ГоловнаФорумКазиноJackpot Molly Casino - загальне обговорення

Jackpot Molly Casino - загальне обговорення

 від Rodrigojv
|
4 036 переглядів 14 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Jackpot Molly Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я надіслав кілька електронних листів із проханням пояснити, оскільки вони обмежили мій обліковий запис після запиту на зняття великої суми, вони не відповідали мені більше 10 днів, вони не випускають службу чату, я зробив десятки депозитів і зняття невеликих сум, після запиту на більшу вартість, заблокований акаунт, я вже не знаю, як оскаржити.

Автоматичний переклад.
Rodrigojv

Привіт,

Я можу лише здогадуватися, що сталося, тому вважаю, що подання скарги було гарною ідеєю.

Почекаємо на якийсь прогрес.

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую за увагу, яку вони приділяють мені, і я не хочу нічого від казино джекпот моллі, крім того, що мені по праву. Якщо вони не хочуть мене як гравця, не біда, я просто хочу, щоб вони заплатили Мені дуже сумно знати, що незалежно від цінностей, які виграють у будь-якому казино, ми ніколи не будемо впевнені, що ця цінність наша.

Автоматичний переклад.
Rodrigojv

Привіт,

повір мені, я розумію твою стурбованість.

Це казино має добру репутацію, тому я припускаю, що ми зможемо зв’язатися з ним, якщо буде потрібно.

Цього тижня наша скарга була присутнім на зборах команди, тож я прошу вас трохи терпіння. Дякую.


Автоматичний переклад.
Radka

Дякую за увагу, я сподіваюся, що це буде вирішено найкращим чином, і що жодна сторона не постраждає, і що найважливіше, це не станеться з більшою кількістю гравців.

Автоматичний переклад.
Rodrigojv

Подивимося, як розвиватиметься скарга. Хоча сподіваюся на краще.

🤞

Автоматичний переклад.

Привіт,


Люди не повинні грати, використовуючи бонуси в цьому казино, їхні умови одні з найгірших, які я зустрічав у своєму ігровому житті, лол.


Ви повинні зробити ставку в 40 разів більше суми депозиту та бонусу разом, щоб мати можливість зняти бонус у 5 разів. Наприклад, при 100% бонусі ви вносите 20 і отримуєте бонус у розмірі 20 євро. Вам доведеться поставити 1600 євро, щоб мати можливість зняти максимум 100. Це явно шахрайство та спосіб проти гравців. За таких умов дуже важко щось виграти. Ризик для них дуже низький.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

це справді звучить більше як підступ, ніж як бонус, ви бачили попередження, які ми надаємо?

«Попередження: Jackpot Molly Casino має певні розділи Умов використання бонусів, які ми вважаємо несправедливими щодо гравців казино. Це може викликати у вас проблеми, якщо ви вирішите скористатися бонусами або акціями казино»

Я думаю, що це відповідний опис.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, саме такий улов, як ви це називаєте. Занадто багато ризиків, щоб нічого не отримати.


Так, добре підходить, я просто пояснював, щоб люди точно знали, що їх чекає 😊.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Повідомте нам про будь-які інші подібні пропозиції, які ви знайдете, я вважаю, що гравці, швидше за все, отримають попередження, коли хтось напише про це більш конкретний пост, а не наші загальні попередження 🤔 чи умови бонусів...

Та шкода 🙂


Автоматичний переклад.

Джекпот Моллі не хвилюється про вирішення будь-якої проблеми, вони навіть більше не відповідають, я дуже ціную всю увагу, яку casinoguru приділив мені, вони були дуже добрими, і повірте мені, це казино є шахраєм.

Автоматичний переклад.
Rodrigojv

Привіт,

Схоже, що казино не змогло надіслати нам ваші ігрові журнали, але я чекаю, поки Матей спочатку оновить скаргу . Можливо, все-таки буде якийсь відгук. 🤞

Автоматичний переклад.

УВАГА ❌❌❌❌❌

Тримайтеся подалі від цього сайту

ЯК ЗОЛОТИЙ УЧАСНИК БУВ УЧАСНИКОМ ПРОТЯГОМ КІЛЬКО РОКІВ ГРАЮ МАЄ КІЛЬКИХ НЕВЕЛИКИХ ВИГРАШІВ НЕ ПРОБЛЕМ З ВИПЛАТАМИ ФАКТИЧНО ВИПЛАЧЕНО ЗА 3 РОБОЧІ ДНІ ТЕПЕР ОСЬ ЦЕ ЦІКАВА ЧАСТИНА НЕЩОДАВНО МАЄ ВЕЛИКИЙ ВИГРАШ ДОВЕДЕНО ПЕРЕВІРИТИ РЕКВІЗИТИ СВОГО БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ, ХОЧ Я ЗНЯВ УГОДУ ED НА МОЮ КАРТКУ ОТРИМАВ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ З ПІДТВЕРДЖЕННЯМ, ЩО ОПЛАТУ БУЛО ОБРОБЛЕНО НА МІЙ РАХУНОК ЧЕРЕЗ БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ, І ПОТРІБНО ЧЕКАТИ 3-5 РОБОЧИХ ДНІВ, ТОЖ ЦЕЙ ЧАСОВИЙ ПРОМІЖОК ПРОЙШОВ, ТОМУ Я НАДІСЛАВ ЕЛЕКТРОННИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЕЛЕКТР З ПРОХАННЯМ НАДІСЛАТИ МЕНІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПЛАТІЖІ ЗАРАЗ МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО Я ПОТРІБНО НАДІСЛАТИ ЇМ 1 МІСЯЦЬ ВИПИТКА З БАНКІВСЬКОГО БАНКУ, І ДЕХТО ПЕРЕГЛЯНУТЬ ДО НЬОГО, НЕ ЗГОВОРЮЮЧИ, ЩО ВОНИ ІГНОРУЮТЬ МОЇ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ, І Я БІЛЬШЕ НЕ МОЖУ З НИМИ СПІЛКУВАТИСЯ.

Автоматичний переклад.
mareta365

Привіт!

Для мене це звучить так, ніби казино загубилося у власних процесах. 🙁 Такий безлад може зіпсувати радість, чи не так?

У будь-якому випадку спробуйте співпрацювати, зазвичай це найпростіший спосіб отримати гроші. Ось що зараз важливо.

Хоча невігластво мені не подобається. Я вважаю, що казино має діяти з повагою, і коли цього більше не відбувається, можливо, настав час серйозно поставитися. Ви коли-небудь чули про наш Резолюційний центр?

Ми дозволяємо гравцям у складних ситуаціях подати скаргу на казино, цей посібник пояснює основи:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

На жаль, я також дізнався, що казино не завжди реагує на такі скарги:

https://casino.guru/complaints/unresolved

У будь-якому разі, якщо ви бажаєте діяти, надішліть скаргу прямо тут:

https://casino.guru/complaints/create

Це лише пропозиція, ви вирішуєте. Ви це зробите?

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого