ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від vonHorst
|
20141 переглядів 163 відповідей |
|
1...3 4 5...9
Додати публікацію
Nvm1991
1 рік тому

Скільки всього документів ви надали?

Я припускаю, що рекорд становить 14 документів, і гравець все ще чекає на повну обробку KYC.

Але насправді це відбувається в іншому казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

8

Автоматичний переклад.
Nvm1991
1 рік тому

Ну, важко сказати, що стало причиною і чи є 8 документів трохи перебільшеними чи ні.

Я хотів би думати, що чесні казино знають, що вони роблять, і якщо потрібні додаткові документи, це просто тому, що щось незрозуміло або відсутній. Можливо, я занадто оптиміст 😀

У будь-якому разі ми все ще чекаємо на ваше відкликання, і це зараз найважливіша частина.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, погано те, що я подав заявку на виплату 3 листопада, і звичайний kyc, який ви можете зробити на веб-сайті, був завершений одразу... але після того, як я так довго тримав kyc у банку, виплату вже було затримується дуже довго....

Автоматичний переклад.
Nvm1991
1 рік тому

Отже, наскільки я можу припустити, проблема повинна походити від способу оплати, а не від частини KYC. Гравці з Німеччини, Австрії та інших країн сьогодні зазнають величезних затримок через обмеження місцевого законодавства. Скажімо, місцеві банки не дуже люблять такі операції. 🙁 Навіть KYC може бути складнішим для гравців із цих країн.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Неймовірно, що люди навіть грають у цьому казино. Низький ліміт зняття 400 євро кожні 3 дні – це дуже погано.

Мені б хотілося, щоб я прочитав їхній огляд тут, перш ніж відкривати обліковий запис.

Автоматичний переклад.
rifat62
1 рік тому

Привіт,

це дивно, я бачу, що ми повідомляємо про ці обмеження :

file

Чи можете ви вставити кілька знімків екрана, які показують різні обмеження, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому це казино має такий високий рейтинг, якщо максимальний виведення становить лише суму бонусу x5. Я не розумію.

Автоматичний переклад.
ujmen92
1 рік тому

Привіт, ujmen92! Наш процес перевірки казино є дуже складним і враховує величезну кількість інформації про кожне казино. Основними факторами, які розглядаються в наших оглядах, є розмір казино, скарги гравців, відрахування за обмежувальні чи нечесні дії, додані бали за позитивні якості та пов’язані казино.

Ви можете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У «поясненні репутації» ви дали максимальну оцінку положенням і умовам, назвавши їх «справедливими».

Отже, ви вважаєте цілком справедливою та необмежувальну ситуацію, коли гравець, який вніс 20 євро, має обіг 1400 євро, і після цього будь-який баланс, що перевищує 100 євро, анулюється?

Крім того, інформація, розміщена на вашому сайті про те, що зняття з вітального бонусу необмежено, абсолютно не відповідає дійсності, я знаю багато казино, де бездепозитний бонус має вищі ліміти зняття

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ujmen92
1 рік тому

Привіт,

дякую за ці деталі.

Дозвольте мені прокоментувати ставки та бонуси:

якщо ви перевірите бонуси, доступні на нашому сайті , ви побачите лише 35-кратну ставку, тож якщо казино пропонує менш цікаві бонуси, я б не брав такий бонус, ніхто не змушує вас його брати, чи не так?

Я б не сказав, що пропонувати його несправедливо, приховування важливого правила, пов’язаного з бонусом, було б несправедливим.

Бонуси – це те, що казино використовує для мотивації гравців, тому вони можуть змінюватися досить часто. Ми в основному розглядаємо загальні правила та умови, на жаль, не в наших силах постійно перевіряти кожен бонус і його конкретні умови.

Наскільки я бачу, наразі для гравців із Польщі доступний лише один бонус із необмеженим виведенням коштів, і це НЕ вітальний бонус. Зауважте, що я не говорю про інші бонуси, які пропонує казино, лише про перераховані. Якщо інформація невірна, будь ласка, повідомте нам про це, бажано за допомогою PrintScreen, де відображаються відповідні умови, щоб ми могли оновити бонус.

Ми хотіли б оновлювати всі бонуси.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Смішно, завдяки вам я дізнався про ще один неправильно описаний бонус. жоден із бонусів казино iWild не має необмежених виплат.

filefile

На своєму веб-сайті ви наводите приклад «явно несправедливого та грабіжницького правила»:

file

Скажіть мені, якщо я помиляюся, випадок, коли гравець вносить 20 євро і може зняти не більше 200 євро, граючи без будь-яких додаткових обмежень, є «явно несправедливим і хижацьким», а коли інший гравець вносить 20 євро і отримує на додаток до поганих 20 євро бонус цілий список обмежень (таких як вимоги до обороту, ліміти ставок, список обмежених ігор) може виплатити макс. 100 євро – це цілком справедливо і круто.


Якщо ви все ще вважаєте, що тут немає суперечності в логіці, тоді casino.guru не зацікавлений у добробуті гравців і заохочує інші казино застосовувати такі обмежувальні правила бонусів, а ваш список рекомендованих казино залежить лише від суми прибуток, яким казино поділиться з вами.


Крім того, максимальний виграш базується, принаймні частково, на сумі депозиту, оскільки умови обороту базуються на сумі ДЕПОЗИТ + бонус.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
ujmen92
1 рік тому

привіт

Було б справді чудово, якби ви могли допомогти нам і надіслати кілька скріншотів «правильних» правил, пов’язаних із бонусами, які ми перерахували на нашому веб-сайті.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Тим часом я повідомлю команду обробки даних про ваше занепокоєння.

Грабіжницьким є обмеження виграшу з грошей гравців. Пропонувати дурні бонуси не є пограбуванням, якщо правила чітко сформульовані, щоб гравці могли самостійно вирішити, чи варто спробувати бонус. Вам не потрібно брати бонуси.

Тепер зрозуміліше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я можу сказати те саме про казино, які обмежують виграші з грошей гравців. У них чітко визначені умови, і мені не потрібно там грати, ніхто не змушує мене робити депозит. Але чому тоді ви назвали їх «несправедливими».

Автоматичний переклад.
ujmen92
1 рік тому

Я вважаю, що слід взяти до уваги навіть інший аспект, як пояснює вкладка репутації.

Чи можете ви надати принтскрін, про який я вас просив? Інакше вся розмова лише теоретична, вам не здається? Мені дуже хотілося б знати, чи є щось не так з бонусами, які ви бачите на нашому веб-сайті.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино відразу потрапляє в чорний список без «якщо» і «але».


Ніяких прибутків

Автоматичний переклад.
Anonymized436
1 рік тому

Привіт Вібрак і ласкаво просимо назад!

Гадаю, ви пам’ятаєте, що ми не будемо додавати казино в чорний список, тому що ви там програєте. На жаль, програш є частиною азартних ігор.

Чи траплялося щось ще, поки ви там грали?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже надіслав свої документи на електронну пошту kic, і завжди чогось не вистачає, і вони завжди надсилають мені той самий електронний лист із запитом на ті самі документи. Я працюю з Casino 5 років і ніколи не мав стільки головного болю мати можливість зняти кошти. Здається, вони роблять це для того, щоб людина відмовилася від зняття і гри, поки не втратить усе, що виграла.

Автоматичний переклад.
JEANLUCAS22
1 рік тому

Привіт і дякую, що поділилися досвідом. Досить часто це досвід, яким гравці діляться щодо різних казино. Але майте на увазі, що процес KYC іноді може бути дуже тривалим і дратівливим, але він необхідний. Я б порадив вам пройти перевірку, навіть якщо це важко. Важко сказати, робить це казино навмисно чи ні. Адже, як ви самі бачите, у казино сумнівна репутація. 😕 Якщо ви будете боротися більше двох тижнів, зв’яжіться з нами ще раз, і наша команда зі скарг спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ,

вітальний бонус із першим депозитом має максимальну суму виведення у 5 разів більше, але у guru немає максимального виведення коштів, виправте! дякую і будь ласка

з найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.