Давайте зосередимося на тому, що я тоді сказала Радька. До речі, це форум, і якщо ви не розумієте, що таке форум, вам не слід відповідати на плакати. Я напишу про брудну білизну казино Altacore NV, коли зможу, тому що Guru рекламує цю неприємну групу казино як заслуговують довіри.
Мене більше хвилює те, що тут бачать інші гравці, ніж ваша думка "чесно кажучи"
«Подайте скаргу або повідомте нашу групу даних».
Я скаржуся на форумі, щоб подати скаргу, тому що немає сенсу. Я закінчив працювати з казино Altacore NV і хочу повідомити іншим гравцям про їхні умови використання.
Процес подання скарги є, м’яко кажучи, непродуктивним, якщо ви прагнете, щоб відгуки Гуру були чесними.
Наприклад, якщо я скаржуся на те, що оплата відбувається повільно й не відповідає умовам, єдине, що слідкує, це остаточний платіж клієнту. Casino Guru не змінює щоденні ліміти для виплат на сторінці огляду, оскільки очевидно, що в усіх казино Altacore NV їхня політика полягає в тому, щоб призупинити виплати якомога довше та зробити максимальну виплату 400 євро на день незалежно від кожного окремого казино. денні ліміти. Бідні підошви, які виграють велику суму грошей, будуть шоковані, коли спробують зняти гроші. Лол.
Що стосується структури бонусу, у всіх казино Altacore NV має бути попередження про те, що якщо ви не знімете весь баланс під час виконання бонусу, додаткові виграші будуть видалені. Є багато скарг щодо цього в казино Altacore NV, але попереджень немає, за винятком Dozenspins.
Щодо зв’язку з «командою даних», що я маю їм надіслати? Guru має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг, але не вніс жодних корисних змін на сторінки огляду Guru для казино Altacore.
Якщо я надішлю підтвердження затримки платежів, чи зміниться щоденний ліміт зняття на сторінці перегляду?
Якщо я надішлю підтвердження того, що вони повертають виграші вдруге після виконання бонусу, ви поставите попередження?
Я називаю фігнею, тому що є активні та вирішені скарги щодо цих питань, а жодних змін не внесено.
Let’s focus on what I said then Radka. Btw this is a forum and if you do not understand what a forum is you should not be replying to posters. I will write about Altacore NV casinos dirty laundry anytime I can because Guru is promoting this nasty group of casinos as trustworthy.
Im more concerned about what other players see here than your opinion "to be honest"
"Submit a complaint or inform our Data Team."
Im complaining on forum in leu of making a complaint because there is no point. I’m done with Altacore NV casinos and I want to make other players aware of their preditory Terms and conditions.
The complaint process is unproductive to say the least when you are looking to make Gurus reviews honest.
For example if I complain that payment is slow and not per terms and conditions the only thing that is followed up is eventual payment to the customer. Casino Guru does not change what the Daily limits are for payments on the review page when it is obvious across all Altacore NV casinos their policy is to stall payments as long as possible and make the max payout of 400€ per day regardless of each Individual casinos daily limits. The poor soles that win a large amount of money are in for a shock when they try to withdraw. Lol.
When it comes to the bonus structure there should be a warning at all Altacore NV casinos that if you do not withdraw your full balance at the time of bonus fulfillment you will have additional winnings deleted. There are many complaints in regards to this across Altacore NV casinos yet there are no warnings except on Dozenspins.
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system but have made no wholesome changes to the Guru Review pages for the Altacore Casinos.
If I send in proof of delayed payments will the daily withdrawal limit change on review page?
If I send proof that that they claw back wins a second time after bonus fulfillment will you put a warning?
I call bullshit because there are active and resolved complaints regarding these issues and no changes have been made.
Автоматичний переклад.