ФорумКазиноJackpot Capital Casino - загальне обговорення

Jackpot Capital Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
3242 переглядів 10 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackpot Capital Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Забрав усе, включаючи зароблені бали лояльності. Вони надсилають електронний лист із зазначенням, що мій запит на зняття коштів відхилено, щоб зробити ставку понад ліміт. Це має на меті «захистити гравця». Але я не можу не відчувати, що дизайн може бути навмисним. Люди, які розробляють ці ігри, не дурні. Я не можу собі уявити, що вони не зрозуміють, як може виникнути ризик для гравця, який зробив би більше, ніж планувалося, з розміщенням підвищеної ставки в поєднанні з тим фактом, що вони рекламують і заохочують використання мобільних пристроїв (тобто бонуси для мобільних пристроїв). тощо). Я сподіваюся, що ця скарга принаймні згенерує достатньо обізнаності гравця, щоб це не сталося з кимось іншим, і rtg виправить це в майбутньому. Крім того, він розкриває, як rtg не тільки закриває очі на казино, які використовують їхнє програмне забезпечення та відмовляють у виплаті, іноді потрібні місяці, щоб отримати виплати (я чекав кілька тижнів, щоб отримати 500 доларів з виплати 2000 доларів, і вони це зробили чотири рази, коли вони рекламують 3-денний оборот і макс. 2500), тепер беруть участь у власному елементі несправедливості. Чесна гра є наріжним каменем відносин між гравцем і казино. І я можу вам сказати, чомусь з початком 2021 року стало гірше навіть з rtg казино, з якими я колись мав певний рівень довіри та довгострокові відносини. Jackpot Capitol — ЄДИНЕ казино, з яким у мене не було проблем, і я грав у 20 різних rtg казино протягом останніх двох років.

Автоматичний переклад.
jdg2792
2 р. тому

Дякую за вашу думку, не можу сказати, що я надто шокований вашим досвідом 🙁. До речі, ви можете помітити, що я переніс вашу публікацію до загального обговорення Jackpot Capital, щоб інші гравці побачили, що ви задоволені саме цим казино. Мені цікаво, які ігри ви там віддаєте перевагу?

Автоматичний переклад.
jdg2792
2 р. тому

Отже, чи правильно я розумію, що ви грали з бонусом і робили ставки вище максимально дозволеної ставки відповідно до умов бонусу, чи ви грали на власні гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу сказати вам, що це місце не відповідає їхнім словам, вони надіслали мені повідомлення, що надає мені 10 безкоштовних обертів, це саме те, що було в повідомленні, і вони, очевидно, повинні були знати, що мій попередній бонус був безкоштовним бонусом, добре Я не маю на думці, що я маю на увазі, що вони знали, що вони все ще надіслали повідомлення про 10 безкоштовних безкоштовних Бенів, зокрема сказали, що, коли я піду, щоб викупити їх, вони не дозволили мені, і я запитав їх, чому, і вони не дуже добре відповідати, тому що вони відмовляються надати мені оберти, але вони надіслали мені повідомлення, щоб надати їх мені, тому це не відповідає словам, тому це взагалі не заслуговує на довіру, і це дуже вводить в оману, безумовно, неправдива реклама

Автоматичний переклад.
Lynnlay1976
2 р. тому

Здравствуйте,

Я б сказав, що 10 безкоштовних обертів не є таким великим бонусом, тому не буде завдано великої шкоди.

Я бачу, що це більше про звичайну чесність. Добре, чесність важлива.

Мені тут не вистачає одного — що вони вам сказали як причину, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони сказали, що це тому, що у мене вже був безкоштовний бонус, але вони не згадали про те, що я вже тричі вкладав гроші в казино без виграшу, що не є новим, але факт, можливо, один безкоштовний бонус, але я покласти гроші тричі, нічого не виймаючи

Автоматичний переклад.
Lynnlay1976
2 р. тому

Я бачу, це бізнес-стандарт, що дозволяється лише один активний бонус.

Я впевнений, що це можна знайти десь у їхніх Загальних положеннях та умовах.

Нечесно рекламувати гравців безкоштовними пропозиціями, на які вони не можуть претендувати, але я розумію, що ці акції можна надсилати або пропонувати автоматично, тому ніхто не перевіряє це заздалегідь.

Я розумію, що ви можете відчувати, що заслуговуєте на щось безкоштовно, тому що ви не виграли, можливо, вам варто шукати казино з програмою повернення грошей. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це казино заблокувало мій обліковий запис без розумних пояснень, сказавши: Ми зв’язуємося з вами з казино JackpotCapital.


Ваш обліковий запис переглянуто, і прийнято рішення остаточно закрити його, оскільки він не пройшов наші перевірки безпеки. Це рішення не буде скасоване.


вони анулюють виграш у розмірі $7100!!!!

будь ласка, майте на увазі, я вже скаржуся на цю проблему.


З повагою

Амір

Автоматичний переклад.
nusmahti
1 рік тому

Привіт Амір.

Боюся, наразі мені нічого позитивного додати. Я розглядаю скаргу і маю відчуття, що спочатку потрібно отримати пояснення від казино. На мій погляд, можливі різні причини, тому без чіткого пояснення ми всі можемо лише здогадуватися. Я просто знаю, коли казино підозрюють шахрайство - зазвичай пов'язане з проблемою фонду чи чимось пов'язаним, вони не дуже зацікавлені ділитися подробицями з гравцями.

Побачимо, як буде розглядатися скарга. Намагайтеся зберігати спокій. 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мої документи їм надають у повному порядку. Але досі вони цього не перевіряють. Щоразу вони придумують нову причину. Що є дурістю.

Тому, будь ласка, розгляньте це питання та допоможіть мені.

Це більше 8 днів.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого