3 р. тому
Привіт, давайте чекати нашу команду скарг і сподіватися на краще...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
1
Привіт, давайте чекати нашу команду скарг і сподіватися на краще...
Hello, let's wait for our complaint team and hope for the best...
Я поняття не маю, як тобі допомогти. В основному ви грали в ігри казино на веб-сайті, створеному кимось, що не контролюється жодною офіційною установою. Я просто здивований, що вони навіть кілька разів телефонували тобі. Це лише говорить мені, що вони, можливо, захочуть обговорити вашу справу з кимось або запропонують вам бонус, бо бояться, що ви можете подати на них до суду.
I have no idea how to help you. You basically played casino games on a website that was created by someone who's not controlled by any official institution. I'm just surprised they even called you few times. It just tells me that they might be willing to discuss your case with someone or they offered you the bonus, because they're afraid you could sue them.
Як писав раніше Даніель, поки що немає допомоги. 🙁
As Daniel wrote earlier, there is hardly any help for now. 🙁
Чесно кажучи, ви, мабуть, не будете, тому що казино перестало спілкуватися з вами, і немає кому поскаржитися. У будь-якому випадку, ви все ще можете подати на них до суду. Вони повинні перебувати в якійсь країні, щоб ви могли звернутися до місцевого суду. Ви виграли багато грошей, тож спробувати, мабуть, варто.
Можна принаймні все підготувати з адвокатом і сказати їм, що якщо не платять, то підеш до суду.
Honestly, you probably won't, because the casino stopped talking to you and there's nobody you can complain to. Anyway, you can still consider suing them. Them must be based in some country so you could go to the local court. You won a lot of money so it's probably worth the try.
You can at least prepare everything with a lawyer and tell them that if they don't pay, you'll go to the court.
Чи знаєте ви, що ми все ще чекаємо на вашу відповідь у вашій скарзі? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Будь ласка, подивіться на це.
Did you know that we're still waiting for you reply here in your complaint? https://casino.guru/jackpot-jill-casino-the-player-struggles-to-withdraw Please, take a look at it.
Чесно кажучи, це казино є найбільш безпроблемним казино, яке працює настільки професійно. Ніколи бонусні проблеми не перевіряються так просто. Немає ігрових обмежень, коли граєте з одним із їхніх чудових бонусів. У мене було кілька значних зняття коштів, і кожен з них був у моєму рахунку протягом двох днів. Фантастичний вибір ігор для тих, хто шукає все, щоб грати в це казино. Ви не пошкодуєте
Honestly this casino is the most hassle free casino out there its run so professional. Never bonus problems verification so straightforward. No game restrictions when playing with one of their great bonuses. I've had multiple substantial withdrawals and every one has been in my acc within two days. Fantastic game selection for someone looking for everything this is the casino to play. You won't be sorry
Привіт, три.
Дякуємо за ваш відгук, а також за відгук користувача.
Чи можу я знати, який спосіб оплати ви використовуєте?
Hello threre.
Thank you for your feedback and for the user review as well.
May I know which payment option you use?
Привіт, мені цікаво, чи нещодавно Джекпот Джилл виплатив якісь австралійці? Я прочитав чимало відгуків, де австралійцям не платили, а JJ зрештою заблокував їхні облікові записи. Нещодавно мій батько мав купу неприємностей, у результаті чого не заплатив. Це казино точно змінилося, щось не так. Крім того, після того, як він надав свої банківські реквізити, він втратив гроші зі свого банківського рахунку, що зараз розслідується банком.
Hi I'm wondering if any Aussies have been paid out recently by Jackpot Jill? I've read quite a few reviews where Aussies have not been paid with JJ eventually blocking their accounts. My father has recently had heaps of trouble resulting in no payment. This casino has definitely changed there's something wrong. Also after giving his bank detail he has lost money from his bank acc which the bank is now investigating.
привіт
Я переніс ваш допис сюди, щоб дати вам кращий шанс зв’язатися з іншими.
Як завжди, я б згадав відгуки користувачів як хороше джерело відгуків користувачів .
Твій батько вже отримав виграш? Тому що якщо ні, ми пропонуємо безкоштовний центр розгляду скарг гравцям, які зіткнулися з проблемами.
Детальніше тут:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Не соромтеся запитувати, чи могли б ви використати додаткові відомості чи підказки!
Hey there.
I moved your post here to give you a better chance to get in touch with others.
As usual, I would mention user reviews as a good source of user feedback.
Has your father already got the winnings? Because if not, we provide a free complaint resolution center to players facing troubles.
More details here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Don't hesitate to ask if you could use more details or hints!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.