на зняття коштів, я отримав 13 049 доларів США (13 549 доларів США, включаючи 500 доларів, які були надіслані з їхнього боку, але це на даний момент відсутній.)
Крім того, щоб покрити свої бази, я постійно запитував Тейлора, чи загрожує заблокувати мій обліковий запис з будь-якої причини, чи то «зловживання бонусами» або через порушення будь-яких умов обслуговування. Він запевнив мене, що це не так, і що проблема пов’язана з їхнім стороннім процесором NGT. Єдина причина, чому я навіть потрудився зайти на цей форум, полягала в тому, що, здається, єдиний спосіб привернути увагу вищого керівництва – це зробити це. Я сподіваюся, що той факт, що учасник, який досяг одного зі своїх найвищих статусів / рівнів, повинен вдатися до публікації на форумі огляду казино, має певний ефект у подальшому.
У будь-якому випадку, як тільки 500 доларів з’являться в моєму гаманці, оновлю. Сподіваюся, що все це вирішиться якнайшвидше.
I'm having trouble reaching anyone in upper management with Jackspay or whoever is in charge of my account. I've been posting in LCB forums and have emailed their support team which was rerouted to upper management, they responded once but then stopped replying. I've had pending withdrawals since the 20th of April, and on 5/17 after a lot of complaining and finally writing a review on LCB, I was told that ONE of my 5 withdrawals has been paid. That withdrawal was 500$. Taylor (my VIP host and the one in charge of live chat) has told me that they've paid out the $500 from April 20th and it shows up as approved on my end when I check my history, but it hasn't showed up in my wallet. I have triple checked my wallet address and the withdrawal address I've provided. I've asked for the transaction link on the blockchain but have not been provided by upper management. Taylor has said that he has asked upper management for the link since 5/17 but said due to a time difference he has not responded.
Little backstory with me and Jackspay, I started depositing on 8/29/21, in under a year I've reached over 100,000$ USD in deposits and reached super VIP status and Jacks Inner Circle 3. In return, JacksPay and management have been more than generous with their custom tailored offers. Honestly makes every penny I spent worth it. My frustration currently is that even having reached this status or amount of deposits, I'm having a hard time reaching anyone apart from Taylor and when asking why my payouts are more than 3 weeks delayed, the only response I'm getting is they're having processing issues.
JacksPay has given me great custom offers and such but I in turn have wagered a lot with that. 13.8 million wagered in one month. Now the next two months following that was significantly fractions compared to that month, but evening it out, its still more than 4 million wagering a month. Our relationship has always been solid and so far this is the only road bump I've encountered and hopefully the last bump going forward.
Getting a little sidetracked now, in response to the post above, I have been able to "request" 20k+ in withdrawals, I have received $13,049 up to date, (13,549$ including the 500$ that was sent on their end, but it is missing currently.)
Also, to cover my bases I have asked Taylor over and over if my account was at any risk of being blocked for any reason whether it be "bonus abuse" or for violating any of their terms of service. He has assured me that was not the case and that the issue is with their third party processor NGT. The only reason I even bothered to come on this forum was that it seems like the only way to get upper managements attention is by doing so. I hope that the fact that a member who has reached one of their highest status / tiers has to resort to posting on a casino review forum has some effect moving forward.
Anyways, as soon as the 500$ shows up in my wallet, will update. Hope to get this all resolved ASAP.
Автоматичний переклад.