2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jackie Jackpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Подав скаргу та чекаю отримання виграшу.
Казино конфіскувало 4900,00 канадських доларів, оскільки вони заявили, що мені не дозволили виграти більше 500 доларів із застосуванням бонусу на депозит.
Загалом я виграв 5400,00 CAD.
Submitted a complaint and waiting to receive my winnings.
The casino confiscated $4900.00 CAD because they stated I wasn't allowed to win more than 500$ with deposit bonus applied.
I won a total of $5400.00 CAD.
Привіт,
Ви впевнені, що бонус, який ви взяли, не містить щось на зразок правила максимального виведення або інших обмежень щодо виведення?
Ось що я знайшов:
«Якщо інше не вказано в бонусній політиці або в будь-якій рекламній акції, ви отримаєте максимум €500/$500/kr5000 у вигляді виграшу. Якщо ваш виграш перевищить €500/$500/kr5000, ви отримаєте лише €500/$500/kr5000 виграшів, отриманих через використання безкоштовних обертань не повинно перевищувати 100 євро/$. Гравець може вивести лише максимальний виграш у 100 євро/$"
Не соромтеся перевірити умови, які ми пропонуємо тут .
Чи є той, який ви взяли, серед цих бонусів?
Hello,
well, are you sure that the bonus you took does not contain something like the maximal cashout rule or other cashout limitations, please?
This is what I found:
"Unless otherwise described in bonus policy or in any promotion, you will receive a maximum of €500/$500/kr5000 in winnings.If your winnings exceed €500/$500/kr5000 you will only receive €500/$500/kr5000 Winnings received through the use of free spins shall not exceed €/$100.Only the maximum winnings of €/$100 can be withdrawn by the Player"
Feel free to check the conditions we provide here.
Is the one you took among those listed bonuses, please?
Хороший день,
Я взяв вітальний бонус, який пропонувало казино.
Двічі протягом двох днів я вносив 200,00 канадських доларів власних грошей. Я отримав кілька бонусів, поки виконував свої вимоги до ставок.
Після того, як я виконав свої вимоги до ставок, на моєму рахунку було 5400,00 канадських доларів, які чекали зняття приблизно тиждень.
Учора я отримав електронний лист від казино про те, що вони конфіскують 4900,00 канадських доларів, що вони й зробили.
Я вважаю, що мій «вітальний бонус» до Джекі Джекпот конфіскують мої виграші та щастя.
Раніше я грав у вітальні бонуси в попередніх казино, дотримуючись їхніх вимог щодо ставок і без проблем отримував готівку.
Я відчуваю, що докладають усіх зусиль, щоб не виплачувати мої виграші, що справді несправедливо для казино, яке має такий високий рейтинг на Casino Guru.
Good day,
I took the welcome bonus that the casino offered.
Twice in two days, I deposited $200.00 CAD of my own money. I landed several bonuses while I was playing through my wagering requirements.
After playing through my wagering requirements, I had $5400.00 CAD sitting in my account and awaiting withdrawal for about a week.
Yesterday, I received an email from the casino stating they are confiscating $4900.00 CAD, which they did.
I guess my "welcome bonus" to Jackie Jackpot is confiscating my winnings and happiness.
I've played welcome bonuses at previous casinos before, playing through their wagering requirements and cashed out without issues.
I feel like all efforts are being made to not pay out my winnings, which is really unfair for a casino that is so highly rated on Casino Guru.
Гарного вам дня.
Ви не згадали, чи був якийсь максимальний ліміт зняття. Я вважаю, що це дуже важливо, оскільки, як випливає з назви, усі виграші понад цей ліміт анулюються.
Це йде в ногу з тим, що ви написали, про те, що казино заявило раніше.
Чи можете ви вставити тут умови бонусу?
Good day to you.
You have not mentioned if there was any maximal withdrawal limit. I believe that this is very important because as the name suggests all winnings above this limit are voided.
It goes in hand with what you wrote that the casino has stated earlier.
Can you paste the bonus terms here, please?
Привіт, зараз я дуже засмучений, тому що збираю свої винагороди на EkstraPoint у 2020 році, і ,,Тепер я випадково неправильно повідомив про свої нещодавні втрати через горе! Я написав Karamba, і це насправді означало, а не гру онлайн-казино, Jacky Jackpot. Так, тепер це дійсно виявилося не так, і мені 2 рази сказали в чаті, що мій ігровий акаунт у Jacky Jackpot
,, На жаль, ЗАКРИТО назавжди
На жаль, я зараз ніде не можу обміняти свій EkstraPoint😞
Hello, I'm very sad at the moment because I'm collecting my rewards at EkstraPoint in 2020 and ,,Now I accidentally misreported my losses recently out of grief! I had written Karamba and it really meant,, not the online casino game, Jacky Jackpot. Yes, now it really came out wrong and I was told 2 times in the chat that my game account at Jacky Jackpot
,, Unfortunately CLOSED forever
Unfortunately I can't redeem my EkstraPoint anywhere now😞
Hallo,ich bin im Moment sehr sehr traurig weil ich sei 2020 bei EkstraPoint meine Belohnungs Prämien Sammle und ,,Jetzt habe ich versehentlich letztens aus Kummer meine Verluste fehlgemeldet! ich hatte Karamba geschrieben und es war wirklich ,,Nicht,das Online Spiel Casino,, Jacky Jackpot gemeint.Ja jetzt kam es wirklich falsch an und mir wurde 2mal im Chat erklärt,Das mein Spiel Konto bei Jacky Jackpot
,, Leider für immer GESCHLOSSEN
Leider kann ich jetzt nirgends mein EkstraPoint einlösen😞
Мені б хотілося, щоб я ніколи ніде не висловлювався, тепер я сиджу на своїх бонусних балах весь час, який я взяв, щоб я міг чогось досягти, так, зараз я багато чого досяг, і завдяки моїм бонусним балам, які я зібрав з 2020 року, я зараз я не можу їх ніде використати, і я ніколи не хотів програвати онлайн-казино Jacky Jackpot, і в майбутньому я краще придивлюсь до свого - 10,5 діоптрій.
до побачення
Сподіваюся, ні з ким такого не станеться. Чао
😩
I wish I had never spoken out anywhere now I'm sitting on my bonus points all the time I've taken so that I can achieve something, yes I've achieved a lot now and with my bonus points I collected from '2020 I have now I can't redeem them anywhere and I never wanted to lose the online casino Jacky Jackpot and in the future I'll take a better look at my - 10.5 dioptres.
Bye
I hope that doesn't happen to anyone. Ciao
😩
Ich wünschte ich hätte mich nie irgendwo geäußert jetzt bleibe ich auf meine Prämien Punkte sitzen all die Zeit die ich mir genommen habe damit ich was erreichen kann,ja ich habe jetzt viel Erreicht und mit meinem Prämien Punkte die ich von '2020 sammelte habe ich jetzt gar nichts nirgends kann ich Sie einlösen und ich wollte das Online Casino Jacky Jackpot nie verlieren und in Zukunft schau ich mir meine - 10.5 Dioptrien besser hin.
Tschüss
Ich hoffe das,dass Niemanden geschieht.Ciao
😩
Привіт!
Ну, ви випадково попросили закрити свій обліковий запис назавжди, чи не так? Ми говоримо про рахунок казино?
Це справді сумно, і я справді відчуваю ваш біль. Я просто не зовсім впевнений, як це поєднується з Jackie Jackpot Casino. Бажаєте розповісти трохи?
На мій погляд, єдиним місцем, де можна було витратити свої екстрабали, було лише казино Jackie Jackpot , я близько?
Hey there!
Well, you have accidentally asked your account to be permanently closed, haven't you? Are we talking about the casino account?
This is truly unfortunate and I feel your pain, I really do. I'm just not entirely sure how it goes in hand with the Jackie Jackpot Casino. Care to elaborate a bit?
The way I see it, the only place allowing you to spend your EkstraPoints was Jackie Jackpot Casino only, am I close?
Так, але я повинен зараз, після того, як сьогодні вранці я знову написав на свою електронну адресу, мені було відмовлено з вибаченнями з текстовим вмістом .. для мене просто було б краще, щоб мій обліковий запис був закритий, і я був дружнім, я вічно чекав у підтримці і вибачався, що з ним досяг "0". Просто Джекі Джекпот не хоче, щоб я був їхнім клієнтом, і я мушу прийняти це зараз, і тепер я витрачав тиждень за тижнем - мій ігровий обліковий запис знову закрито, отримуйте
Крім того, туди випадково надіслали «Це повідомлення електронної пошти», і тепер я «найбільш залежний від гри та той, хто більше не має на це грошей. Так, так мене зараз представляють».🙁
Yes, but I have to now, after writing to my e-mail address again this morning, I was apologetically rejected with the text content ..it would simply be better for me to continue to have my account closed and I was friendly, I waited forever in the Support and apologized that I've reached "0" with it. It's just that Jackie Jackpot doesn't want me as their customer and I have to accept that now and I've now spent week after week - my game account closed again receive
In addition, "This e-mail message" was accidentally sent there and now I'm like the "most addicted to the game and one who no longer has the money for it. Yes, that's how I'm presented now.🙁
Ja ,aber ich muss jetzt nachdem ich heute Vormittag nochmals schriftlich auf meiner E-Mail Adresse, Entschuldigend Abgewiesen worden bin mit dem Textinhalt ..es wäre einfach besser für mich mein Konto weiterhin geschlossen zu lassen und da war ich freundlich, habe abgewartet ewig im Support und habe mich entschuldigt dafür dass ich ,,0 damit jetzt erreicht habe.Es ist einfach so Jackie Jackpot möchte mich nicht ,als Ihren Kunden und Dass muss ich Jetzt akzeptieren und dafür habe ich jetzt Woche für Woche verbracht - mein Spiel Konto wieder zu bekommen
Außerdem war ,,Diese E-Mail Nachricht ,, Versehentlich dort hin geschickt worden und Jetzt werde ich wie die ,, Spiel suechtigste und eine die kein Geld mehr dafür hat.Ja so werde ich jetzt dagestellt.🙁
Веселіться всім і переконайтеся, що жодне текстове повідомлення не прийде неправильно. Ви можете побачити, що буде далі на мені
Тому будьте обережні
до побачення
Have fun everyone and better make sure that no text message arrives somewhere wrong. You can see what happens next on me
So please be careful
Bye
Viel Spass allen noch und passt lieber auf dass keine Textnachricht irgendwo falsch ankommt.Man sieht es an mir was dann Passiert
Also bitte Aufpassen
Tschüss
Не можу сказати, що зараз краще розумію ситуацію. Оскільки мова йде про бонуси або бали лояльності, а не про реальні гроші, я чесно сумніваюся, що скарга допоможе вам далі.
Хоча автоматичний переклад може ввести мене в оману, отже, будьте ласкаві, перегляньте цю статтю та вирішіть, чи вважаєте ви її гідною подати скаргу – це безкоштовно.
Наразі не наважуся гадати. 🤷♀️
Can't say I understand the situation any better now. Since this is about a bonus or loyalty points rather than about real money funds, I honestly doubt wheather the complaint would help you further.
Though I might be misled by the automatic translation, hence - if you be so kind, check out this article and decide whether you deem it worthy of submitting the complaint - it's free.
I won't dare to guess at the moment. 🤷♀️
ви також можете викупити їх на playouwin
you can also redeem them at playouwin
man kann die auch bei playouwin einlösen
Я поповнив свій рахунок на 300 дол. США і зробив ставку на всю суму, загальна сума ставок склала 500 дол. США, і мені сказали, що я повинен поставити ще 100 дол. Чи означає це, що я маю поставити X2 суми? Або вони обманюють? Скільки грошей ви повинні поставити відповідно до їхніх правил, щоб зняти?
I funded my account with 300 usdt and bet the whole amount, the total amount of bets was 500 usdt and I was told that I have to bet another 100 usdt. Does that mean I have to bet X2 of the amount? Or are they cheating? How much money do you have to wager according to their rules to withdraw?
Привіт, згідно з тим, що ви описуєте, схоже, що повернення депозиту становить 2 рази, але якщо ви хочете отримувати найновішу інформацію, було б гарною ідеєю звернутися до служби підтримки або поговорити про це питання в чаті, і це повинно дати вам відповідь точна відповідь.
Якщо ви спробуєте це, обов’язково повідомте мені, чи це так, оскільки я припускаю, що це так.
Hello, according to what you describe it looks like the deposit rollover is 2x, but if you want the most up-to-date information it would certainly be a good idea to ask the support or live chat about this question, which should give you an accurate answer.
If you try it, be sure to let me know if that's the case because I assume it is.
Привіт, я бачу, що казино має високий індекс безпеки на нашому веб-сайті, тому я б сказав, що це досить хороший вибір з вашого боку.
Щодо підтримки, ви вже мали справу з ними, коли сказали, що вони швидкі та доброзичливі, чи ви просто поставили деякі загальні запитання?
У будь-якому випадку, я радий, що ви знайшли казино, у якому вам комфортно, і я сподіваюся, що воно прослужить якомога довше. 🙂
Hey, I see that the casino has a high safety index on our website, so I'd say it's a pretty good choice on your part.
Regarding the support, have you dealt with them yet when you say they are fast and friendly, or did you just ask some general questions ?
Either way, I'm glad you found a casino you feel comfortable with and I hope it lasts as long as possible. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.