ФорумКазиноJackMillion Casino - загальне обговорення

JackMillion Casino - загальне обговорення

1 рік тому від satelite60
|
2382 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити JackMillion Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
satelite60
1 рік тому

Привіт,

Що сталося і як фальсифіковані ці ігри з дилерами?

Мені важко в це повірити, але не могли б ви надіслати свої докази на data@casino.guru , будь ласка?



Автоматичний переклад.
satelite60
1 рік тому

Добре, я просто запитав 🙂 - без проблем.

Бажаю тобі успіхів!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не грайте в казино Luckland Group BV, як тільки ви отримаєте позитивний результат, вони закриють ваш касовий апарат, потім промоакції та, нарешті, вони повідомлять вам електронною поштою, щоб скористатися одностороннім правом закрити рахунок без будь-якої причини ! Професійна етика та чесність дорівнюють нулю!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Привіт, Немокід.

Скільки в зелених цифрах був ваш баланс, якщо можна запитати?

Ви впевнені, що не вказали причину для закриття свого облікового запису? Як часто ви брали/просили бонуси, якщо брали?

Я також хотів би знати, чи казино JackMilion зрештою закрило ваш рахунок.

Я бачу, що це неприємний досвід. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Баланс рахунку понад 10 000,00 євро, що вилучається траншами по 2 000,00 євро щотижня після початкового закриття мого облікового запису після виграшу, а потім його повторного відкриття одразу після моєї скарги в чаті з виправданнями та абсурдними виправданнями. Зрештою вони в односторонньому порядку закрили його без будь-якої іншої причини, окрім того, щоб виграти цю суму. Тепер інші два казино того ж власника дотримуються логічної нитки Jack Million або закриття каси з доступом до облікового запису, дозволеним потім остаточно закрити його електронною поштою. Я повторюю більше ніж негативний досвід із цими казино, які балують вас на початку, а потім, коли ви виграєте, вони намагаються змусити вас повторити свій виграш, а потім закривають ваш рахунок, якщо ви цього не зробите!


filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Привіт nemokid, це дуже неприємна ситуація. Ваш обліковий запис все ще заблоковано? Є новини про це? Чи правильно я зрозумів, що вам заборонено навіть входити в казино їхньої сестри? Чи плануєте ви подати скаргу на нашому веб-сайті? Я бачу, що ви вже маєте в цьому досвід. Можливо, наші колеги допоможуть у цьому питанні. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Що сталося в кінці? Чи дозволили зняти? На моєму балансі є дуже значна сума грошей, і я боюся, що вони зроблять те саме й знайдуть виправдання для того, щоб не зробити мої зняття ефективними.

Автоматичний переклад.
Jmrd
1 рік тому

Привіт.

Спробуйте кнопку відповісти, щоб збільшити свої шанси незабаром отримати відповідь від гравця.

Я вважаю безглуздо обтяжувати свій розум заздалегідь. Якщо ви захочете зняти гроші, вам доведеться ризикнути, чи не так? Спершу зосередьтеся на співпраці, якщо вам важко, прийдіть сюди та поясніть проблему, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Вони заплатили належну суму, скаржитися марно, бо у них ніж збоку від ручки. Але якщо так продовжуватиметься, завдяки нашим оглядам вони довго не протримаються!

Автоматичний переклад.
Jmrd
1 рік тому

Привіт, jmrd, вони нарешті заплатили мені. На жаль, усі ліцензії на Кюрасао не дуже надійні, єдиною, яка підтримує 100%, здається, є Antillephone NV (GCA), хоча зараз я намагаюся повернути свої гроші в казино Crocoslots (Hollycorn NV), проти якого я подав скаргу розкрадання (вони роблять все, щоб не повернути мені депозит, миттєво закривши мій ігровий рахунок).

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, jmrd, вони нарешті заплатили мені. На жаль, усі ліцензії на Кюрасао не дуже надійні, єдиною, яка підтримує 100%, здається, є Antillephone NV (GCA), хоча зараз я намагаюся повернути свої гроші в казино Crocoslots (Hollycorn NV), проти якого я подав скаргу розкрадання (вони роблять все, щоб не повернути мені депозит, миттєво закривши мій ігровий рахунок).

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Nemokid Змінено Radka
Причина: щойно зробив посилання доступним для натискання
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Ви читали відповідь на відгуки про казино? Вони просять надати ваше ім’я користувача казино для розслідування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, тримайте свою розмову у відповідній темі - тема Crocoslots тут 🙂

Дякую за допомогу в організації форуму.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене в казино звуть Pikaro87, і я почуваюся повністю обдуреним. Сьогодні я зробив 7 депозитів, з яких, за їхніми словами, і навіть використовуючи один із методів миттєвого депозиту в казино, вони отримали лише 6. Випадково останній і той, що має найбільшу суму, тобто 500 євро, вони не отримали . Я надіслав їм банківську квитанцію, скріншот і все, щоб вони побачили, що гроші зійшли з мого рахунку, і вони стягнули з мене плату за переказ як терміновий. Я проводив години в чаті, де хлопець на ім’я Антоніо ВЗАГАЛІ мені не допоміг. Вони обмежуються тим, що кажуть, що він виглядає як відхилений і що через 2 дні мій банк поверне мені його, тоді як я вже розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що оскільки він ВИДАНО, вони нічого не можуть зробити. Вони ігнорують мої запити та НІКОЛИ не відповідають на електронні листи, ваш менеджер облікового запису НІКОЛИ не доступний, і ви НІКОЛИ не можете поговорити з менеджером або знайти рішення. БУДЬТЕ ДУЖЕ ОБЕРЕЖНИМИ І НЕ ВХОДІТЬ у це шахрайство казино, яке є зовсім не прозорим і анітрохи не дбає про гравців.

Автоматичний переклад.
Pikaro
1 рік тому

Здається, я не зроблю вас щасливішими. У такій ситуації казино перебуває більш-менш у тій самій ситуації, що й ви. чому Тому що багато казино використовують сторонніх постачальників платежів для обробки всіх транзакцій. Це означає, що платіжний постачальник повинен спочатку визначити проблему, а потім вирішити її.

Тим часом казино чекає відповіді. 😕

Після того, як гроші залишили ваш банківський рахунок, транзакція завершується, коли гроші потрапляють на рахунок одержувача, що, здається, у цьому випадку не вдається.

Я можу уявити, що казино не має пояснень, тому вважає за краще мовчати. Ну не найкращий варіант.

Сподіваюся, проблема скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого