Привіт,
Я насправді Радка. Я впевнений, що ви також отримали пояснення, кожне відхилене редагування чи перегляд повністю пояснено. У цьому випадку я б припустив, що це, ймовірно, тому, що відгук користувача не створено для спілкування з казино. Казино не може оновити відповідь. Це просто не розроблено таким чином.
Я лише припускаю, оскільки не можу перевірити пояснення заднім числом. Чи не могли б ви поділитися наданим поясненням?
Я не маю наміру нічого приховувати, якщо я зробив помилку, ми можемо її виправити, просто зараз мені потрібна невелика допомога.
Ми нічим не маніпулюємо, хоча ми маємо справу з надмірною кількістю відгуків користувачів, тому простір для ненавмисної помилки просто є.
Але, дивлячись на вашу відхилену скаргу , я припускаю, що причина була така:
«Вітаємо, дякуємо, що надіслали свій відгук. На жаль, ми вирішили відхилити ваш відгук, оскільки він ґрунтується на скарзі, пов’язаній з вашим відгуком, який було відхилено CasinoGuru. Дякуємо за розуміння».
У скарзі сказано: «...термін чітко говорить, що ви повинні надіслати електронний лист, якщо хочете назавжди закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор, чого ви не робили . Якщо ви це зробили, ви можете легко отримати докази цього дії, і наш підхід до цього випадку буде зовсім іншим. Ви повинні розуміти, що якщо казино ділиться простими та зрозумілими інструкціями щодо того, як подати запит на самовиключення, а ви їх не дотримувалися, і, крім того, у вас немає жодних підтвердження того, що казино було повідомлено про вашу проблему з азартними іграми, наші можливості дуже обмежені. Я запевняю вас, що кожного разу, коли гравець надавав дійсні докази, які підтверджують, що він просив самовиключення через залежність від азартних ігор, ми робили все можливе, щоб допомогти».
Тому було б несправедливо залишати ваш відгук видимим. Поділіться доказами того, що ви описали в огляді, і ми переглянемо це.
Ми прагнемо лише бути чесними та чесними.
Hello,
I'm Radka actually. I'm sure you also received an explanation, every rejected pending edit or review is fully explained. In this case, I would assume it was probably because the user review is not created to chat with the casino. The casino is not able to update the reply. It's just not designed this way.
I'm just guessing though since I can't check the explanation retroactively. Would you be so kind to share the explanation given, please?
I do not intend to hide anything, if I made a mistake, we can correct it, I just need a little help at the moment.
We are not manipulating anything, though we deal with an excessive amount of user reviews, so the space for making an unintentional error is just there.
But, looking at your rejected complaint, I guess the reason was just like that:
"Hello, thank you for submitting your review. Unfortunately, we decided to reject your review since it's based on a complaint that is related to your review that has been rejected by CasinoGuru. Thank you for your understanding."
The complaint says: "...the term clearly says that you should send an email if you want to permanently close your account due to gambling addiction, which you didn't do. If you did so, you could easily have proof of such action and our approach to this case would be completely different. You must understand that if the casino shares simple and clear instructions on how to request self-exclusion and you didn't follow them, and on top of that you don't have any proof the casino has been informed about your gambling problem, our options are very limited. I assure you that whenever a player provided valid evidence confirming they requested self-exclusion due to gambling addiction, we did everything we could do to help."
Hence it would not be fair to leave your review visible. Share the proof of what you described in the review and we shall reconsider that.
We only aim to be fair and square.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.