2 р. тому
Як ви сказали, ви дуже закритий до наступної скарги - я з вами згоден.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
0
Як ви сказали, ви дуже закритий до наступної скарги - я з вами згоден.🙁
As you said, you are very closed to the next complaint - I agree with you on that.🙁
СКАРГУ НАДАНО.
Мені сьогодні досить бігти з цього місця!
Інший представник чату каже, що тепер їм потрібні всі документи, оскільки у мене є копії файлів. ЩО? Це абсолютно божевільно. У них немає дублікатів файлів, тому що я їх ніколи не надсилав. Все, що вони хотіли, це мій ідентифікатор селфі, який я надіслав, а тепер це... Тут грають в ігри...
COMPLAINT SUBMITTED.
I had enough runaround from this place today!
Another chat rep says now they need all documents because I have duplicate files. WHAT? That is totally insane. They have no duplicates files because I never sent them. All they wanted was my selfie ID which I sent and now this.. This place is playing games...
Я знаю, що це звучить не дуже втішно, але я думаю, що це добре, що наша команда з розгляду скарг мала можливість провести розслідування.
I know it does not sound much comforting, but I think it's good that our Complaint Team could have a chance to investigate.
Здається, що всі казино з таким управлінням мають сумнівний рейтинг. Я хотів би помітити це до приєднання.
Я бачу, що інші дописи говорять, що вони мають чудові бонуси, але яка користь від усіх чудових бонусів, якщо ви не можете зібрати свій виграш.
Seems like all the casinos with this management has a questionable rating. I wish I noticed this prior to joining.
I see other posts saying that they have great bonuses but what good is all the great bonuses if you can't collect your winnings.
Так, на жаль, у групі близько 20 казино, і всі вони більш-менш однакові за якістю. Жодна з них насправді не сяє.
Yeah, unfortunately there are about 20 casinos in the group and all of them are more or less the same in terms of quality. None of them really shines.
Сьогодні я ввійшов, і вони знову скасували мій очікуваний зняття в 3-й раз. Чекаємо більше 3 тижнів
Я ініціював ще одне зняття коштів, і це лист, який я отримав протягом 1 хвилини. Це місце - цирк. (A) Я надіслав своє посвідчення в перший раз, і мені сказали, що я схвалений. (B) Ви можете в будь-який час скасувати виведення. На це у вас є більше 48 годин. Це не зникає. Яке заплутане казино!
Привіт Джей,
Вітаю!
Ваше зняття 1989,78 доларів США, надіслане 23.06.2022 6:54 (Східний стандартний час США), обробляється нашим бухгалтерським відділом.
Якщо вам знадобиться скасування, у вас є 48 годин на це.
Для вашого ПЕРШОГО ВИВЕДЕННЯ нам потрібно, щоб ви надіслали селфі, де ви тримаєте своє посвідчення особи.
Ми з нетерпінням чекаємо від вас.
Деніел Харріс
Менеджер казино Jackpot Wheel
Електронна адреса: support@jackpotwheel.com | Безкоштовний: 1 844 236 8582
Застосовуються стандартні умови
Today I signed in and they reversed my pending withdrawal again 3rd time. Over 3 weeks waiting now
I initiated another withdrawal and this is the email I got within 1 minute. This place is a circus. (A) I sent my id the first time and I was told I was approved. (B)You can reverse your withdrawal at anytime. You have more than 48 hours to do so. That doesn't go away. What a messed up casino!
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.78 submitted at 6/23/2022 6:54 AM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Standard terms and conditions apply
Привіт.
Селфі, де ви тримаєте посвідчення особи, дещо відрізняється від просто затвердженого посвідчення, я впевнений, що ви знаєте.
Бажаєте надіслати?
Крім того, давайте подивимося, чи приєднається казино до розмови зі скаргами. 🤔
Hello.
Selfie where you hold the ID is a bit different than just an approved ID, I'm sure you know.
Care to send it?
Furthermore, let's see if the casino joins the complaint conversation. 🤔
Це саме те, що я надіслав. Моє селфі з моїм посвідченням. Мені завжди було цікаво, чому деякі хочуть, щоб це було в такому форматі, тримаючи ваше посвідчення з вашою фотографією. Для мене це здається занадто. Чому не достатньо лише вашого ідентифікатора, а також деякі казино дозволяють блокувати ваші ідентифікаційні номери. Тепер це зовсім нова розмова. Повернуся до мого посвідчення особи та селфі. Мене схвалили, принаймні так мені сказав один представник.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Це саме те, що я надіслав. Моє селфі з моїм посвідченням. Мені завжди було цікаво, чому деякі хочуть, щоб це було в такому форматі, тримаючи ваше посвідчення з вашою фотографією. Для мене це здається занадто. Чому не достатньо лише вашого ідентифікатора, а також деякі казино дозволяють блокувати ваші ідентифікаційні номери. Тепер це зовсім нова розмова. Повернуся до мого посвідчення особи та селфі. Мене схвалили, принаймні так мені сказав один представник.
That is exactly what I sent. My selfie holding my ID. I always wondered why some want this in this format holding your id with your photo. It seems a bit too much for me. Why isn't just your id good enough and also some casinos let you block your id numbers. Now that is a whole new conversation. Back to my ID and selfie. I was approved, at least that is what one rep said to me.
Привіт,
Існує величезна різниця, якщо ви можете надати своє селфі, на якому ви тримаєте своє посвідчення, це означає, що ви дійсно маєте доступ до посвідчення в будь-який час. Це означає, що це не ваш сусід, який «позичив» вашу картку для підтримки другого облікового запису.
Добре, тепер, здається, на крок ближче.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Привіт,
Існує величезна різниця, якщо ви можете надати своє селфі, на якому ви тримаєте своє посвідчення, це означає, що ви дійсно маєте доступ до посвідчення в будь-який час. Це означає, що це не ваш сусід, який «позичив» вашу картку для підтримки другого облікового запису.
Добре, тепер, здається, на крок ближче.
Hello,
there is a huge difference if you can provide your selfie showing you holding your ID, it means that it is really you who have the access to the ID at any time. This means it's not let's say your neighbor who had "borrowed" your card to support a second account.
Good, it seems one step closer now.
Так я розумію. Більшість казино, в яких я грав, не потребували ідентифікатора та селфі. BTW. Що відбувається з ідентифікатором гравця, коли казино закривається???? або має погану репутацію!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Це затягнулося на деякий час. Будемо сподіватися, що це останній крок до отримання готівки.
This has been dragging on a while now let’s hope this is the final step to you receiving your cash.
Так я розумію. Більшість казино, в яких я грав, не потребували ідентифікатора та селфі. BTW. Що відбувається з ідентифікатором гравця, коли казино закривається???? або має погану репутацію!
Yes I understand. Most of the casinos I played at didn't need the id and selfie. BTW. What happens to a players ID when a casino goes downhill and closes???? or has a bad reputation!
Це дуже конкретне питання.
Я впевнений, що всі казино повинні зберігати персональні дані відповідно до процедури GDPR. Але, чесно кажучи, це питання до самого казино, я б сказав.
This is a very specific question.
I'm sure that all casinos must store personal data in accordance with the GDPR procedure. But honestly, this is a question for the casino itself, I'd say.
Я вирішив зв’язатися з ними через чат, вони сказали, що мені потрібно надіслати більше документів, щоб отримати виведення. Я сказав, що коли я виграв ці гроші, я отримав електронний лист, що все, що вам потрібно, це моє посвідчення особи. Тому я надіслав те, що вони хотіли, разом із підтвердженням підтвердження мого посвідчення особи. Давайте подивимося, що зараз буде!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
На жаль, не дивно:
"Ми хотіли б попросити Казино відповісти на цю скаргу. Ми подовжуємо таймер на 7 днів. Якщо казино не відповість у встановлені терміни, ми закриємо скаргу як "невирішену"".
Sadly, there is no surprise:
"We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’."
Я вирішив зв’язатися з ними через чат, вони сказали, що мені потрібно надіслати більше документів, щоб отримати виведення. Я сказав, що коли я виграв ці гроші, я отримав електронний лист, що все, що вам потрібно, це моє посвідчення особи. Тому я надіслав те, що вони хотіли, разом із підтвердженням підтвердження мого посвідчення особи. Давайте подивимося, що зараз буде!
I decided to contact them via chat, They said I needed to send more docs to get my withdrawal. I said when I won this money I received an email that all you needed was my ID .So I sent in what they wanted along with the proof of my ID verification completed. Lets see what happens now!
Мені здається, що вони затягують його якомога довше, мабуть, сподіваючись, що ви повернете виведення. Зараз я проходжу перевірку в казино, я попросив, щоб мене підтвердили, перш ніж зробити депозит. Я надіслав їм фотографію мого паспорта x3 мого підтвердження адреси в pdf та скріншоті, а також лицьову та зворотну сторони моєї дебетової картки з відсутніми середніми 6 цифрами та зворотною стороною банківської картки із закритим CVV. Я не буду грати в казино, яке не дає мені перевірити, перш ніж я граю. Останній крок і, сподіваюся, ви отримаєте своє 💵
Seems to me they are dragging it out as long as possible probably hoping you will reverse the withdrawal. I’m currently getting verified at a casino I asked to be verified before I deposit. I sent them a photo of my passport x3 my proof of address pdf and screenshot and front and back of my debit card with middle 6 numbers missing and back of bank card with CVV covered. I won’t play at a casino that won’t let me verify before I play. One last step and hopefully you will get your 💵
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.