2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackpoty Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, хлопці з JACKPOTY не забирають мій виграш. Вони запитували всі можливі документи та пояснення, які я їм дав, але вони все одно запитують і задають те саме. У мене близько 10 годин чату, де мені потрібно пояснити однакові ситуації. Я завантажив свій паспорт, багато селфі з паспортом. останні 6 рахунків з моєї квартири, виписка з Skrill, інформація про Skrill, виписка з мого банку за останній рік (наприклад, джерело коштів, які я дав їм понад 10 000 євро, інформація про зарплату завантажена у форматі PDF), також вони запитували ОКРЕМО кожну транзакцію із зарплатою ( які вони можуть побачити в заяві, яку я завантажив). І тепер у мене знову 2+ години в чаті ... Тож витрачаю час на відкликання. Я можу завантажити всі свої повідомлення в чаті та електронній пошті
hi, this guys from JACKPOTY do not withdraw my winning. They asked all possible documents and explanation, which i given to them, but they still ask andd ask same question. i have about 10 hours chat where i need to explain same and same situations. I uploaded my passport, a lot of selfie with passport. last 6 bills from my flat, skrill statment, skrill information, my last year statment from my bank( like source of funds, which i given to them more than 10000 eur salary inforamtion in pdf uploaded), aslo they asked SEPARATELY every salary transaction ( which they can see from statment which i uploaded ). And now i again have 2+ hours in chat ... So time wasting with withdraw. I can uploaded all my chat and email messages
Привіт,
Ви хоч уявляєте, що не так з цими документами? Я маю на увазі, будь ласка, служба підтримки казино надала вам відгук?
Я хотів би тобі допомогти.
Hello,
do you have any idea what is wrong with those documents? I mean did the casino support give you any feedback, please?
I'd like to help you.
Після знову 2 годин спілкування хлопці з цього шахрайського казино зрозуміли, що я можу надати все. І наступним необхідним кроком є відеоверифікація за допомогою Skype. Тому я буду публікувати новини про це після того, як це зроблю.
Якщо хтось це читає, будь ласка, вам потрібно знати. Те, що я отримую відеопідтвердження після того, як надішлю близько 40 файлів у форматі jpg і pdf з усією можливою інформацією, а також поясненням усієї цієї інформації (приблизно 12 годин у чаті). Не грайте в це касино, тому що якщо ви виграєте, у вас можуть виникнути такі ж проблеми.
after again 2 hours chat, guys from this scam casino understood that i can provide every thing. And next step which required is video verification with skype. So i will post news about after i made it.
If someone reading this, please , you need to know. That i get video verification after i send about 40 jpg and pdf files, with all possible infrormation, also explaining all this infrormation ( about 12 hours in live chat). Do not play this cacsino, because if you win , you can have same problems.
Що ж, це звучить надто складно, мені б це теж не сподобалося, з іншого боку, я можу уявити, що персонал казино просто повинен бути на 100% впевнений, що все в порядку, і дзвінок для перевірки є хорошим вибором, якщо з ним поводитися належним чином.
Як це пройшло, будь ласка? Є прогрес? - Сподіваюся на це 🤞
Well, that sounds too complicated, I would not love it either, on the other hand, I can imagine that the casino staff simply need to be 100% sure that everything is in order and the verification call is a good choice if handled properly.
How did it go, please? Any progress? - I hope so 🤞
Радко, ти думаєш, що я реєструюся в казино, щоб надіслати 50 документів і зробити кілька відеодзвінків з казино? Ніхто не хоче грати в казино так. Але не всі знають це про це казино. 0 з 10
Radka you think that i registr to casino to send 50 documents and make some video calls with casino ? No one do not want to play casino like this. But not every one know this about this casino. 0 from 10
Привіт,
як я писав, я б теж не хотів, але іноді це просто необхідне зло.
Ви завжди можете попросити казино підтвердити ваш рахунок перед першим депозитом, щоб уникнути майбутніх ускладнень.
Hello,
as I wrote, I would not like it either but sometimes it's just a necessary evil.
You can always ask the casino to verify your account before the first deposit to avoid future complications.
так, першим етапом перевірки є паспорт. А якщо ви виграєте додаткову верифікацію, більше двох тижнів, 50 документів і 15 годин у чаті. потім відеоверифікація через скайп. Тоді вчора я написав, що маю час сьогодні, сьогодні тоді напишіть, тоді я не можу встигнути сьогодні 🙂 витрачання часу продовжується 🙂
yes, first step of verification is passport. And then if you win addational vevrification, more then two weeks, 50 documents and 15 hours in chat. then next is video verification with skype. I wrote then yesterday that i have time today, today then write then thay can not make it today 🙂 time wasting continues 🙂
Я б сказав, що спонтанний дзвінок для перевірки було б помилкою. Тому я розумію, що казино має підготуватися до цього належним чином. Я поняття не маю, що спричиняє такий приголомшливий процес перевірки, але я впевнений, що має бути якась причина, на жаль, казино не пояснить раніше, що виклик перевірки зроблено та оцінено, тому що це зіпсує результат.
Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається.
