2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackpot Capital Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Забрав усе, включаючи зароблені бали лояльності. Вони надсилають електронний лист із зазначенням, що мій запит на зняття коштів відхилено, щоб зробити ставку понад ліміт. Це має на меті «захистити гравця». Але я не можу не відчувати, що дизайн може бути навмисним. Люди, які розробляють ці ігри, не дурні. Я не можу собі уявити, що вони не зрозуміють, як може виникнути ризик для гравця, який зробив би більше, ніж планувалося, з розміщенням підвищеної ставки в поєднанні з тим фактом, що вони рекламують і заохочують використання мобільних пристроїв (тобто бонуси для мобільних пристроїв). тощо). Я сподіваюся, що ця скарга принаймні згенерує достатньо обізнаності гравця, щоб це не сталося з кимось іншим, і rtg виправить це в майбутньому. Крім того, він розкриває, як rtg не тільки закриває очі на казино, які використовують їхнє програмне забезпечення та відмовляють у виплаті, іноді потрібні місяці, щоб отримати виплати (я чекав кілька тижнів, щоб отримати 500 доларів з виплати 2000 доларів, і вони це зробили чотири рази, коли вони рекламують 3-денний оборот і макс. 2500), тепер беруть участь у власному елементі несправедливості. Чесна гра є наріжним каменем відносин між гравцем і казино. І я можу вам сказати, чомусь з початком 2021 року стало гірше навіть з rtg казино, з якими я колись мав певний рівень довіри та довгострокові відносини. Jackpot Capitol — ЄДИНЕ казино, з яким у мене не було проблем, і я грав у 20 різних rtg казино протягом останніх двох років.
The took it all, including loyalty points earned. They send an email stating my withdrawl request was denied to to bet placed over the limit. This is suppose to "protect the player". But I can’t help but feel the design could be intentional. The people that crest ans design these games aren’t stupid. I can’t imagine they wouldn’t see how there could be a risk to the player wagering more than intended with the placement of the increased bet coupled with the fact that they advertise and encourage the use of mobile devices (ie, mobile specific bonuses etc). I hope this complaint at least generates enough player awareness so it doesn’t happen to someone else, and rtg fixes this in the future. It further exposes how rtg not only turns a blind eye to casinos that use their software and deny payouts , take months at times to get payouts (I’ve waited over a few weeks to get 500 dollars of a 2000 dollar payout and they did this four times when they advertise a 3 day turn around and 2500 max)are now engaging in their own element of unfairness. Fair play is the cornerstone of the player to casino relationship. And I can tell you, for some reason it’s gotten worse since the start of 2021 even with rtg casinos that I once had some level of trust and long term relationship with. Jackpot capitol is the ONLY casino I haven’t had an issue with and I’ve played at 20 different rtg casinos over the last two years.
Дякую за вашу думку, не можу сказати, що я надто шокований вашим досвідом 🙁. До речі, ви можете помітити, що я переніс вашу публікацію до загального обговорення Jackpot Capital, щоб інші гравці побачили, що ви задоволені саме цим казино. Мені цікаво, які ігри ви там віддаєте перевагу?
Thank you for your opinion, can't say I'm far too shocked by your experiences 🙁. By the way, you may notice I moved your post to Jackpot Capital general discussion, just for other players to see you were satisfied with this casino particulary. I'm wondering what games do you prefer there?
Отже, чи правильно я розумію, що ви грали з бонусом і робили ставки вище максимально дозволеної ставки відповідно до умов бонусу, чи ви грали на власні гроші?
So do I understand it correctly that you played with a bonus and placed bets higher than maximum allowed bet according to the bonus terms and conditions or have you played with your own money?
Я можу сказати вам, що це місце не відповідає їхнім словам, вони надіслали мені повідомлення, що надає мені 10 безкоштовних обертів, це саме те, що було в повідомленні, і вони, очевидно, повинні були знати, що мій попередній бонус був безкоштовним бонусом, добре Я не маю на думці, що я маю на увазі, що вони знали, що вони все ще надіслали повідомлення про 10 безкоштовних безкоштовних Бенів, зокрема сказали, що, коли я піду, щоб викупити їх, вони не дозволили мені, і я запитав їх, чому, і вони не дуже добре відповідати, тому що вони відмовляються надати мені оберти, але вони надіслали мені повідомлення, щоб надати їх мені, тому це не відповідає словам, тому це взагалі не заслуговує на довіру, і це дуже вводить в оману, безумовно, неправдива реклама
Well I can tell you the place doesn't stand true to their word they sent me a message granting me 10 free spins at no charge is exactly what the message said and they obviously should have known that my prior bonus was a free bonus okay well that's not my point my point being they knew that they still sent the message stating 10 free Ben's at no charge specifically said that and when I go to redeem it they would not allow me and I asked them why and they don't have very good answer because they refuse to give me the spins but they sent me a message granting them to me so that is not standing by the word so that's not trustworthy at all and it's very misleading definitely false advertising
Здравствуйте,
Я б сказав, що 10 безкоштовних обертів не є таким великим бонусом, тому не буде завдано великої шкоди.
Я бачу, що це більше про звичайну чесність. Добре, чесність важлива.
Мені тут не вистачає одного — що вони вам сказали як причину, будь ласка?
Hello,
I'd say that 10 free spins are not such a great bonus, so no big harm done.
I can see it's more about common honesty. Fine, honesty is important.
I'm missing one thing here - what did they tell you as a reason, please?
Вони сказали, що це тому, що у мене вже був безкоштовний бонус, але вони не згадали про те, що я вже тричі вкладав гроші в казино без виграшу, що не є новим, але факт, можливо, один безкоштовний бонус, але я покласти гроші тричі, нічого не виймаючи
They said it was because I've already had a free bonus but they didn't mention the fact that I've already put money into the casino three times with no win which that's nothing new but the fact is maybe one free bonus but I put money in three times not taking anything out
Я бачу, це бізнес-стандарт, що дозволяється лише один активний бонус.
Я впевнений, що це можна знайти десь у їхніх Загальних положеннях та умовах.
Нечесно рекламувати гравців безкоштовними пропозиціями, на які вони не можуть претендувати, але я розумію, що ці акції можна надсилати або пропонувати автоматично, тому ніхто не перевіряє це заздалегідь.
Я розумію, що ви можете відчувати, що заслуговуєте на щось безкоштовно, тому що ви не виграли, можливо, вам варто шукати казино з програмою повернення грошей. 🙂
I see, well it is a business standard that only one active bonus is allowed.
I'm sure it can be found somewhere in their Terms and Conditions.
It's not fair to advertise players with free offers they can't claim, but I understand that these promos can be sent or offered automatically so nobody checks this beforehand.
I understand that you may feel like you deserve something for free because you did not win, maybe you should seek a casino with some cashback program. 🙂
Привіт,
це казино заблокувало мій обліковий запис без розумних пояснень, сказавши: Ми зв’язуємося з вами з казино JackpotCapital.
Ваш обліковий запис переглянуто, і прийнято рішення остаточно закрити його, оскільки він не пройшов наші перевірки безпеки. Це рішення не буде скасоване.
вони анулюють виграш у розмірі $7100!!!!
будь ласка, майте на увазі, я вже скаржуся на цю проблему.
З повагою
Амір
Hi,
this casino locked my account without reasonable explanation saying:We are contacting you from JackpotCapital Casino.
Your account has been reviewed, and the decision has been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. This decision will not be reversed.
they void winnings of $7100 !!!!
please be aware , i already complain regarding this issue.
Regards
Amir
Привіт Амір.
Боюся, наразі мені нічого позитивного додати. Я розглядаю скаргу і маю відчуття, що спочатку потрібно отримати пояснення від казино. На мій погляд, можливі різні причини, тому без чіткого пояснення ми всі можемо лише здогадуватися. Я просто знаю, коли казино підозрюють шахрайство - зазвичай пов'язане з проблемою фонду чи чимось пов'язаним, вони не дуже зацікавлені ділитися подробицями з гравцями.
Побачимо, як буде розглядатися скарга. Намагайтеся зберігати спокій. 🙏
Hello Amir.
I'm afraid I have nothing positive to add at the moment. I check the complaint and have a feeling we have to get some explanation from the casino first. The way I see it, there are various possible reasons, so without a clear explanation, we can all only guess. I just know when casinos suspect a fraud - usually bound to the fund's issue or anything related, they are not quite interested to share details with players.
We shall see how the complaint proceeds. Try to stay calm. 🙏
Мої документи їм надають у повному порядку. Але досі вони цього не перевіряють. Щоразу вони придумують нову причину. Що є дурістю.
Тому, будь ласка, розгляньте це питання та допоможіть мені.
Це більше 8 днів.
My documents are provided to them in all well manners. But still they not verifying it. Everytime they comes up with new reason. Which is stupidity.
So plss kindly look into this matter and help me out.
Its more than 8 days.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.