3 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackpot Wheel Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
отже, до всього, вони заплатили мені приблизно на 500 доларів менше, ніж вони мені винні, але я грав у 3 з цих казино тим самим власником,
А) ЩАСЛИВА КРИКА
Б) ВЕЛИКИЙ ДОЛАР (В даний час КАЖИТЬ, ЩО МОЙ РАХУНОК ПОДАЄТЬСЯ НА РОЗГЛЯД, ТАМИ ЩО Я СКАЗАЛ ІМ, ЩО Я НЕ ХОЧУВ ГРАТИ ТУТ)
В) ДЖАКПОТ КОЛЕСО (все ще нове протягом цього місяця)
Зараз той факт, що мені платили значно менше за оригінал після приблизно 103 днів або чогось такого смішного, божевільний
але, як я вже згадував на початку, я хочу, щоб це казино було чесним, оскільки вони мають великий потенціал, якщо прослідкували і не розповідали гравцям вовчих історій
тепер я виграв близько 100 $ після того, як вклав близько 100 $ (джекпот-слот)
і я сподівався, що вони не зможуть мене злити, але ось вони знову,
граючи в ігри, які я навіть депонував після того, як я виграв, і зіграв близько 380 доларів, тому це не так, як бомж просить роздавати матеріали, і я солідний гравець, і я навіть не знаю, чому я дав їм другий шанс (я просто думав, що, можливо, у кожного казино є різні персонал "
зараз я "чекаю перевірки", хоча раніше я виходив з усіх цих казино
і там не відповідають і не відповідають на мої дзвінки, їх миттєвий чат - це жарт, якщо так вони хочуть, щоб "обличчя" казино залучало клієнтів
отже, мені не вистачає 500 доларів на 3-грантовий платіж, а тепер вибігаєте за 701 долар (депоновано в BTC)
що змушує мене думати, чи вони такі придурки, як чекати, поки біткойн не вартий ***, а потім виплатити, щоб вони заощадили гроші? це не схоже на незаконний
тьфу
701 долар - це для мене великі гроші, і я не знаю, чому вони це роблять, коли вони, очевидно, можуть бути чудовим казино, знаєте? Спасибі
З повагою,
Кай
so to top it all off, they paid me about 500$ less than what they owe me, but ive played at 3 of these casinos by the same owner,
A)lUCKY CREEK
B)BIG DOLLAR(CURRENTLY SAYS MY ACCOUNT IS UNDER REVIEW BECAUSE I TOLD THEM I DIDNT WANT TO PLAY HERE)
C)JACKPOT WHEEL(still new within this month)
Now the fact i was paid way less on the original one after like 103 days or something ridiculous like that is insane
but as i mentioned in the beginning i want this casino to be honest, as they have great potential if they followed through and didn't tell players wolf stories
now I won about 100$ after I deposited about 100$(jackpot slot)
and I was hoping they could not piss me off but here they are again,
playing games I even deposited after i wone and played about 380$ so it's not like im a bum asking for handouts im a solid player and i don't even know why i gave them a 2nd chance(i just thought maybe each casino has different staff"
now I'm "waiting to be verified" even though I've withdrawal from all these casinos before
and there not responding or answering my calls their instant chat is f******** a joke if that's how they want there "face" of the casino to attract customers
so im 500$ short on a 3grand payment and now getting a run around for $701(deposited in BTC)
which makes me think are they jerks like waiting til bitcoin isn't worth s*** and then paying out so they save money? isn't that like illegal
ugh
701$ is a lot of money to me, and i don't know why they do this when they obviously could be an awesome casino ya know? thanks
Sincerely,
Kai
Привіт, як довго ти чекаєш перевірки в останньому казино?
Hi, how long time have you been waiting for the verification in the last casino?
ну, я перевірена через їхню систему, вони навіть говорять зі мною від імені, як співробітники мене знають, Тревіс знав, їх там небагато .. я розумію, що фінанси там працюють як повільні, але це просто жарт
Я вважаю, що це був 21, але слід перевірити всі готові THX
well, I'm verified through their system, they even talk to me on a first-name basis like the employees know me, Travis knew, there's a few of them.. i understand finance over there works like slow on purpose but it's just a joke
i believe it was the 21 but should be verified all ready thx
Це справді дивно. Якби я чекав кілька тижнів на зняття коштів, я, напевно, взяв би свої гроші і втік.
This is really strange. If I waited few weeks for a withdrawal, I'd probably take my money and run away.
Звичайно, я пропоную подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create
і наша команда збирається вирішити це якомога швидше.
Sure, I suggest to create a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
and our team is going to deal with it as soon as possible.
Я щойно виграв невелику суму 1900 тиждень тому. Надіслано моє підтвердження. Через кілька днів це було затверджено. На моєму рахунку написано, що платіж очікує. Сказали, що на провід потрібно 7-10 днів. Ми завтра о 7-й. Сподіваюся, я отримаю свої гроші і мені не доведеться розміщувати повідомлення на вашій дошці скарг
I just won a small amount of 1900 a week ago. Sent in my verification. A few days later that was approved. In my account it says pending payment. They said it takes 7-10 days for a wire. We are at the 7 mark tomorrow. Hopefully I get my money and I won't have to post on your complaint board
Привіт, sting454!
Ну, сподіваюся. В іншому випадку, ви знаєте, що це таке.
Що змусило вас вибрати це казино?
Hello sting454!
Well, hopefully. Otherwise, you know the drill.
What made you choose this casino?
Нещодавно я закрив свій обліковий запис у казино, яке швидко йшло вниз, і в них було кілька ігор, у які мені подобалося грати. Тому я шукав інше казино з тією ж платформою і знайшов Jackpot Wheel.
Well I recently closed my account at a casino that went down hill fast and they had a few games that I liked playing. So I looked for another casino with the same platform and found Jackpot Wheel.
Хтось коли-небудь отримував зняття з Jackpot Wheels. Я чекав, поки мій з’явиться в моєму обліковому записі. Поки що нічого. Сказали 7-10 днів. 2 дні тому в понеділок я зв’язався з представником чату, і вони сказали, що це завершено, і незабаром я маю отримати електронний лист. Сьогодні 9-й робочий день, і я не отримав жодних листів. Я зв'язався з ними приблизно півгодини тому. Я запитав їх, чи надіслано мій банківський переказ. Я сказав їм 2 дні тому, що це було завершено, мені сказали. Представник чату Рассел сказав, що це все ще на розгляді. Сказали, що це з фінансового департаменту. Я запитав, чи можете ви зв'язатися з ними і отримати оновлення?. Він відповів і сказав, що вони недоступні. Я запитав, чи є у вас номер телефону, на який я можу зателефонувати, і вони сказали, що не спілкуються з гравцями безпосередньо.
Я вже відчуваю проблему... Завтра 10-й день
Подивимося, що вийде. Я радий, що у нас є такі місця, як Casino.guru
Has anyone ever received a withdrawal from Jackpot Wheels. I have been waiting for mine to show up in my account. So far nothing. They said 7 to 10 days. 2 days ago Monday, I contacted chat rep and they said it was completed and I should get an email soon. Today is the 9th business day and I have not received any emails. I contacted them about a 1/2 hour ago . I asked them was my wire transfer sent yet. I told them 2 days ago it was completed I was told. Russel the chat representative said it is still pending. They said its from the finance department. I asked can you contact them and get an update?. He responded and said they aren't available. I asked do you have a phone number I can call and they said they don't speak to players directly.
I am already sensing an issue...Tomorrow is the 10th day
Let's see what happens. I am glad we have places like Casino.guru
Привіт,
Мені не вистачає інформації про ваше (бажано успішне) виведення.
10-й день, думаю, вже пройшов.🤔
Hello there,
I'm missing an update about your (preferably successful) withdrawal.
The 10th day has already passed I think.🤔
Вони повернули мої гроші для зняття на мій рахунок, я помітив це сьогодні вранці. Я зв’язався з представником, і вони сказали зробити ще один відхід. Я зробив ще один зняток, і тепер я отримую електронний лист, що їм потрібно селфі з фотографією, на яке я відповів, що я вже зробив це півтора тижні тому, і це було схвалено.
Тож, здається, я все ближче й ближче до подання скарги. Вони грають в ігри або, можливо, просто хочуть, щоб я просто скасував виведення та розіграв свій виграш.
Сьогодні ввечері я зв’яжуся з чатом і подивлюся, які відповіді я отримаю. Я, можливо, буду скаржитися сьогодні ввечері.
They put my withdrawal money back into my account I noticed this this morning. I contacted a representative and they said make another withdrawal. I made another withdrawal and now I get the email that they need a photo ID selfie of myself which I replied I already did that a week and a half ago and it was approved.
So it seems like I am getting closer and closer to making a complaint. They are playing games or maybe they just want me just to reverse my withdrawal and play my winnings.
I will contact live chat this evening and see what kind of answers I get. I maybe making a complaint this evening.
Сьогодні я розмовляв із CS, і вони вибачилися за затримку виведення. Ви отримаєте кошти протягом 10 днів.
Мабуть, мені доведеться знову чекати цього.
I spoke to CS person today and they said sorry for the delayed withdrawal. You will have your funds within 10 days.
I guess I have to wait again for this.
Схоже, що вони виправдовують сміття, щоб відкласти якомога більше часу.
10 днів, га? Що ще можна зробити зараз, окрім «трішки» почекати...
🤨
It almost sounds like they're making trash excuses to delay as much as possible.
10 days, huh? What else could you do at the moment besides waiting "a bit"...
🤨
Вони сказали, що минуло 29 годин, і вони не отримали мій ідентифікатор селфі, тому платіж затримано. (10 днів??) Тепер ваше зняття було відновлено. Я відповів і сказав їм, що моє селфі, що посвідчує особу, надіслано менше ніж через 24 години після початку мого вилучення. Деяким з нас доводиться йти на роботу, що вони роблять?, сидіти за комп’ютером і чекати, поки гравець надішле ідентифікатор селфі, і рахувати години на те, скільки часу їм знадобилося, щоб отримати його.
Це місце займає торт!
Я сказав їм, що це більше ніколи не повториться.
Вони відповіли, що вибачилися за незручності.
Побачимо.
Я думаю, що вони просто не хочуть платити.
Це те, що ви отримаєте після подання свого відкликання. Там написано, що я можу змінити це за 48 годин. добре, я зміг змінити це в будь-який час після 48 годин до 10 днів.
___________________________________________________________________
Привіт Джей,
Вітаю!
Ваше зняття 1989,23 дол. США, подане 27.05.2022 20:50 (Східний стандартний час США), обробляється нашим бухгалтерським відділом.
Якщо вам знадобиться скасування, у вас є 48 годин на це.
Для вашого ПЕРШОГО ВИВЕДЕННЯ нам потрібно, щоб ви надіслали селфі, де ви тримаєте своє посвідчення особи.
Ми з нетерпінням чекаємо від вас.
Деніел Харріс
Менеджер казино Jackpot Wheel
Електронна адреса: support@jackpotwheel.com | Безкоштовний: 1 844 236 8582
They said 29 hours passed and they didn't receive my selfie ID so that delayed the payment. (10 days??) Now your withdrawal was reinstated. I replied and told them my ID selfie was sent less then 24 hours after initiating my withdrawal. Some of us have to go to work, what do they do ?, sit at a computer and wait for a player to send a selfie id and count the hours on how long it took them to receive it.
This place takes the cake!
I told them this cannot ever happen again.
They replied sorry for the inconvenience.
We will see.
I think they just don't want to pay.
This is what you receive after submitting your withdrawal. It says I can reverse it with 48 hours. well I was able to reverse it anytime after the 48 hours up to the 10 days.
____________________________________________________________________
Hi Jay,
Congratulations!
Your withdrawal of $1,989.23 submitted at 5/27/2022 8:50 PM (US Eastern Standard Time) is being handled by our accounts department.
Should you require a reversal, you have 48 hours to do so.
For your FIRST WITHDRAWAL we’ll need you to please submit a selfie where you’re holding your ID.
We look forward to hearing from you.
Daniel Harris
Jackpot Wheel Casino Manager
Email: support@jackpotwheel.com | Toll-free: 1 844 236 8582
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.