Making a spontaneous verification call would be a mistake, I'd say. Therefore I can understand that the casino must prepare for this properly. I have no clue what is causing such a tremendous verification process but, I'm sure there must be some reason, sadly casino will not explain sooner that the verification call is done and evaluated, because it would spoil the result.
Let me know how it goes on, please.
Радько, це абсолютно неможливо для всіх. Моя англійська погана, але я намагався пройти цю перевірку. Востаннє я розмовляв англійською в дев’ятому класі школи, це було близько 15 років тому, і тепер мені потрібно поговорити, щоб перевірити свої дані. Перевірка відбулася сьогодні о 10:00 UTC. Тож тепер чекаю на результат цієї процедури. Два тижні, близько 50 документів і тепер відеоперевірка
Radka, it is total impossible for everyone. My english is not good, but i tryied to pass this verification. Last time i speak english at school nine class, it was about 15 years ago, andd now i need to speak to verify my details. Verification was todady at 10:00 utc. So now i wait for result of this procedure. Two week , about 50 documents and now video verification
О, це вже зроблено. Ну, в цьому випадку я б очікував, що якийсь перекладач буде прийнятним для казино.
На даний момент чекав би результату. Щойно ми дізнаємося, пройшли ви чи ні, ми зможемо обговорити можливу скаргу, щоб переконатися, що все було справедливо.
Будьмо на позитиві🤞
Oh, so it has been already done. Well, in this case, I would expect that some translator would be acceptable to the casino.
At the moment, I would wait for the result. As soon as we know whether you passed or not, we can discuss the possible complaint, just to make sure that all was fair.
Let's be positive 🤞
Радько, будь ласка, не будь таким, як це казино. Сьогодні 30 09 2022, яку інформацію я отримав після того, як затвердив усі документи та ПРОВЕДИВ відеоперевірку:
Віолетта 14:26
Привіт. Чим я можу Вам допомогти?
Андрій Олейніков 14:26
хороший день
будь ласка, запитайте, скільки часу мені ще потрібно чекати з вашим підтвердженням?
Віолетта 14:27
Будь ласка, дайте мені хвилину перевірити ваш рахунок
Віолетта 14:31
Для додаткової перевірки вашого облікового запису ми просимо вас надати нам виписку Skrill, де видно транзакції в нашому казино
*****************
Я надсилав цю заяву skrill багато разів. але вони знову запитують. А ти, Радько, знову скажеш, що це процедура перевірки, а не ГРАТА ЧАСУ?
Radka, please, do not be same like this casino. Today is 30 09 2022, what information i receveid after that approved all documents and MADE video verification:
Violetta 02:26 PM
Hello. How may I help you?
Andrejs Oleinikovs 02:26 PM
good day
please ask how much time more i need to wait with your verification?
Violetta 02:27 PM
Give me a minute to check your account, please
Violetta 02:31 PM
For additional verification of your account, we kindly ask you to provide us a Skrill statement where transactions to our casino are visible
******************
I sent this skrill statment a lot of times. but they ask it again. And you Radka again will say that it is verification procedure not TIME WASTING ?
Тоді надішліть скаргу – просто клацніть це посилання – без подальшого розслідування я поняття не маю, що сталося.
Я припускаю, що ви, ймовірно, не пройшли KYC через обліковий запис Skrill? Чесно кажучи, не знаю.
Отже, надішліть скаргу, і наша команда розгляду скарг розгляне процес, якщо це можливо.
Submit the complaint then - just click this link - without further investigation, I have no clue what has happened.
I guess that you probably have not passed the KYC, because of the Skrill account? Honestly, I do not know.
So, submit the complaint, and our complaint team will review the process if possible.
ти, радко, не читай, про що я тут говорив, багато часу я пройшов KYC, і всі документи в порядку, вони тільки думають, як згаяти час. але тепер все добре, тепер вони сказали, що вони не знімають мій виграш. мою відповідь про розум ігнорують.
you Radka do not read what about i said here a lot of time, i passed KYC, and all documents are okay, they only think how to waaste time. but now it is okay, now they said that they do not withdraw my winning. my answer about reason are ignored.
Привіт, я все прочитав. Зауважте, що поки ви не подасте скаргу, ми не зможемо провести розслідування та, можливо, допомогти вам. Ми можемо лише здогадуватися, що відбувається, і мені здається, що у казино були якісь підозри, інакше не вимагали б жодних інших документів і ваш рахунок не було закрито - звичайно, я не знаю чому.
Я радий, що ви подали скаргу, я хотів би знати, що сталося.
Hello, I did read everything. Just note that until you submit the complaint, we can't investigate and possibly help you. We can only guess what is happening and to me, it seems that the casino had some suspicions, otherwise no other documents would be asked for and your account has not been closed - of course, I do not know why.
I'm happy you submitted the complaint, I'd like to know what has happened.
Круто, дякую!
Як щодо того, щоб дати казино повномасштабний огляд користувачів?
Навіть якщо ви не заперечуєте, чи не могли б ви повідомити нам, що саме вам подобається в цьому?
Це було б зручно 🐱🏍!
Cool, thanks!
How about giving the casino a full-scale user review?
Even if you don't mind, could you please let us know what you specifically like about this one?
That would be handy 🐱🏍!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.