Відповідно до сторінки індексу безпеки гуру казино, у процесі перевірки враховуються такі фактори
- Розмір казино
- Скарги гравців
- Відрахування за обмежувальні чи нечесні дії
Тож давайте подивимось..
Розмір казино
Відповідно до TOS казино iwild (розділ 9), ось максимальні ліміти зняття:
- за транзакцію: €400 або ₽33 000
- за 24 години: €1200 або ₽100 000
Це смішно .
Я не знав, що це так погано, коли реєструвався. Це все ще моя відповідальність, але, чесно кажучи, саме тому я перевіряю рейтинги на Casino Guru або AskGamblers.
Я очікую, що казино з рейтингом 9,2 і «дуже високим» індексом безпеки матиме набагато вищі стандарти.
Очевидно, що це дуже невелика операція, і вони просто не мають ресурсів для своєчасної обробки зняття коштів.
Скарги гравців
Це казино має багато серйозних скарг. Я знаю, що вони справжні, тому що у мене були ті самі проблеми.
Жахливий процес KYC.
Вони запропонують вам надати «додаткову документацію» через 8-12 годин після першого зняття коштів. Успіхів вам з’ясувати, чому ваш документ було відхилено. Ви ніколи не отримуєте електронних листів від реальної людини з іменем і контактною інформацією.
Повільне зняття коштів і випадкові скасування без будь-яких пояснень чи сповіщень.
У мене також була проблема з простою системою виведення з ладу під час спроби надіслати запит. Я ніколи не бачив таких помилок в інших казино. Відповідь служби підтримки: «спробуйте ще раз завтра».
У TOS сказано : «Усі запити на зняття коштів обробляються фінансовим відділом протягом 24 годин після успішної перевірки особи та рахунку».
Просто неправда. Минуло 10 днів, і я пройшов повну перевірку.
Відповідальних азартних ігор не існує. Ви повинні надсилати електронні листи в службу підтримки та сподіватися на краще. Я попросив закрити мій обліковий запис, і вони відповіли мені бонусною пропозицією, щоб я продовжував грати в азартні ігри. Така поведінка є хижацькою.
Ви можете подумати, що отримувати гроші через 10 або 30 днів – це нічого страшного, але це надзвичайно напружено, коли ви маєте справу з чат-ботом для підтримки.
Я дуже ввічливо запитав iwild, чи можуть вони взяти на себе зобов’язання надіслати мені моє відкликання протягом 2 тижнів, але вони не дали мені відповіді.
Це жахливо бути в такій ситуації. Ви не знаєте, чи вас обманюють.
Величезні казино, такі як Stake, мають швидкі виплати, але вони мають рейтинг 7,9. Не зрозумійте мене неправильно, у мене є проблеми з Stake, але коли я виводжу гроші на Stake, я знаю, що моя криптовалюта буде швидко надіслана на мій гаманець. Я не потію.
Перегляньте рейтинг iWild, щоб до інших гравців не ставилися як до лайна.
According to casino guru's safety index page, the following factors are considered in the review process
- Size of the casino
- Player complaints
- Deductions for restrictive or unfair practices
So let's take a look..
Size of the casino
According to the TOS of iwild casino (section 9) here are the maximum withdrawal limits:
- per transaction: €400 or ₽33 000
- in 24 hours: €1200 or ₽100 000
That's laughable.
I didn't know it was that bad when I signed up. It's still my responsibility but honestly this is why I check ratings on Casino Guru or AskGamblers.
I expect a casino with a 9.2 rating and a "very high" safety index to have much higher standards.
This is obviously a very small operation and they simply don't have the resources to process withdrawals in a timely manner.
Player complaints
This casino has plenty of serious complaints. I know they are real because i've had the same issues.
Awful KYC process.
They will challenge you to provide "extra documentation" 8-12 hours after your first withdrawal. Good luck figuring out why your document was rejected. You never get emails from a real person with a name and contact info.
Slow withdrawals and random cancelations without any explanations or notifications.
I've also had an issue with the withdrawal system simply failing when trying to submit a request. I've never seen bugs like that at other casinos. Response from support: "try again tomorrow".
TOS say "All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification".
Simply not true. It took 10 days and I was fully verified.
Responsible gambling tools don't exist. You have to send emails to support and hope for the best. I've asked for my account to be closed and they responded to me with a bonus offer to keep me gambling. That kind of behaviour is predatory.
You may think getting paid after 10 days or 30 days is no big deal but it's extremely stressful when you're dealing with a chatbot for support.
I asked iwild very politely if they could commit to send me my withdrawal within 2 weeks and they did not give me an answer.
It's awful being in that situation. You have no idea if you're being scammed.
Huge casinos like Stake have fast payouts and yet they have a rating of 7.9. Don't get me wrong, I have my issues with Stake but when I make a withdrawal on Stake I know my crypto will be sent to my wallet fast. I don't sweat it.
Please consider reviewing the rating of iWild so other players don't get treated like shit.