ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від vonHorst
|
36844 переглядів 243 відповідей |
|
1...5 6 7...13
Singel24
1 рік тому

Ой, вибачте, ваша скарга повна дописів, і, чесно кажучи, я, мабуть, не помітив це.

Що ж, удачі зі скаргою. На даний момент мало що сказати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино має тут хорошу репутацію. Скарги користувачів, на жаль, негативні. Це причина не робити депозит тут!


Чомусь також важко знайти хороше казино.

Оцінка 8,5/10, але погані відгуки користувачів.

Я вирішив для себе, якщо хтось із них поганий, не робіть там депозит.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Привіт, хтось може допомогти мені пройти перевірку в iwildcasino

Автоматичний переклад.
vakrilov92
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що найрозумніше було б запитати в чаті або в службу підтримки, у чому проблема з вашими документами. Чи пробували ви запитати, в чому справа і які необхідні критерії щодо документів?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, чи може хтось із Guru пояснити, чому Iwild надмірно просувається через таку погану історію з клієнтами. Вони перші в запропонованих казино, тому я зареєструвався в них. Я дуже шкодую про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вчора я вирішив розлучитися з IWild. Зіграно з мого балансу в 1500 доларів. Я не міг терпіти дурниці та брехні. Тому вчора я створив обліковий запис у GetSlots. Грав. виграв. Перевірено та виплачено менш ніж за 24 години. Гарне позбавлення від IWild.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 рік тому

Чому, на вашу думку, це надмірно рекламується? Воно входить до числа рекомендованих казино, оскільки воно має високий індекс безпеки , і це казино, які з’являються першими. Чи пробували ви перевірити відгуки чи скарги користувачів ? Там іноді можна знайти корисну інформацію, яка може допомогти вам вирішити, чи варто йти грати в казино.

Звичайно, мені шкода, що у вас був поганий досвід у цьому казино, і ви зрештою програли свої гроші. У чому була проблема в цьому казино, якщо можна запитати?

Що стосується другого казино, я радий бачити, що ви отримали хороший досвід, і це не тільки негатив. Тому я сподіваюся, що в цьому випадку у вас все вийде і вам не доведеться мати справу з подібними ситуаціями, як з iWild.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро,

Я багато читав відгуки та написав свої.

Надмірна реклама проявляється в його видатності для пропонованих казино. Високий індекс безпеки є дещо марним показником і, на мою думку, дуже слабким.

Є переважний негативний досвід, який демонструють погані відгуки про Guru та інших. Більшість – це політика виведення та бонусів.

Мої головні проблеми були з відкликанням. У мене був повністю підтверджений обліковий запис, і вони знову і знову скасовували мої зняття коштів. Щоденні та місячні ліміти виведення коштів є явно неправдивими, тому це вбиває одного з позитивів Гуру для цього сайту.

Після скасування зняття з вами зв’яжеться KYC@IWild, який стежить за зняттям, і вам буде запропоновано відновити зняття. Точне формулювання: «будь ласка, повторно створіть свій запит на зняття коштів, і вони будуть успішно прийняті», але вони цього не зробили.

Також я, як і багато інших гравців, мав справу зі своїми шахрайськими бонусними практиками (файли скарг тут і на AskGamblers). Після того, як бонус буде використано та його можна буде зняти, якщо ви не будете активно знімати та продовжувати грати, усі накопичені виграші скасовуються. Навіть якщо ви граєте з власними грошима, які можна вивести, вони скасують виграш. Це суперечить Кодексу чесних азартних ігор.

Загалом, на мій погляд, IWild — це старі онлайн-казино, які намагалися б виманити у вас гроші, зароблені за допомогою етичних правил. Просто жахливий досвід для мене.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ти досить добре розбираєшся в цій темі. Для початку я вважаю, що індекс безпеки є досить важливою річчю. Ось посилання, де ви можете знайти важливу інформацію під час огляду казино, яка впливає на його індекс: https://casino.guru/our-casino-reviews

Що стосується вашої проблеми з вилученням, я розумію, що ви, ймовірно, засмучені. Я б теж. Якщо ваша ситуація тривала довше, чому ви не спробували подати скаргу? Я думаю, наша команда принаймні спробувала б допомогти вам у вашій ситуації. Чи вказало казино також причину, чому зняття коштів завжди схвалювалися, але зрештою виявилося, що ні?

Щодо лімітів на зняття коштів на нашому сайті, якщо ви виявите, що щось не актуальне, ви можете вказати нам на функцію внизу сторінки – в огляді казино – і ми спробуємо це виправити.

Після бонусу, який ви згадуєте, ви завжди повинні уважно читати Положення та умови, які до нього застосовуються, щоб уникнути подібних незручностей. Гравець завжди вирішує отримати бонус чи ні.

Однак, незважаючи на всі ці проблеми, я сподіваюся, що в майбутньому ви отримаєте кращий досвід, і ви не зустрінете казино, яке створить вам головний біль.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що Casino Guru все ще не розуміє. Ви, хлопці, підводите людей, які довіряють вам чесними відгуками. Є ще одна бонусна скарга: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by проти IWild.

Усі скарги ґрунтуються на тому, що гравці досягли успіху та отримали кошти, які перераховуються на баланс, який можна вивести, але залишаються на бонусному максимальному виграші, якщо вони не знімають гроші. Гравці бачать, що конвертований виграш належить їм, і грають лише для того, щоб пізніше побачити, що IWild вдруге обмежує їхні виграші правилами максимального виграшу.

Така поведінка є хижацькою з боку IWild. Вони обманюють своїх клієнтів.

Я не припиняю коментувати це, доки ви не вирішите цю проблему з цією компанією. Я вже скасував свій обліковий запис через цю проблему та шахрайство зняття коштів.


Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 рік тому

Я відвідую лише казино з хорошими відгуками користувачів, платформа vbet тут жахлива, але вона ніколи не давала мені жодного шахрайства, ці будинки від компанії Iwild зберігають лише баланси гравців, і вона завжди має хорошу репутацію тут, я не розумію, але я більше не вношу депозит За репутацією, зараз я дивлюсь на коментарі, я втратив багато грошей, довіряючи цим репутаціям.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

На жаль, рейтинги Гуру не заслуговують на довіру та базуються на неправді у випадку IWild.

Я прислухаюся до ваших порад і відтепер також відмовляюся від відгуків користувачів. Раніше я бачив, як інші писали таку ж пораду, але я вважав, що Гуру та AskGamblers краще впораються з цим, ніж випадкові рецензенти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що Casino Guru все ще не розуміє. Ви, хлопці, підводите людей, які довіряють вам чесними відгуками. Є ще одна бонусна скарга: https://casino.guru/iwild-casino-player-s-winnings-have-been-reduced-by проти IWild.

Усі скарги ґрунтуються на тому, що гравці досягли успіху та отримали кошти, які перераховуються на баланс, який можна вивести, але залишаються на бонусному максимальному виграші, якщо вони не знімають гроші. Гравці бачать, що конвертований виграш належить їм, і грають лише для того, щоб пізніше побачити, що IWild вдруге обмежує їхні виграші правилами максимального виграшу.

Така поведінка є хижацькою з боку IWild. Вони обманюють своїх клієнтів.

Я не припиняю коментувати це, доки ви не вирішите цю проблему з цією компанією. Я вже скасував свій обліковий запис через цю проблему та шахрайство зняття коштів.


Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Це дійсно несприятлива ситуація, але ви не згадали, що скарга тільки почалася. Ви знаєте, що ще занадто рано для нас штрафувати казино посеред процесу розгляду скарги.

Спочатку ми проводимо розслідування, і якщо було зроблено щось несправедливе, покарання настає незабаром, але не раніше, ніж кожна скарга буде закрита.

Не соромтеся подавати власну скаргу кожного разу, коли ви відчуваєте щось незвичне чи несправедливе або навіть щось посередині.

Ми завжди тут.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, рейтинги Гуру не заслуговують на довіру та базуються на неправді у випадку IWild.

Я прислухаюся до ваших порад і відтепер також відмовляюся від відгуків користувачів. Раніше я бачив, як інші писали таку ж пораду, але я вважав, що Гуру та AskGamblers краще впораються з цим, ніж випадкові рецензенти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, чи можете ви вказати "неправду" для скарги?

Знаєте, легко сказати, що рейтинг не підходить, тому що ви знаєте більше, ніж ми. Як ми постійно повторюємо, відсутність скарги означає відсутність чорних точок для казино.

Рейтинг користувачів не є частиною рейтингу через дуже конкретні причини:

⚠️Фальшиві відгуки про казино: деякі казино пишуть про себе фальшиві відгуки.⁠

⁠⚠️Маніпульовані відгуки гравців: гравці іноді публікують неправдиві відгуки, щоб завдати шкоди репутації казино. З іншого боку, вони також пишуть позитивні відгуки в обмін на заохочення, наприклад безкоштовні обертання.⁠

Допоможіть нам зберегти справедливий рейтинг, подавши скарги або зв’язавшись із командою обробки даних, надавши дійсну інформацію:

data@casino.guru

Зайве говорити, що досвід різний від гравця до гравця - чи не так? Навіть деякі можуть бути дуже задоволені в казино з нижчим індексом безпеки, те саме стосується більших груп казино. Загалом вони справедливі, хоча багато гравців приходять сюди, щоб поскаржитися через відгуки користувачів, тоді як задоволена більшість просто сюди не приходить взагалі.

Це те, що ми прагнемо змінити!

Не хвилюйтеся, ми знаємо, що ця величезна різниця між рейтингом користувача з одного боку та розрахованим індексом безпеки з другого боку не виглядає обнадійливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Давайте зосередимося на тому, що я тоді сказала Радька. До речі, це форум, і якщо ви не розумієте, що таке форум, вам не слід відповідати на плакати. Я напишу про брудну білизну казино Altacore NV, коли зможу, тому що Guru рекламує цю неприємну групу казино як заслуговують довіри.

Мене більше хвилює те, що тут бачать інші гравці, ніж ваша думка "чесно кажучи"

«Подайте скаргу або повідомте нашу групу даних».

Я скаржуся на форумі, щоб подати скаргу, тому що немає сенсу. Я закінчив працювати з казино Altacore NV і хочу повідомити іншим гравцям про їхні умови використання.

Процес подання скарги є, м’яко кажучи, непродуктивним, якщо ви прагнете, щоб відгуки Гуру були чесними.

Наприклад, якщо я скаржуся на те, що оплата відбувається повільно й не відповідає умовам, єдине, що слідкує, це остаточний платіж клієнту. Casino Guru не змінює щоденні ліміти для виплат на сторінці огляду, оскільки очевидно, що в усіх казино Altacore NV їхня політика полягає в тому, щоб призупинити виплати якомога довше та зробити максимальну виплату 400 євро на день незалежно від кожного окремого казино. денні ліміти. Бідні підошви, які виграють велику суму грошей, будуть шоковані, коли спробують зняти гроші. Лол.

Що стосується структури бонусу, у всіх казино Altacore NV має бути попередження про те, що якщо ви не знімете весь баланс під час виконання бонусу, додаткові виграші будуть видалені. Є багато скарг щодо цього в казино Altacore NV, але попереджень немає, за винятком Dozenspins.

Щодо зв’язку з «командою даних», що я маю їм надіслати? Guru має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг, але не вніс жодних корисних змін на сторінки огляду Guru для казино Altacore.

Якщо я надішлю підтвердження затримки платежів, чи зміниться щоденний ліміт зняття на сторінці перегляду?

Якщо я надішлю підтвердження того, що вони повертають виграші вдруге після виконання бонусу, ви поставите попередження?

Я називаю фігнею, тому що є активні та вирішені скарги щодо цих питань, а жодних змін не внесено.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 рік тому

Зверніть увагу на відповідь тут:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Дякую

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, мені потрібна допомога з виведенням коштів у казино iwild. Загалом це гарне місце. Я вже успішно підтвердив свій рахунок і намагаюся зняти 250 євро. Цього літа я використовував банківську картку для депозиту, а вчора я зробив депозит за допомогою своєї нової картки (попередня неактивна, тому що хтось намагався мене вкрасти) оооо, банк дав мені нову картку... я надіслав їм фотографію, яка доводить, що я власник старої картки та нової, але не обробив моє зняття.. загалом це законне казино з дуже хорошими іграми.. але я сумую через свою проблему, також я надсилаю їм електронну виписку, але вони попросили мене бути не старше 3 місяців.. я запитав у своєму банку останню, але вони сказали мені, що останню я вже надіслав їм

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
nikosvas1995
10 міс. тому

Привіт, це правильно, якщо ви надіслали їм документ про свою нову картку, тому що вам все одно доведеться її підтвердити.

Однак, що стосується вашого відкликання, скільки часу минуло з тих пір, як ви не могли відкликати?

Щодо виписки з банківського рахунку, якщо ви надішлете їм останню, у чому проблема? Тому що, згідно з вашими словами, він не старший 3 місяців.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

я завантажив із своєї електронної випічки, і вона старша за 3 місяці.. на жаль, я зателефонувала в свій банк, і вони сказали мені, що остання електронна виписка ще не доступна для завантаження в моєму електронному банкінгу. і мені потрібно піти в фізичний магазин, щоб взяти його. Знову ж таки, у мене немає проблем із цим казино. Мені воно дуже подобається. у них багато ігор, і, як я бачу, багато гравців успішно відійшли. але я дуже втомився від цієї ситуації. Я успішно перевірив свій профіль, і, чесно кажучи, перевірка пройшла дуже-дуже швидко! Моя поточна картка перевірена, але вони хочуть надіслати їм доказ того, що моя стара картка неактивна! Лол

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
nikosvas1995
10 міс. тому

Якщо необхідно піти в банк і отримати звідти потрібні документи, я думаю, що це не повинно бути проблемою.

Однак я бачив, що ви також подали скаргу , тож сподіваюся, що вона буде вирішена якнайшвидше, і ви зможете отримати свої гроші. Чи могли б ви оновити інформацію, якщо у вас є нова інформація та чи вдалося вам повторно підтвердитися?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого