ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

2 р. тому від vonHorst
|
44 481 переглядів 298 відповідей |
|
1...14 15
Romi
1 тиждень тому

Відповідно до сторінки індексу безпеки гуру казино, у процесі перевірки враховуються такі фактори

  1. Розмір казино
  2. Скарги гравців
  3. Відрахування за обмежувальні чи нечесні дії

Тож давайте подивимось..

Розмір казино

Відповідно до TOS казино iwild (розділ 9), ось максимальні ліміти зняття:

  • за транзакцію: €400 або ₽33 000
  • за 24 години: €1200 або ₽100 000

Це смішно .

Я не знав, що це так погано, коли реєструвався. Це все ще моя відповідальність, але, чесно кажучи, саме тому я перевіряю рейтинги на Casino Guru або AskGamblers.

Я очікую, що казино з рейтингом 9,2 і «дуже високим» індексом безпеки матиме набагато вищі стандарти.

Очевидно, що це дуже невелика операція, і вони просто не мають ресурсів для своєчасної обробки зняття коштів.


Скарги гравців

Це казино має багато серйозних скарг. Я знаю, що вони справжні, тому що у мене були ті самі проблеми.

Жахливий процес KYC.

Вони запропонують вам надати «додаткову документацію» через 8-12 годин після першого зняття коштів. Успіхів вам з’ясувати, чому ваш документ було відхилено. Ви ніколи не отримуєте електронних листів від реальної людини з іменем і контактною інформацією.

Повільне зняття коштів і випадкові скасування без будь-яких пояснень чи сповіщень.

У мене також була проблема з простою системою виведення з ладу під час спроби надіслати запит. Я ніколи не бачив таких помилок в інших казино. Відповідь служби підтримки: «спробуйте ще раз завтра».

У TOS сказано : «Усі запити на зняття коштів обробляються фінансовим відділом протягом 24 годин після успішної перевірки особи та рахунку».

Просто неправда. Минуло 10 днів, і я пройшов повну перевірку.

Відповідальних азартних ігор не існує. Ви повинні надсилати електронні листи в службу підтримки та сподіватися на краще. Я попросив закрити мій обліковий запис, і вони відповіли мені бонусною пропозицією, щоб я продовжував грати в азартні ігри. Така поведінка є хижацькою.


Ви можете подумати, що отримувати гроші через 10 або 30 днів – це нічого страшного, але це надзвичайно напружено, коли ви маєте справу з чат-ботом для підтримки.

Я дуже ввічливо запитав iwild, чи можуть вони взяти на себе зобов’язання надіслати мені моє відкликання протягом 2 тижнів, але вони не дали мені відповіді.

Це жахливо бути в такій ситуації. Ви не знаєте, чи вас обманюють.

Величезні казино, такі як Stake, мають швидкі виплати, але вони мають рейтинг 7,9. Не зрозумійте мене неправильно, у мене є проблеми з Stake, але коли я виводжу гроші на Stake, я знаю, що моя криптовалюта буде швидко надіслана на мій гаманець. Я не потію.


Перегляньте рейтинг iWild, щоб до інших гравців не ставилися як до лайна.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ромі, захищати це казино дуже погано. Ви це знаєте?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви, мабуть, не зрозуміли моєї думки.

Я не захищаю казино; Я просто кажу, що, на жаль, якщо немає невирішеної скарги, ми не зможемо знизити індекс безпеки цього казино.

Безумовно, цілком зрозуміло, що ви та багато інших розчаровані цим, але робити не так багато. Я сподіваюся, що принаймні ми зможемо допомогти гравцям отримати їхні гроші.

Сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Відповідно до сторінки індексу безпеки гуру казино, у процесі перевірки враховуються такі фактори

  1. Розмір казино
  2. Скарги гравців
  3. Відрахування за обмежувальні чи нечесні дії

Тож давайте подивимось..

Розмір казино

Відповідно до TOS казино iwild (розділ 9), ось максимальні ліміти зняття:

  • за транзакцію: €400 або ₽33 000
  • за 24 години: €1200 або ₽100 000

Це смішно .

Я не знав, що це так погано, коли реєструвався. Це все ще моя відповідальність, але, чесно кажучи, саме тому я перевіряю рейтинги на Casino Guru або AskGamblers.

Я очікую, що казино з рейтингом 9,2 і «дуже високим» індексом безпеки матиме набагато вищі стандарти.

Очевидно, що це дуже невелика операція, і вони просто не мають ресурсів для своєчасної обробки зняття коштів.


Скарги гравців

Це казино має багато серйозних скарг. Я знаю, що вони справжні, тому що у мене були ті самі проблеми.

Жахливий процес KYC.

Вони запропонують вам надати «додаткову документацію» через 8-12 годин після першого зняття коштів. Успіхів вам з’ясувати, чому ваш документ було відхилено. Ви ніколи не отримуєте електронних листів від реальної людини з іменем і контактною інформацією.

Повільне зняття коштів і випадкові скасування без будь-яких пояснень чи сповіщень.

У мене також була проблема з простою системою виведення з ладу під час спроби надіслати запит. Я ніколи не бачив таких помилок в інших казино. Відповідь служби підтримки: «спробуйте ще раз завтра».

У TOS сказано : «Усі запити на зняття коштів обробляються фінансовим відділом протягом 24 годин після успішної перевірки особи та рахунку».

Просто неправда. Минуло 10 днів, і я пройшов повну перевірку.

Відповідальних азартних ігор не існує. Ви повинні надсилати електронні листи в службу підтримки та сподіватися на краще. Я попросив закрити мій обліковий запис, і вони відповіли мені бонусною пропозицією, щоб я продовжував грати в азартні ігри. Така поведінка є хижацькою.


Ви можете подумати, що отримувати гроші через 10 або 30 днів – це нічого страшного, але це надзвичайно напружено, коли ви маєте справу з чат-ботом для підтримки.

Я дуже ввічливо запитав iwild, чи можуть вони взяти на себе зобов’язання надіслати мені моє відкликання протягом 2 тижнів, але вони не дали мені відповіді.

Це жахливо бути в такій ситуації. Ви не знаєте, чи вас обманюють.

Величезні казино, такі як Stake, мають швидкі виплати, але вони мають рейтинг 7,9. Не зрозумійте мене неправильно, у мене є проблеми з Stake, але коли я виводжу гроші на Stake, я знаю, що моя криптовалюта буде швидко надіслана на мій гаманець. Я не потію.


Перегляньте рейтинг iWild, щоб до інших гравців не ставилися як до лайна.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я хотів би подякувати вам за цю довгу публікацію, яка дійсно може бути корисною для інших, щоб зібрати більше інформації.

Прочитайте нашу статтю про те, як ми перевіряємо онлайн-казино , і, можливо, це допоможе вам краще зрозуміти нашу роботу та весь процес, що стоїть за індексом безпеки кожного казино.

Кожне казино відрізняється від інших і має різні переваги та недоліки, тому порівнювати їх, на мою думку, дуже важко. Ось чому ми розглядаємо кожне з них окремо, а наша команда обробки даних готує точний огляд цих казино та збирає всі доступну інформацію, щоб ми могли інформувати наших користувачів про те, як вони працюють. Звичайно, усі наші користувачі допомагають нам та іншим зібрати ще більше інформації, пишучи про свій досвід у кожному казино, у якому вони грали.

Я знаю, як це повинно бути неприємно довго чекати на виплату, і я, звичайно, розумію ваше розчарування. Тому ми завжди намагаємося допомогти гравцям з їхніми скаргами, які, до речі, є абсолютно безкоштовними, щоб розслідувати та втрутитися у всі справи та отримати найкращий результат із кожної скарги.

Коли справа доходить до закриття рахунку в будь-якому онлайн-казино, дуже важливо вказати причину. Якщо причина справедлива, скажімо: «Мені не сподобалися ігри. Закрийте мій обліковий запис». Зрозуміло, що кожне казино намагатиметься утримати вас там.

Якщо причиною закриття рахунку є проблема з азартними іграми, це має бути чітко вказано, і казино має діяти негайно, звичайно, оскільки це дійсно серйозна проблема.

Я сподіваюся, що моя відповідь буде якось корисною, і якщо у вас виникнуть запитання, ми готові на них відповісти.


Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Привіт Ромі,

З ваших відповідей я можу зрозуміти, що ви продовжуватимете:

ІНФОРМУЙТЕ (як на мене рекламуйте) гравців про те, наскільки чудовий IWild.

НАВЧАЙТЕ гравців тонкощам вашої рейтингової системи та тому, що ми просто не розуміємо, наскільки чудовим є казино IWild.

ВІДХИЛЯЙТЕ скарги та переконуйте гравців, що IWild справді добре ставиться до них, оскільки вони не крадуть ваші гроші прямо, а фактично блокують ваші зняття коштів до тих пір, поки їм заманеться.

Ось як я бачу дії CasinoGuru:

Вони схожі на корумпованих правоохоронних органів, які вдають, що вони на вашому боці, а потім допомагають злочинцям красти з вашої кишені. Просто моя думка.



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я згоден з обох сторін....Я чекав на виведення 40 з 1 листопада..лол..на кожен електронний лист ви чекаєте тиждень...

Хороші ігри, і все було навіть у моїй топ-5.. ....але коли виведення коштів перевищує 24 години, це неможливо уявити...найгірший безлад...триматися подалі..

Автоматичний переклад.
Nihu888
6 дн. тому

Так, це дуже погано. Дуже погана оптика для гуру казино, щоб тримати це так високо. Люди втрачають свої сорочки, граючи в казино, коли дотримуються рейтингових порад від того, що, на їхню думку, є сайтом, який повідомляє їм чисті товари. Це майже найвищий рейтинг казино в книгах гуру казино. Хммм. Дуже дивно.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
6 дн. тому

Що мені смішно, коли я переглядаю сторінку іншого казино, я бачу такі попередження:

Важливо: ліміт виграшу становить €100 000 на день. Це казино має правило обмеження виграшу. Ви не зможете виграти більше 100 000 євро на день.

Рейтинг цього казино? 6.2

iWild не дозволить мені зняти більше 500 CAD!

Ліміт виграшу 100 тисяч? Ймовірно, це не проблема для 99% гравців.

Ліміт зняття 500 CAD ? ВЕЛИЧЕЗНИЙ червоний прапор.


Автоматичний переклад.
phonymcring
6 дн. тому

Але гуру казино просуває їх. Дивно.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт Ромі,

З ваших відповідей я можу зрозуміти, що ви продовжуватимете:

ІНФОРМУЙТЕ (як на мене рекламуйте) гравців про те, наскільки чудовий IWild.

НАВЧАЙТЕ гравців тонкощам вашої рейтингової системи та тому, що ми просто не розуміємо, наскільки чудовим є казино IWild.

ВІДХИЛЯЙТЕ скарги та переконуйте гравців, що IWild справді добре ставиться до них, оскільки вони не крадуть ваші гроші прямо, а фактично блокують ваші зняття коштів до тих пір, поки їм заманеться.

Ось як я бачу дії CasinoGuru:

Вони схожі на корумпованих правоохоронних органів, які вдають, що вони на вашому боці, а потім допомагають злочинцям красти з вашої кишені. Просто моя думка.



Автоматичний переклад.
6 дн. тому

привіт

«ІНФОРМУЙТЕ (як на мене рекламуйте) гравців про те, наскільки IWild чудовий». - Так, ми інформуємо гравців про всі онлайн-казино в нашій базі даних, як хороші, так і погані. Однак ми не рекламуємо їх, і я точно ніколи не казав, що iWild — чудове казино. Я маю? 🤔

«НАВЧАЙТЕ гравців про тонкощі вашої рейтингової системи та про те, що ми просто не розуміємо, наскільки чудовим є казино IWild». – Ми, безумовно, хотіли б «навчити» наших користувачів, якщо вони потребують «навчання», як ви сказали, збираючи всю можливу інформацію та чітко показуючи все на нашому веб-сайті. І, знову ж таки, ми ніколи не казали, що iWild чудовий.🤷‍♀️

«ВІДХИЛЯЙТЕ скарги та переконуйте гравців, що IWild справді добре ставиться до них, оскільки вони не крадуть ваші гроші прямо, а фактично блокують ваші зняття коштів, скільки завгодно». – Чи можу я вас запитати, чи ви коли-небудь надсилали скаргу нашій команді, і вони казали вам, що iWild ставиться до вас добре? 🤔 Я справді не думаю, що ми коли-небудь говорили це будь-якому гравцю, але будь ласка, доведіть, що я не правий, якщо хочете.

«Вони схожі на корумпованих правоохоронних органів, які вдають, що вони на вашому боці, а потім допомагають злочинцям красти з вашої кишені. Це моя думка». – Ми завжди націлені на чесну гру. Якщо казино має рацію, ми підтримуємо їх. Якщо гравець правий, то ми, звичайно, на його боці. Ми отримуємо інформацію, констатуємо факти, шукаємо докази, а потім робимо висновки. Весь наш центр розгляду скарг робить усе можливе, щоб допомогти гравцям, якщо з ними погано поводяться, і ми ніколи нічого не стягуємо за скарги.

Тож, сподіваюся, це допоможе вам якось зрозуміти нашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Так... це повний шахрайський сайт, і у вас брудні руки. соромно. Насправді не слід рекламувати сайт, який явно обманює людей. Особливо в наш час, коли гроші клієнтів не можна зневажати так. Ви, хлопці, справді повинні переоцінити свою мораль у цьому. Люди бачать надвисокий рейтинг, купу фальшивих відгуків ботів про те, наскільки чудовий цей сайт, і наскільки швидкі зняття коштів тощо, і їх обманюють. І ви в цьому берете участь.

просто носити його. Це частина вас.

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

Чому ваш сайт рекламує такий сайт шахраїв? Всі хочуть знати???

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

Ці довбані шахраї винні мені 1300 доларів і несподівано знову мене KYC. Так розчарований. Казино Містер може бути відповіддю

Автоматичний переклад.
Hawestyle
3 дн. тому

Я не буду вдаватися в це знову, вибачте. Я вже пояснив нашу позицію.

Зачекайте, поки ваша скарга розкриється, і подивіться, що можна зробити у вашому випадку. Сподіваюся, наша команда зможе допомогти.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
2 дн. тому

👀

Автоматичний переклад.
Romi
10 год. тому

Жахливий. Казино просто відмовляється виплачувати виграші гравцям. Це займає тижні. Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
phonymcring
10 год. тому

Я знаю, і вони дали їм чи не найвищу оцінку. Ніколи не бачив нічого подібного, і я граю на багатьох сайтах. Fairspin виплачується протягом 20 хвилин. І це електронний переказ! Я виграв 3 тисячі за 30 хвилин і отримав гроші на своєму рахунку протягом години в FS.

Я виграв пару тисяч тут, у цьому «iWild Casino», і знадобилося 30 днів, щоб повернути половину з них.

Автоматичний переклад.
9 год. тому

Я чекав майже два місяці...мені аккаунт заблокували...

Автоматичний переклад.
Nihu888
9 год. тому

так, щось дійсно не так відбувається.

Автоматичний переклад.
Nihu888
56 хв. тому

вони шахраї

Автоматичний переклад.
1...14 15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого