2 р. тому
Тут ви можете обговорити JackMillion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Що сталося і як фальсифіковані ці ігри з дилерами?
Мені важко в це повірити, але не могли б ви надіслати свої докази на data@casino.guru , будь ласка?
Hello,
What has happened and how are these live dealer games rigged, please?
I find it hard to believe, still, would you mind sending your evidence to data@casino.guru, please?
Не грайте в казино Luckland Group BV, як тільки ви отримаєте позитивний результат, вони закриють ваш касовий апарат, потім промоакції та, нарешті, вони повідомлять вам електронною поштою, щоб скористатися одностороннім правом закрити рахунок без будь-якої причини ! Професійна етика та чесність дорівнюють нулю!!
Do not play on the Luckland Group BV casinos, as soon as you go positive they close your cash register, then subsequently the promotions and finally they communicate you via email to avail yourself of the unilateral right to be able to close the account without any reason! Professional ethics and fairness equal to zero !!
Non giocate sui casinò della Luckland Group B.V. , appena vai in positivo ti chiudono la cassa , poi successivamente le promozioni ed infine ti comunicano tramite email di avvalersi della unilaterale facoltà di poter chiudere il conto senza alcun motivo! Etica professionale e correttezza pari a zero !!
Привіт, Немокід.
Скільки в зелених цифрах був ваш баланс, якщо можна запитати?
Ви впевнені, що не вказали причину для закриття свого облікового запису? Як часто ви брали/просили бонуси, якщо брали?
Я також хотів би знати, чи казино JackMilion зрештою закрило ваш рахунок.
Я бачу, що це неприємний досвід. 🤔
Hello, Nemokid.
How much in green number your balance was if I may ask?
Are you sure that you provided no reason for closing your account? How often did you take/ask for bonuses, if you did?
I would also like to know whether it was JackMilion casino that ultimately closed your account.
I see that this is not a pleasant experience. 🤔
Баланс рахунку понад 10 000,00 євро, що вилучається траншами по 2 000,00 євро щотижня після початкового закриття мого облікового запису після виграшу, а потім його повторного відкриття одразу після моєї скарги в чаті з виправданнями та абсурдними виправданнями. Зрештою вони в односторонньому порядку закрили його без будь-якої іншої причини, окрім того, щоб виграти цю суму. Тепер інші два казино того ж власника дотримуються логічної нитки Jack Million або закриття каси з доступом до облікового запису, дозволеним потім остаточно закрити його електронною поштою. Я повторюю більше ніж негативний досвід із цими казино, які балують вас на початку, а потім, коли ви виграєте, вони намагаються змусити вас повторити свій виграш, а потім закривають ваш рахунок, якщо ви цього не зробите!
Account balance of over 10,000.00 euros, withdrawn in tranches of 2,000.00 euros every week after initially closing my account after winning and then reopening it immediately following my complaint in chat complete with excuses and absurd justifications. In the end then they unilaterally closed it for no reason other than to have won that sum. Now the other two casinos of the same ownership are following the logical thread of Jack Million or closure of the cashier with access to the account allowed to then close it definitively via email. I repeat more than negative experience with these casinos that pamper you at the beginning, then when you win they try to make you replay your winnings and then close your account if you don't!
Saldo del conto di oltre 10.000,00 euro, prelevati a tranche di 2.000,00 euro ogni settimana dopo avermi chiuso inizialmente il conto post vincita per poi riaprirlo subito dopo a seguito di mio reclamo in chat con tanto di scuse e giustificazioni assurde. Alla fine poi lo hanno chiuso unilateralmente senza alcun motivo se non quello di aver vinto tale somma. Adesso gli altri due casinò della stessa proprietà stanno seguendo il filo logico di Jack Million ovvero chiusura della cassa con accesso al conto permesso per poi chiuderlo definitivamente tramite email. Ripeto esperienza più che negativa con questi casinò che all'inizio ti coccolano, poi quando vinci cercano di farti rigiocare la vincita per poi chiuderti il conto se non lo fai!
Привіт nemokid, це дуже неприємна ситуація. Ваш обліковий запис все ще заблоковано? Є новини про це? Чи правильно я зрозумів, що вам заборонено навіть входити в казино їхньої сестри? Чи плануєте ви подати скаргу на нашому веб-сайті? Я бачу, що ви вже маєте в цьому досвід. Можливо, наші колеги допоможуть у цьому питанні. 🤞
Hello nemokid, it is very unpleasant situation. Is your account still blocked? Any news about it? Did I get correct, that you are not allowed even to log-in to their sister's casinos? Do you consider to submit a complaint on our website? I see you have already experience in it. Maybe our colleagues could help with this issue. 🤞
Привіт. Що сталося в кінці? Чи дозволили зняти? На моєму балансі є дуже значна сума грошей, і я боюся, що вони зроблять те саме й знайдуть виправдання для того, щоб не зробити мої зняття ефективними.
Hello. What happened in the end? Did they allow withdrawal? I have a very significant amount of money in my balance and I am afraid that they will do the same and make an excuse for not making my withdrawals effective.
Hola. Que pasó al final? Permitieron realizar la retirada? Tengo una cantidad muy importante de dinero en mi balance y me da miedo que hagan lo mismo y pongan alguna escusa para no hacer efectivas mis retiradas
Привіт.
Спробуйте кнопку відповісти, щоб збільшити свої шанси незабаром отримати відповідь від гравця.
Я вважаю безглуздо обтяжувати свій розум заздалегідь. Якщо ви захочете зняти гроші, вам доведеться ризикнути, чи не так? Спершу зосередьтеся на співпраці, якщо вам важко, прийдіть сюди та поясніть проблему, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Hello there.
Try the reply button to improve your chances of getting a reply from the player soon.
I think it's pointless to burden your mind in advance. Once you want to withdraw, you'll have to take the chance, won't you? Focus on cooperation first if you struggle come here and explain the matter so we can try to help you out.
Вони заплатили належну суму, скаржитися марно, бо у них ніж збоку від ручки. Але якщо так продовжуватиметься, завдяки нашим оглядам вони довго не протримаються!
They have paid the amount due, it is useless to present complaints as they have the knife on the side of the handle. But if they continue like this they will not last long thanks to our reviews!
Hanno saldato quanto dovuto, inutile presentare reclami tanto hanno il coltello dalla parte del manico. Ma se continuano così dureranno poco grazie alle nostre recensioni!
Привіт, jmrd, вони нарешті заплатили мені. На жаль, усі ліцензії на Кюрасао не дуже надійні, єдиною, яка підтримує 100%, здається, є Antillephone NV (GCA), хоча зараз я намагаюся повернути свої гроші в казино Crocoslots (Hollycorn NV), проти якого я подав скаргу розкрадання (вони роблять все, щоб не повернути мені депозит, миттєво закривши мій ігровий рахунок).
Hi jmrd, they finally paid me. Unfortunately all Curacao licenses are not very reliable, the only one that cooperates 100% seems to be Antillephone NV (GCA), although I am currently struggling to get my money back at Crocoslots casino (Hollycorn NV ) against which I have opened a complaint for embezzlement (they do everything to not give me back the deposit, after instantly closing my gaming account).
Ciao jmrd, alla fine mi hanno pagato. Purtroppo tutte le licenze di Curacao non hanno un alto grado di affidabilità, l'unica che collabora al 100 % sembra essere l'Antillephone NV (GCA), anche se sto lottando attualmente per avere indietro i miei soldi presso il casinò Crocoslots (Hollycorn NV) verso il quale ho aperto un reclamo per appropriazione indebita (fanno di tutto per non restituirmi il deposito, dopo avermi chiuso istantaneamente il conto gioco).
Привіт, jmrd, вони нарешті заплатили мені. На жаль, усі ліцензії на Кюрасао не дуже надійні, єдиною, яка підтримує 100%, здається, є Antillephone NV (GCA), хоча зараз я намагаюся повернути свої гроші в казино Crocoslots (Hollycorn NV), проти якого я подав скаргу розкрадання (вони роблять все, щоб не повернути мені депозит, миттєво закривши мій ігровий рахунок).
Hi jmrd, they finally paid me. Unfortunately all Curacao licenses are not very reliable, the only one that cooperates 100% seems to be Antillephone NV (GCA), although I am currently struggling to get my money back at Crocoslots casino (Hollycorn NV ) against which I have opened a complaint for embezzlement (they do everything to not give me back the deposit, after instantly closing my gaming account).
Ciao jmrd, alla fine mi hanno pagato. Purtroppo tutte le licenze di Curacao non hanno un alto grado di affidabilità, l'unica che collabora al 100 % sembra essere l'Antillephone NV (GCA), anche se sto lottando attualmente per avere indietro i miei soldi presso il casinò Crocoslots (Hollycorn NV) verso il quale ho aperto un reclamo per appropriazione indebita (fanno di tutto per non restituirmi il deposito, dopo avermi chiuso istantaneamente il conto gioco).
Ви читали відповідь на відгуки про казино? Вони просять надати ваше ім’я користувача казино для розслідування.
Have you read the casino's ures reviews reply? They're asking for your casino username to investigate.
Будь ласка, тримайте свою розмову у відповідній темі - тема Crocoslots тут 🙂
Дякую за допомогу в організації форуму.
Please keep your conversation in the proper thread - Crocoslots thread is here 🙂
Thank you for helping me keep the forum organized.
Мене в казино звуть Pikaro87, і я почуваюся повністю обдуреним. Сьогодні я зробив 7 депозитів, з яких, за їхніми словами, і навіть використовуючи один із методів миттєвого депозиту в казино, вони отримали лише 6. Випадково останній і той, що має найбільшу суму, тобто 500 євро, вони не отримали . Я надіслав їм банківську квитанцію, скріншот і все, щоб вони побачили, що гроші зійшли з мого рахунку, і вони стягнули з мене плату за переказ як терміновий. Я проводив години в чаті, де хлопець на ім’я Антоніо ВЗАГАЛІ мені не допоміг. Вони обмежуються тим, що кажуть, що він виглядає як відхилений і що через 2 дні мій банк поверне мені його, тоді як я вже розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що оскільки він ВИДАНО, вони нічого не можуть зробити. Вони ігнорують мої запити та НІКОЛИ не відповідають на електронні листи, ваш менеджер облікового запису НІКОЛИ не доступний, і ви НІКОЛИ не можете поговорити з менеджером або знайти рішення. БУДЬТЕ ДУЖЕ ОБЕРЕЖНИМИ І НЕ ВХОДІТЬ у це шахрайство казино, яке є зовсім не прозорим і анітрохи не дбає про гравців.
My name in the Casino is Pikaro87, and I feel totally ripped off. Today I have made 7 deposits of which according to them, and even using one of the Casino's instant deposit methods, they have only received 6. Coincidentally the last one and the one with the largest amount, which is €500, they have not received. I have sent them a bank receipt, a screenshot, and everything so that they can see that the money has left my account and they have charged me for the transfer as urgent. I have spent hours in the chat where a boy named Antonio has not helped me AT ALL. They limit themselves to saying that it appears as rejected and that in 2 days my bank will refund it to me, when I have already spoken with my bank and they have told me that since it is ISSUED they cannot do anything. They ignore my requests, and NEVER respond to emails, your account manager is NEVER available, and you can NEVER talk to the manager or find a solution. BE VERY CAREFUL AND DO NOT ENTER this casino scam that is anything but transparent and does not care about the players in the slightest.
Mi nombre en el Casino es Pikaro87, y me siento totalmente estafado. Hoy he hecho 7 ingresos de los cuales según ellos, y aún utilizando uno de los métodos de ingreso instantáneos del Casino, sólo les ha llegado 6. Casualmente el último y el de mayor importe el cual es de 500€ no lo han recibido. Les he enviado justificante bancario, pantallazo, y de todo para que vean que el dinero ha salido de mi cuenta y me han cobrado la transferencia como urgente. He estado horas en el chat donde un chico llamado Antonio no me ha ayudado EN NADA. Se limitan a decir que les sale como rechazada y que en 2 días mi banco me lo reintegrará, cuando yo ya he hablado con mi banco y me han dicho que al estar EMITIDA ellos no pueden hacer nada. Hacen caso omiso a mis solicitudes, y JAMÁS responden a los correos, JAMÁS está disponible la manager de tu cuenta y JAMÁS puedes hablar con el gerente ni encontrar una solución. MUCHO CUIDADO Y NO INGRESEIS en esta estafa de casino que es de todo menos transparente y no se preocupan por los jugadores lo más mínimo.
Здається, я не зроблю вас щасливішими. У такій ситуації казино перебуває більш-менш у тій самій ситуації, що й ви. чому Тому що багато казино використовують сторонніх постачальників платежів для обробки всіх транзакцій. Це означає, що платіжний постачальник повинен спочатку визначити проблему, а потім вирішити її.
Тим часом казино чекає відповіді. 😕
Після того, як гроші залишили ваш банківський рахунок, транзакція завершується, коли гроші потрапляють на рахунок одержувача, що, здається, у цьому випадку не вдається.
Я можу уявити, що казино не має пояснень, тому вважає за краще мовчати. Ну не найкращий варіант.
Сподіваюся, проблема скоро вирішиться.
I guess I'm not going to make you happier. In such a situation, the casino is more or less in the same situation as you. Why? Because many casinos use 3rd party payment providers to handle all transactions. It means the payment provider must first identify the problem and then solve with.
In the meantime, the casino awaits a response. 😕
Once the money left your bank account was only halfway there, the transaction ends when the money hits the recipient's account, which seems to fail in this case.
I can imagine the casino has no explanation to provide, so it prefers silence. Well, not the best option.
I hope the issue is resolved soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.