ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від vonHorst
|
34388 переглядів 215 відповідей |
|
1...4 5 6...11
Додати публікацію
Anonymized518
1 рік тому

Привіт,

Наскільки я бачу, доступно 4 депозитні бонуси, і лише перший позначено як необмежений виведення коштів, тож ви припускаєте, що навіть перший обмежений?

Якщо так, я попрошу своїх колег перевірити це в казино.

Редагувати: чекаю, поки колеги повідомлять мене.


Дякуємо, що помітили нас! 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ,

вітальний бонус із першим депозитом має максимальну суму виведення у 5 разів більше, але у guru немає максимального виведення коштів, виправте! дякую і будь ласка

з найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт знову,

максимальну суму виведення було перевірено, і ми повинні вам це зробити - це була помилка з нашого боку . Бонус тепер правильний.

Я хотів би ще раз подякувати вам за цю інформацію та побажати вам чудового та вдалого дня!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

з радістю, без проблем, я допомагаю, а ви допомагаєте, ми допомагаємо один одному.



Автоматичний переклад.
Anonymized518
1 рік тому

Це чесно, я радий, що ви знайшли наш форум! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розповідав вам про це місяць тому, навіть зробив скріншоти xD

Автоматичний переклад.
ujmen92
1 рік тому

Привіт,

між іншим, ми обговорювали тоді, але скріншоти? Ні, з моєї точки зору, ви не зробили цього, я попросив вас надати знімки екрана, зроблені з веб-сайту казино, на яких показано правила бонусів, указаних на нашому сайті, розумієте? Тож ми могли побачити різницю. Після цього ми досить довго розмовляли, тому я, мабуть, загубився.

Мене попередили, коли другий гравець згадав те саме, це було б цілком випадково.

Я припускаю, що це було просто непорозуміння з мого боку, якщо хочете. 🙂

Я теж можу подякувати вам - дякую.🙏

Якщо ви знову зіткнетеся з подібною проблемою, надішліть також знімок екрана з правилами, показаними на сайті казино, найчастіше гравці повідомляють про помилки, але посилаються на різні бонуси - ті, яких немає в списку на нашому сайті, але здаються знайомими. Тому скріншоти дуже вітаються.

Дякую за розуміння.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино погане та фальшиве, як я можу показати тобі, що вони роблять з тобою, коли ти виграєш!

Автоматичний переклад.
greed1990greed
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ви вже це зробили, подавши скаргу .

Я вважаю справедливим згадати, що:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Тому я прошу вас поки що потерпіти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Данило, одне питання. Сьогодні я грав у казино IWILD, вигравши 2 200,00 новозеландських доларів, і вони взяли з мене 1 900,00 новозеландських доларів і змогли зняти лише 341,00 новозеландських доларів. Я здивований, як про це нечесне правило (пункт 1.3 їхніх T&C) не повідомляється на вашому сайті! Я робив депозит 15 разів, жодного разу нічого не вигравши, сумніваючись, що ці слоти регулярні, єдиний раз, коли я виграю, вони обмежують мої виграші. Чи не здається це правилом, яке суперечить чесній грі? Мені бракує слів!

Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Я хотів би висловити свою думку про це, я перевірив умови та пункт 1.3 говорить:

1.3. Перш ніж почати грати, ви повинні зареєструвати обліковий запис гравця на www.iWildCasino.com.

Я не бачу в цьому жодних проблем, оскільки, очевидно, ви повинні бути зареєстровані в казино, перш ніж почати там грати, але я маю відчуття, що ви можете говорити про щось інше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось що сталося:


Я написав відгук на iwildcasino, і його схвалили. потім казино написало відповідь і залишило мені електронну адресу.

Потім я відредагував свій пост, сказавши, що написав у казино та чекаю відповіді. Пост затверджено.

Не отримавши відповіді, я знову відредагував допис і додав, що відповіді не отримав.

Ця публікація була ВІДХИЛЕНА Radika. І тепер весь пост і моя критика зникли. Весь допис більше не читається.

Я вважаю, що це маніпуляція, якщо ви просто видаляєте погані відгуки, і я вимагаю, щоб публікація була повернута онлайн. Як гравці можуть довіряти вам, якщо ви явно маніпулюєте публікаціями для казино?



Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Привіт,

Я насправді Радка. Я впевнений, що ви також отримали пояснення, кожне відхилене редагування чи перегляд повністю пояснено. У цьому випадку я б припустив, що це, ймовірно, тому, що відгук користувача не створено для спілкування з казино. Казино не може оновити відповідь. Це просто не розроблено таким чином.

Я лише припускаю, оскільки не можу перевірити пояснення заднім числом. Чи не могли б ви поділитися наданим поясненням?

Я не маю наміру нічого приховувати, якщо я зробив помилку, ми можемо її виправити, просто зараз мені потрібна невелика допомога.

Ми нічим не маніпулюємо, хоча ми маємо справу з надмірною кількістю відгуків користувачів, тому простір для ненавмисної помилки просто є.

Але, дивлячись на вашу відхилену скаргу , я припускаю, що причина була така:

«Вітаємо, дякуємо, що надіслали свій відгук. На жаль, ми вирішили відхилити ваш відгук, оскільки він ґрунтується на скарзі, пов’язаній з вашим відгуком, який було відхилено CasinoGuru. Дякуємо за розуміння».


У скарзі сказано: «...термін чітко говорить, що ви повинні надіслати електронний лист, якщо хочете назавжди закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор, чого ви не робили . Якщо ви це зробили, ви можете легко отримати докази цього дії, і наш підхід до цього випадку буде зовсім іншим. Ви повинні розуміти, що якщо казино ділиться простими та зрозумілими інструкціями щодо того, як подати запит на самовиключення, а ви їх не дотримувалися, і, крім того, у вас немає жодних підтвердження того, що казино було повідомлено про вашу проблему з азартними іграми, наші можливості дуже обмежені. Я запевняю вас, що кожного разу, коли гравець надавав дійсні докази, які підтверджують, що він просив самовиключення через залежність від азартних ігор, ми робили все можливе, щоб допомогти».


Тому було б несправедливо залишати ваш відгук видимим. Поділіться доказами того, що ви описали в огляді, і ми переглянемо це.

Ми прагнемо лише бути чесними та чесними.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

1 – Я мав на увазі те, що вони видалили мій коментар у рейтингу гравців, щоб я міг принаймні повідомити іншим гравцям, що сталося.


2 - Чи не правда. Я повідомив про це казино через чат. Будь ласка, як мені це довести? Ось чому я звернувся до Casino Guru. Вони могли легко попросити казино відмовитися від усіх моїх чатів, і тоді дуже швидко було б очевидно, що казино просто відмовилося від моєї заборони.

Але ти навіть не питав, ти знову закрив справу. Казино бреше, а ви допомагаєте казино це приховати.


3. Ви не тільки відхилили мою скаргу без причини, але й видалили мій коментар, щоб інші гравці більше не могли прочитати мою думку щодо нього.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Ну, з моєї точки зору,

1 - так, ваш відгук користувача було видалено - як пояснено.

2 - у таких ситуаціях створюйте скріншоти, щоб розмова була видимою та доказовою. Ми не можемо просто повірити вам на слово. Якщо ви скаржитеся, будьте готові надати докази. Уявіть, що казино скаже (вони не сказали), що журналу немає, що нам тоді робити? Попросити вас присягтися, що ви їм сказали, але у вас немає доказів?

3 - ви звинувачували казино в чомусь, чого не змогли довести. Навряд чи це справедливо.

Сприйміть це як урок. Ми дотримуємося бізнес-стандартів, щоб гарантувати, що гравці розуміють свої «права», а також свої обов’язки. Галузь далека від досконалості.

Крім того, щоб уникнути можливих проблем, майте на увазі наступне:

«...усі ваші облікові записи в інших казино того ж власника буде автоматично заблоковано або самовиключено. Будь ласка, зрозумійте, що якщо ви самовиключилися з одного казино, це не обов’язково означає, що ви захищені в усіх інших пов’язаних веб-сайти».

Чи маєте намір звернутися до влади, як запропоновано? Я впевнений, що вам також знадобляться докази. 🙁


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Абсолютно згоден, мої відгуки також були відхилені! Якщо, на мою думку, одне з казино є шахрайським казино, чому люди не можуть читати думки інших людей! Хоча ці послуги створено для людей, а не для репутації казино!

Автоматичний переклад.
Singel24
1 рік тому

Привіт.

Можливо, було б найкраще поділитися своїм «оглядом» з рештою спільноти, щоб ми всі могли висловити власну думку.

Ви написали (це автоматичний переклад англійською):

" Шахрайське казино! Ви ніколи тут не будете!

Ніколи більше тут! "

Іншої інформації не було додано, тому ми відповіли вам, пояснюючи:

«Вітаю, дякую за відгук. Я бачу, що ви оцінили казино досить низько. Не могли б ви поділитися докладнішою інформацією про те, що саме вам не подобається в казино, щоб це було корисно й для інших гравців?»

З усією повагою, вам було надано роз’яснення проблеми щодо вашої так званої рецензії, а також вам було запропоновано рішення.

З моєї точки зору, шахрайство зазвичай не має чіткого пояснення та шансу на повторну спробу.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Чи можу я вас запитати! чому ви даєте найвищу оцінку казино Altacore NV? Я грав у 3 різних казино цієї компанії, і завжди були проблеми з виплатами! Ви також знаєте, що одне з їхніх казино внесено до чорного списку інших джерел інформації? Також інші ресурси дають меншу оцінку цьому казино, я думаю, що ви повинні допомогти людям!

Автоматичний переклад.
Singel24
1 рік тому

Привіт,

У мене немає інформації про ваші особисті проблеми з трьома казино, дозвольте мені сказати, що рейтинг відображає кілька аспектів, як пояснюється більш детально у вкладці під назвою «пояснення репутації»:

https://casino.guru/iwildcasino-review#tab=js-tab-reputation

Крім того, рейтинг також може бути знижений через невирішені скарги гравців - ну жодної невирішеної. Перевірте самі:

https://casino.guru/complaints

Шкода, що ваш досвід не відповідає оцінкам, але це ніколи не було метою – ми прагнемо до чесності. Не соромтеся дізнатися, як відбувається перевірка, прямо тут:

" Дізнайтеся про наш процес перевірки та рейтингу казино "

Згідно з вашою відкритою скаргою, ви проходите перевірку KYC, це неминуча частина першого виведення коштів. Я б сказав, що проблема, яку ви описали, стосується не саме виплати, а першої верифікації облікового запису. Загалом, перше зняття зазвичай є найскладнішим, оскільки казино має перевірити ваші ставки, історію ігор та інші речі, щоб ви могли зняти гроші вперше. Я розумію, що це незручно.

Сподіваюся, ви скоро пройдете перевірку. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я повністю підтверджений, file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви читали мою скаргу на це казино, то ви знаєте, що я перевірений! І вони виплачували мені раніше 3 суми, але зараз вони припинилися, без будь-яких причин і пояснень!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого