ГоловнаФорумКазиноIviBet Casino - загальне обговорення

IviBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від fpfeil94
|
21 342 переглядів 88 відповідей |
|
1...4 5
Jaro

Привіт Яро

Проблема була з підтвердженням облікового запису. Вони придумували різні причини, щоб уникнути оплати. Нарешті підтвердили перевірку і все оплатили. З тих пір я часто грав на IVIBET, і поки що виведення коштів було бездоганним. Я дуже рекомендую

Автоматичний переклад.
leszko66

Привіт! Я дуже радий, що ви нарешті задоволені, і все пройшло добре з підтвердженням вашого облікового запису та виведенням коштів.

У будь-якому випадку, яка у вас проблема з документами? Скільки часу вам знадобилося, щоб її вирішити?

Говорячи про зняття грошей, скільки часу вам потрібно, щоб отримати гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро

Проблема верифікації рахунку полягала в тому, що казино IVIBet вимагало багато документів, таких як фотографія кредитної картки, підтвердження адреси проживання, підтвердження власника банківського рахунку тощо. Виведення коштів на банківський рахунок займає до 5 робочих днів, але на практиці вони доступні вже на третій день. Великим недоліком є короткий час виведення. Ви можете зняти лише тим самим способом, яким ви зробили депозит.

Автоматичний переклад.
leszko66

Я думаю, що це досить поширені документи, які казино вимагають від гравців, тому я не бачу в цьому нічого поганого, якщо це не займає надто багато часу.

Щодо зняття коштів, я б сказав, що це все ще досить нормально, і 5 днів для мене цілком підійдуть, але оскільки гроші можуть надійти раніше, це безперечно вітається.

Той факт, що вам доводиться виводити кошти за допомогою того самого методу, який ви використовуєте, іноді є недоліком, але це також не є незвичайним, і саме так зазвичай влаштовують казино.

У будь-якому випадку, який метод ви використовуєте?

Автоматичний переклад.

Мені особисто дуже подобається це казино. Особливо пропозиції спортивних ставок. Також є команда підтримки з чудовим VIP-менеджером. На цьому місці я хотів би подякувати своєму VIP-менеджеру Чейзу та його команді.


Так тримати!

Автоматичний переклад.
WLAD26

Привіт, я дуже радий, що тобі подобається казино. На що ви любите робити ставки, на які види спорту? VIP-менеджер вам чимось допоміг?

Автоматичний переклад.

це правда про 1000 доларів безкоштовно?

Автоматичний переклад.

вітаю

Привіт, я виграв 13000 в казино ivibet

Тільки те, що під час оплати вони заплатили мені з відшкодуванням здійснених платежів, оскільки вони сказали, що я не можу мати подвійний рахунок, хоча я пояснив їм, що в минулому я вже мав у них рахунок, але він, у свою чергу, був закритий регулярно, і лише кілька тижнів тому я знову відкрив новий рахунок, вигравши вказану суму, але вони не хочуть про це знати, хоча я пояснив їм, що з тими самими документами я не можу відкрити його знову, і я знову надіслав їм електронний лист на закрити старий обліковий запис


Автоматичний переклад.
ventronigiovanni3

Привіт! Проблема, яку я бачу на власні очі, полягає в тому, що після закриття облікового запису ви не повинні обійти це, відкривши інший обліковий запис. У більшості казино одна особа може мати лише один обліковий запис, оскільки одна особа має одну офіційну особу, а не більше. таким чином, якщо ви бажаєте, щоб ваш колись закритий рахунок був відновлений, вам потрібно зв’язатися з казино, щоб обговорити повторне відкриття.

Це має сенс для вас, будь ласка?

За таких обставин ви також розумієте, чому щось може піти не так?

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого