1 рік тому
Тут ви можете обговорити Iwinfortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це явна шахрайська операція без дійсної ліцензії. Вони ігнорують електронні листи служби підтримки та запити на скарги гуру казино.
Тримайся подалі від цього
This is a clear scam operation with no valid license. They ignore support emails, and ignore casino guru complaint request.
Stay away from it
Привіт, я побачив вашу скаргу , і завдяки їй інші гравці зможуть побачити, що казино не змогло вирішити вашу ситуацію. Мені прикро, що ви потрапили в таку неприємність, тому що це, звичайно, неприємно, і єдиний позитивний момент - це те, що казино отримало чорні точки, які впливають на його індекс безпеки.
У контексті цього казино та індексу безпеки я не думаю, що є що додати, оскільки він досить низький, і я б двічі подумав, чи вносити свої гроші тут.
Я припускаю, що ви все ще намагаєтеся отримати свої гроші, але вам це не вдається, оскільки казино навіть не може відповісти. Однак, якщо ваша ситуація змінилася і ви отримали відповідь від казино електронною поштою чи іншим способом, повідомте нас про це. Сподіваюся, тобі пощастить.
Hi, I saw your complaint and thanks to it other players will be able to see that the casino was not able to resolve your situation. I'm sorry that you got into such a trouble, because it's certainly not pleasant and the only positive thing is that the casino got black points, which have an impact on its safety index.
In the context of this casino and the safety index, I don't think there is anything more to add, as it is quite low, and I would think twice about depositing my money here.
I suppose you are still trying to get your money, but you are unsuccessful because the casino can't even respond. However, if your situation has changed and you have received a reply from the casino by email or otherwise, let us know. I hope you'll be lucky.
На всіх сайтах із відгуками про це місце повинно бути велике застереження. Ця ж група a також керує «luckywins» і раніше була в новинах за шахрайство без ліцензії.
На мою думку, має бути великий жирний банер про те, що це шахрайство!
There should be a big fat warning on all review site about this place. The same group a also operates 'luckywins' and has been in the news before for a scam operation with no license..
In my opinion there should be a big fat banner that this is a scam!
Дякуємо, що надали нам цю статтю. Завдяки цьому інші гравці побачать, які практики мають ці казино, і що буде краще, якщо вони їх уникатимуть.
Коли ви згадали luckywins, у вас також є проблеми з ними?
Thank you for bringing us this article. Thanks to it, other players will see what practices these casinos have and that it will be better if they avoid them.
When you mentioned luckywins, do you have any problems with them as well ?
Вони розумніші:
Те, що ми можемо назвати іншим власником. Я повинен визнати, що подібні конструкції підтверджують вашу інформацію.
They are smarter:
Something we can call a different owner. I must admit the similar designs support your information.
Привіт, я щойно побачив відгуки на iwinfortune і про те, що казино зараз закрито. Я щойно двічі зробив депозит і грав там. Тож чи має він бути закритим, а погані відгуки та попередження все ще залишаються в силі чи вони викупилися самі, можете повідомити мені, будь ласка.
Hi, I just saw the reviiews on iwinfortune and that the casino is now closed. I just deposited twice and played there. So is it meant to be closed and do the bad reviews and warnings still stand or have they redeemed themselves can you let me know please.
Привіт. Так, у нас є інформація, що казино закрито з 27.08.2023. Я думаю, що ми не маємо більше інформації про це. Я також проконсультуюся з нашою командою обробки даних і повідомлю вам, якщо у нас є якісь оновлення з цього приводу.😉
Чи можу я запитати, коли був ваш останній депозит у цьому казино і коли ви грали востаннє? Чи є у вас залишки реальних грошей у казино? Якщо так, чи є у вас адреса електронної пошти служби підтримки? Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, що тут можна зробити.
Hello there. Yes we have the info that the casino is closed since 27.8.2023. I believe we have no more info about that. I will check with our data team as well, and let you know if we have any update on that.😉
May I ask when was your last deposit at this casino and when have you played for the last time? Have you got any remaining balance, real money, still at the casino? If yes, have you got any email address of the support? Please let me know and we'll see what could be done here.
Привіт! Вибачте, я так довго відповідав, наразі в мене немає балансу, оскільки я розіграв усі гроші, які вклав. Я також грав у безкоштовні обертання, які мені дали.
Я додаю документ із кількома моїми останніми депозитами та безкоштовними обертаннями, які я грав. Мій останній депозит був 13 лютого 2024 року. Тож казино, очевидно, не закрито. Я просто хочу знати, чи в казино все ще можна грати і чи не збираються мене одного разу обманювати, тому що мені подобаються ігри та постачальники, які вони пропонують.
Наразі мені не пощастило нічого виграти, тому я не можу нічого сказати про час їх виведення.
support@iwinfortune.co це їх електронна адреса для підтримки
PS У мене виникла проблема з вкладенням документа, як мені надіслати його вам.
З повагою
Маргарет
Hi, Sorry I took so long to reply, I don't have a balance at the moment as I played all the money I have deposited. I have also played the free spins I have been given.
I am attaching document with my last several deposits and free spins I have played. My last deposit was on13th February 2024. So the casino is obviously not closed. I just want to know if the casino is still ok to play at and is not going to scam me one day because I do like the games and providers they have.
So far I have't had any luck with winning anything so I can't say anything regarding their withdrawal times.
support@iwinfortune.co is their email for support
P.S I am having trouble attaching the document how do I send it to you.
Regards
Margaret
Привіт і дякую за відповідь. Я проконсультуюся з нашою командою обробки даних і передам їм усю надану вами інформацію, щоб вони могли дізнатися все, що стосується цього казино, щоб ви знали, чого очікувати, коли мова йде про його справедливість. Його індекс безпеки був низьким раніше, тому, можливо, будьте обережні навіть зараз, поки ми не знайдемо більше інформації. 🙏
Не могли б ви зробити мені послугу, будь ласка, і додати знімок екрана з URL-адресою казино, щоб також було видно? Просто щоб переконатися, що ми не помилилися. Чи пробували ви раніше прикріпити документ за допомогою цього тут?
Якщо у вас це не працює, ви можете прокрутити сторінку казино 👈, де ви знайдете цю вкладку «Дайте мені знати», де ви також можете передати інформацію та знімок екрана нашій команді:
Будь ласка, повідомте нам, як у вас справи, а тим часом я зв’яжуся з нашою командою, щоб дізнатися більше. 🙂
Hello and thank you for your reply. I will check out with our data team and give them all the information you have provided, so they can find out everything related to this casino, for you to know what to expect when it comes to its fairness. Its safety index was low before, so maybe be careful even now, until we'll find more information. 🙏
Could you do me a favor, please, and attach a screenshot with the URL of the casino to be visible, as well? Just to make sure we don't make any mistake. Have you tried to attach the document by using this here before?
If it doesn't work for you, you can scroll down on the page of the casino 👈, where you will find this "Let me know" tab, where you can pass the info and the screenshot to our team as well:
Please let us know how did you go, and in the mean time I will check out with our team, to find out more. 🙂
Привіт. Я перевірив нашу групу даних, і вони з’ясували, що казино Iwinfortune насправді закрито, як зазначено на нашому сайті. Що могло статися насправді, коли ви намагаєтеся зареєструватися або авторизуватися на їх веб-сайті, вас автоматично перенаправляє в інше казино. Чи не могли б ви перевірити це, будь ласка?🙏 Ми були б дуже вдячні за це, а також, якби ви могли надіслати знімок екрана з URL-адресою казино, куди вас буде перенаправлено. Заздалегідь дякую і чекаю на вашу відповідь. 🙂
Hello. I have checked with our data team, and they've found out that the Iwinfortune Casino is actually really closed, as stated on our site. What could actually happened, when you try to sign up, or login on their website, it automatically redirects you to some other casino. Would it be, maybe, possible for you to check that up, please?🙏 We would really appreciate that, also if you could send a screenshot with the URL of the casino, it redirects you to. Thank you in advance and will wait for your reply. 🙂
Це те, що вам потрібно було вище зі знімком екрана? Я не дуже володію комп’ютером, тому сподіваюся, що це те, що вам потрібно, щоб дізнатися більше.
З повагою
Маргарет
Is that what you needed above with the screenshot? I am not very computer literate so i hope it was what you need to find out more info.
Regards
Margaret
привіт Щиро дякую, це саме те, що мені потрібно.👌 Я передам це нашій групі обробки даних, щоб перевірити. Буду повідомляти, коли дізнаюся щось нове. 😉
Hey. Thank you very much, that is exactly what I needed.👌 I will pass this to our data team, to check it out. Will let you know whenever I'll learn something new. 😉
У мене є оновлення від нашої команди даних, і вони зроблять повне оновлення щодо цього казино. Він буде доступний, щойно їм вдасться зібрати всю інформацію. Тож ще раз дякуємо, ви нам дуже допомогли.👌🙂
I have an update from our data team, and they will do a complete update regarding this casino. It'll be available as soon as they mange to collect all the information. So thank you again, you were really in much of help to us.👌🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.