2 р. тому
Тут ви можете обговорити iviCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене є зняття коштів з мого рахунку на мою кредитну картку протягом 15 днів, до сьогодні я не отримував гроші, також я надіслав їм електронні листи із запитом про зняття коштів до 4 днів, вони сказали, що це займе більше часу, після цього електронного листа вони не відповідають електронною поштою, що я можу зробити, щоб отримати гроші від казино
Hi I have withdrawal from my account to my credit card for 15 days until today I didn’t get paid also I sent emails for them asking about my withdrawal before 4 days they said it will take more time , after that email they are not responding emails, what can I do to get my money from the casino
Привіт,
Я б сказав, що казино вже встигло пояснити вам ситуацію і запропонує інший доступний вам спосіб оплати, наприклад переказ криптовалюти.
Якщо вас ігнорують, ви повинні подати скаргу:
https://casino.guru/complaints/create
Наша команда з розгляду скарг розгляне цю проблему та спробує допомогти вам.
Hi,
I'd say that the casino has already had plenty of time to explain the situation to you and suggests another payment method available to you, such as cryptocurrency transfer.
If you are being ignored, you should submit a complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Our Complaint Team will look into this issue and will try to help you.
Привіт і дякую за відповідь
і про свою ситуацію я не отримав жодної відповіді від 15 травня
і я не маю іншого способу оплати
кредитна картка, з якої я вношу депозит, - це та сама карта, яку я намагаюся зняти з неї, і я без проблем використовую її в іншому казино
Hi and thank you for your reply
and about my situation I didn’t get any response from 15 may
and I don’t have another payment method
the credit card I deposit from is the same card I’m trying to withdrawl in it and I’m using it on another casino’s with no problem’s
привіт,
то, можливо, є інша проблема. Ви вже пройшли перевірку KYC, будь ласка?
У будь-якому випадку, ви повинні отримати відповіді від казино, особливо якщо ви маєте справу з виведенням.
Якщо ви подасте скаргу, ми спробуємо розглянути це питання, однак, зверніть увагу, що ми даємо казино 14 днів поспіль для завершення виведення, тому це займе деякий час.
Не соромтеся подати свою скаргу тут:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваємося, це казино зв’яжеться з нами.
Hi there,
so maybe there is another problem, Have you already passed KYC verification, please?
Anyway, you should get some answers from the casino, especially if you dealing with the withdrawal.
If you submit a complaint, we will try to look into this matter, however, please be informed that we allow the casino 14 straight days for completing the withdrawal, so it will take some time, though.
Feel free to submit your complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, this casino will communicate with us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.