ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від vonHorst
|
32031 переглядів 204 відповідей |
|
1...9 10 11
Додати публікацію
Опубліковано Dobronx Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Dobronx
2 міс. тому

Dobronx, я вважаю, що не варто вимовляти грубі слова, на які Ромі намагається допомогти тобі якнайкраще, тому я вважаю, що це неповага для тебе відповідати таким чином. Не ваша справа, виграють вони від рейтингів чи ні. Навіть сьогодні вони намагаються бути максимально чесними у своїх рейтингах, якщо вам це не подобається, у вас є багато казино на вибір і навчіться краще читати критерії кожного казино, перш ніж приходити сюди скаржитися, ніби Guru Casino є звинувачувати. В одній із проблем, які у мене виникли, вони завжди допомогли та розібралися. Знову ж таки, вони надають допомогу і нічого за це не беруть. Подумайте наступного разу, що ви тут пишете, тому що вони тут, щоб допомогти нам, а не навпаки, і бути добрішими!!!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вы смеётесь надо мной? Мой аккаунт был давно верифицирован, внес депозит для привязки нового пиастрика кошелька, вывел 20 евро и получил блокировку с формулировкой "казино имеет право заблокировать любого игрока без объяснения причин на усмотрение администрации". Вас не смущает, что казино имеет такое правило? Этим правилом можно манипулировать как угодно, в любой ситуации. Казино обязано находиться в чёрном списке, особенно учитывая накрученные отзывы за бонусы и количество жалоб! Такие правила могут быть исключительно в скам проектах! Если кто-то выиграет там 100 тысяч евро, игрок никогда не получит выигрыш и будет заблокирован с такой же формулировкой как я!

Ваш ресурс это продажный мусор, я уверен, что вам платит этот скам проект за свой рейтинг, обратное вы мне ни как не докажете. Любой реальный игрок этого казино не согласен с таким рейтингом, это просто смешно.

2 міс. тому

привіт

Маю сказати, що ваша відповідь повністю вирвана з контексту. Доведемо, будь ласка, пристойно?

Ромі насправді намагається зрозуміти проблему, щоб запропонувати найкращу пораду, хоча ваш підхід здається мені досить грубим.

Хоча я розумію, що ви вважаєте, що казино погано ставиться до вас, ми, до речі, не чули думки казино щодо тієї самої ситуації. Це ваша версія того, що з вами зробили неправильно, плюс ваша думка. Відверто кажучи, рішення адміністрації – звичайне правило, майже в кожному казино воно прописано в умовах. Ви впевнені, що весь час були ввічливим клієнтом? Після того, що ви нам щойно показали, я можу уявити, чому казино вирішило виключити вас із своїх послуг.

Я думаю, що це важко зрозуміти, але це форум, і ми просто не можемо коригувати індекс безпеки щоразу, коли хтось просить нас зробити це тут. Спочатку має відбутися справедливе розслідування; ти до цього?

Крім того, ви сказали: «Ваш ресурс — корумпований сміття, я впевнений, що цей шахрайський проект платить вам за свій рейтинг, ви ніколи не доведете мені протилежного». Я пропоную вам знайти інші платформи, гідні ваших якостей.

Однак сприйміть це як попередження. Усі подальші образливі, неуважні чи образливі дописи буде видалено або приховано.

Щоб уникнути блокування вашого облікового запису, намагайтеся бути ввічливими.



Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

В нормальных казино нет таких пунктов правил. Эти правила вводятся исключительно проектами с маленьким капиталом на случай страховки, дабы не выплачивать крупный выигрыш.

Далее, я общаюсь ровно так, как вы этого заслуживаете. Вы заинтересованы в продвижении этого скам проекта, они не могут иметь такую репутацию с такими задержками по выплатам. 20 евро они мне выводили неделю, предыдущий мой вывод на 200 евро год или 2 года назад тоже был осуществлён только с поданной жалобой. Так же, после того, как я поставил на вывод, я даже не заходил на сайт.

Ваши догадки основанные на личных обидах выглядят лишь как жалкая попытка меня в чём-то обвинить, что бы очистить репутацию этого "казино". Это выглядит жалко. Вы мне аргументы от казино предоставить то сможете, за что меня заблокировали? Или будете гаданием на картах Таро заниматься? Я уже давно всю информацию предоставил. Вы тут развели цирк, пытаетесь выставить казино благим заведением, а меня ужасным клиентом. Вы лишь доказываете, что я прав. Что оценка этого казино проплачена, и вы стараетесь отработать эти деньги!

И я пишу жалобы на нескольких ресурсах, жизнь на вашем портале не заканчивается. Вы как знак качества уже давно не вызываете доверия с такими оценками для скам проектов! У вас половина топа это казино, в которых куча жалоб и негативных отзывов. Вы даже не можете отличить фэйковый отзыв от реального.

Radka
2 міс. тому

Даже премодерацию мне включили, что бы больше ни одного сообщения не было о том, что это казино мошенники, ахахахаххахааххахахаа.

2 міс. тому

В нормальных казино нет таких пунктов правил. Эти правила вводятся исключительно проектами с маленьким капиталом на случай страховки, дабы не выплачивать крупный выигрыш.

Далее, я общаюсь ровно так, как вы этого заслуживаете. Вы заинтересованы в продвижении этого скам проекта, они не могут иметь такую репутацию с такими задержками по выплатам. 20 евро они мне выводили неделю, предыдущий мой вывод на 200 евро год или 2 года назад тоже был осуществлён только с поданной жалобой. Так же, после того, как я поставил на вывод, я даже не заходил на сайт.

Ваши догадки основанные на личных обидах выглядят лишь как жалкая попытка меня в чём-то обвинить, что бы очистить репутацию этого "казино". Это выглядит жалко. Вы мне аргументы от казино предоставить то сможете, за что меня заблокировали? Или будете гаданием на картах Таро заниматься? Я уже давно всю информацию предоставил. Вы тут развели цирк, пытаетесь выставить казино благим заведением, а меня ужасным клиентом. Вы лишь доказываете, что я прав. Что оценка этого казино проплачена, и вы стараетесь отработать эти деньги!

И я пишу жалобы на нескольких ресурсах, жизнь на вашем портале не заканчивается. Вы как знак качества уже давно не вызываете доверия с такими оценками для скам проектов! У вас половина топа это казино, в которых куча жалоб и негативных отзывов. Вы даже не можете отличить фэйковый отзыв от реального.

2 міс. тому

привіт знову

Найважливіша функція цього форуму — надати гравцям якомога більше конкретної інформації, щоб запобігти, скажімо, повторенню власних чи чужих помилок. Говорячи про кожен сценарій, ми сподіваємося забезпечити безпеку гравців. Тому було б вкрай необережно не помічати це в цьому конкретному випадку. Однак ви прийняли безсердечне рішення бути суворим і змусити нас лише погоджуватися з вами. Тут це не так.

Це нормально, що ти продовжуєш говорити те, що думаєш. Однак ви також повинні виявляти повагу іншим.

Наприклад, така концепція спонукає до роздумів:

«У звичайних казино таких правил немає. Ці правила вводять виключно проекти з невеликим капіталом у разі страхування, щоб не виплачувати великий виграш»

Я можу гарантувати, що за відсутності чіткого обґрунтування або рішення адміністратора будь-яке казино «має право» відмовити гравцям в обслуговуванні. Те, як казино реалізує це правило для гравців, має значення.

Це працює так у певних ситуаціях, але я не кажу, що це найкращий спосіб поводження з гравцями. Як я зазначав раніше, ми не знаємо, чому вони вирішили запровадити обмеження, і я також хотів би хоча б якесь роз’яснення.

У будь-якому випадку я розумію, що ви вважаєте, що казино з високим індексом безпеки має запропонувати блискавичний час виведення коштів, але це припущення невірне.

За визначенням, індекс безпеки показує ваші шанси отримати виграш, але не вказує, як швидко. Перегляньте скарги та відгуки користувачів, щоб знайти таку інформацію. Я думаю, що це не очевидно на перший погляд, тому ми склали докладний посібник, який пояснює, як зрозуміти індекс безпеки та як отримати максимальну кількість інформації з веб-сайту - усе це пояснюється в розділі посібника 👈

«Як ознака якості, ви давно перестали викликати довіру такими рейтингами шахрайських проектів! Половина ваших найкращих казино має багато скарг і негативних відгуків. Ви навіть не можете відрізнити фальшивий огляд від справжнього».

Я визнаю, що численні казино з вищим індексом безпеки також мають велику кількість скарг і несхвальних відгуків користувачів. Кілька речей на цю тему:

  1. Оскільки більше гравців вважають за краще грати у великих іноземних казино, на них, ймовірно, буде подано більше скарг. Ці казино також віддають перевагу співпраці з командою розгляду скарг, щоб підвищити ймовірність того, що подані проти них скарги будуть вирішені. Гравці виграють від простого бажання таких казино не створювати враження, що їм байдуже. Іншими словами, обов'язково потрібно враховувати, чи були скарги вирішені чи ні. Оскільки вони штрафуються за кожну невирішену справу, казино з великою кількістю невирішених скарг матимуть нижчий індекс безпеки.
  2. Відгуки користувачів - це неперевірена інформація, надана гравцями. Зважаючи на це, ми не включаємо оцінку користувача в Індекс безпеки. Але дозвольте мені привести вас як приклад. Уявіть собі, що ви пишете те, що ви пережили в казино. Кожен, хто грає, може прочитати ваш відгук і визначити, що він для нього означає. Не всі зрозуміють, чому вас виключили з казино, а інформація про повільне зняття коштів не включатиме всіх деталей, що пояснюють затримку (нам точно потрібен хтось із казино, щоб це зрозуміти). Ми не можемо кількісно визначити цінність такого типу інформації, якщо її не можна класифікувати, але вона доступна іншим і не підпадає під рейтинг індексу безпеки. Я згоден, що це не ідеальне рішення, хоча це найкраще, що ми маємо на даний момент.
  3. «Ви навіть не можете відрізнити фальшивий відгук від справжнього». Чесно кажучи, сьогодні ніхто не може. Ми обмежені в тому, що ми можемо зробити, якщо окремі особи отримують винагороду за надсилання фальшивих відгуків користувачів, створених штучним інтелектом. Тим не менш, ми розглядаємо кожен відгук користувача з особливою ретельністю. Якщо ви знаєте практичне рішення, поділіться досвідом.

Я пропоную відкинути наші емоції та дійти джентльменської угоди. Уникайте образливих особистих зауважень, постарайтеся бути розумінням, ознайомтеся з нашими процесами та процедурами, а потім ввічливо висловлюйте свою думку. Знаєте, набагато легше критикувати те, про що ви не знаєте, ніж намагатися дізнатися достатньо, щоб зробити свій внесок у розмову.

Я так багато навчився від людей, які бачать вашу точку зору. Сподіваюся, ви розумієте, що це дружнє місце, де я не намагаюся нічого приховати. Все інше залежить від вас.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Даже премодерацию мне включили, что бы больше ни одного сообщения не было о том, что это казино мошенники, ахахахаххахааххахахаа.

2 міс. тому

Вибачте, але не могли б ви пояснити? У кращому випадку переклад з вашої мови туманний. Будь ласка, надішліть скаргу, якщо ви вважаєте, що казино є шахрайством. Ми всі почуємо, що скаже представник казино, я б сказав, що варто спробувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино не відповідає викладеним умовам, ви робите загальну суму в 1200 євро, і вони не кредитують вас, вони дають вам лише 400 євро щоразу через 2-3 дні, що неприйнятно.

Автоматичний переклад.
kiritsenko365
1 місяць тому

Привіт, чи буває так, що ви намагаєтеся зняти 1200 відразу, а казино якимось чином ділить їх, і ви отримуєте лише 400? Чи пробували ви запитати їх, чому це відбувається, коли вони мають щоденний ліміт 1200? Мені це трохи дивно, але завжди корисно знати причину.

З іншого боку, якщо казино виплачує вам гроші, це принаймні хороші новини, і вам не доведеться так довго чекати, але я розумію, що якби я мав сміливість дотримуватися Умов, а казино не поясни мені що-небудь, я б засмутився.

Тому, будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я граю кілька місяців, і мені важко вивести свій перший виграш. Обліковий запис заблоковано, а KYC не відповідає на електронні листи. Минуло більше тижня. Якщо я отримаю свій виграш, я оновлю все тут.

Автоматичний переклад.
Rod777
1 місяць тому

Привіт, чи потрібно вам проходити додаткову перевірку відповідно до того, що ви написали? Можливо, тому обліковий запис зараз заблоковано, і, можливо, система виявила щось незвичайне, тому казино хоче це перевірити. Ви надали казино якісь документи? Я вважаю, що якщо так, вони повинні спочатку перевірити їх, а потім зв’язатися з вами.

У будь-якому випадку, оскільки у вас є скарга , давайте подивимося, що з цього моменту піде і що станеться.

Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Мій обліковий запис заблоковано з причини -відкликання платежу-. Це рішення не може бути скасовано "> .

Автоматичний переклад.
Rod777
1 місяць тому

Отже, ви справді подали запит на повернення платежу? Також Вероніка на вашу скаргу хотіла б знати відповідь. Не могли б ви оновити її, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ні. Я не знав, що це можливо з моїми способами оплати

Автоматичний переклад.
Rod777
1 місяць тому

добре. Зараз подивимося, як все буде розвиватися.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось може сказати мені, скільки часу триватиме виплата? Банківським переказом?

І чому ви повинні перевірятися двічі? Минулого року я вже проходив верифікацію, і тепер мені потрібно це зробити знову.


дякую

Автоматичний переклад.
Filler81
1 місяць тому

Привіт, я точно не знаю, скільки часу має зайняти ваше зняття. Очевидно, це залежатиме від того, чи вдасться вам повторно перевірити. Я б сказав, що казино не є чимось незвичайним, коли просять у вас деякі документи для повторної перевірки. Час від часу це трапляється, але ви успішно пройшли процес чи ні? Після цього ви зможете зняти кошти, тому це може зайняти деякий час.

Які документи казино просило вас надати? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Знову було проведено перевірку KYC з ідентифікаційною адресою та селфі.


Хоча я трохи здивований. Мені потрібно виплатити 1200 євро, з яких 400 євро було успішно перераховано на мій рахунок сьогодні вранці. Решта 800 опрацьовуються. Якщо все це триває так довго, я дивуюся, як хтось міг розраховувати на оплату 1200 євро на день.

Що ж, поживемо та побачимо😁

Автоматичний переклад.
Filler81
1 місяць тому

Очевидно, вони б трохи почекали грошей, але якщо гравці не проти, то я не бачу серйозної проблеми. Для мене особисто найважливішим було б, щоб казино платило, але, звичайно, не всі такі, як я.

Тож я бачу, що ви вже отримали частину з них, і я сподіваюся, що решта відтепер не займе багато часу.

Не соромтеся повідомити мене, коли ви отримаєте залишок. 😀

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Отже, виплата становить не обіцяні 1200 євро на день, а 400 євро.

Я вважаю це дуже слабким. Якби я виплатив 7000 євро, це зайняло б 3 тижні.


Шкода, я буду шукати інше казино в майбутньому 😉

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого