ФорумКазиноJackpoty Casino - загальне обговорення

Jackpoty Casino - загальне обговорення

1 рік тому від nickandr
|
2635 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jackpoty Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, хлопці з JACKPOTY не забирають мій виграш. Вони запитували всі можливі документи та пояснення, які я їм дав, але вони все одно запитують і задають те саме. У мене близько 10 годин чату, де мені потрібно пояснити однакові ситуації. Я завантажив свій паспорт, багато селфі з паспортом. останні 6 рахунків з моєї квартири, виписка з Skrill, інформація про Skrill, виписка з мого банку за останній рік (наприклад, джерело коштів, які я дав їм понад 10 000 євро, інформація про зарплату завантажена у форматі PDF), також вони запитували ОКРЕМО кожну транзакцію із зарплатою ( які вони можуть побачити в заяві, яку я завантажив). І тепер у мене знову 2+ години в чаті ... Тож витрачаю час на відкликання. Я можу завантажити всі свої повідомлення в чаті та електронній пошті

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

Привіт,

Ви хоч уявляєте, що не так з цими документами? Я маю на увазі, будь ласка, служба підтримки казино надала вам відгук?

Я хотів би тобі допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після знову 2 годин спілкування хлопці з цього шахрайського казино зрозуміли, що я можу надати все. І наступним необхідним кроком є відеоверифікація за допомогою Skype. Тому я буду публікувати новини про це після того, як це зроблю.



Якщо хтось це читає, будь ласка, вам потрібно знати. Те, що я отримую відеопідтвердження після того, як надішлю близько 40 файлів у форматі jpg і pdf з усією можливою інформацією, а також поясненням усієї цієї інформації (приблизно 12 годин у чаті). Не грайте в це касино, тому що якщо ви виграєте, у вас можуть виникнути такі ж проблеми.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

Що ж, це звучить надто складно, мені б це теж не сподобалося, з іншого боку, я можу уявити, що персонал казино просто повинен бути на 100% впевнений, що все в порядку, і дзвінок для перевірки є хорошим вибором, якщо з ним поводитися належним чином.

Як це пройшло, будь ласка? Є прогрес? - Сподіваюся на це 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радко, ти думаєш, що я реєструюся в казино, щоб надіслати 50 документів і зробити кілька відеодзвінків з казино? Ніхто не хоче грати в казино так. Але не всі знають це про це казино. 0 з 10

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

Привіт,

як я писав, я б теж не хотів, але іноді це просто необхідне зло.

Ви завжди можете попросити казино підтвердити ваш рахунок перед першим депозитом, щоб уникнути майбутніх ускладнень.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, першим етапом перевірки є паспорт. А якщо ви виграєте додаткову верифікацію, більше двох тижнів, 50 документів і 15 годин у чаті. потім відеоверифікація через скайп. Тоді вчора я написав, що маю час сьогодні, сьогодні тоді напишіть, тоді я не можу встигнути сьогодні 🙂 витрачання часу продовжується 🙂

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

Я б сказав, що спонтанний дзвінок для перевірки було б помилкою. Тому я розумію, що казино має підготуватися до цього належним чином. Я поняття не маю, що спричиняє такий приголомшливий процес перевірки, але я впевнений, що має бути якась причина, на жаль, казино не пояснить раніше, що виклик перевірки зроблено та оцінено, тому що це зіпсує результат.

Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радько, це абсолютно неможливо для всіх. Моя англійська погана, але я намагався пройти цю перевірку. Востаннє я розмовляв англійською в дев’ятому класі школи, це було близько 15 років тому, і тепер мені потрібно поговорити, щоб перевірити свої дані. Перевірка відбулася сьогодні о 10:00 UTC. Тож тепер чекаю на результат цієї процедури. Два тижні, близько 50 документів і тепер відеоперевірка

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

О, це вже зроблено. Ну, в цьому випадку я б очікував, що якийсь перекладач буде прийнятним для казино.

На даний момент чекав би результату. Щойно ми дізнаємося, пройшли ви чи ні, ми зможемо обговорити можливу скаргу, щоб переконатися, що все було справедливо.

Будьмо на позитиві🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радько, будь ласка, не будь таким, як це казино. Сьогодні 30 09 2022, яку інформацію я отримав після того, як затвердив усі документи та ПРОВЕДИВ відеоперевірку:

Віолетта 14:26

Привіт. Чим я можу Вам допомогти?

Андрій Олейніков 14:26

хороший день

будь ласка, запитайте, скільки часу мені ще потрібно чекати з вашим підтвердженням?


Віолетта 14:27

Будь ласка, дайте мені хвилину перевірити ваш рахунок

Віолетта 14:31

Для додаткової перевірки вашого облікового запису ми просимо вас надати нам виписку Skrill, де видно транзакції в нашому казино












*****************


Я надсилав цю заяву skrill багато разів. але вони знову запитують. А ти, Радько, знову скажеш, що це процедура перевірки, а не ГРАТА ЧАСУ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

цей результат після всього цього втраченого часу. Радка, Радка 🙂 думай позитивно. це казино - повне шахрайство

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

абсолютна афера

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

цей результат після всього цього втраченого часу. Радка, Радка 🙂 думай позитивно. це казино - повне шахрайство

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді надішліть скаргу – просто клацніть це посилання – без подальшого розслідування я поняття не маю, що сталося.

Я припускаю, що ви, ймовірно, не пройшли KYC через обліковий запис Skrill? Чесно кажучи, не знаю.

Отже, надішліть скаргу, і наша команда розгляду скарг розгляне процес, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ти, радко, не читай, про що я тут говорив, багато часу я пройшов KYC, і всі документи в порядку, вони тільки думають, як згаяти час. але тепер все добре, тепер вони сказали, що вони не знімають мій виграш. мою відповідь про розум ігнорують.

Автоматичний переклад.
nickandr
1 рік тому

Привіт, я все прочитав. Зауважте, що поки ви не подасте скаргу, ми не зможемо провести розслідування та, можливо, допомогти вам. Ми можемо лише здогадуватися, що відбувається, і мені здається, що у казино були якісь підозри, інакше не вимагали б жодних інших документів і ваш рахунок не було закрито - звичайно, я не знаю чому.

Я радий, що ви подали скаргу, я хотів би знати, що сталося.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чудове казино, але, зважаючи на те, що вони пов’язані з Winawin і Cobra, я очікував не менше.


Настійно рекомендується!


file

Автоматичний переклад.
SCATT3R
2 міс. тому

Круто, дякую!

Як щодо того, щоб дати казино повномасштабний огляд користувачів?

Навіть якщо ви не заперечуєте, чи не могли б ви повідомити нам, що саме вам подобається в цьому?

Це було б зручно 🐱‍🏍


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого